Jij was wel de laatste van wie ik verwacht had dat ie nog geen TomTom zou hebben!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:38 schreef Mikkie het volgende:
Kløte. Ging even bij iemand langs om een TomTom te lenen. Heb ik daar van alles gedaan, kom ik weer thuis... jup, vergeten
Ik doe nagenoeg alles zonder TomTom. Met een keertje Google Maps kijken red ik het eigenlijk altijd prima. Alleen in het buitenland kan het nog wel eens handig zijn, dus vandaar. Al moet ik zeggen dat ik de route van morgen waarschijnlijk ook zonder TT makkelijk kan redden, maar ach. Misschien voor in de stad zelf dat 't handig is.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij was wel de laatste van wie ik verwacht had dat ie nog geen TomTom zou hebben!
http://www.tomtom.com/nl_nl/products/tomtom-outlet-store/quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik doe nagenoeg alles zonder TomTom. Met een keertje Google Maps kijken red ik het eigenlijk altijd prima. Alleen in het buitenland kan het nog wel eens handig zijn, dus vandaar. Al moet ik zeggen dat ik de route van morgen waarschijnlijk ook zonder TT makkelijk kan redden, maar ach. Misschien voor in de stad zelf dat 't handig is.
Ik gebruik zo'n ding misschien vijf keer per jaar en dan kan ik 'm altijd wel van iemand lenen, dus lijkt me geld weggooienquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
https://www.tomtom.com/nl/checkout/basket.html
Negen tientjes
Ik verdwaal overal dus ik heb het er al lang uitquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik gebruik zo'n ding misschien vijf keer per jaar en dan kan ik 'm altijd wel van iemand lenen, dus lijkt me geld weggooien.
Ja dan snap ik hetquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik verdwaal overal dus ik heb het er al lang uit![]()
Ik heb de meeste tweedejaarsvakken in januari 2008 gehaald (maar één in december 2007), dus +5 jaar dan verliezen ze dus hun geldigheid in Januari 2013 als ik het goed tel..quote:Geldigheid behaalde tentamens van B2 en B3 vakken
Behaalde B2 en B3 vakken verliezen hun geldigheid 5 jaar nadat ze zijn behaald
Daarnaast moet binnen 6 jaar nadat het propedeusediploma is gedateerd de bachelorfase volledig zijn afgerond (het bachelordiploma zijn behaald). Is dit niet het geval, dan vervallen de propedeusetentamens.
quote:
Die vlieg staat in de tuin te telefoneren? Whut?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nu staat ie hier in de tuin te telefoneren, man man ik maak wat mee
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:35 schreef swarmahoer het volgende:
is merel al gesignaleerd?
[ afbeelding ]
gefeliciteerd en nog vele zuipjaren toegewenst verder
[ afbeelding ]
Hoe ging je tentamen?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:57 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Liever deze, maar thanks
Ik vind het wel fijn voor Duitsland en die enkele keer dat ik ergens moet zijn in een stad waar ik de weg niet weet.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja dan snap ik het. Maar in Oost-NL waar ik het meeste rij ken ik de snelwegen behoorlijk uit m'n hoofd. Als ik dan via GM een makkelijke route uitstippel kom ik er eigenlijk altijd, bovendien ben ik nog gezegend met een stukje richtingsgevoel. Dus dan is het overbodige luxe. Overigens ga ik nu wel nog maar even heen en weer rijden voor de zekerheid, toch jammer
Die bachelor halen in die periode moet toch wel te halen zijn mag ik hopen?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt dus Yashi gaat knallen dit jaar om de bachelor af te ronden
quote:
Jup, staan nu nog 4 vakken open, maar ik heb de mogelijkheid om er 2 deze herkansingsperiode af te sluiten..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn voor Duitsland en die enkele keer dat ik ergens moet zijn in een stad waar ik de weg niet weet.
[..]
Die bachelor halen in die periode moet toch wel te halen zijn mag ik hopen?
Mag je zonder die vakken aan de master beginnen? Doen ze bij jullie aan de harde knip of niet?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jup, staan nu nog 4 vakken open, maar ik heb de mogelijkheid om er 2 deze herkansingsperiode af te sluiten..
één heb ik al gehad en echt geen idee wat ik daarvan moet denken, maar goed dat hoor ik volgende week..
Andere tentamen is volgende week vrijdag..
De andere twee ga ik aankomend semester doen..
Geen onverdeeld succes, maar als ik goed geteld heb en de normering blijft zoals het nu is, dan moet ik 34.3 punten halen en heb ik 34.5 punten gehaald, dus dat zou precies genoeg moeten zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles een beetje op orde al of?
Hehe nee de politiemanquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:56 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
[..]
Die vlieg staat in de tuin te telefoneren? Whut?
Mooi! Hoe is het verder daar?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:09 schreef AMDB het volgende:
Even wat jaloersmakerij met een foto van het uitzicht vanaf m'n school:
http://i33.tinypic.com/21o6jwh.jpg
Gaaf uitzicht man! Een opkomend of ondergaand zonnetje erbij en je bent helemaal baasquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:09 schreef AMDB het volgende:
Hebben ze ook TomTom voor op de fiets.. ik vind het eind van de straat niet eens andersquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik verdwaal overal dus ik heb het er al lang uit![]()
Ah dat is wel fijn! Ik ben blij dat ik alle vakken heb afgerond voor de master, want hier doen ze wel aan de harde knip.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Met 160 EC mag je aan de master beginnen, dus geen harde knip..
Maar ik moet deze twee vakken sowieso halen om genoeg punten te krijgen.. één van 11 en één van 9 EC dus
Maar als ik het niet zou halen, mag ik toch al wel een mastervak gaan volgen.. Anders zou ik maar 6 contacturen hebben namelijk
Eén regenbui'tje en je spoelt met zijn allen weg!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:47 schreef SLP_ het volgende:
Ik heb trouwens een tent2 tot 3 persoons voor 20 euro
En we delen de prijs dus dat is maar een tientje per persoon dus ik ben wel blij
En volgens mij is de kwaliteit best redelijk, voor zover ik kon zien
Guzman!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:53 schreef Rituals het volgende:
Ik heb kaartjes besteld voor Najib Amhali! Leuk! Wel pas in juni, dus dat duurt nog even. Ik heb zin om nog meer kaartjes te bestellen (bijv. Jazier Guzman), maar misschien moet ik daar nog maar even mee wachten. Zoveel geld heb ik nou ook weer niet.
Leuk! Ik ga 8 juni.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
IB en ik gaan ook naar Najib (9 juni) en naar Bert Visscher (ergens in april)
Ik ken eigenlijk niet zoveel van Javier Guzman. Misschien eerst nog maar eens wat downloaden (quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Guzman!![]()
Die was beter toen ie nog gewoon zoop!
Ik heb in een en of ander zaaltje een try-out gezien voor 'delirium' toen was ie nog bezig met het verzamelen en bijschaven van zijn grappen. Hij was niet grappig, beledigend en hij wist niet hoe snel hij na het optreden van een half uurtje moest wegwezen. Volgens mij was ie zo zat dat ie niet eens wist dat ie nog op het podium stond.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:00 schreef Rituals het volgende:
[..]
Leuk! Ik ga 8 juni.
[..]
Ik ken eigenlijk niet zoveel van Javier. Misschien eerst nog maar eens wat downloaden (![]()
) voordat ik een kaartje bestel. Wat ik van hem heb gezien, vond ik leuk!
Hè wat jammer! Zonde. Binnenkort eens even wat downloaden.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb in een en of ander zaaltje een try-out gezien voor 'delirium' toen was ie nog bezig met het verzamelen en bijschaven van zijn grappen. Hij was niet grappig, beledigend en hij wist niet hoe snel hij na het optreden van een half uurtje moest wegwezen. Volgens mij was ie zo zat dat ie niet eens wist dat ie nog op het podium stond.
Welke dag?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:02 schreef Difficult het volgende:
lol ik heb ook kaartjes voor najib
Welke dag?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:13 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb ook kaarten voor najib, wordt een minimeet dus
Het was eerder triest dat ze hem toen nog op het podium hadden gezet. Ze hadden hem beter in een taxi naar huis kunnen zetten!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:14 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hè wat jammer! Zonde. Binnenkort eens even wat downloaden.
Huh issie weg?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dup, maak eens even een icoontje aan want tis saai zo
Dat het dan een mooie dag mag worden voor jequote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
![]()
over 11 uur sta ik op het kerkhof... wordt mama eindelijk bijgezet in het graf van opa. Duurt even maar dan heb je ook niks![]()
![]()
Trusten mensen!
Guzman, klojo.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het was eerder triest dat ze hem toen nog op het podium hadden gezet. Ze hadden hem beter in een taxi naar huis kunnen zetten!
Sterkte ermee!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
![]()
over 11 uur sta ik op het kerkhof... wordt mama eindelijk bijgezet in het graf van opa. Duurt even maar dan heb je ook niks![]()
![]()
Trusten mensen!
Sterkte CP!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:57 schreef Cocktailprikker het volgende:![]()
![]()
Trusten mensen!
Sterkte!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
![]()
![]()
Trusten mensen!
Sterkte!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
![]()
![]()
Trusten mensen!
had de wekker om 10 uur gezet, en half 11 eruit gestaptquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:53 schreef Swine het volgende:
leeft swarma ondertussen alweer?![]()
Belde hem om 17:30uur voor een mogelijke dinermeet; "Gast, ik lig nog te slapen hoor"
Zo maar weer de stad in, kijken of er nog wat te doen is
Gastquote:Op donderdag 19 augustus 2010 06:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
had de wekker om 10 uur gezet, en half 11 eruit gestapt
klokje rond dusmaar ik was ook echt heel erg moe
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:09 schreef AMDB het volgende:
Gefeliciteerd, directeur!quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:45 schreef IrishBastard het volgende:
Damn, dat ding kost echt zo ongeveer niets
Vanochtend een Radio/TV en Internet splitter gehaald, en de eerste tests lijken te duiden op een opgelost probleem
Heb je wel genoeg gigabytes!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zou ze gewoon in alle kleurtjes kopen dan
Hey da's wel een mooie, kost ook bijna niks. Zaterdag eens even gaan kijken bij de Aldi!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
MC: http://www.aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_33/OFF06.SHTML
goedkoop en 3 jaar garantie
Dan zet je er nummers op die bij de kleur passenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:54 schreef IrishBastard het volgende:
Zit je iedere keer te wisselen als je een ander nummer wilt horen
Haha, was megamooi weer, heb nog dik kilometers gemaakt toen ik met diverse mensen naar huis liep en toen bedacht dat ik nog mijn fiets moest hebbenquote:
kon die m zelf nog wel vindenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:31 schreef Swine het volgende:
[..]
Nee, ik heb toch de fiets van Tijgertje gekregen om te lenen tot ik mijn nieuwe krijg
Ik heb die al aantal dagen in gebruik. Hij was gister ook in Ovum ja, maar ben hem kwijtgeraaktquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kon die m zelf nog wel vinden
Boeken in de bieb. Reader kopen of lenen en dan kopiëren en dan terugbrengen!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm handig, ik moet voor een mastervak echt opdrachten inleveren enzo.. en de eerste moet al op 1 september ingeleverd worden.. Maar ik wilde eigenlijk wachten met boeken kopen/ dictaten bestellen omdat ik niet zeker weet of ik de vakken mag volgen.. Dat zit er nu dus dan niet bij.. Naja met boeken zou ik nog kunnen wachten want daarvoor kun je naar de bieb.. Maar de reader is ook 40 euro
O, die moet je dus via die RU dictaten bestelshop dinges bestellen?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kan niet, zijn op naam dus mag je niet terugbrengen
Dan wordt het dokken of je gelijk inlikken!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ken niemand die het vak ook gaat doen
Ik heb de reader al nodig voordat ik mensen gezien kan hebben.. Dat wordt dus dokken..quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan wordt het dokken of je gelijk inlikken!
Probleem opgelost!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik heb de reader al nodig voordat ik mensen gezien kan hebben.. Dat wordt dus dokken..
Maar goed, dat is toch het vak wat ik wil gaan volgen als ik niet genoeg punten zou halen om gewoon mastervakken te mogen volgen
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Swarmi word jij nu weer gewoon zwart?
Zie banmeldingen! Grote schoonmaak!quote:
Fijn dat de dag zo goed verlopen isquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vandaag was mooi![]()
Van tevoren verzameld bij een oom, met +- 10 personen. Vervolgens door naar de begraafplaats waar we te horen kregen dat we het zo mochten doen als we zelf wildenGat was al gegraven.
We hebben nog wat muziek geluisterd, gepraat, en daarna hebben mijn zus en ik de urn in de grond gelegd. Vervolgens ieder een hand zand er over, het helpt je een stuk ellende af te sluiten. Daarna hebben mijn zus en ik de boel dicht geschept en netjes gemaakt![]()
Toen kregen we honger en zijn wat wezen eten met de familie, weer bij men oom en tante thuis. Vandaag was echt heel erg mooi, gepast verdriet met een mooie afsluiting, mooi
er moet bezuinigd worden, klb was als 1e aan de beurtquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Swarmi word jij nu weer gewoon zwart?
Fijn dat het een mooie afsluiting is geworden!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vandaag was mooi![]()
Van tevoren verzameld bij een oom, met +- 10 personen. Vervolgens door naar de begraafplaats waar we te horen kregen dat we het zo mochten doen als we zelf wildenGat was al gegraven.
We hebben nog wat muziek geluisterd, gepraat, en daarna hebben mijn zus en ik de urn in de grond gelegd. Vervolgens ieder een hand zand er over, het helpt je een stuk ellende af te sluiten. Daarna hebben mijn zus en ik de boel dicht geschept en netjes gemaakt![]()
Toen kregen we honger en zijn wat wezen eten met de familie, weer bij men oom en tante thuis. Vandaag was echt heel erg mooi, gepast verdriet met een mooie afsluiting, mooi
Een mooie afsluiting!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vandaag was mooi![]()
Klinkt inderdaad als een mooie afsluiting! Fijn!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vandaag was mooi![]()
Super dat het zo goed uitgepakt heeft en mooi afgesloten is. Hou die herinnering vast!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vandaag was mooi![]()
Lijpe shit jonge!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Krijg je wel zon dik nieuw kenteken ouwe baas
Herkenbaar! Heb net The Notebook gekeken en ik voel me naar nuquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik moet geen emotionele programmas kijken als ik alleen thuis ben, dan blijf ik er zo in hangen
Ik had hem al twee keer gezien, maar toch voel ik me klote nuquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb hem toen ook alleen gekeken
Gooische vrouwenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
OOOwww en nu is Gooische vrouwen ook nog kei spannend
Ik heb ze ook. Je mag ze wel lenen!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, toch maar eens die dvd-s ergens regelen, volgesn mij heeft mijn schoonzusje ze
Ah nice! als mijn tentamens voorbij zijn en ik weer int ritme van school zit wil ik ze wel lenen jaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:39 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb ze ook. Je mag ze wel lenen!
Oké! Moet je t.z.t. nog maar even een keer aangeven danquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ah nice! als mijn tentamens voorbij zijn en ik weer int ritme van school zit wil ik ze wel lenen ja
Zet vette 90's muziek opquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:44 schreef Rituals het volgende:
[..]
Oké! Moet je t.z.t. nog maar even een keer aangeven dan.
Hè bah, wat zal ik eens gaan doen. Moet even iets leuks verzinnen. Zit nu ook nog eens van die zielige muziek te luisteren, dat helpt natuurlijk niet.
Ik was serieus net (o.a.) 90's muziek aan het luisteren!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:18 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zet vette 90's muziek opAquariuuuuuuuuuuuuuuuus, aquariuuuuuuuuuuuuuus
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:31 schreef Merel1808 het volgende:
Ik ken dat gevoel!![]()
Helaas word ik genegeerd door de kerel
Mijn pedo-pas is al jaren verlopen!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:35 schreef Difficult het volgende:
Moet je de stad induiken! Allemaal nieuwe studenten :p
Te jong voor mij!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:35 schreef Difficult het volgende:
Moet je de stad induiken! Allemaal nieuwe studenten :p
Klinkt goedquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:35 schreef Merel1808 het volgende:
Onze nieuwe studenten zijn er nog niet! En ik heb al een megaknappe student aan't touw, maar dan moettie wel terugsmsen
Trots jaren80-kind trouwens
Ja joh! Ik wil geen jochies die net beginnen met studerenquote:
Ik was vorig jaar Intreeweek-mama, en die eitjes die wij in ons groepje hadden joh, wonderbaarlijk. Allemaal maar 1 of 2 jaar jonger dan ik, maar een wéreld van verschilquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:44 schreef Rituals het volgende:
[..]
Klinkt goedHet megaknappe-gedeelte dan, niet het terugsmsen
.
[..]
Ja joh! Ik wil geen jochies die net beginnen met studeren. Doe mij maar een iets oudere kerel.
De muziek helpt echt! Voel me stukken beter. Het dansen gaat prima hier (
), nu de alcohol en de leuke kerel nog
.
Bizar hè! Nee niets voor mij, jongens van mijn leeftijd of jonger. Maar wellicht waren er wel leuke Intree-papa's?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:46 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar Intreeweek-mama, en die eitjes die wij in ons groepje hadden joh, wonderbaarlijk. Allemaal maar 1 of 2 jaar jonger dan ik, maar een wéreld van verschil
Klopt, maar ik heb een tijdje geleden besloten niet meer te drinken als ik alleen benquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:46 schreef Difficult het volgende:
Alcohol moet toch ook geen probleem zijn ?
Ik heb er weinig gezien, maar ik was ook wel erg druk met mijn 18 kindjes (en meestal hadden we nog 4 adoptiekindjes) die 35x per uur belden om de weg te vragen enzoquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:51 schreef Rituals het volgende:
[..]
Bizar hè! Nee niets voor mij, jongens van mijn leeftijd of jonger. Maar wellicht waren er wel leuke Intree-papa's?![]()
Dan heb je toch die knappe kerel weer nodig hé?quote:[..]
Klopt, maar ik heb een tijdje geleden besloten niet meer te drinken als ik alleen ben.
Wat veel kindjes!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:52 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb er weinig gezien, maar ik was ook wel erg druk met mijn 18 kindjes (en meestal hadden we nog 4 adoptiekindjes) die 35x per uur belden om de weg te vragen enzo
Tja, dan zouden mijn wensen compleet zijn hèquote:[..]
Dan heb je toch die knappe kerel weer nodig hé?
Ja dan houdt het op hè!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:52 schreef Difficult het volgende:
O ik kom wel langs en drink wel mee
niet als knappe kerel
Om gek van te worden!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:54 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat veel kindjes!Vast vermoeiend!
Lekker danquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:57 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Om gek van te worden!
"Hallo mama, ik sta hier nu, en ik weet niet zo goed waar ik ben, en nu moet ik naar Nemo, maar hoe kom ik daar?"
"Zie je een straatnaambordje of een tramhalte?"
"Nee"
"Ga eens zoeken?"
"Ik zie niks hoor!"
"Hoe ben je daar gekomen?"
"Weet ik niet meer precies, ik stapte uit de tram en toen ging ik lopen en nu weet ik het niet meer"
"Welke halte stapte je uit de tram dan, op welke lijn?"
"Geen idee"
"Waarom stapte je uit de tram dan?"
"Ik dacht dat ik er was, maar dat was dus niet zo"
*zucht*
Ik heb me wel weer opgegeven voor dit jaar, maar het loopt allemaal een beetje mis, dus we moeten even zien of het lukt. Het was verder wel echt supergezellig hoor, maar wij moesten biomedische wetenschappen begeleiden. Van onze 18 oorspronkelijke kindjes waren er 16 uitgeloot voor geneeskunde, dat was toch wel even een héél pijnlijk moment zo aan het begin van de weekquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:58 schreef Rituals het volgende:
[..]
Lekker dan. Hallo mama
.
Je zou het niet zo snel nog een keer doen? Intree-mama zijn?
Oeh dat is inderdaad naar. Wanneer is de Intree dan dat jullie nu nog steeds niet zeker weten of het doorgaat?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:01 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb me wel weer opgegeven voor dit jaar, maar het loopt allemaal een beetje mis, dus we moeten even zien of het lukt. Het was verder wel echt supergezellig hoor, maar wij moesten biomedische wetenschappen begeleiden. Van onze 18 oorspronkelijke kindjes waren er 16 uitgeloot voor geneeskunde, dat was toch wel even een héél pijnlijk moment zo aan het begin van de week
30 augustus begint het, en de vrijdag ervoor weet je of je mag begeleiden, en welke studie je dan krijgt. Maar ze hebben wel echt briljante feestjes, dus als het kan gaan we het toch maar weer doenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:07 schreef Rituals het volgende:
[..]
Oeh dat is inderdaad naar. Wanneer is de Intree dan dat jullie nu nog steeds niet zeker weten of het doorgaat?
Ik heb het meestal andersom.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:08 schreef Rituals het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik alcohol op heb, maar ik heb geen druppel gedronken.
Bij ons is de intro van geneeskunde en BMW gemixt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:17 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
30 augustus begint het, en de vrijdag ervoor weet je of je mag begeleiden, en welke studie je dan krijgt. Maar ze hebben wel echt briljante feestjes, dus als het kan gaan we het toch maar weer doen
Of dat nou zo fijn is...quote:
Speel niet graag de knappe man :pquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:53 schreef Merel1808 het volgende:
Je bent niet knap? Of ben je een vrouw?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:31 schreef Merel1808 het volgende:
Ik ken dat gevoel!![]()
Helaas word ik genegeerd door de kerel
Mooi hè, geweldig feest gehad!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 05:27 schreef swarmahoer het volgende:
zo ook weer thuis, uitgerekend de dag dat ik vroeg naar huis wil gaat het tot 5 uur door!!!
was wel n leuke avond, mfvn feest
Het is de laatste tijd wel raak bij jou hèquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:52 schreef SLP_ het volgende:
Nooo, kom ik er net achter dat ik mn portemonnee bij een vriend thuis heb laten liggenZijn ouders zijn gescheiden en dat is het huis van zn moeder. Hij ligt nu waarschijnlijk in coma in het huis van zn vader en wordt niet meer wakker tot 3 uur morgenmiddag
En hij gaat morgenavond op vakantie
En ik moet de hele dag werken en er is niemand in dat huis want zn moeder is ook weg. Dus ik hoop heel hard dat hij morgen op tijd wakker wordt en tijd heeft om mn portemonnee op mn werk af te leveren anders ben ik heel erg geldloos voor de aankomende 2 weken
Gast, wat doe je de laatste tijdquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 06:13 schreef Swine het volgende:
I'm drunk, I'm fucked up...get used to it
En die heb eerste is pas 3 dagen geleden en zou pas 2 september nagekeken zijnquote:RE0314 ARRE Geschiedenis privaatrecht 17-08-2010 6
RE7310A ARRE Harmonization in the Eur.union 16-08-2010 6,0
quote:=====================================================================
Studentnummer: tralallala
Tentamen: RE7310A, Harmonization in the Eur.union
Datum: 16-08-2010
Studielast: 9
Resultaat: 6,0
Je gaat lekker jijquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 06:13 schreef Swine het volgende:
I'm drunk, I'm fucked up...get used to it
Goed bezig, gefeliciteerd!quote:
You'd better be, ik ga binnen een paar minuten de deur uitquote:
Nee, ik zit nu in de doctoraal Curius, en zodra ik (gedwongen) overstap naar de bachelor Curius+, moet ik aan al die onzin meedoenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zijn daar geen uitzonderingen voor dan?
EHBO 1 en 2? Knippen en plakken met leukoplast?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:56 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nee, ik zit nu in de doctoraal Curius, en zodra ik (gedwongen) overstap naar de bachelor Curius+, moet ik aan al die onzin meedoen
Helaas, was het maar zo'n feest!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
EHBO 1 en 2? Knippen en plakken met leukoplast?
ONOES! En nu? Vertraging? Overdoen? Watersnoodramp?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:05 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Helaas, was het maar zo'n feest!
Nou, hopelijk heb ik die van woensdag gehaald en dan lig ik nog prima op schema om drs. Merel te worden. Anders word ik BScquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
ONOES! En nu? Vertraging? Overdoen? Watersnoodramp?
Een echte dokter is doctor!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:11 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nou, hopelijk heb ik die van woensdag gehaald en dan lig ik nog prima op schema om drs. Merel te worden. Anders word ik BSc
Gefeliciteerd! Op naar de Meestergraad!quote:
Moet je tegenwoordig gepromoveerd zijn dan voor keuringsarts?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:19 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dat ligt ook nog in de planning, schijnt nodig te zijn voor mijn toekomstplanning
Welke helm heb je nou gekocht?quote:
Ze hebben nog veel meer rotzooi in die bachelor gepropt, een rode draad professioneel gedrag, waar je ook echt een cijfer voor krijgt, en waarvoor je 4x per jaar moet reflecteren op wat je allemaal leert en hoe dat jou helpt om een 'goede dokter' te wordenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik zou meer van balen dat ik een scriptie moet schrijven dan dat de titel me niet aanstaat
Haha, reflectie! Lekker academisch!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:22 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ze hebben nog veel meer rotzooi in die bachelor gepropt, een rode draad professioneel gedrag, waar je ook echt een cijfer voor krijgt, en waarvoor je 4x per jaar moet reflecteren op wat je allemaal leert en hoe dat jou helpt om een 'goede dokter' te worden![]()
Ik had juist voor de UvA gekozen omdat ze niet zoveel gezeur hadden..
nog geen..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Welke helm heb je nou gekocht?
wijf!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
nog geen..
kleur stond me niet helemaal aan.
Je zou eens als patient in een ziekenhuis moeten gaan liggen om vervolgens een ''onprofessionele arts'' aan je bed krijgen.... En geloof me...die lopen dr echt heel veel rond...Zou eens tijd worden dat ze daar wat meer aandacht aan gaan schenkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:22 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ze hebben nog veel meer rotzooi in die bachelor gepropt, een rode draad professioneel gedrag, waar je ook echt een cijfer voor krijgt, en waarvoor je 4x per jaar moet reflecteren op wat je allemaal leert en hoe dat jou helpt om een 'goede dokter' te worden![]()
Ik had juist voor de UvA gekozen omdat ze niet zoveel gezeur hadden..
Alles waar assistent bij staat of zaal- voor (arts)?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je zou eens als patient in een ziekenhuis moeten gaan liggen om vervolgens een ''onprofessionele arts'' aan je bed krijgen.... En geloof me...die lopen dr echt heel veel rond...Zou eens tijd worden dat ze daar wat meer aandacht aan gaan schenken
Zo iets ja....ze hebben nooit geleerd dat je met ''echte mensen '' te maken hebt die vaak ernstig ziek zijn...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alles waar assistent bij staat of zaal- voor (arts)?
Ik stel voor een botboring en een beenmergpunctie, dat doet tamelijk zeer en dat geneest vanzelf!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zo iets ja....ze hebben nooit geleerd dat je met ''echte mensen '' te maken hebt die vaak ernstig ziek zijn...
Dus wat mij betreft mogen ze het wel meer dan die 4 x doen
Yepquote:
Twijfel je nu aan de Kracht van Hem?quote:
Dat begrijp ik zeker wel, maar dat gedrag wordt niet beter door 4x per jaar 2pagina's uit je nek te lullen over hoe het onderwijs van blok 1.3 jou geholpen heeft om een goede arts te zijn. Dat leer je door simulatiepatienten, helaas ook door echte patienten en door te oefenen met je medestudenten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je zou eens als patient in een ziekenhuis moeten gaan liggen om vervolgens een ''onprofessionele arts'' aan je bed krijgen.... En geloof me...die lopen dr echt heel veel rond...Zou eens tijd worden dat ze daar wat meer aandacht aan gaan schenken
En zelfs dan slaan de meeste nog de plank misquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:24 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik zeker wel, maar dat gedrag wordt niet beter door 4x per jaar 2pagina's uit je nek te lullen over hoe het onderwijs van blok 1.3 jou geholpen heeft om een goede arts te zijn. Dat leer je door simulatiepatienten, helaas ook door echte patienten en door te oefenen met je medestudenten.
Weer eens te laat gemaakt met de drugs en de vrouwen?quote:
Leuk! Dat croissantje!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:25 schreef AMDB het volgende:
Voor de mensen die het leuk vinden, ik hou een blog bij over Noorwegen:-)
http://dannybloem.wordpress.com/
Hoe is het leven in Nijmegen?
8 euro samen met het drinken, 4 per stuk. Dat drinken valt op zich wel mee in vergelijking met andere vliegvelden, maar 4 euro voor een croissantje is toch wel veel duurder..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:30 schreef Rituals het volgende:
[..]
Leuk! Dat croissantje!Acht euro! Alcohol was in Zweden ook bizar duur. Klinkt leuk daar! Mooie uitzichtfoto's
.
Hier in Nijmegen is het mooi weer vandaag! Heerlijk.
Ja, doe maar weer andersquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:34 schreef IrishBastard het volgende:
Ik eet gewoon witte-kontjes-in-het-gras
Hete bliksem eet je in de winter ! niet in de zomer lolquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hartstikke mooi weer jaen dan gaan we vanavond hete bliksem eten
heb het nog nooit op maar huisgenoot wilde het voor ons maken, maar is volgens mij echt een winter gerecht
Ik vind de hond het zieligstequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:44 schreef Theoden het volgende:
Geen medelijden. Eerst brengt hij alle mensen in een winkel in gevaar. Daarnaa vlucht hij met een auto en brengt alle weggebruikers in gevaar. Ten slotte steekt hij ook nog eens een politiehond dood (zover ik weet is een politiehond een volwaardige ambtenaar in functie volgens de wet). Gericht schieten en opzouten met dat soort mensen. Hulde aan de politie.
dat was ook onze enige vorm van 'kritiek', gaan we nog even achteraan. Vind zwart wit prachtig, maar had van sommige foto's ook graag de kleurenversie gehad!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:50 schreef IrishBastard het volgende:
Zitten veel mooie foto's bij Moblo
Enige vraag is: heeft de fotograaf nou echt bijna alles zwart/wit gemaakt, of hebben jullie ook onbewerkte versies
Dan hoop ik dat ie ze niet met een zwartwit functie gemaakt heeftquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat was ook onze enige vorm van 'kritiek', gaan we nog even achteraan. Vind zwart wit prachtig, maar had van sommige foto's ook graag de kleurenversie gehad!
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ie ze niet met een zwartwit functie gemaakt heeft
Dat dus, lijkt me ook wel stugquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja dat zal toch niet, zoiets vraag je dan toch eerst aan wat jullie willen?
yup, precies onze gedachtequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:09 schreef IrishBastard het volgende:
Idd, zijn erg mooie bij
Veel zijn in zwart/wit ook wel erg tof, maar zijn ook wat meer groepsfoto's bijvoorbeeld, die in kleur toch mooier uitkomen denk
dank je!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar ik was dus vergeten te zeggen dat het mooie foto's waren en jullie er mooi uitzagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |