Echt he, wie gaat nu zijn mooite machtige penis is zo'n lelijke natte tunnel steken.quote:
Edit: die komt in mn sigquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Echt he, wie gaat nu zijn mooite machtige penis is zo'n lelijke natte tunnel steken.
Gatverdamme man.
I figured something like thatquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kan ie zich op aftrekken als hij niks te doen heeft op vrijdagavond.
Echt he.quote:
Brabanders kijken verder dan uiterlijk.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Echt he.ik voel me hier niet thuis. Zo'n stadsmeisje als ik. Spang en zo. Ze kijken allemaal.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is mijn dekmantel. Vraag Bobby, ik ben eigenlijk een heel lief meisje dat van kusjes en knuffelen houdt. Ik heb een klein hartje hoor, Mozy.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Brabanders kijken verder dan uiterlijk.
Iedereen kijkt je zo aan omdat ze zien dat je van binnen helemaal verrot bent. Gemeen meisje.
Maar natuurlijkquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is mijn dekmantel. Vraag Bobby, ik ben eigenlijk een heel lief meisje dat van kusjes en knuffelen houdt. Ik heb een klein hartje hoor, Mozy.![]()
Dat weet ik toch.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is mijn dekmantel. Vraag Bobby, ik ben eigenlijk een heel lief meisje dat van kusjes en knuffelen houdt. Ik heb een klein hartje hoor, Mozy.![]()
Je doet je alleen maar stoer voor op internet op een eckte baas te zijnquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hou je mond, maagdenjongen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je doet je alleen maar stoer voor op internet op een eckte baas te zijn
JE MAG DAAR GEEN GRAPJES OVER MAKEN OMDAT DAT SAAI EN EENTONIG IS EN ZE WETEN HET NU ZO ONDERHAND WEL.quote:
Iacobescuquote:
Jij reageerde niet.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je bent mij vergeten uit te nodigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |