Jij was wel de laatste van wie ik verwacht had dat ie nog geen TomTom zou hebben!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:38 schreef Mikkie het volgende:
Kløte. Ging even bij iemand langs om een TomTom te lenen. Heb ik daar van alles gedaan, kom ik weer thuis... jup, vergeten
Ik doe nagenoeg alles zonder TomTom. Met een keertje Google Maps kijken red ik het eigenlijk altijd prima. Alleen in het buitenland kan het nog wel eens handig zijn, dus vandaar. Al moet ik zeggen dat ik de route van morgen waarschijnlijk ook zonder TT makkelijk kan redden, maar ach. Misschien voor in de stad zelf dat 't handig is.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij was wel de laatste van wie ik verwacht had dat ie nog geen TomTom zou hebben!
http://www.tomtom.com/nl_nl/products/tomtom-outlet-store/quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik doe nagenoeg alles zonder TomTom. Met een keertje Google Maps kijken red ik het eigenlijk altijd prima. Alleen in het buitenland kan het nog wel eens handig zijn, dus vandaar. Al moet ik zeggen dat ik de route van morgen waarschijnlijk ook zonder TT makkelijk kan redden, maar ach. Misschien voor in de stad zelf dat 't handig is.
Ik gebruik zo'n ding misschien vijf keer per jaar en dan kan ik 'm altijd wel van iemand lenen, dus lijkt me geld weggooienquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
https://www.tomtom.com/nl/checkout/basket.html
Negen tientjes
Ik verdwaal overal dus ik heb het er al lang uitquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik gebruik zo'n ding misschien vijf keer per jaar en dan kan ik 'm altijd wel van iemand lenen, dus lijkt me geld weggooien.
Ja dan snap ik hetquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik verdwaal overal dus ik heb het er al lang uit![]()
Ik heb de meeste tweedejaarsvakken in januari 2008 gehaald (maar één in december 2007), dus +5 jaar dan verliezen ze dus hun geldigheid in Januari 2013 als ik het goed tel..quote:Geldigheid behaalde tentamens van B2 en B3 vakken
Behaalde B2 en B3 vakken verliezen hun geldigheid 5 jaar nadat ze zijn behaald
Daarnaast moet binnen 6 jaar nadat het propedeusediploma is gedateerd de bachelorfase volledig zijn afgerond (het bachelordiploma zijn behaald). Is dit niet het geval, dan vervallen de propedeusetentamens.
quote:
Die vlieg staat in de tuin te telefoneren? Whut?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nu staat ie hier in de tuin te telefoneren, man man ik maak wat mee
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:35 schreef swarmahoer het volgende:
is merel al gesignaleerd?
[ afbeelding ]
gefeliciteerd en nog vele zuipjaren toegewenst verder
[ afbeelding ]
Hoe ging je tentamen?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:57 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Liever deze, maar thanks
Ik vind het wel fijn voor Duitsland en die enkele keer dat ik ergens moet zijn in een stad waar ik de weg niet weet.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja dan snap ik het. Maar in Oost-NL waar ik het meeste rij ken ik de snelwegen behoorlijk uit m'n hoofd. Als ik dan via GM een makkelijke route uitstippel kom ik er eigenlijk altijd, bovendien ben ik nog gezegend met een stukje richtingsgevoel. Dus dan is het overbodige luxe. Overigens ga ik nu wel nog maar even heen en weer rijden voor de zekerheid, toch jammer
Die bachelor halen in die periode moet toch wel te halen zijn mag ik hopen?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt dus Yashi gaat knallen dit jaar om de bachelor af te ronden
quote:
Jup, staan nu nog 4 vakken open, maar ik heb de mogelijkheid om er 2 deze herkansingsperiode af te sluiten..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn voor Duitsland en die enkele keer dat ik ergens moet zijn in een stad waar ik de weg niet weet.
[..]
Die bachelor halen in die periode moet toch wel te halen zijn mag ik hopen?
Mag je zonder die vakken aan de master beginnen? Doen ze bij jullie aan de harde knip of niet?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jup, staan nu nog 4 vakken open, maar ik heb de mogelijkheid om er 2 deze herkansingsperiode af te sluiten..
één heb ik al gehad en echt geen idee wat ik daarvan moet denken, maar goed dat hoor ik volgende week..
Andere tentamen is volgende week vrijdag..
De andere twee ga ik aankomend semester doen..
Geen onverdeeld succes, maar als ik goed geteld heb en de normering blijft zoals het nu is, dan moet ik 34.3 punten halen en heb ik 34.5 punten gehaald, dus dat zou precies genoeg moeten zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles een beetje op orde al of?
Hehe nee de politiemanquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:56 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
[..]
Die vlieg staat in de tuin te telefoneren? Whut?
Mooi! Hoe is het verder daar?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:09 schreef AMDB het volgende:
Even wat jaloersmakerij met een foto van het uitzicht vanaf m'n school:
http://i33.tinypic.com/21o6jwh.jpg
Gaaf uitzicht man! Een opkomend of ondergaand zonnetje erbij en je bent helemaal baasquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:09 schreef AMDB het volgende:
Even wat jaloersmakerij met een foto van het uitzicht vanaf m'n school:
http://i33.tinypic.com/21o6jwh.jpg
Hebben ze ook TomTom voor op de fiets.. ik vind het eind van de straat niet eens andersquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik verdwaal overal dus ik heb het er al lang uit![]()
Ah dat is wel fijn! Ik ben blij dat ik alle vakken heb afgerond voor de master, want hier doen ze wel aan de harde knip.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Met 160 EC mag je aan de master beginnen, dus geen harde knip..
Maar ik moet deze twee vakken sowieso halen om genoeg punten te krijgen.. één van 11 en één van 9 EC dus
Maar als ik het niet zou halen, mag ik toch al wel een mastervak gaan volgen.. Anders zou ik maar 6 contacturen hebben namelijk
Eén regenbui'tje en je spoelt met zijn allen weg!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:47 schreef SLP_ het volgende:
Ik heb trouwens een tent2 tot 3 persoons voor 20 euro
En we delen de prijs dus dat is maar een tientje per persoon dus ik ben wel blij
En volgens mij is de kwaliteit best redelijk, voor zover ik kon zien
Guzman!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:53 schreef Rituals het volgende:
Ik heb kaartjes besteld voor Najib Amhali! Leuk! Wel pas in juni, dus dat duurt nog even. Ik heb zin om nog meer kaartjes te bestellen (bijv. Jazier Guzman), maar misschien moet ik daar nog maar even mee wachten. Zoveel geld heb ik nou ook weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |