Ik gebruik shampoo en conditioner van de etos. Een oranje fles, en mijn haren worden na het wassen zo zacht.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:36 schreef L0t.. het volgende:
Nou m'n haar is wel lekker zacht en ruikt heel lekkerMaar geen 25 euro waard
Hondje?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:37 schreef tliciouz het volgende:
He sexy wolfje is in dit oh zo spannende topic.
Is thuis sinds gister, het gaat nu best goed met hem moet ik zeggen. *klopt af* Maar dat dacht ik de vorige keer ook en kreeg hij ook een terugval, even afwachten dus.quote:
Helaas.quote:
Fijn weekend.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:39 schreef BobbyB het volgende:
Ah, Tliciouz is er, tijd om te gaan!
Fijn weekend allemaal!
Naar de ready to B kapper, alleen die is wel heel duurquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:38 schreef tliciouz het volgende:
Waar ga jij eigenlijk naar de kapper Lot? Heb nog geen goede kunnen vinden.
Dus ze hadden eindelijk eens gelijk, tot nu toe dan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is thuis sinds gister, het gaat nu best goed met hem moet ik zeggen. *klopt af* Maar dat dacht ik de vorige keer ook en kreeg hij ook een terugval, even afwachten dus.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:39 schreef BobbyB het volgende:
Ah, Tliciouz is er, tijd om te gaan!
Fijn weekend allemaal!
Ja tot nu toe wel. Maar heb er nog steeds geen goed gevoel bij. Dinsdag op controle. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dus ze hadden eindelijk eens gelijk, tot nu toe dan?
Gelukkig.
U ook.quote:
quote:
Loopt ie weer en alles? Want als het echt zijn darmpjes zijn, zou hij enkel maar achteruit gaan, als ie vooruit gaat is dat een heel goed teken!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja tot nu toe wel. Maar heb er nog steeds geen goed gevoel bij. Dinsdag op controle. Ben benieuwd.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:34 schreef Biogarde het volgende:
Japsnars schiet weer door met vloeken en baggeren. Week.
Hij loopt elke keer kleine stukjes, en ook echt het hoognodige, bijvoorbeeld om te plassen. Eten moet ik hem geven.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Loopt ie weer en alles? Want als het echt zijn darmpjes zijn, zou hij enkel maar achteruit gaan, als ie vooruit gaat is dat een heel goed teken!
Ja bij Cafe moda hadden/hebben ze zulke, maar dan zonder peeptoe. Wel grijs ook.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:47 schreef tliciouz het volgende:
Wolfje weet je een winkel waar ze deze verkopen?
http://kenzas.se/2010/08/11/kvallens-outfit-6/
Ik wil ze toch eerst zien en passen voor ik ze online bestel ofzo. Ik weet niet of zulke schoenen me wel staan.
Whehequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat is ook een manier om niet te fokken totdat je een meisje gekust hebt![]()
Ja maar die zit hier niet.;( Had nog niet gezien dat het peeptoes waren. Die wil ik ook niet. Wil gewoon die zwarte.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja bij Cafe moda hadden/hebben ze zulke, maar dan zonder peeptoe. Wel grijs ook.
Ja ik wil ook zulke zwarte, maar die heb ik niet gezien ergens, alleen die grijze bij de Cafe Moda. Maar die had ik aan en die zaten niet zo mooi, te groot bij de enkel.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar die zit hier niet.;( Had nog niet gezien dat het peeptoes waren. Die wil ik ook niet. Wil gewoon die zwarte.
Hier in Arnhem zit wel een winkeltje waar ik verwacht dat ze ze nog krijgen. Even afwachten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja ik wil ook zulke zwarte, maar die heb ik niet gezien ergens, alleen die grijze bij de Cafe Moda. Maar die had ik aan en die zaten niet zo mooi, te groot bij de enkel.
Welke?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hier in Arnhem zit wel een winkeltje waar ik verwacht dat ze ze nog krijgen. Even afwachten.
Wat ga je dit weekend doen?
Morgen naar mn neef, zondag de hele dag slapen want 't zal wel laat worden. Ik denk niet dat we uitgaan, maar goed, weet het nooit... moet ik nog op die motor ook.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hier in Arnhem zit wel een winkeltje waar ik verwacht dat ze ze nog krijgen. Even afwachten.
Wat ga je dit weekend doen?
Beesten blijven beesten, lekker laten verwennen als het ze uitkomt..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hij loopt elke keer kleine stukjes, en ook echt het hoognodige, bijvoorbeeld om te plassen. Eten moet ik hem geven.Ja als meneer ziek is wilt hij ook zo behandeld worden, hij drinkt dan ook geen water maar wil een bakje melk. En brokjes moet ik hem voeren, anders vertikt hij het.
Naast de kfc, zo'n kamperswinkeltje.quote:
Op de motor?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Morgen naar mn neef, zondag de hele dag slapen want 't zal wel laat worden. Ik denk niet dat we uitgaan, maar goed, weet het nooit... moet ik nog op die motor ook.
Ja ik vind het ook niet erg, zolang hij maar beter word.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Beesten blijven beesten, lekker laten verwennen als het ze uitkomt..
Heb je een foto van je hondje?
Ohh die! Daar was ik vanmiddag nogquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Naast de kfc, zo'n kamperswinkeltje.Maar die hebben af en toe nog wel hele toffe aparte schoenen.
Ik wilde eerst gaan, maar nu ga ik naar Ajax - Dinamo Kiev. Allebei werd een beetje te duurquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:59 schreef Sok. het volgende:
Godverdomme.
Ajax morgen om 18:45. Als ik moet werken
Hopelijk is t rustig zodat k stiekem mee kan kijken.
Ik had daar gesolliciteerd toen hij net opende, maar ik denk dat ze een bepaald soort mensen zochten als je ziet wat er staat.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:59 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohh die! Daar was ik vanmiddag nogDaar hebben ze idd best wel leuke schoenen, wel asowijven die daar in de winkel staan maargoed, het is ook best wel goedkoop allemaal
Ja, hij's 22 of zo, hij heeft net een motor gekocht, dus als ik zeg neeee met de auto zegt hij natuurlijk nee, motor.quote:
Neejohquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:01 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik wilde eerst gaan, maar nu ga ik naar Ajax - Dinamo Kiev. Allebei werd een beetje te duur
Trek je dan ook zo'n leren pakje aan? En dan doe je je helm af en schud je zo met je haren.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, hij's 22 of zo, hij heeft net een motor gekocht, dus als ik zeg neeee met de auto zegt hij natuurlijk nee, motor.
Ja, ongeïnteresseerdheid is wel een vereistequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik had daar gesolliciteerd toen hij net opende, maar ik denk dat ze een bepaald soort mensen zochten als je ziet wat er staat.
Cute, ik denk dat als ie weer beter loopt en eet, dat het wel goed komt, als het echt einde verhaal zou zijn, had het nu wel duidelijk geweest..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook niet erg, zolang hij maar beter word.
Dit is hem, het is een ruwharige teckel.
[ afbeelding ]
Neequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Trek je dan ook zo'n leren pakje aan? En dan doe je je helm af en schud je zo met je haren.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:02 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, ongeïnteresseerdheid is wel een vereiste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |