Die willikookquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:18 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet dit ding hebben dus ik ga het nu bestellen.
Ik vind het gemeen als ik het nu bestel want het is op mama's rekening.quote:
Je kan toch bestellen met acceptgiro, dan betaal je over een week of twee pas.quote:
uhuh ja ik wil wel maar ik denk dat ik de volgende week gewoon in de H&M kom dus dan zoek ik het dan welquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kan toch bestellen met acceptgiro, dan betaal je over een week of twee pas.
YOU DO THAT GURL.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:30 schreef Maisnon het volgende:
[..]
uhuh ja ik wil wel maar ik denk dat ik de volgende week gewoon in de H&M kom dus dan zoek ik het dan wel
hvj wjnmk xxxo xxxoquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
YOU DO THAT GURL.
Ik ga slapen, vroeg op! kuskus hvj ntb.
-xoxoxox-
quote:
quote:
quote:
Hij is nog niet af?quote:
Jawel, helaasquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hij is nog niet af?
Lol, t is dat je t zegt, want daarvoor zag ik niet eens dat t twee lichamen waren, vandaar dat ik dacht dat ie niet af wasquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:32 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind het een beetje jammer dat ie die tongen en lippen niet wat meer door elkaar en duidelijker laat zien. Nu lijken het toch echt 2 super aparte figuren die hun hoofd een beetje tegen elkaar drukken
Ik had trouwens de intro van Bliss nagemaakt van Musequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:29 schreef Hoogstaande het volgende:
Somebody told me, that you have a boyfriend, that looks like a girlfriend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |