Ik gebruik shampoo en conditioner van de etos. Een oranje fles, en mijn haren worden na het wassen zo zacht.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:36 schreef L0t.. het volgende:
Nou m'n haar is wel lekker zacht en ruikt heel lekkerMaar geen 25 euro waard
Hondje?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:37 schreef tliciouz het volgende:
He sexy wolfje is in dit oh zo spannende topic.
Is thuis sinds gister, het gaat nu best goed met hem moet ik zeggen. *klopt af* Maar dat dacht ik de vorige keer ook en kreeg hij ook een terugval, even afwachten dus.quote:
Helaas.quote:
Fijn weekend.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:39 schreef BobbyB het volgende:
Ah, Tliciouz is er, tijd om te gaan!
Fijn weekend allemaal!
Naar de ready to B kapper, alleen die is wel heel duurquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:38 schreef tliciouz het volgende:
Waar ga jij eigenlijk naar de kapper Lot? Heb nog geen goede kunnen vinden.
Dus ze hadden eindelijk eens gelijk, tot nu toe dan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is thuis sinds gister, het gaat nu best goed met hem moet ik zeggen. *klopt af* Maar dat dacht ik de vorige keer ook en kreeg hij ook een terugval, even afwachten dus.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:39 schreef BobbyB het volgende:
Ah, Tliciouz is er, tijd om te gaan!
Fijn weekend allemaal!
Ja tot nu toe wel. Maar heb er nog steeds geen goed gevoel bij. Dinsdag op controle. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dus ze hadden eindelijk eens gelijk, tot nu toe dan?
Gelukkig.
U ook.quote:
quote:
Loopt ie weer en alles? Want als het echt zijn darmpjes zijn, zou hij enkel maar achteruit gaan, als ie vooruit gaat is dat een heel goed teken!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja tot nu toe wel. Maar heb er nog steeds geen goed gevoel bij. Dinsdag op controle. Ben benieuwd.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:34 schreef Biogarde het volgende:
Japsnars schiet weer door met vloeken en baggeren. Week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |