Herkenbaar! Heb net The Notebook gekeken en ik voel me naar nuquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik moet geen emotionele programmas kijken als ik alleen thuis ben, dan blijf ik er zo in hangen
Ik had hem al twee keer gezien, maar toch voel ik me klote nuquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb hem toen ook alleen gekeken
Gooische vrouwenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
OOOwww en nu is Gooische vrouwen ook nog kei spannend
Ik heb ze ook. Je mag ze wel lenen!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, toch maar eens die dvd-s ergens regelen, volgesn mij heeft mijn schoonzusje ze
Ah nice! als mijn tentamens voorbij zijn en ik weer int ritme van school zit wil ik ze wel lenen jaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:39 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb ze ook. Je mag ze wel lenen!
Oké! Moet je t.z.t. nog maar even een keer aangeven danquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ah nice! als mijn tentamens voorbij zijn en ik weer int ritme van school zit wil ik ze wel lenen ja
Zet vette 90's muziek opquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:44 schreef Rituals het volgende:
[..]
Oké! Moet je t.z.t. nog maar even een keer aangeven dan.
Hè bah, wat zal ik eens gaan doen. Moet even iets leuks verzinnen. Zit nu ook nog eens van die zielige muziek te luisteren, dat helpt natuurlijk niet.
Ik was serieus net (o.a.) 90's muziek aan het luisteren!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:18 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zet vette 90's muziek opAquariuuuuuuuuuuuuuuuus, aquariuuuuuuuuuuuuuus
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:31 schreef Merel1808 het volgende:
Ik ken dat gevoel!![]()
Helaas word ik genegeerd door de kerel
Mijn pedo-pas is al jaren verlopen!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:35 schreef Difficult het volgende:
Moet je de stad induiken! Allemaal nieuwe studenten :p
Te jong voor mij!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:35 schreef Difficult het volgende:
Moet je de stad induiken! Allemaal nieuwe studenten :p
Klinkt goedquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:35 schreef Merel1808 het volgende:
Onze nieuwe studenten zijn er nog niet! En ik heb al een megaknappe student aan't touw, maar dan moettie wel terugsmsen
Trots jaren80-kind trouwens
Ja joh! Ik wil geen jochies die net beginnen met studerenquote:
Ik was vorig jaar Intreeweek-mama, en die eitjes die wij in ons groepje hadden joh, wonderbaarlijk. Allemaal maar 1 of 2 jaar jonger dan ik, maar een wéreld van verschilquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:44 schreef Rituals het volgende:
[..]
Klinkt goedHet megaknappe-gedeelte dan, niet het terugsmsen
.
[..]
Ja joh! Ik wil geen jochies die net beginnen met studeren. Doe mij maar een iets oudere kerel.
De muziek helpt echt! Voel me stukken beter. Het dansen gaat prima hier (
), nu de alcohol en de leuke kerel nog
.
Bizar hè! Nee niets voor mij, jongens van mijn leeftijd of jonger. Maar wellicht waren er wel leuke Intree-papa's?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:46 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar Intreeweek-mama, en die eitjes die wij in ons groepje hadden joh, wonderbaarlijk. Allemaal maar 1 of 2 jaar jonger dan ik, maar een wéreld van verschil
Klopt, maar ik heb een tijdje geleden besloten niet meer te drinken als ik alleen benquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:46 schreef Difficult het volgende:
Alcohol moet toch ook geen probleem zijn ?
Ik heb er weinig gezien, maar ik was ook wel erg druk met mijn 18 kindjes (en meestal hadden we nog 4 adoptiekindjes) die 35x per uur belden om de weg te vragen enzoquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:51 schreef Rituals het volgende:
[..]
Bizar hè! Nee niets voor mij, jongens van mijn leeftijd of jonger. Maar wellicht waren er wel leuke Intree-papa's?![]()
Dan heb je toch die knappe kerel weer nodig hé?quote:[..]
Klopt, maar ik heb een tijdje geleden besloten niet meer te drinken als ik alleen ben.
Wat veel kindjes!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:52 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb er weinig gezien, maar ik was ook wel erg druk met mijn 18 kindjes (en meestal hadden we nog 4 adoptiekindjes) die 35x per uur belden om de weg te vragen enzo
Tja, dan zouden mijn wensen compleet zijn hèquote:[..]
Dan heb je toch die knappe kerel weer nodig hé?
Ja dan houdt het op hè!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:52 schreef Difficult het volgende:
O ik kom wel langs en drink wel mee
niet als knappe kerel
Om gek van te worden!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:54 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat veel kindjes!Vast vermoeiend!
Lekker danquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:57 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Om gek van te worden!
"Hallo mama, ik sta hier nu, en ik weet niet zo goed waar ik ben, en nu moet ik naar Nemo, maar hoe kom ik daar?"
"Zie je een straatnaambordje of een tramhalte?"
"Nee"
"Ga eens zoeken?"
"Ik zie niks hoor!"
"Hoe ben je daar gekomen?"
"Weet ik niet meer precies, ik stapte uit de tram en toen ging ik lopen en nu weet ik het niet meer"
"Welke halte stapte je uit de tram dan, op welke lijn?"
"Geen idee"
"Waarom stapte je uit de tram dan?"
"Ik dacht dat ik er was, maar dat was dus niet zo"
*zucht*
Ik heb me wel weer opgegeven voor dit jaar, maar het loopt allemaal een beetje mis, dus we moeten even zien of het lukt. Het was verder wel echt supergezellig hoor, maar wij moesten biomedische wetenschappen begeleiden. Van onze 18 oorspronkelijke kindjes waren er 16 uitgeloot voor geneeskunde, dat was toch wel even een héél pijnlijk moment zo aan het begin van de weekquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:58 schreef Rituals het volgende:
[..]
Lekker dan. Hallo mama
.
Je zou het niet zo snel nog een keer doen? Intree-mama zijn?
Oeh dat is inderdaad naar. Wanneer is de Intree dan dat jullie nu nog steeds niet zeker weten of het doorgaat?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:01 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb me wel weer opgegeven voor dit jaar, maar het loopt allemaal een beetje mis, dus we moeten even zien of het lukt. Het was verder wel echt supergezellig hoor, maar wij moesten biomedische wetenschappen begeleiden. Van onze 18 oorspronkelijke kindjes waren er 16 uitgeloot voor geneeskunde, dat was toch wel even een héél pijnlijk moment zo aan het begin van de week
30 augustus begint het, en de vrijdag ervoor weet je of je mag begeleiden, en welke studie je dan krijgt. Maar ze hebben wel echt briljante feestjes, dus als het kan gaan we het toch maar weer doenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:07 schreef Rituals het volgende:
[..]
Oeh dat is inderdaad naar. Wanneer is de Intree dan dat jullie nu nog steeds niet zeker weten of het doorgaat?
Ik heb het meestal andersom.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:08 schreef Rituals het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik alcohol op heb, maar ik heb geen druppel gedronken.
Bij ons is de intro van geneeskunde en BMW gemixt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:17 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
30 augustus begint het, en de vrijdag ervoor weet je of je mag begeleiden, en welke studie je dan krijgt. Maar ze hebben wel echt briljante feestjes, dus als het kan gaan we het toch maar weer doen
Of dat nou zo fijn is...quote:
Speel niet graag de knappe man :pquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:53 schreef Merel1808 het volgende:
Je bent niet knap? Of ben je een vrouw?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:31 schreef Merel1808 het volgende:
Ik ken dat gevoel!![]()
Helaas word ik genegeerd door de kerel
Mooi hè, geweldig feest gehad!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 05:27 schreef swarmahoer het volgende:
zo ook weer thuis, uitgerekend de dag dat ik vroeg naar huis wil gaat het tot 5 uur door!!!
was wel n leuke avond, mfvn feest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |