Nee dat klinkt niet vreemd. Zelfs bij een mens kun je zien aan zijn ogen/blik als ze levensmoe zijn. Dat is bij een dier net zo. Ik heb tot nu toe nog nooit een dier in moeten laten slapen. Al mijn konijnen en hamsters en mijn papegaai zijn overleden toen ik er niet bij was. En naja, je kan het niet echt vergelijken met mijn hond. Als hij ooit ingeslapen moet worden wil ik dat de dierenarts naar huis komt, aangezien de hond een hekel heeft aan de dierenarts en ik hem dat niet aan wil doen. Als ik er al aan denk moet ik janken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Cute, ik denk dat als ie weer beter loopt en eet, dat het wel goed komt, als het echteinde verhaal zou zijn, had het nu wel duidelijk geweest..
Ik heb mijn katje PlanT ooit moeten laten inslapen, en van lopen of eten was geen enkele sprake meer, ik zag het zelfs in zijn oogjes, al klinkt dat vreemd.
Die dingen zijn verslavend he. Bij mijn oppaskindje lagen ze ook altijd, die blijf je maar pakken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:05 schreef wolvendagen het volgende:
Ik zit me godverdomme vol te vreten aan maoam hier, een hele zak met dingen.
Ja echt. Ik eet me een kunstgebit an nu.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die dingen zijn verslavend he. Bij mijn oppaskindje lagen ze ook altijd, die blijf je maar pakken.
Die cola smaak.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja echt. Ik eet me een kunstgebit an nu.
Ik eet die balletjes altijd als eerst.quote:
Ik heb ooit eens ergens een zak gekocht met alleen maar die balletjes erinquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik eet die balletjes altijd als eerst.
Ik kan me nog goed herinneren hoe PlanT ging, wij brachten hem wel naar de dierenarts en ik zat naast mijn pa in de auto, met PlanT in een doos op mijn schoot.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee dat klinkt niet vreemd. Zelfs bij een mens kun je zien aan zijn ogen/blik als ze levensmoe zijn. Dat is bij een dier net zo. Ik heb tot nu toe nog nooit een dier in moeten laten slapen. Al mijn konijnen en hamsters en mijn papegaai zijn overleden toen ik er niet bij was. En naja, je kan het niet echt vergelijken met mijn hond. Als hij ooit ingeslapen moet worden wil ik dat de dierenarts naar huis komt, aangezien de hond een hekel heeft aan de dierenarts en ik hem dat niet aan wil doen. Als ik er al aan denk moet ik janken.
Brr, klinkt als iets wat ik nooit mee wil maken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik kan me nog goed herinneren hoe PlanT ging, wij brachten hem wel naar de dierenarts en ik zat naast mijn pa in de auto, met PlanT in een doos op mijn schoot.
Hij keek me echt aan op een manier van "Mag het nu voorbij zijn?" en ik heb me suf gejankt die nacht.
Dat zijn dingen die je nooit vergeet, hij is 11 jaar geworden, al was het laatste jaar enkel maar operaties en te lang lijden.
Nadat mijn vader op dezelfde manier is gegaan, maar wel thuis, maar ook doof, blind, niet meer kunnen lopen of praten of slikken, denk ik er wel vaker aan terug.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Brr, klinkt als iets wat ik nooit mee wil maken.Ook al gebeurd dat toch wel. Maar hoop wel dat ik er ooit afscheid van kan nemen en het niet zomaar over is.
Zo naar als een huisdier dood gaatquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik kan me nog goed herinneren hoe PlanT ging, wij brachten hem wel naar de dierenarts en ik zat naast mijn pa in de auto, met PlanT in een doos op mijn schoot.
Hij keek me echt aan op een manier van "Mag het nu voorbij zijn?" en ik heb me suf gejankt die nacht.
Dat zijn dingen die je nooit vergeet, hij is 11 jaar geworden, al was het laatste jaar enkel maar operaties en te lang lijden.
Ik maak het dagelijks mee, heb nu momenteel 3 stervende mensen die ik elke dag verzorgen moet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nadat mijn vader op dezelfde manier is gegaan, maar wel thuis, maar ook doof, blind, niet meer kunnen lopen of praten of slikken, denk ik er wel vaker aan terug.
Eigenlijk verschilt het niet zoveel, natuurlijk heeft het meer impact, maar de blik is precies hetzelfde, mensen en dieren lijken meer op elkaar dan mensen willen toegeven.
Ik denk wel met verdriet terug aan dat soort dingen, maar het geeft wel waarde aan herinneringen. Als je niets meemaakt, zijn je herinneringen ook leeg en oppervlakkig. Leven betekent alle dingen meemaken, goed en slecht.
En tot zover mijn inhoudelijke bijdrage, nu ga ik weer debiel zijn.
Ik 12, en ik vind het wel tof dat ik het me herinner, de hele familie was op visite en mijn ma zag dat ik op instorten stond, en vroeg of ik beneden wat suikerklontjes voor in de koffie wilde halen, en beneden heb ik gejankt als een baby.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo naar als een huisdier dood gaatik heb ook zo hard gehuild toen m'n konijn dood ging
en toen was ik zestien
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Pascalle de Vries uit Apeldoorn.
Ja, die.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
http://www.hyves.nl/index(...)t=W-Tj&stripped=1 ?
Lieve mama heb jijquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik 12, en ik vind het wel tof dat ik het me herinner, de hele familie was op visite en mijn ma zag dat ik op instorten stond, en vroeg of ik beneden wat suikerklontjes voor in de koffie wilde halen, en beneden heb ik gejankt als een baby.
Mag ik ook?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:05 schreef wolvendagen het volgende:
Ik zit me godverdomme vol te vreten aan maoam hier, een hele zak met dingen.
Zo zag de zus van mn ex d'r ook uit.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:46 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Leeftijd: 19
What the hell?
Ik geloof er niets van!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:46 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
What the hell?
Op haar zelfmoordpoging na, is ze ook een perfecte moeder. Maar ik heb ook wel zoiets van, als iemand het leven echt niet meer ziet zitten, is dat hun eigen recht, ze had alleen pech dat ik er op tijd bij was, maar nu geluk want ze heeft die ideeen niet meer.quote:
Belachelijk, denk je een lekker jong meisje te regelen, krijg je dit.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zo zag de zus van mn ex d'r ook uit.Dies 20 of zo, ze leek 16.
Sinds wanneer liegen vrouwen over hun leeftijd?quote:
Maar het is er niet?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zo zag de zus van mn ex d'r ook uit.Dies 20 of zo, ze leek 16.
Sinds het begin der dagen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Belachelijk, denk je een lekker jong meisje te regelen, krijg je dit.
[..]
Sinds wanneer liegen vrouwen over hun leeftijd?
Maar wtf komen jullie ineens met naam en Hyves aanzetten dan?quote:
Ai aiquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Op haar zelfmoordpoging na, is ze ook een perfecte moeder. Maar ik heb ook wel zoiets van, als iemand het leven echt niet meer ziet zitten, is dat hun eigen recht, ze had alleen pech dat ik er op tijd bij was, maar nu geluk want ze heeft die ideeen niet meer.
Het gaat nu wel goed, en ik heb wel respect voor haar om van zelfmoord naar echt weer willen leven toe te gaan. Ik waardeer ieder wezen en mens wat een beetje kracht laat zien.
Dat betekent helaas wel dat ik een beetje laconiek word over de oppervlakkige uitvreters in de wereld, maar dat is mijn fout denk ik..teveel en snel oordelen over anderen.
Triest als je er dan nog zo bij looptquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:46 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
What the hell?
Pics van jouw stijlvolle outfitquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:55 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Triest als je er dan nog zo bij loopt
Ik zit in m'n pyjamaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Pics van jouw stijlvolle outfit.
ik nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wie heeft er tegenwoordig nou nog een pyjama?
Wat draag jij tijdens het slapenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ikquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, te hoog heroïnehoergehalte.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:02 schreef Lamon. het volgende:
Genoeg serieus gelul nu.
Zou je geven:
[ afbeelding ]
I would
Wat Eva ook droeg tijdens het slapen! Voor dat appelincident, that is.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wat draag jij tijdens het slapen?
Ahw, cutequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:02 schreef L0t.. het volgende:
[..]
IkZo'n lekkere fleece in de winter
Maar nu gewoon zo'n slaapjurkje
[ afbeelding ]
Deze is het wit om precies te zijn
Kkgeilquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat Eva ook droeg tijdens het slapen! Voor dat appelincident, that is.
Oh no I didn'tquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Michelle Trachtenberg en heroinehoer, I am shocked.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |