Twijfel je nu aan de Kracht van Hem?quote:
Dat begrijp ik zeker wel, maar dat gedrag wordt niet beter door 4x per jaar 2pagina's uit je nek te lullen over hoe het onderwijs van blok 1.3 jou geholpen heeft om een goede arts te zijn. Dat leer je door simulatiepatienten, helaas ook door echte patienten en door te oefenen met je medestudenten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je zou eens als patient in een ziekenhuis moeten gaan liggen om vervolgens een ''onprofessionele arts'' aan je bed krijgen.... En geloof me...die lopen dr echt heel veel rond...Zou eens tijd worden dat ze daar wat meer aandacht aan gaan schenken
En zelfs dan slaan de meeste nog de plank misquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:24 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik zeker wel, maar dat gedrag wordt niet beter door 4x per jaar 2pagina's uit je nek te lullen over hoe het onderwijs van blok 1.3 jou geholpen heeft om een goede arts te zijn. Dat leer je door simulatiepatienten, helaas ook door echte patienten en door te oefenen met je medestudenten.
Weer eens te laat gemaakt met de drugs en de vrouwen?quote:
Leuk! Dat croissantje!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:25 schreef AMDB het volgende:
Voor de mensen die het leuk vinden, ik hou een blog bij over Noorwegen:-)
http://dannybloem.wordpress.com/
Hoe is het leven in Nijmegen?
8 euro samen met het drinken, 4 per stuk. Dat drinken valt op zich wel mee in vergelijking met andere vliegvelden, maar 4 euro voor een croissantje is toch wel veel duurder..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:30 schreef Rituals het volgende:
[..]
Leuk! Dat croissantje!Acht euro! Alcohol was in Zweden ook bizar duur. Klinkt leuk daar! Mooie uitzichtfoto's
.
Hier in Nijmegen is het mooi weer vandaag! Heerlijk.
Ja, doe maar weer andersquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:34 schreef IrishBastard het volgende:
Ik eet gewoon witte-kontjes-in-het-gras
Hete bliksem eet je in de winter ! niet in de zomer lolquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hartstikke mooi weer jaen dan gaan we vanavond hete bliksem eten
heb het nog nooit op maar huisgenoot wilde het voor ons maken, maar is volgens mij echt een winter gerecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |