Dat gebitch vind ik nou juist wel een beetje leukquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De KLB SC kan best leuk zijn. Maar meestal is er een hoop gebitch op elkaar.
kliekjesvormingquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom is de ONZ SC gestopt dan?
Onzin, klootzak, zeik niet zo!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ze wilden eerst ONZ en KLB samenvoegen in 1 SC.quote:
en dat kan nooit samengaan natuurlijk, met die vete tussen ONZ en KLBquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze wilden eerst ONZ en KLB samenvoegen in 1 SC.
Daarom.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en dat kan nooit samengaan natuurlijk, met die vete tussen ONZ en KLB
Lul toch niet, kankerlijer. Zal je zo even op je lippen bossen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
ik kijk het terugquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:43 schreef wolvendagen het volgende:
GA KIJKEN PLZ. HIJ GAAT NU ZINGEN. SERIEUS. NET C_N.![]()
Welke vete?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en dat kan nooit samengaan natuurlijk, met die vete tussen ONZ en KLB
Pics!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:44 schreef L0t.. het volgende:
Hooii allemaal!
Ik heb een nieuwe bril, ik vind mezelf een beetje een nerd maar toch ook wel cuteEn ik heb nu gewoon al -6,5, ik word nog eens blind
Nee man, hij is veeelll dikkerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:42 schreef wolvendagen het volgende:
Beter gaan jullie kijken.Echt. Die Marvin lijkt op C_N.
wtf. ik heb -2,5 en ik voel me al een blinde hannes. alhoewel ik mn ogen wel weer moet checken bij de opticien. het gaat achteruit.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:44 schreef L0t.. het volgende:
Hooii allemaal!
Ik heb een nieuwe bril, ik vind mezelf een beetje een nerd maar toch ook wel cuteEn ik heb nu gewoon al -6,5, ik word nog eens blind
brillen kunnen best cool zijn, secetaresses met brillenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:44 schreef L0t.. het volgende:
Hooii allemaal!
quote:
Voorspelbaar guysquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:43 schreef BobbyB het volgende:
Zo, ineens 3191 delen erdoorheen gejaagd?
[..]
Lul toch niet, kankerlijer. Zal je zo even op je lippen bossen.
Deze wel:quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
brillen kunnen best cool zijn, secetaresses met brillenzonnebrillen
Oef bobbyquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:43 schreef BobbyB het volgende:
Zo, ineens 3191 delen erdoorheen gejaagd?
[..]
Lul toch niet, kankerlijer. Zal je zo even op je lippen bossen.
Ik heb al slechte ogen vanaf m'n 8e ofzo, en elk jaar gaat het weer achteruitquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
wtf. ik heb -2,5 en ik voel me al een blinde hannes. alhoewel ik mn ogen wel weer moet checken bij de opticien. het gaat achteruit.
Oh.quote:
Als je ouder wordt, wordt het meestal wel minder, want dan ga je naar de plus.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:47 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik heb al slechte ogen vanaf m'n 8e ofzo, en elk jaar gaat het weer achteruit. Zou willen dat het eens stabiliseerde ofzo.. Ik kijk nu wel ineens megascherp weer
Hey lekker ding.quote:
Ja meestal draag ik lenzen, maar 's avonds zet ik m'n bril op. Opticien zei ook dat het wel goed was om wat vaker een bril te dragen dus ik heb even een leuke uitgezocht, hij is alleen best wel grootquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:46 schreef BobbyB het volgende:
Ik wist trouwens niet eens dat je een bril had, L0t.
Ah, misschien lijk ik nu ook niet meer op sunchaser.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:47 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik heb al slechte ogen vanaf m'n 8e ofzo, en elk jaar gaat het weer achteruit. Zou willen dat het eens stabiliseerde ofzo.. Ik kijk nu wel ineens megascherp weer
E-eyyyquote:
Ah joh, ik heb ook een bril.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:48 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja meestal draag ik lenzen, maar 's avonds zet ik m'n bril op. Opticien zei ook dat het wel goed was om wat vaker een bril te dragen dus ik heb even een leuke uitgezocht, hij is alleen best wel grootMaar ik zal binnenkort wel even een foto maken ofzo, of tinychat.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, misschien lijk ik nu ook niet meer op sunchaser.
Ja maar die staat je echt leuk!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ah joh, ik heb ook een bril.Een uilenbril.
Moest je dan ook zo'n pleister over je oog?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:49 schreef naatje_1 het volgende:
Ik had zo'n slapend oog, bleek op een gegeven moment dat ik allang geen bril meer nodig had
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
E-eyyyIk heb spontaan spierpijn van vanmiddag
jupsquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moest je dan ook zo'n pleister over je oog?
quote:
Yessss. Kiek moar. Ik heb geen andere foto.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:50 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja maar die staat je echt leuk!Denk dat die van mij er ook best wel op lijkt eigenlijk. Is die van jou ook bruin?
quote:
Je wordt oud.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
wtf. ik heb -2,5 en ik voel me al een blinde hannes. alhoewel ik mn ogen wel weer moet checken bij de opticien. het gaat achteruit.
Sexyquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Yessss. Kiek moar. Ik heb geen andere foto.
Hey hallo, wie ben jij?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Yessss. Kiek moar. Ik heb geen andere foto.
Van andere mensen ja, niet van mezelf.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar wel alles van de webcam screenshotten, hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |