Ja, ik had vroeger in groep 1 of 2 een klasgenootje die ook zo'n pleister over dr oog had.quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik had vroeger in groep 1 of 2 een klasgenootje die ook zo'n pleister over dr oog had.
Met een plaatje van Mickeymouse.![]()
Het doet me een beetje denken aan een paard met oogkleppen.
Neu.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:57 schreef Smart_ass het volgende:
Heb je je haren nou nog geverfd eigenlijk, wd?
Ik vind dat spul bij de kapper altijd wel erg fijn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:58 schreef L0t.. het volgende:
Ik heb vandaag een belachelijk dure conditioner gekocht bij de kapper, 25 euro![]()
Maar ik had 'm voor 5 euro omdat ik zoveel punten had gespaard
Ga je elke week naar de kapper ofzo dat je zoveel punten had?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:58 schreef L0t.. het volgende:
Ik heb vandaag een belachelijk dure conditioner gekocht bij de kapper, 25 euro![]()
Maar ik had 'm voor 5 euro omdat ik zoveel punten had gespaard
Nee maar ik mocht ook de punten van m'n vriend gebruiken omdat die ze toch nooit gebruiktquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ga je elke week naar de kapper ofzo dat je zoveel punten had?
Ja ik ga 'm zo even proberen, heb er echt zin inquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat spul bij de kapper altijd wel erg fijn.
Mijn portemonnee wat minder.
Ik hoop dat het tegenvalt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:02 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja ik ga 'm zo even proberen, heb er echt zin in
Dat je plukkies van je kop ken vegen.quote:
Look it's a guy who's been listening too much Radiohead, and when he is king, you will be first against the wall, with your opinion which is of no consequense at all.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:07 schreef wolvendagen het volgende:
oh look its the carebear, and he doesnt give a shit.
Ach wat schattig!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:01 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee maar ik mocht ook de punten van m'n vriend gebruiken omdat die ze toch nooit gebruikt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Look it's a guy who's been listening too much Radiohead, and when he is king, you will be first against the wall, 'cause your opinion is of no difference at all.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:07 schreef wolvendagen het volgende:
oh look its the carebear, and he doesnt give a shit².
Nooit sprake van geweest.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze wilden eerst ONZ en KLB samenvoegen in 1 SC.
Gaan we weer ruzieen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:13 schreef wolvendagen het volgende:
Het ken rijmen in het Engels, jongens, kijk uit.
Nee, ik moest gewoon even lachen, het is al voorbij. Doorlopen.quote:
Ik pak even de popcorn, moment!quote:
Jammer, ik vind het wel geil.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik moest gewoon even lachen, het is al voorbij. Doorlopen.
Ja?quote:
En ik ben de duivelquote:
Sorry.quote:
Geloof er niks van.quote:
Goodquote:
quote:
Ik ken dat nummer ergens van. Volgens mij stond ie op het Buffy album. Van het buffy album dusquote:
Nee, ik zag z'n reactie pas staan toen ik al gepost had, was eerst dat nummer aan het luisteren.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:30 schreef Dqod het volgende:
Bwahahaha Bobby.. Deed je dat nou expres?
Oh ok.. Nee dus
Ik gebruik shampoo en conditioner van de etos. Een oranje fles, en mijn haren worden na het wassen zo zacht.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:36 schreef L0t.. het volgende:
Nou m'n haar is wel lekker zacht en ruikt heel lekkerMaar geen 25 euro waard
Hondje?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:37 schreef tliciouz het volgende:
He sexy wolfje is in dit oh zo spannende topic.
Is thuis sinds gister, het gaat nu best goed met hem moet ik zeggen. *klopt af* Maar dat dacht ik de vorige keer ook en kreeg hij ook een terugval, even afwachten dus.quote:
Helaas.quote:
Fijn weekend.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:39 schreef BobbyB het volgende:
Ah, Tliciouz is er, tijd om te gaan!
Fijn weekend allemaal!
Naar de ready to B kapper, alleen die is wel heel duurquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:38 schreef tliciouz het volgende:
Waar ga jij eigenlijk naar de kapper Lot? Heb nog geen goede kunnen vinden.
Dus ze hadden eindelijk eens gelijk, tot nu toe dan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is thuis sinds gister, het gaat nu best goed met hem moet ik zeggen. *klopt af* Maar dat dacht ik de vorige keer ook en kreeg hij ook een terugval, even afwachten dus.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:39 schreef BobbyB het volgende:
Ah, Tliciouz is er, tijd om te gaan!
Fijn weekend allemaal!
Ja tot nu toe wel. Maar heb er nog steeds geen goed gevoel bij. Dinsdag op controle. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dus ze hadden eindelijk eens gelijk, tot nu toe dan?
Gelukkig.
U ook.quote:
quote:
Loopt ie weer en alles? Want als het echt zijn darmpjes zijn, zou hij enkel maar achteruit gaan, als ie vooruit gaat is dat een heel goed teken!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja tot nu toe wel. Maar heb er nog steeds geen goed gevoel bij. Dinsdag op controle. Ben benieuwd.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:34 schreef Biogarde het volgende:
Japsnars schiet weer door met vloeken en baggeren. Week.
Hij loopt elke keer kleine stukjes, en ook echt het hoognodige, bijvoorbeeld om te plassen. Eten moet ik hem geven.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Loopt ie weer en alles? Want als het echt zijn darmpjes zijn, zou hij enkel maar achteruit gaan, als ie vooruit gaat is dat een heel goed teken!
Ja bij Cafe moda hadden/hebben ze zulke, maar dan zonder peeptoe. Wel grijs ook.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:47 schreef tliciouz het volgende:
Wolfje weet je een winkel waar ze deze verkopen?
http://kenzas.se/2010/08/11/kvallens-outfit-6/
Ik wil ze toch eerst zien en passen voor ik ze online bestel ofzo. Ik weet niet of zulke schoenen me wel staan.
Whehequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat is ook een manier om niet te fokken totdat je een meisje gekust hebt![]()
Ja maar die zit hier niet.;( Had nog niet gezien dat het peeptoes waren. Die wil ik ook niet. Wil gewoon die zwarte.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja bij Cafe moda hadden/hebben ze zulke, maar dan zonder peeptoe. Wel grijs ook.
Ja ik wil ook zulke zwarte, maar die heb ik niet gezien ergens, alleen die grijze bij de Cafe Moda. Maar die had ik aan en die zaten niet zo mooi, te groot bij de enkel.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar die zit hier niet.;( Had nog niet gezien dat het peeptoes waren. Die wil ik ook niet. Wil gewoon die zwarte.
Hier in Arnhem zit wel een winkeltje waar ik verwacht dat ze ze nog krijgen. Even afwachten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja ik wil ook zulke zwarte, maar die heb ik niet gezien ergens, alleen die grijze bij de Cafe Moda. Maar die had ik aan en die zaten niet zo mooi, te groot bij de enkel.
Welke?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hier in Arnhem zit wel een winkeltje waar ik verwacht dat ze ze nog krijgen. Even afwachten.
Wat ga je dit weekend doen?
Morgen naar mn neef, zondag de hele dag slapen want 't zal wel laat worden. Ik denk niet dat we uitgaan, maar goed, weet het nooit... moet ik nog op die motor ook.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hier in Arnhem zit wel een winkeltje waar ik verwacht dat ze ze nog krijgen. Even afwachten.
Wat ga je dit weekend doen?
Beesten blijven beesten, lekker laten verwennen als het ze uitkomt..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hij loopt elke keer kleine stukjes, en ook echt het hoognodige, bijvoorbeeld om te plassen. Eten moet ik hem geven.Ja als meneer ziek is wilt hij ook zo behandeld worden, hij drinkt dan ook geen water maar wil een bakje melk. En brokjes moet ik hem voeren, anders vertikt hij het.
Naast de kfc, zo'n kamperswinkeltje.quote:
Op de motor?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Morgen naar mn neef, zondag de hele dag slapen want 't zal wel laat worden. Ik denk niet dat we uitgaan, maar goed, weet het nooit... moet ik nog op die motor ook.
Ja ik vind het ook niet erg, zolang hij maar beter word.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Beesten blijven beesten, lekker laten verwennen als het ze uitkomt..
Heb je een foto van je hondje?
Ohh die! Daar was ik vanmiddag nogquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Naast de kfc, zo'n kamperswinkeltje.Maar die hebben af en toe nog wel hele toffe aparte schoenen.
Ik wilde eerst gaan, maar nu ga ik naar Ajax - Dinamo Kiev. Allebei werd een beetje te duurquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:59 schreef Sok. het volgende:
Godverdomme.
Ajax morgen om 18:45. Als ik moet werken
Hopelijk is t rustig zodat k stiekem mee kan kijken.
Ik had daar gesolliciteerd toen hij net opende, maar ik denk dat ze een bepaald soort mensen zochten als je ziet wat er staat.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:59 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohh die! Daar was ik vanmiddag nogDaar hebben ze idd best wel leuke schoenen, wel asowijven die daar in de winkel staan maargoed, het is ook best wel goedkoop allemaal
Ja, hij's 22 of zo, hij heeft net een motor gekocht, dus als ik zeg neeee met de auto zegt hij natuurlijk nee, motor.quote:
Neejohquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:01 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik wilde eerst gaan, maar nu ga ik naar Ajax - Dinamo Kiev. Allebei werd een beetje te duur
Trek je dan ook zo'n leren pakje aan? En dan doe je je helm af en schud je zo met je haren.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, hij's 22 of zo, hij heeft net een motor gekocht, dus als ik zeg neeee met de auto zegt hij natuurlijk nee, motor.
Ja, ongeïnteresseerdheid is wel een vereistequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik had daar gesolliciteerd toen hij net opende, maar ik denk dat ze een bepaald soort mensen zochten als je ziet wat er staat.
Cute, ik denk dat als ie weer beter loopt en eet, dat het wel goed komt, als het echt einde verhaal zou zijn, had het nu wel duidelijk geweest..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook niet erg, zolang hij maar beter word.
Dit is hem, het is een ruwharige teckel.
[ afbeelding ]
Neequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Trek je dan ook zo'n leren pakje aan? En dan doe je je helm af en schud je zo met je haren.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:02 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, ongeïnteresseerdheid is wel een vereiste
Nee dat klinkt niet vreemd. Zelfs bij een mens kun je zien aan zijn ogen/blik als ze levensmoe zijn. Dat is bij een dier net zo. Ik heb tot nu toe nog nooit een dier in moeten laten slapen. Al mijn konijnen en hamsters en mijn papegaai zijn overleden toen ik er niet bij was. En naja, je kan het niet echt vergelijken met mijn hond. Als hij ooit ingeslapen moet worden wil ik dat de dierenarts naar huis komt, aangezien de hond een hekel heeft aan de dierenarts en ik hem dat niet aan wil doen. Als ik er al aan denk moet ik janken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Cute, ik denk dat als ie weer beter loopt en eet, dat het wel goed komt, als het echteinde verhaal zou zijn, had het nu wel duidelijk geweest..
Ik heb mijn katje PlanT ooit moeten laten inslapen, en van lopen of eten was geen enkele sprake meer, ik zag het zelfs in zijn oogjes, al klinkt dat vreemd.
Die dingen zijn verslavend he. Bij mijn oppaskindje lagen ze ook altijd, die blijf je maar pakken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:05 schreef wolvendagen het volgende:
Ik zit me godverdomme vol te vreten aan maoam hier, een hele zak met dingen.
Ja echt. Ik eet me een kunstgebit an nu.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die dingen zijn verslavend he. Bij mijn oppaskindje lagen ze ook altijd, die blijf je maar pakken.
Die cola smaak.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja echt. Ik eet me een kunstgebit an nu.
Ik eet die balletjes altijd als eerst.quote:
Ik heb ooit eens ergens een zak gekocht met alleen maar die balletjes erinquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik eet die balletjes altijd als eerst.
Ik kan me nog goed herinneren hoe PlanT ging, wij brachten hem wel naar de dierenarts en ik zat naast mijn pa in de auto, met PlanT in een doos op mijn schoot.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee dat klinkt niet vreemd. Zelfs bij een mens kun je zien aan zijn ogen/blik als ze levensmoe zijn. Dat is bij een dier net zo. Ik heb tot nu toe nog nooit een dier in moeten laten slapen. Al mijn konijnen en hamsters en mijn papegaai zijn overleden toen ik er niet bij was. En naja, je kan het niet echt vergelijken met mijn hond. Als hij ooit ingeslapen moet worden wil ik dat de dierenarts naar huis komt, aangezien de hond een hekel heeft aan de dierenarts en ik hem dat niet aan wil doen. Als ik er al aan denk moet ik janken.
Brr, klinkt als iets wat ik nooit mee wil maken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik kan me nog goed herinneren hoe PlanT ging, wij brachten hem wel naar de dierenarts en ik zat naast mijn pa in de auto, met PlanT in een doos op mijn schoot.
Hij keek me echt aan op een manier van "Mag het nu voorbij zijn?" en ik heb me suf gejankt die nacht.
Dat zijn dingen die je nooit vergeet, hij is 11 jaar geworden, al was het laatste jaar enkel maar operaties en te lang lijden.
Nadat mijn vader op dezelfde manier is gegaan, maar wel thuis, maar ook doof, blind, niet meer kunnen lopen of praten of slikken, denk ik er wel vaker aan terug.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Brr, klinkt als iets wat ik nooit mee wil maken.Ook al gebeurd dat toch wel. Maar hoop wel dat ik er ooit afscheid van kan nemen en het niet zomaar over is.
Zo naar als een huisdier dood gaatquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik kan me nog goed herinneren hoe PlanT ging, wij brachten hem wel naar de dierenarts en ik zat naast mijn pa in de auto, met PlanT in een doos op mijn schoot.
Hij keek me echt aan op een manier van "Mag het nu voorbij zijn?" en ik heb me suf gejankt die nacht.
Dat zijn dingen die je nooit vergeet, hij is 11 jaar geworden, al was het laatste jaar enkel maar operaties en te lang lijden.
Ik maak het dagelijks mee, heb nu momenteel 3 stervende mensen die ik elke dag verzorgen moet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nadat mijn vader op dezelfde manier is gegaan, maar wel thuis, maar ook doof, blind, niet meer kunnen lopen of praten of slikken, denk ik er wel vaker aan terug.
Eigenlijk verschilt het niet zoveel, natuurlijk heeft het meer impact, maar de blik is precies hetzelfde, mensen en dieren lijken meer op elkaar dan mensen willen toegeven.
Ik denk wel met verdriet terug aan dat soort dingen, maar het geeft wel waarde aan herinneringen. Als je niets meemaakt, zijn je herinneringen ook leeg en oppervlakkig. Leven betekent alle dingen meemaken, goed en slecht.
En tot zover mijn inhoudelijke bijdrage, nu ga ik weer debiel zijn.
Ik 12, en ik vind het wel tof dat ik het me herinner, de hele familie was op visite en mijn ma zag dat ik op instorten stond, en vroeg of ik beneden wat suikerklontjes voor in de koffie wilde halen, en beneden heb ik gejankt als een baby.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo naar als een huisdier dood gaatik heb ook zo hard gehuild toen m'n konijn dood ging
en toen was ik zestien
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Pascalle de Vries uit Apeldoorn.
Ja, die.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
http://www.hyves.nl/index(...)t=W-Tj&stripped=1 ?
Lieve mama heb jijquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik 12, en ik vind het wel tof dat ik het me herinner, de hele familie was op visite en mijn ma zag dat ik op instorten stond, en vroeg of ik beneden wat suikerklontjes voor in de koffie wilde halen, en beneden heb ik gejankt als een baby.
Mag ik ook?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:05 schreef wolvendagen het volgende:
Ik zit me godverdomme vol te vreten aan maoam hier, een hele zak met dingen.
Zo zag de zus van mn ex d'r ook uit.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:46 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Leeftijd: 19
What the hell?
Ik geloof er niets van!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:46 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
What the hell?
Op haar zelfmoordpoging na, is ze ook een perfecte moeder. Maar ik heb ook wel zoiets van, als iemand het leven echt niet meer ziet zitten, is dat hun eigen recht, ze had alleen pech dat ik er op tijd bij was, maar nu geluk want ze heeft die ideeen niet meer.quote:
Belachelijk, denk je een lekker jong meisje te regelen, krijg je dit.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zo zag de zus van mn ex d'r ook uit.Dies 20 of zo, ze leek 16.
Sinds wanneer liegen vrouwen over hun leeftijd?quote:
Maar het is er niet?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zo zag de zus van mn ex d'r ook uit.Dies 20 of zo, ze leek 16.
Sinds het begin der dagen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Belachelijk, denk je een lekker jong meisje te regelen, krijg je dit.
[..]
Sinds wanneer liegen vrouwen over hun leeftijd?
Maar wtf komen jullie ineens met naam en Hyves aanzetten dan?quote:
Ai aiquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Op haar zelfmoordpoging na, is ze ook een perfecte moeder. Maar ik heb ook wel zoiets van, als iemand het leven echt niet meer ziet zitten, is dat hun eigen recht, ze had alleen pech dat ik er op tijd bij was, maar nu geluk want ze heeft die ideeen niet meer.
Het gaat nu wel goed, en ik heb wel respect voor haar om van zelfmoord naar echt weer willen leven toe te gaan. Ik waardeer ieder wezen en mens wat een beetje kracht laat zien.
Dat betekent helaas wel dat ik een beetje laconiek word over de oppervlakkige uitvreters in de wereld, maar dat is mijn fout denk ik..teveel en snel oordelen over anderen.
Triest als je er dan nog zo bij looptquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:46 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
What the hell?
Pics van jouw stijlvolle outfitquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:55 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Triest als je er dan nog zo bij loopt
Ik zit in m'n pyjamaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Pics van jouw stijlvolle outfit.
ik nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wie heeft er tegenwoordig nou nog een pyjama?
Wat draag jij tijdens het slapenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ikquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, te hoog heroïnehoergehalte.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:02 schreef Lamon. het volgende:
Genoeg serieus gelul nu.
Zou je geven:
[ afbeelding ]
I would
Wat Eva ook droeg tijdens het slapen! Voor dat appelincident, that is.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wat draag jij tijdens het slapen?
Ahw, cutequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:02 schreef L0t.. het volgende:
[..]
IkZo'n lekkere fleece in de winter
Maar nu gewoon zo'n slaapjurkje
[ afbeelding ]
Deze is het wit om precies te zijn
Kkgeilquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat Eva ook droeg tijdens het slapen! Voor dat appelincident, that is.
Oh no I didn'tquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Michelle Trachtenberg en heroinehoer, I am shocked.
We zijn er stil van.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:11 schreef L0t.. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een 'schoenversiering' volgens de H&M, ik heb geen idee hoe ik me dat voor moet stellen
Als een soort enkelband en dat die metalen shit dan op je voet/schoen ligt zeg maarquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:11 schreef L0t.. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een 'schoenversiering' volgens de H&M, ik heb geen idee hoe ik me dat voor moet stellen
Ik denk het ja, het is wel afschuwelijk lelijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als een soort enkelband en dat die metalen shit dan op je voet/schoen ligt zeg maar?
Mwoah, bij enkellaarsjes bijv lijkt het me niet eens zo verkeerd!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:22 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik denk het ja, het is wel afschuwelijk lelijk
Maar enkellaarsjes zijn sowieso al verkeerd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mwoah, bij enkellaarsjes bijv lijkt het me niet eens zo verkeerd!
Ik heb pas nog enkellaarsjes besteld!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Maar enkellaarsjes zijn sowieso al verkeerd.
Niemand is perfect.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb pas nog enkellaarsjes besteld!
Ik vind het best wel leukquote:
Misschien als je verder naakt bentquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet als ik ze draag, Chrisje.
Dan is alles primaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:35 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Misschien als je verder naakt bent.
Lelijk - Mooiquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan is alles prima..
Wat vind je van de rest van m'n bestelling dan:
H&M #109 - Waar blijven de kortingscodes?!
Wat is er mis met dat vestjequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:38 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Lelijk - Mooi
Mooi - Lelijk
Apart, weet niet hoe dat eruit ziet als je het draagt - Mooi
Zie bovenstaande.
Echt? Wat kutquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:41 schreef L0t.. het volgende:
Ik had die enkellaarsjes ook besteld Bt, maar ze vielen in het echt best wel tegen, ze hebben een beetje een puntneus en daar hou ik niet zo van..
Vestje, duh, dat gooit iedereen waarschijnlijk bij z'n bestelling voor die 5 euroquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:43 schreef L0t.. het volgende:
Oh, dat vestje, gestreepte hemdje en rokje heb ik ook trouwens
Ja ik weet ook niet waar al die verhalen vandaan komenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Echt? Wat kutnu je het zegt zien ze er ook best wel puntig uit, maar goed, we zullen zien.. Anders gaan ze gewoon terug! Je krijgt toch bij retouren nog wel gewoon geld terug he
? Hoorde iets over alleen tegoedbonnen oid?
Ja hij is best wel leukquote:Vestje, duh, dat gooit iedereen waarschijnlijk bij z'n bestelling voor die 5 eurois 'ie leuk in het echt? En gestreept hempje en rokje zijn mooie basics
Oh, beterquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:50 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet waar al die verhalen vandaan komenJe krijgt gewoon geld terug hoor
Als je het terugstuurt tenminste, als je het naar de winkel brengt krijg je wel een tegoedbon geloof ik.
[..]
Ja hij is best wel leukzeker voor dat geld
Die willikookquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:18 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet dit ding hebben dus ik ga het nu bestellen.
Ik vind het gemeen als ik het nu bestel want het is op mama's rekening.quote:
Je kan toch bestellen met acceptgiro, dan betaal je over een week of twee pas.quote:
uhuh ja ik wil wel maar ik denk dat ik de volgende week gewoon in de H&M kom dus dan zoek ik het dan welquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kan toch bestellen met acceptgiro, dan betaal je over een week of twee pas.
YOU DO THAT GURL.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:30 schreef Maisnon het volgende:
[..]
uhuh ja ik wil wel maar ik denk dat ik de volgende week gewoon in de H&M kom dus dan zoek ik het dan wel
hvj wjnmk xxxo xxxoquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
YOU DO THAT GURL.
Ik ga slapen, vroeg op! kuskus hvj ntb.
-xoxoxox-
quote:
quote:
quote:
Hij is nog niet af?quote:
Jawel, helaasquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hij is nog niet af?
Lol, t is dat je t zegt, want daarvoor zag ik niet eens dat t twee lichamen waren, vandaar dat ik dacht dat ie niet af wasquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:32 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind het een beetje jammer dat ie die tongen en lippen niet wat meer door elkaar en duidelijker laat zien. Nu lijken het toch echt 2 super aparte figuren die hun hoofd een beetje tegen elkaar drukken
Ik had trouwens de intro van Bliss nagemaakt van Musequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:29 schreef Hoogstaande het volgende:
Somebody told me, that you have a boyfriend, that looks like a girlfriend
Alleen cool als ie goed is.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik had trouwens de intro van Bliss nagemaakt van Musesupercool hoah
Wagajedoen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:32 schreef LudoSanders het volgende:
Morgen kilo's vleisch en liters bier kopen.
Feest. Braaien en zuipen als een malle. Zuid-Afrikaanse stylo. Over.quote:
Bericht ontvangen, klinkt prima.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Feest. Braaien en zuipen als een malle. Zuid-Afrikaanse stylo. Over.
Uur of 12 zal alles wel open zijn, maar uur of 10 zijn de grote winkels ook wel open (dus echt t centrum).quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:30 schreef Salatrel het volgende:
WD jij weet dit vast wel. hoe laat zijn de winkels zon beetje open in rotterdam op zaterdag?
die heb ik pas in september en november.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:35 schreef Salatrel het volgende:
aight dan wacht ik wel tot de wasmachine klaar is
tis weer eens tijd voor een halfjaarlijkse shoppingspree
Dat is echt al de 5de x dat hij word gebanned voor soort gelijke shit.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:34 schreef Biogarde het volgende:
Japsnars schiet weer door met vloeken en baggeren. Week.
NGquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Klonen. Nog langer weg. Misschien is niet klonen een beter idee. Stop je met klonen, mail je ons, gaan wij met je babbelen en misschien komt er wat moois uit. Dit win je niet en maakt het alleen maar erger.
Rietje.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is echt al de 5de x dat hij word gebanned voor soort gelijke shit.![]()
![]()
[..]
NGWelke kloons had hij dan gemaakt?
/Mozy
Tot vanavond dan maar he.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:23 schreef reetveter het volgende:
Vanavond piekfijn feestje. Eigen hotelkamer wat
Ja wat denkte, lees ik eerst dat je iemand anders knalt hier in de sc en dan denken dat je bij mij nog binnenkomt. Aint gonna happen.quote:
Ga seksen ofzo.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben vanaf half 8 al buiten geweest. Tis echt super lekker weer.
Nou toen lag ik nog lekker te slapen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben vanaf half 8 al buiten geweest. Tis echt super lekker weer.
Ja, en als het feestje voorbij is heb je heel veel over.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:48 schreef ynuhh het volgende:
Ik hoop maar dat ik genoeg in huis heb voor vanavond. Als ik een feestje geef begin ik daar altijd aan te twijfelen.
Misschien een realdoll van Chai laten maken. Voor de eenzame uurtjes.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:48 schreef Mozy het volgende:
Chai is weer weg.
Ze moet haar papa helpen met hooibalen ophalen ofzo, nu moet ik gewoon weer me een uur vervelen.
Ik denk niet dat ze in die maten nog Realdoll's maken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Misschien een realdoll van Chai laten maken. Voor de eenzame uurtjes.
of een voodoo poppetje en dan jezelf vermaken, zit ze helemaal te kreunen als ze de hooibalen ophaaltquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Misschien een realdoll van Chai laten maken. Voor de eenzame uurtjes.
dat is alleen maar awkward aangezien haar pa erbij is...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
of een voodoo poppetje en dan jezelf vermaken, zit ze helemaal te kreunen als ze de hooibalen ophaalt
En dan vraagt haar pa of ze dat hooibalen wegbrengen leuk vind ofzo, dat ze helemaal een orgasme krijgt, je hebt gelijk, slecht ideequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat is alleen maar awkward aangezien haar pa erbij is...
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
of een voodoo poppetje en dan jezelf vermaken, zit ze helemaal te kreunen als ze de hooibalen ophaalt
Je bent mij vergeten uit te nodigenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:48 schreef ynuhh het volgende:
Ik hoop maar dat ik genoeg in huis heb voor vanavond. Als ik een feestje geef begin ik daar altijd aan te twijfelen.
Dat laatste zekerquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij hebt psygiatrische hulp en een beurt nodig...
Kom hier feesten dan boi.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je bent mij vergeten uit te nodigen.
Laatste album vind ik maar mwah!quote:
Echt he, wie gaat nu zijn mooite machtige penis is zo'n lelijke natte tunnel steken.quote:
Edit: die komt in mn sigquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Echt he, wie gaat nu zijn mooite machtige penis is zo'n lelijke natte tunnel steken.
Gatverdamme man.
I figured something like thatquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kan ie zich op aftrekken als hij niks te doen heeft op vrijdagavond.
Echt he.quote:
Brabanders kijken verder dan uiterlijk.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Echt he.ik voel me hier niet thuis. Zo'n stadsmeisje als ik. Spang en zo. Ze kijken allemaal.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is mijn dekmantel. Vraag Bobby, ik ben eigenlijk een heel lief meisje dat van kusjes en knuffelen houdt. Ik heb een klein hartje hoor, Mozy.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Brabanders kijken verder dan uiterlijk.
Iedereen kijkt je zo aan omdat ze zien dat je van binnen helemaal verrot bent. Gemeen meisje.
Maar natuurlijkquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is mijn dekmantel. Vraag Bobby, ik ben eigenlijk een heel lief meisje dat van kusjes en knuffelen houdt. Ik heb een klein hartje hoor, Mozy.![]()
Dat weet ik toch.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is mijn dekmantel. Vraag Bobby, ik ben eigenlijk een heel lief meisje dat van kusjes en knuffelen houdt. Ik heb een klein hartje hoor, Mozy.![]()
Je doet je alleen maar stoer voor op internet op een eckte baas te zijnquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hou je mond, maagdenjongen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je doet je alleen maar stoer voor op internet op een eckte baas te zijn
JE MAG DAAR GEEN GRAPJES OVER MAKEN OMDAT DAT SAAI EN EENTONIG IS EN ZE WETEN HET NU ZO ONDERHAND WEL.quote:
Iacobescuquote:
Jij reageerde niet.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je bent mij vergeten uit te nodigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |