Het is de laatste tijd wel raak bij jou hèquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:52 schreef SLP_ het volgende:
Nooo, kom ik er net achter dat ik mn portemonnee bij een vriend thuis heb laten liggenZijn ouders zijn gescheiden en dat is het huis van zn moeder. Hij ligt nu waarschijnlijk in coma in het huis van zn vader en wordt niet meer wakker tot 3 uur morgenmiddag
En hij gaat morgenavond op vakantie
En ik moet de hele dag werken en er is niemand in dat huis want zn moeder is ook weg. Dus ik hoop heel hard dat hij morgen op tijd wakker wordt en tijd heeft om mn portemonnee op mn werk af te leveren anders ben ik heel erg geldloos voor de aankomende 2 weken
Gast, wat doe je de laatste tijdquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 06:13 schreef Swine het volgende:
I'm drunk, I'm fucked up...get used to it
En die heb eerste is pas 3 dagen geleden en zou pas 2 september nagekeken zijnquote:RE0314 ARRE Geschiedenis privaatrecht 17-08-2010 6
RE7310A ARRE Harmonization in the Eur.union 16-08-2010 6,0
quote:=====================================================================
Studentnummer: tralallala
Tentamen: RE7310A, Harmonization in the Eur.union
Datum: 16-08-2010
Studielast: 9
Resultaat: 6,0
Je gaat lekker jijquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 06:13 schreef Swine het volgende:
I'm drunk, I'm fucked up...get used to it
Goed bezig, gefeliciteerd!quote:
You'd better be, ik ga binnen een paar minuten de deur uitquote:
Nee, ik zit nu in de doctoraal Curius, en zodra ik (gedwongen) overstap naar de bachelor Curius+, moet ik aan al die onzin meedoenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zijn daar geen uitzonderingen voor dan?
EHBO 1 en 2? Knippen en plakken met leukoplast?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:56 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nee, ik zit nu in de doctoraal Curius, en zodra ik (gedwongen) overstap naar de bachelor Curius+, moet ik aan al die onzin meedoen
Helaas, was het maar zo'n feest!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
EHBO 1 en 2? Knippen en plakken met leukoplast?
ONOES! En nu? Vertraging? Overdoen? Watersnoodramp?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:05 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Helaas, was het maar zo'n feest!
Nou, hopelijk heb ik die van woensdag gehaald en dan lig ik nog prima op schema om drs. Merel te worden. Anders word ik BScquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
ONOES! En nu? Vertraging? Overdoen? Watersnoodramp?
Een echte dokter is doctor!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:11 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nou, hopelijk heb ik die van woensdag gehaald en dan lig ik nog prima op schema om drs. Merel te worden. Anders word ik BSc
Gefeliciteerd! Op naar de Meestergraad!quote:
Moet je tegenwoordig gepromoveerd zijn dan voor keuringsarts?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:19 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dat ligt ook nog in de planning, schijnt nodig te zijn voor mijn toekomstplanning
Welke helm heb je nou gekocht?quote:
Ze hebben nog veel meer rotzooi in die bachelor gepropt, een rode draad professioneel gedrag, waar je ook echt een cijfer voor krijgt, en waarvoor je 4x per jaar moet reflecteren op wat je allemaal leert en hoe dat jou helpt om een 'goede dokter' te wordenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik zou meer van balen dat ik een scriptie moet schrijven dan dat de titel me niet aanstaat
Haha, reflectie! Lekker academisch!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:22 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ze hebben nog veel meer rotzooi in die bachelor gepropt, een rode draad professioneel gedrag, waar je ook echt een cijfer voor krijgt, en waarvoor je 4x per jaar moet reflecteren op wat je allemaal leert en hoe dat jou helpt om een 'goede dokter' te worden![]()
Ik had juist voor de UvA gekozen omdat ze niet zoveel gezeur hadden..
nog geen..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Welke helm heb je nou gekocht?
wijf!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
nog geen..
kleur stond me niet helemaal aan.
Je zou eens als patient in een ziekenhuis moeten gaan liggen om vervolgens een ''onprofessionele arts'' aan je bed krijgen.... En geloof me...die lopen dr echt heel veel rond...Zou eens tijd worden dat ze daar wat meer aandacht aan gaan schenkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:22 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ze hebben nog veel meer rotzooi in die bachelor gepropt, een rode draad professioneel gedrag, waar je ook echt een cijfer voor krijgt, en waarvoor je 4x per jaar moet reflecteren op wat je allemaal leert en hoe dat jou helpt om een 'goede dokter' te worden![]()
Ik had juist voor de UvA gekozen omdat ze niet zoveel gezeur hadden..
Alles waar assistent bij staat of zaal- voor (arts)?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je zou eens als patient in een ziekenhuis moeten gaan liggen om vervolgens een ''onprofessionele arts'' aan je bed krijgen.... En geloof me...die lopen dr echt heel veel rond...Zou eens tijd worden dat ze daar wat meer aandacht aan gaan schenken
Zo iets ja....ze hebben nooit geleerd dat je met ''echte mensen '' te maken hebt die vaak ernstig ziek zijn...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alles waar assistent bij staat of zaal- voor (arts)?
Ik stel voor een botboring en een beenmergpunctie, dat doet tamelijk zeer en dat geneest vanzelf!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zo iets ja....ze hebben nooit geleerd dat je met ''echte mensen '' te maken hebt die vaak ernstig ziek zijn...
Dus wat mij betreft mogen ze het wel meer dan die 4 x doen
Yepquote:
Twijfel je nu aan de Kracht van Hem?quote:
Dat begrijp ik zeker wel, maar dat gedrag wordt niet beter door 4x per jaar 2pagina's uit je nek te lullen over hoe het onderwijs van blok 1.3 jou geholpen heeft om een goede arts te zijn. Dat leer je door simulatiepatienten, helaas ook door echte patienten en door te oefenen met je medestudenten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je zou eens als patient in een ziekenhuis moeten gaan liggen om vervolgens een ''onprofessionele arts'' aan je bed krijgen.... En geloof me...die lopen dr echt heel veel rond...Zou eens tijd worden dat ze daar wat meer aandacht aan gaan schenken
En zelfs dan slaan de meeste nog de plank misquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:24 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik zeker wel, maar dat gedrag wordt niet beter door 4x per jaar 2pagina's uit je nek te lullen over hoe het onderwijs van blok 1.3 jou geholpen heeft om een goede arts te zijn. Dat leer je door simulatiepatienten, helaas ook door echte patienten en door te oefenen met je medestudenten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |