Sterkte CP!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:57 schreef Cocktailprikker het volgende:![]()
over 11 uur sta ik op het kerkhof... wordt mama eindelijk bijgezet in het graf van opa. Duurt even maar dan heb je ook niks![]()
![]()
Trusten mensen!
Sterkte!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
![]()
over 11 uur sta ik op het kerkhof... wordt mama eindelijk bijgezet in het graf van opa. Duurt even maar dan heb je ook niks![]()
![]()
Trusten mensen!
Sterkte!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
![]()
![]()
Trusten mensen!
had de wekker om 10 uur gezet, en half 11 eruit gestaptquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:53 schreef Swine het volgende:
leeft swarma ondertussen alweer?![]()
Belde hem om 17:30uur voor een mogelijke dinermeet; "Gast, ik lig nog te slapen hoor"
Zo maar weer de stad in, kijken of er nog wat te doen is
Gastquote:Op donderdag 19 augustus 2010 06:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
had de wekker om 10 uur gezet, en half 11 eruit gestapt
klokje rond dusmaar ik was ook echt heel erg moe
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:09 schreef AMDB het volgende:
Even wat jaloersmakerij met een foto van het uitzicht vanaf m'n school:
http://i33.tinypic.com/21o6jwh.jpg
Gefeliciteerd, directeur!quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:45 schreef IrishBastard het volgende:
Damn, dat ding kost echt zo ongeveer niets
Vanochtend een Radio/TV en Internet splitter gehaald, en de eerste tests lijken te duiden op een opgelost probleem
Heb je wel genoeg gigabytes!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zou ze gewoon in alle kleurtjes kopen dan
Hey da's wel een mooie, kost ook bijna niks. Zaterdag eens even gaan kijken bij de Aldi!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
MC: http://www.aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_33/OFF06.SHTML
goedkoop en 3 jaar garantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |