Leuk! Ik ga 8 juni.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
IB en ik gaan ook naar Najib (9 juni) en naar Bert Visscher (ergens in april)
Ik ken eigenlijk niet zoveel van Javier Guzman. Misschien eerst nog maar eens wat downloaden (quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Guzman!![]()
Die was beter toen ie nog gewoon zoop!
Ik heb in een en of ander zaaltje een try-out gezien voor 'delirium' toen was ie nog bezig met het verzamelen en bijschaven van zijn grappen. Hij was niet grappig, beledigend en hij wist niet hoe snel hij na het optreden van een half uurtje moest wegwezen. Volgens mij was ie zo zat dat ie niet eens wist dat ie nog op het podium stond.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:00 schreef Rituals het volgende:
[..]
Leuk! Ik ga 8 juni.
[..]
Ik ken eigenlijk niet zoveel van Javier. Misschien eerst nog maar eens wat downloaden (![]()
) voordat ik een kaartje bestel. Wat ik van hem heb gezien, vond ik leuk!
Hè wat jammer! Zonde. Binnenkort eens even wat downloaden.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb in een en of ander zaaltje een try-out gezien voor 'delirium' toen was ie nog bezig met het verzamelen en bijschaven van zijn grappen. Hij was niet grappig, beledigend en hij wist niet hoe snel hij na het optreden van een half uurtje moest wegwezen. Volgens mij was ie zo zat dat ie niet eens wist dat ie nog op het podium stond.
Welke dag?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:02 schreef Difficult het volgende:
lol ik heb ook kaartjes voor najib
Welke dag?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:13 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb ook kaarten voor najib, wordt een minimeet dus
Het was eerder triest dat ze hem toen nog op het podium hadden gezet. Ze hadden hem beter in een taxi naar huis kunnen zetten!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:14 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hè wat jammer! Zonde. Binnenkort eens even wat downloaden.
Huh issie weg?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dup, maak eens even een icoontje aan want tis saai zo
Dat het dan een mooie dag mag worden voor jequote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
![]()
over 11 uur sta ik op het kerkhof... wordt mama eindelijk bijgezet in het graf van opa. Duurt even maar dan heb je ook niks![]()
![]()
Trusten mensen!
Guzman, klojo.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het was eerder triest dat ze hem toen nog op het podium hadden gezet. Ze hadden hem beter in een taxi naar huis kunnen zetten!
Sterkte ermee!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
![]()
over 11 uur sta ik op het kerkhof... wordt mama eindelijk bijgezet in het graf van opa. Duurt even maar dan heb je ook niks![]()
![]()
Trusten mensen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |