Ja, ik had vroeger in groep 1 of 2 een klasgenootje die ook zo'n pleister over dr oog had.quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik had vroeger in groep 1 of 2 een klasgenootje die ook zo'n pleister over dr oog had.
Met een plaatje van Mickeymouse.![]()
Het doet me een beetje denken aan een paard met oogkleppen.
Neu.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:57 schreef Smart_ass het volgende:
Heb je je haren nou nog geverfd eigenlijk, wd?
Ik vind dat spul bij de kapper altijd wel erg fijn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:58 schreef L0t.. het volgende:
Ik heb vandaag een belachelijk dure conditioner gekocht bij de kapper, 25 euro![]()
Maar ik had 'm voor 5 euro omdat ik zoveel punten had gespaard
Ga je elke week naar de kapper ofzo dat je zoveel punten had?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:58 schreef L0t.. het volgende:
Ik heb vandaag een belachelijk dure conditioner gekocht bij de kapper, 25 euro![]()
Maar ik had 'm voor 5 euro omdat ik zoveel punten had gespaard
Nee maar ik mocht ook de punten van m'n vriend gebruiken omdat die ze toch nooit gebruiktquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ga je elke week naar de kapper ofzo dat je zoveel punten had?
Ja ik ga 'm zo even proberen, heb er echt zin inquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat spul bij de kapper altijd wel erg fijn.
Mijn portemonnee wat minder.
Ik hoop dat het tegenvalt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:02 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja ik ga 'm zo even proberen, heb er echt zin in
Dat je plukkies van je kop ken vegen.quote:
Look it's a guy who's been listening too much Radiohead, and when he is king, you will be first against the wall, with your opinion which is of no consequense at all.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:07 schreef wolvendagen het volgende:
oh look its the carebear, and he doesnt give a shit.
Ach wat schattig!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:01 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee maar ik mocht ook de punten van m'n vriend gebruiken omdat die ze toch nooit gebruikt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Look it's a guy who's been listening too much Radiohead, and when he is king, you will be first against the wall, 'cause your opinion is of no difference at all.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:07 schreef wolvendagen het volgende:
oh look its the carebear, and he doesnt give a shit².
Nooit sprake van geweest.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze wilden eerst ONZ en KLB samenvoegen in 1 SC.
Gaan we weer ruzieen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:13 schreef wolvendagen het volgende:
Het ken rijmen in het Engels, jongens, kijk uit.
Nee, ik moest gewoon even lachen, het is al voorbij. Doorlopen.quote:
Ik pak even de popcorn, moment!quote:
Jammer, ik vind het wel geil.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik moest gewoon even lachen, het is al voorbij. Doorlopen.
Ja?quote:
En ik ben de duivelquote:
Sorry.quote:
Geloof er niks van.quote:
Goodquote:
quote:
Ik ken dat nummer ergens van. Volgens mij stond ie op het Buffy album. Van het buffy album dusquote:
Nee, ik zag z'n reactie pas staan toen ik al gepost had, was eerst dat nummer aan het luisteren.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:30 schreef Dqod het volgende:
Bwahahaha Bobby.. Deed je dat nou expres?
Oh ok.. Nee dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |