Nou toen lag ik nog lekker te slapen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben vanaf half 8 al buiten geweest. Tis echt super lekker weer.
Ja, en als het feestje voorbij is heb je heel veel over.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:48 schreef ynuhh het volgende:
Ik hoop maar dat ik genoeg in huis heb voor vanavond. Als ik een feestje geef begin ik daar altijd aan te twijfelen.
Misschien een realdoll van Chai laten maken. Voor de eenzame uurtjes.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:48 schreef Mozy het volgende:
Chai is weer weg.
Ze moet haar papa helpen met hooibalen ophalen ofzo, nu moet ik gewoon weer me een uur vervelen.
Ik denk niet dat ze in die maten nog Realdoll's maken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Misschien een realdoll van Chai laten maken. Voor de eenzame uurtjes.
of een voodoo poppetje en dan jezelf vermaken, zit ze helemaal te kreunen als ze de hooibalen ophaaltquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Misschien een realdoll van Chai laten maken. Voor de eenzame uurtjes.
dat is alleen maar awkward aangezien haar pa erbij is...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
of een voodoo poppetje en dan jezelf vermaken, zit ze helemaal te kreunen als ze de hooibalen ophaalt
En dan vraagt haar pa of ze dat hooibalen wegbrengen leuk vind ofzo, dat ze helemaal een orgasme krijgt, je hebt gelijk, slecht ideequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat is alleen maar awkward aangezien haar pa erbij is...
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
of een voodoo poppetje en dan jezelf vermaken, zit ze helemaal te kreunen als ze de hooibalen ophaalt
Je bent mij vergeten uit te nodigenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:48 schreef ynuhh het volgende:
Ik hoop maar dat ik genoeg in huis heb voor vanavond. Als ik een feestje geef begin ik daar altijd aan te twijfelen.
Dat laatste zekerquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij hebt psygiatrische hulp en een beurt nodig...
Kom hier feesten dan boi.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je bent mij vergeten uit te nodigen.
Laatste album vind ik maar mwah!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |