Willen ze de Prinsetuun leeg heffe danquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:12 schreef neen het volgende:
Wilkens is zondag in de Prinsetuin? Prinsetuin concerten enzluks?
Nee.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:21 schreef Ricky_Genot het volgende:
Dat is in ieder geval leuk dan Piter Wilkens
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:52 schreef justmattie het volgende:
Morgen Cambuur-Emmen, gaast er oek heen, neen ?
Dat stukje moeten ze uberhaupt van het hele internet afsluitenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:22 schreef justmattie het volgende:
Wij wonen met maar acht huishoudens op een streekje en ze willen daar geen kabels heen trekken. Teringlijers
Dat bist oek juhquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:20 schreef Alexxxxx het volgende:
ik foel my rot, ik ben net een ouwe strùk![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:18 schreef Alexxxxx het volgende:
ben gewoon ff de appels met de peren gaan vergelijken
Keep us posted! Kieken wat Cambuur dr vanavond van bakt.quote:
Alleen als je ;t over ;t trapgat of je badkamerdeurgat hebtquote:
heb ik een gat in mn badkamer deur?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alleen als je ;t over ;t trapgat of je badkamerdeurgat hebt
jawel, daar hangt je deur inquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb ik een gat in mn badkamer deur?alleen boven het trapgat toch?
brb ff badkamer deur checken
daar zit geengat
En dan iemand er doorheen tyfen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zal in jou een deur hangen, met 15 man in een bushokje
Nee.quote:
Alleen als je me uit Gelderland ophaalt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ga je navigeren bij de BB puzzelrit op diezelfde dag?
waarschijnlijk doet er een stel uit Arnhem mee, zal ik vragen of die je op willen halen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alleen als je me uit Gelderland ophaalt.
Omdat? Waar is het eigelijk? Weer in A'dam?quote:
altijd in de gaybar.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:01 schreef justmattie het volgende:
[..]
Omdat? Waar is het eigelijk? Weer in A'dam?
nee hoor ik rij altijd heel net als mn moeder er naast zitquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:03 schreef DevilsWhore het volgende:
En waarschijnlijk gaat je moeder dood van angst bij jou in de auto.
Ja zieke shitquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het erge is dat dit gewoon een feit is
Ik zit lekker aan een biertje op dumpert te kijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |