Herkenbaar! Heb net The Notebook gekeken en ik voel me naar nuquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik moet geen emotionele programmas kijken als ik alleen thuis ben, dan blijf ik er zo in hangen
Ik had hem al twee keer gezien, maar toch voel ik me klote nuquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb hem toen ook alleen gekeken
Gooische vrouwenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
OOOwww en nu is Gooische vrouwen ook nog kei spannend
Ik heb ze ook. Je mag ze wel lenen!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, toch maar eens die dvd-s ergens regelen, volgesn mij heeft mijn schoonzusje ze
Ah nice! als mijn tentamens voorbij zijn en ik weer int ritme van school zit wil ik ze wel lenen jaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:39 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb ze ook. Je mag ze wel lenen!
Oké! Moet je t.z.t. nog maar even een keer aangeven danquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ah nice! als mijn tentamens voorbij zijn en ik weer int ritme van school zit wil ik ze wel lenen ja
Zet vette 90's muziek opquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:44 schreef Rituals het volgende:
[..]
Oké! Moet je t.z.t. nog maar even een keer aangeven dan.
Hè bah, wat zal ik eens gaan doen. Moet even iets leuks verzinnen. Zit nu ook nog eens van die zielige muziek te luisteren, dat helpt natuurlijk niet.
Ik was serieus net (o.a.) 90's muziek aan het luisteren!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:18 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zet vette 90's muziek opAquariuuuuuuuuuuuuuuuus, aquariuuuuuuuuuuuuuus
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:31 schreef Merel1808 het volgende:
Ik ken dat gevoel!![]()
Helaas word ik genegeerd door de kerel
Mijn pedo-pas is al jaren verlopen!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:35 schreef Difficult het volgende:
Moet je de stad induiken! Allemaal nieuwe studenten :p
Te jong voor mij!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:35 schreef Difficult het volgende:
Moet je de stad induiken! Allemaal nieuwe studenten :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |