Alleen cool als ie goed is.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik had trouwens de intro van Bliss nagemaakt van Musesupercool hoah
Wagajedoen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:32 schreef LudoSanders het volgende:
Morgen kilo's vleisch en liters bier kopen.
Feest. Braaien en zuipen als een malle. Zuid-Afrikaanse stylo. Over.quote:
Bericht ontvangen, klinkt prima.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Feest. Braaien en zuipen als een malle. Zuid-Afrikaanse stylo. Over.
Uur of 12 zal alles wel open zijn, maar uur of 10 zijn de grote winkels ook wel open (dus echt t centrum).quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:30 schreef Salatrel het volgende:
WD jij weet dit vast wel. hoe laat zijn de winkels zon beetje open in rotterdam op zaterdag?
die heb ik pas in september en november.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:35 schreef Salatrel het volgende:
aight dan wacht ik wel tot de wasmachine klaar is
tis weer eens tijd voor een halfjaarlijkse shoppingspree
Dat is echt al de 5de x dat hij word gebanned voor soort gelijke shit.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:34 schreef Biogarde het volgende:
Japsnars schiet weer door met vloeken en baggeren. Week.
NGquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Klonen. Nog langer weg. Misschien is niet klonen een beter idee. Stop je met klonen, mail je ons, gaan wij met je babbelen en misschien komt er wat moois uit. Dit win je niet en maakt het alleen maar erger.
Rietje.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is echt al de 5de x dat hij word gebanned voor soort gelijke shit.![]()
![]()
[..]
NGWelke kloons had hij dan gemaakt?
/Mozy
Tot vanavond dan maar he.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:23 schreef reetveter het volgende:
Vanavond piekfijn feestje. Eigen hotelkamer wat
Ja wat denkte, lees ik eerst dat je iemand anders knalt hier in de sc en dan denken dat je bij mij nog binnenkomt. Aint gonna happen.quote:
Ga seksen ofzo.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben vanaf half 8 al buiten geweest. Tis echt super lekker weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |