Weer eens te laat gemaakt met de drugs en de vrouwen?quote:
Leuk! Dat croissantje!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:25 schreef AMDB het volgende:
Voor de mensen die het leuk vinden, ik hou een blog bij over Noorwegen:-)
http://dannybloem.wordpress.com/
Hoe is het leven in Nijmegen?
8 euro samen met het drinken, 4 per stuk. Dat drinken valt op zich wel mee in vergelijking met andere vliegvelden, maar 4 euro voor een croissantje is toch wel veel duurder..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:30 schreef Rituals het volgende:
[..]
Leuk! Dat croissantje!Acht euro! Alcohol was in Zweden ook bizar duur. Klinkt leuk daar! Mooie uitzichtfoto's
.
Hier in Nijmegen is het mooi weer vandaag! Heerlijk.
Ja, doe maar weer andersquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:34 schreef IrishBastard het volgende:
Ik eet gewoon witte-kontjes-in-het-gras
Hete bliksem eet je in de winter ! niet in de zomer lolquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hartstikke mooi weer jaen dan gaan we vanavond hete bliksem eten
heb het nog nooit op maar huisgenoot wilde het voor ons maken, maar is volgens mij echt een winter gerecht
Ik vind de hond het zieligstequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:44 schreef Theoden het volgende:
Geen medelijden. Eerst brengt hij alle mensen in een winkel in gevaar. Daarnaa vlucht hij met een auto en brengt alle weggebruikers in gevaar. Ten slotte steekt hij ook nog eens een politiehond dood (zover ik weet is een politiehond een volwaardige ambtenaar in functie volgens de wet). Gericht schieten en opzouten met dat soort mensen. Hulde aan de politie.
dat was ook onze enige vorm van 'kritiek', gaan we nog even achteraan. Vind zwart wit prachtig, maar had van sommige foto's ook graag de kleurenversie gehad!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:50 schreef IrishBastard het volgende:
Zitten veel mooie foto's bij Moblo
Enige vraag is: heeft de fotograaf nou echt bijna alles zwart/wit gemaakt, of hebben jullie ook onbewerkte versies
Dan hoop ik dat ie ze niet met een zwartwit functie gemaakt heeftquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat was ook onze enige vorm van 'kritiek', gaan we nog even achteraan. Vind zwart wit prachtig, maar had van sommige foto's ook graag de kleurenversie gehad!
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ie ze niet met een zwartwit functie gemaakt heeft
Dat dus, lijkt me ook wel stugquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja dat zal toch niet, zoiets vraag je dan toch eerst aan wat jullie willen?
yup, precies onze gedachtequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:09 schreef IrishBastard het volgende:
Idd, zijn erg mooie bij
Veel zijn in zwart/wit ook wel erg tof, maar zijn ook wat meer groepsfoto's bijvoorbeeld, die in kleur toch mooier uitkomen denk
dank je!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar ik was dus vergeten te zeggen dat het mooie foto's waren en jullie er mooi uitzagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |