We zijn er stil van.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:11 schreef L0t.. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een 'schoenversiering' volgens de H&M, ik heb geen idee hoe ik me dat voor moet stellen
Als een soort enkelband en dat die metalen shit dan op je voet/schoen ligt zeg maarquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:11 schreef L0t.. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een 'schoenversiering' volgens de H&M, ik heb geen idee hoe ik me dat voor moet stellen
Ik denk het ja, het is wel afschuwelijk lelijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als een soort enkelband en dat die metalen shit dan op je voet/schoen ligt zeg maar?
Mwoah, bij enkellaarsjes bijv lijkt het me niet eens zo verkeerd!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:22 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik denk het ja, het is wel afschuwelijk lelijk
Maar enkellaarsjes zijn sowieso al verkeerd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mwoah, bij enkellaarsjes bijv lijkt het me niet eens zo verkeerd!
Ik heb pas nog enkellaarsjes besteld!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Maar enkellaarsjes zijn sowieso al verkeerd.
Niemand is perfect.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb pas nog enkellaarsjes besteld!
Ik vind het best wel leukquote:
Misschien als je verder naakt bentquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet als ik ze draag, Chrisje.
Dan is alles primaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:35 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Misschien als je verder naakt bent.
Lelijk - Mooiquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan is alles prima..
Wat vind je van de rest van m'n bestelling dan:
H&M #109 - Waar blijven de kortingscodes?!
Wat is er mis met dat vestjequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:38 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Lelijk - Mooi
Mooi - Lelijk
Apart, weet niet hoe dat eruit ziet als je het draagt - Mooi
Zie bovenstaande.
Echt? Wat kutquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:41 schreef L0t.. het volgende:
Ik had die enkellaarsjes ook besteld Bt, maar ze vielen in het echt best wel tegen, ze hebben een beetje een puntneus en daar hou ik niet zo van..
Vestje, duh, dat gooit iedereen waarschijnlijk bij z'n bestelling voor die 5 euroquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:43 schreef L0t.. het volgende:
Oh, dat vestje, gestreepte hemdje en rokje heb ik ook trouwens
Ja ik weet ook niet waar al die verhalen vandaan komenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Echt? Wat kutnu je het zegt zien ze er ook best wel puntig uit, maar goed, we zullen zien.. Anders gaan ze gewoon terug! Je krijgt toch bij retouren nog wel gewoon geld terug he
? Hoorde iets over alleen tegoedbonnen oid?
Ja hij is best wel leukquote:Vestje, duh, dat gooit iedereen waarschijnlijk bij z'n bestelling voor die 5 eurois 'ie leuk in het echt? En gestreept hempje en rokje zijn mooie basics
Oh, beterquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:50 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet waar al die verhalen vandaan komenJe krijgt gewoon geld terug hoor
Als je het terugstuurt tenminste, als je het naar de winkel brengt krijg je wel een tegoedbon geloof ik.
[..]
Ja hij is best wel leukzeker voor dat geld
Die willikookquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:18 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet dit ding hebben dus ik ga het nu bestellen.
Ik vind het gemeen als ik het nu bestel want het is op mama's rekening.quote:
Je kan toch bestellen met acceptgiro, dan betaal je over een week of twee pas.quote:
uhuh ja ik wil wel maar ik denk dat ik de volgende week gewoon in de H&M kom dus dan zoek ik het dan welquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kan toch bestellen met acceptgiro, dan betaal je over een week of twee pas.
YOU DO THAT GURL.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:30 schreef Maisnon het volgende:
[..]
uhuh ja ik wil wel maar ik denk dat ik de volgende week gewoon in de H&M kom dus dan zoek ik het dan wel
hvj wjnmk xxxo xxxoquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
YOU DO THAT GURL.
Ik ga slapen, vroeg op! kuskus hvj ntb.
-xoxoxox-
quote:
quote:
quote:
Hij is nog niet af?quote:
Jawel, helaasquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hij is nog niet af?
Lol, t is dat je t zegt, want daarvoor zag ik niet eens dat t twee lichamen waren, vandaar dat ik dacht dat ie niet af wasquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:32 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind het een beetje jammer dat ie die tongen en lippen niet wat meer door elkaar en duidelijker laat zien. Nu lijken het toch echt 2 super aparte figuren die hun hoofd een beetje tegen elkaar drukken
Ik had trouwens de intro van Bliss nagemaakt van Musequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:29 schreef Hoogstaande het volgende:
Somebody told me, that you have a boyfriend, that looks like a girlfriend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |