Alleen cool als ie goed is.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik had trouwens de intro van Bliss nagemaakt van Musesupercool hoah
Wagajedoen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:32 schreef LudoSanders het volgende:
Morgen kilo's vleisch en liters bier kopen.
Feest. Braaien en zuipen als een malle. Zuid-Afrikaanse stylo. Over.quote:
Bericht ontvangen, klinkt prima.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Feest. Braaien en zuipen als een malle. Zuid-Afrikaanse stylo. Over.
Uur of 12 zal alles wel open zijn, maar uur of 10 zijn de grote winkels ook wel open (dus echt t centrum).quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:30 schreef Salatrel het volgende:
WD jij weet dit vast wel. hoe laat zijn de winkels zon beetje open in rotterdam op zaterdag?
die heb ik pas in september en november.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:35 schreef Salatrel het volgende:
aight dan wacht ik wel tot de wasmachine klaar is
tis weer eens tijd voor een halfjaarlijkse shoppingspree
Dat is echt al de 5de x dat hij word gebanned voor soort gelijke shit.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:34 schreef Biogarde het volgende:
Japsnars schiet weer door met vloeken en baggeren. Week.
NGquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Klonen. Nog langer weg. Misschien is niet klonen een beter idee. Stop je met klonen, mail je ons, gaan wij met je babbelen en misschien komt er wat moois uit. Dit win je niet en maakt het alleen maar erger.
Rietje.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is echt al de 5de x dat hij word gebanned voor soort gelijke shit.![]()
![]()
[..]
NGWelke kloons had hij dan gemaakt?
/Mozy
Tot vanavond dan maar he.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:23 schreef reetveter het volgende:
Vanavond piekfijn feestje. Eigen hotelkamer wat
Ja wat denkte, lees ik eerst dat je iemand anders knalt hier in de sc en dan denken dat je bij mij nog binnenkomt. Aint gonna happen.quote:
Ga seksen ofzo.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben vanaf half 8 al buiten geweest. Tis echt super lekker weer.
Nou toen lag ik nog lekker te slapen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben vanaf half 8 al buiten geweest. Tis echt super lekker weer.
Ja, en als het feestje voorbij is heb je heel veel over.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:48 schreef ynuhh het volgende:
Ik hoop maar dat ik genoeg in huis heb voor vanavond. Als ik een feestje geef begin ik daar altijd aan te twijfelen.
Misschien een realdoll van Chai laten maken. Voor de eenzame uurtjes.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:48 schreef Mozy het volgende:
Chai is weer weg.
Ze moet haar papa helpen met hooibalen ophalen ofzo, nu moet ik gewoon weer me een uur vervelen.
Ik denk niet dat ze in die maten nog Realdoll's maken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Misschien een realdoll van Chai laten maken. Voor de eenzame uurtjes.
of een voodoo poppetje en dan jezelf vermaken, zit ze helemaal te kreunen als ze de hooibalen ophaaltquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Misschien een realdoll van Chai laten maken. Voor de eenzame uurtjes.
dat is alleen maar awkward aangezien haar pa erbij is...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
of een voodoo poppetje en dan jezelf vermaken, zit ze helemaal te kreunen als ze de hooibalen ophaalt
En dan vraagt haar pa of ze dat hooibalen wegbrengen leuk vind ofzo, dat ze helemaal een orgasme krijgt, je hebt gelijk, slecht ideequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat is alleen maar awkward aangezien haar pa erbij is...
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
of een voodoo poppetje en dan jezelf vermaken, zit ze helemaal te kreunen als ze de hooibalen ophaalt
Je bent mij vergeten uit te nodigenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:48 schreef ynuhh het volgende:
Ik hoop maar dat ik genoeg in huis heb voor vanavond. Als ik een feestje geef begin ik daar altijd aan te twijfelen.
Dat laatste zekerquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij hebt psygiatrische hulp en een beurt nodig...
Kom hier feesten dan boi.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je bent mij vergeten uit te nodigen.
Laatste album vind ik maar mwah!quote:
Echt he, wie gaat nu zijn mooite machtige penis is zo'n lelijke natte tunnel steken.quote:
Edit: die komt in mn sigquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Echt he, wie gaat nu zijn mooite machtige penis is zo'n lelijke natte tunnel steken.
Gatverdamme man.
I figured something like thatquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kan ie zich op aftrekken als hij niks te doen heeft op vrijdagavond.
Echt he.quote:
Brabanders kijken verder dan uiterlijk.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Echt he.ik voel me hier niet thuis. Zo'n stadsmeisje als ik. Spang en zo. Ze kijken allemaal.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is mijn dekmantel. Vraag Bobby, ik ben eigenlijk een heel lief meisje dat van kusjes en knuffelen houdt. Ik heb een klein hartje hoor, Mozy.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Brabanders kijken verder dan uiterlijk.
Iedereen kijkt je zo aan omdat ze zien dat je van binnen helemaal verrot bent. Gemeen meisje.
Maar natuurlijkquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is mijn dekmantel. Vraag Bobby, ik ben eigenlijk een heel lief meisje dat van kusjes en knuffelen houdt. Ik heb een klein hartje hoor, Mozy.![]()
Dat weet ik toch.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is mijn dekmantel. Vraag Bobby, ik ben eigenlijk een heel lief meisje dat van kusjes en knuffelen houdt. Ik heb een klein hartje hoor, Mozy.![]()
Je doet je alleen maar stoer voor op internet op een eckte baas te zijnquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hou je mond, maagdenjongen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je doet je alleen maar stoer voor op internet op een eckte baas te zijn
JE MAG DAAR GEEN GRAPJES OVER MAKEN OMDAT DAT SAAI EN EENTONIG IS EN ZE WETEN HET NU ZO ONDERHAND WEL.quote:
Iacobescuquote:
Jij reageerde niet.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je bent mij vergeten uit te nodigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |