quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:12 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik mag toch hopen dat ik niet dit hele topic lang een innige band met het toilet heb!
No way!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:20 schreef anna82 het volgende:
Haha, Vik, goede grap van je zus. En, neem je het aanbod aan![]()
O dat is ook mijn grootste angst bij het versturen van sollicitatiebrieven: dat er een domme fout in staat.quote:Suckerdesuck, ik heb net twee hele suffe fouten in mijn sollicitatiebrief ontdekt en ik denk dat ik nu maar een nieuwe versie ga opsturen (per mail), maar misschien komt dat juist slecht over... Ik mailde mijn vriendje, die ooit gewerkt heeft als recruiter en die zei: "ach, daar kijken ze wel overheen." Yeah right!
sorryquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:24 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind die baby-smiley irritant. Dacht ik hem nooit meer tegen te hoeven komen na m'n Hyves opgeheven te hebben...
.
hij wil je graag persoonlijk je krant geven?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:29 schreef loveli het volgende:
Klaboem! Het onweert...
En ik heb bij de bezorgservice neergelegd dat ik het niet prettig vind dat de bezorger van het AD me elke ochtend wakker maakt
Ik heb geen krant en ze komt elke ochtend met de brommer over de stoep.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hij wil je graag persoonlijk je krant geven?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:45 schreef Sts het volgende:
Hoi.
Ik zou heel hard gaan werken aan mijn verslag vandaag, maar toen belde mijn moeder me op, stortte al haar negativiteit over me uit en nu voel ik me k*t. Zo gaat het iedere keer en de situatie verbetert nooit want ze wil geen hulp en het is allemaal onze schuld (vindt zij)Pfft. Doei productiviteit.
ik vind de A44 zó'n enorme k*utweg!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:36 schreef Laureline het volgende:
Zo, ben ik even blij dat ik de A4 gisternacht heb genomen terug naar Den Haag, en niet de A44:
http://www.blikopnieuws.n(...)elijk_transport.html
Vanwege alle opbrekingen zei mijn meneer: Zullen we maar niet op safe gaan, en de 44 nemen?
Ik: Nee joh, al die enge smalle stukjes met dronkenlappen die niet kunnen rijden... * racet door naar A4
Anders hadden we vastgestaan tot vanochtend half zes!![]()
En syrena, wat een griezelverhaal!Hoe lang zeiden ze dat het ging duren tot je weer je arm normaal kon gebruiken?
Ik begrijp dat je dat objectief gezien zou moeten doen. Dat is me heel lang ook gewoon gelukt, zo lang als ik er woonde, gewoon boos zijn of niets voelen en doorwerken. Maar nu ik daar weg ben heeft het gek genoeg telkens zo'n grote impact. Maar je hebt wel gelijk hoor, net als mijn vriend. Het is niet haar schuld dat ik van slag ben, dat laat ik zelf toe. Het lukt alleen niet altijd om dat te blokkeren.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:53 schreef loveli het volgende:
[..]
![]()
En nou haar niet de schuld geven dat jouw productiviteit daalt, even naast je neerleggen en doorbikkelen![]()
Probeer geen situaties te veranderen waar je toch niets aan kunt doen en van een appelboom kun je geen peren plukken.
Is niet eng, alleen maar tyfusduurquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:12 schreef Perruche het volgende:
Ben net naar de tandarts geweest, alles goed maar ik moet een kroonhuuuuu enG! Maar wel een knappe tandarts
500 en nog wat.. Buh... ik zei al, je mag hem er ook gewoon uithalen hoor, die kies... misschien laat ik het in duitsland doen, net zo goed en veel goedkoper. Eens kijken hoeveel de verzekering gaat betalenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Is niet eng, alleen maar tyfusduur.
Uithalen verdient 'ie niets aan...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:25 schreef Perruche het volgende:
[..]
500 en nog wat.. Buh... ik zei al, je mag hem er ook gewoon uithalen hoor, die kies... misschien laat ik het in duitsland doen, net zo goed en veel goedkoper. Eens kijken hoeveel de verzekering gaat betalen
Krijg je wel vergoeding van je ziektekostenverzekering als je het in Duitsland laat doen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:25 schreef Perruche het volgende:
[..]
500 en nog wat.. Buh... ik zei al, je mag hem er ook gewoon uithalen hoor, die kies... misschien laat ik het in duitsland doen, net zo goed en veel goedkoper. Eens kijken hoeveel de verzekering gaat betalen
gadver ik zou 300 euro moeten dokkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:25 schreef Perruche het volgende:
[..]
volgens mij wel want ik heb in europa dezelfde ziektekosten dekking... en nou ja stel dat maar een deel vergoed word maar het is wel de helft goedkoper dan is het nog voordeliger... m'n pa woont daar, is in NL verzekerd maar laat alles daar doen...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:29 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Krijg je wel vergoeding van je ziektekostenverzekering als je het in Duitsland laat doen?
Yup, maar voor de prijs van 1 kroon trekt 'ie ook je hele gebit and then some.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een extractie krijg je ook gewoon gefactureerd hoor.
Dan verzakt je gebit.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:25 schreef Perruche het volgende:
[..]
hahaaaa iedereen in paniek, nu kunnen ze niet meer "pimpen" met hun postcount.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waar zijn de postaantallen heen?
Paniek pew!
Dan slinkt je kaak.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:56 schreef anna82 het volgende:
Dan verzakt je gebit.Althans, dat vertelde mijn kaakchirurg mij. Ik had iets beter in zijn ogen moeten kijken, dan had ik de dollartekentjes kunnen zien
. Bij mij koste het feestje bijna 2000,- (inclusief implantaat, hoef jij dat dan niet?)
wat een enge verhalen. Nee ik hoef geen implantaat, er zit nog een holle kies. Die heeft een wortelkanaalbehandeling gehad e die vulling (was een noodvulling) begint nu te lekken en er zit een scheurtje in. Hij heeft ook 2 foto's gemaakt en verder is alles goed, geen gaatjes e.d. Hij vroeg hoe land ben je niet bij de tandarts geweest, ik loogquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:56 schreef anna82 het volgende:
[..]
Dan verzakt je gebit.Althans, dat vertelde mijn kaakchirurg mij. Ik had iets beter in zijn ogen moeten kijken, dan had ik de dollartekentjes kunnen zien
. Bij mij koste het feestje bijna 2000,- (inclusief implantaat, hoef jij dat dan niet?)
Oh en XM, dat geeft de burger weer moed. Vik, het was een typefout en een verkeerde aanhefIk heb nu een nieuwe gestuurd, ik hoop dat ze die andere verbranden.
Implantaten klinkt leuk, maar de meeste mensen die ik ken die ze hebben, hebben er behoorlijk last van. Gaat niets boven eigen tanden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:10 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dan slinkt je kaak.
Als dat op zo'n jonge leeftijd al gebeurt kun je later minder lang implantaten dragen en wordt het moeilijk een goed passend kunstgebit aan te meten.
Ik las erectiequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een extractie krijg je ook gewoon gefactureerd hoor.
implantaat, een kennis van mij heeft ze, wat een hel bah bah. M'n pa heeft nog maar de helft van z'n tanden en doet alles nogquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Implantaten klinkt leuk, maar de meeste mensen die ik ken die ze hebben, hebben er behoorlijk last van. Gaat niets boven eigen tanden.
a dirty mind is a joy foreverquote:
Ja, het duurt een jaar of twee voordat je kaak geslonken is en een goed passende prothese kan worden gemaakt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:14 schreef loveli het volgende:
Implantaten klinkt leuk, maar de meeste mensen die ik ken die ze hebben, hebben er behoorlijk last van. Gaat niets boven eigen tanden.
Een erectie met de post, I likequote:
Gefactureerd is toch een factuur opstellen voor de gemaakte kosten (al dan niet per post) of ben ik nu gekquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:30 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Een erectie met de post, I like![]()
Succes met sporten Mo!
Lijstje vanvandaag:
O: bakje magere yoghurt, 2 grote roomboter chocolate chipcookies. De rest uit de verpakking gehaald en weggegooid. Wanneer stop ik nou eens met die f*ucking ranzige troep. Bah.
S: half uurtje in de vacustep
T: bijna 500 ml verse frambozensap, handje amandelen
L: gekookt eitje, halve avocado
T: appel, evt handje amandelen
D: gebakken groenten (champs, paprika, tauge, ui en prei) met knof in sojasaus, erbij 3 pangasius spiesjes
T: andere halve avocado
Ik denk dat je gelijk hebt maar ik krijg dat soort dingen meestal per post vandaar dat ik een visual had van een piemel in de brievenbus. Sorry trouwens, heel ordi enzo. Ik hou er nu over opquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:36 schreef P.F. het volgende:
[..]
Gefactureerd is toch een factuur opstellen voor de gemaakte kosten (al dan niet per post) of ben ik nu gekZeg maar dat je een factuur ook in je klauwtjes gedrukt kan krijgen.
Ik was laatst bij de tandarts, eerste semigaatje ooit.
'Dat is dan 140 euro' dus ik zo WUAHHAHAHA zie ik er uit of ik 140 euro heb
klik op smiley...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:41 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt maar ik krijg dat soort dingen meestal per post vandaar dat ik een visual had van een piemel in de brievenbus. Sorry trouwens, heel ordi enzo. Ik hou er nu over op
Je wilde toch wat antwoorden op vragen? Of heeft hij die niet gegeven?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb ook implantaten, maar nergens last van hoor..
Wat ik ook heb, is een lange mail van m'n ex. Bah.
Al gelezen? Probeert 'ie antwoord te geven op je vragen? Zo'n lange relatie verdient wel een enigszins fatsoenlijke afsluiting.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb ook implantaten, maar nergens last van hoor..
Wat ik ook heb, is een lange mail van m'n ex. Bah.
QFT.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:56 schreef Tinkepink het volgende:
Misschien weet hij hetzelf niet DAD. Gevoelens zijn helaas niet altijd zwart wit en vaak al helemaal niet te herleiden naar een standaard antwoord.
Hij leest hier mee lijkt me.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb niet om een reactie gevraagd, Vik.
Je hebt hem vragen gesteld en het is logisch dat je daar graag een antwoord op wiltquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb niet om een reactie gevraagd, Vik.
Als het een leuke tandarts is heb je hem misschien liever meteen in je handenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:41 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt maar ik krijg dat soort dingen meestal per post vandaar dat ik een visual had van een piemel in de brievenbus. Sorry trouwens, heel ordi enzo. Ik hou er nu over op
Ik heb hem geen vragen gesteld.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je hebt hem vragen gesteld en het is logisch dat je daar graag een antwoord op wilt.
Idemquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:35 schreef shinydiscoball het volgende:
DaD:. Ik hoop echt, echt dat je je weer snel wat beter gaat voelen.
WB j.t.!
WB!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:30 schreef j.t het volgende:
Hoi!!!Kennen we me nog? Ik ben weer terug in Nederland! Ben vannacht aangekomen en ga straks vanuit mn moeder naar huis toe de wasmachine maar eens aanzetten
![]()
Ik ben 2 weken naar Fuerteventura geweest en ben welgeteld 6 kilo aangekomen! Dus ik zit dik over mijn startgewicht. ik hoop dat het er weer snel af is met weer een normaal ritme, normaal eten en normaal drinken! Ik gok van wel!
We hebben het heel leuk gehad, maar 3 dingen gedaan (dierentuin, WK finale windsurfen bekeken en uurtje door de bergen gecrosst met een 4x4) voor de rest alleen aan het zwembad gelegen en aan de bar gehangendat is voor ons vakantie =)
Gisteren stak de passaatwind op, dus hadden we gisteren nog een dagje 45+ graden met heel hete wind. Iedereen maar klagen! Maar ik vond het geweldig! Heerlijk .. echt waar! Lekker lopen bakken en in zwembad gelegen! Voor de rest een christelijke 30 graden gehad geloof ik de hele vakantieIk wil weer terug! Weer jaartje wachten voor volgende vakantie!
![]()
Dit was het even .. zo naar huis
Edit: en ow, helemaal geen last van mn darmen gehad (zelfs geen schijterij!) echt een waar unicum voor een darmpatientje zoals ik![]()
haha! Gelukkig dat smaken verschillen, anders had ik nooit een bedje bij het zwembadquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:47 schreef conleche het volgende:
[..]
WB!
6 kilo?? Damn. Ik dacht dat ik makkelijk aankwam.
En voor de rest klinkt jouw vakantie als de hel voor mij, maar smaken verschillen, fijn dat jullie het leuk hebben gehad!
Balen van die knietjes, maar verder is het misschien maar bete zo. Op max. 750 kcal kom je niet ver.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje:
O: 250 gr kwark
L: plak krentenbrood, met spijs
T: 2 dunne plakken brood vers uit de bakmachine, met jam.
D: ?
Vervelende is dat ik dus nu niet kan fietsen door de knietjes.
Ik kan niet rijden nu, en hij kan 's nachts niet bij m'n tante slapen. Ik vind het hier fijner dan m'n flat, daar is de koelkast namelijk totaal leegquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:06 schreef Tinkepink het volgende:
Waarom ga je niet lekker naar je eigen huisje Syrena. Ik zou die hond fijn bij je tante laten.
quote:
Is het ernstig?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:37 schreef loveli het volgende:
[..]
O, was het vakantie? En nog even de stad in gegaan en langs een gracht tussen bomen met een hekje eromheen strak ingeparkeerd. Alleen stond jammer genoeg aan de andere kant van de weg een paaltje buiten zicht. Kutkutkut... en net nadat ik bedacht had dat ik toch een andere auto wil en deze weer ga verkopen
Heb een jaar aan een gracht gewoond, langs een gracht parkeer ik in met 3 vingers in m'n neus en 1 oog dicht, tweede oog op de gracht gericht. Helaas stond het paaltje aan de andere kant van de straat.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:05 schreef anna82 het volgende:
[..]
Is het ernstig?![]()
Maarvoor jou dat je langs een gracht parkeert. Ik zit erover te denken om me op te geven voor het NK Fileparkeren voor Vrouwen (het heet officieel vast anders). Ik vind mezelf namelijk best goed daarin
Yup, da's de oplossing. Ik moest alleen ff spuienquote:
Ik denk dat ze mijn 1000 euro zorgtoeslag die ik moest terugbetalen al opgemaakt hebben. Aan een duur afdelingsetentje. Ofzo. Want zo zijn ze.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:43 schreef Ewelina het volgende:
Ik haat de belastingdienst. Moet even 700 euro aan huurtoeslag gaan terugbetalen. Why?
Ik zou niet weten waarom want mijn inkomen was toendertijd echt laag. Er staat ook niet eens een reden bij.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:47 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik denk dat ze mijn 1000 euro zorgtoeslag die ik moest terugbetalen al opgemaakt hebben. Aan een duur afdelingsetentje. Ofzo. Want zo zijn ze.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:15 schreef neen het volgende:
O, gisteren was het erg gezellig. Vanochtend vroeg m'n vader waarom ik de kat vogelvoer had gegeven, dan weet je wel hoe laat het is. Tijd om weer op bed te gaan dus ik heb vandaag veel geslapen.
De tandarts is ook echt te duur, zou er voor controle niet een hbo opleiding ofzo kunnen komen? Omdat ik netjes mijn tanden poets betaal ik ook voor skills die ik niet nodig heb. En ik krijg ook geen waardeloze jojo of ring als ik ga, dat is jammer.
Of kan ie nu een voerbakje nadoen om vogeltjes te lokken?quote:
heeft Groningen geen tandheelkunde opleiding? Hier schijn je 'goedkoop' naar de tandarts te kunnen enzoquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:15 schreef neen het volgende:
O, gisteren was het erg gezellig. Vanochtend vroeg m'n vader waarom ik de kat vogelvoer had gegeven, dan weet je wel hoe laat het is. Tijd om weer op bed te gaan dus ik heb vandaag veel geslapen.
De tandarts is ook echt te duur, zou er voor controle niet een hbo opleiding ofzo kunnen komen? Omdat ik netjes mijn tanden poets betaal ik ook voor skills die ik niet nodig heb. En ik krijg ook geen waardeloze jojo of ring als ik ga, dat is jammer.
Of je schrijft je in en verdient later als tandarts bakken met geld aan onze kronen en implantaten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heeft Groningen geen tandheelkunde opleiding? Hier schijn je 'goedkoop' naar de tandarts te kunnen enzo
Niet eens zin in een boksbal eigenlijk. Tweede optie overweeg ik evenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:53 schreef sigme het volgende:
Loveli.
Volgende keer een boksbal ervan langs geven? Of een willekeurige PM-box aanschrijven?
Tussen komkommer en pils moeten worden toegevoegd:quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:09 schreef sigme het volgende:
• havermout
• bak tortillachips
• kliekje: chilibonen, pronkbonen, mais, gehakt
• slepen met haardhout
• 11kg boontjes oogsten
• 1 komkommer met wat mayo
• 1 pils
• avondeten: rijst, boontjes (duh), gebakken tofu, pindasaus
• toe: ik denk dat ik maar griesmeelpudding ga maken
Apart lijstje. Wat dacht je van kaiserschmarrn? Past er wel bij denk ikquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:52 schreef Merel het volgende:
Nog niet bijgelezen, maar een dagje pretpark levert dit lijstje op:
O - yoghurt met muesli
L - wit pistoletje met kruidenkaas
T - een oliebol, een softijsje met discodip en een blikje fanta
D - moet ik nu gaan bedenken, iemand ideeën?
Dat ga ik zo googelen!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Apart lijstje. Wat dacht je van kaiserschmarrn? Past er wel bij denk ik
Ja maar, ik ben pas sinds na de yoghurt niet meer misselijk! Als dat zo blijft neem ik vanavond nog wel wat, maar nu begint m'n buik weer te rommelen, dus ik weet het nog niet...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lovely loveli![]()
Hopelijk voor jou ook rap meer zonneschijn! Ik stuur het op!
Razzt en Mo: wat zijn da voor lijstjes voor volwassen vrouwmenschen?En Mo heeft ook nog es anderhalf uur zwaar gefitnest, daar moet meer in!
![]()
En ik snap nu een beeeetje waarom ik gisteren down was - boek wat ik moet lezen voor tutorial is af en toe ietwat herkenbaar, en rakelt stomme herinneringen opTussen haar zinnen door lees ik mezelf ofzo. En ik was al met een niet al te best humeur de trein in gestapt dus 1+1=2
Zal blij zijn als het kreng uit is! Stomme overgevoelige literatuurmiep die ik ben
![]()
Ik wilde juist met iets gezonds compenserenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Oooh dat is lekker! Lang geleden dat ik dat heb gegeten zeg. Even onthouden voor volgend weekend ofzo.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Mehehe! Topic-gupjequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:09 schreef Viking84 het volgende:
Ik moest net mijn ID-kaart laten zien bij de Lidl toen ik een alcoholische versnapering kocht. Weet nog niet of ik moet lachen of huilen.
Okee dan vreest ik niet!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:37 schreef motorbloempje het volgende:
weest niet bang Maria! Ik ga zo een shitload aan sushi wegeten
Je hebt PM.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:21 schreef Syrena het volgende:
Ewelina, staat op de achterkant niet je verzamelinkomen waar ze de terugbetaling op baseren?
Ik heb ook al drie keer flinke bedragen moeten terugbetalen (900, 800 etc.) maar dat klopt helaas(gerekend met nettoloon ipv bruto
)
Oh en liefff, schoonbroer belde daarstraks om me gerust te stellen, dat Ozzie heus niet agressief is, maar dat dat soort gedrag vaker voorkomt (ben de technische term ff kwijt). Wist ik wel, maar toch zo aardig dat ie belt! Hij is best verlegen namelijk
Het is geworden kipfilet van de grillpan met heel veel cherrytomaatjes en pijnboompitjes en pesto en een beetje geraspte kaasquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:52 schreef Merel het volgende:
Nog niet bijgelezen, maar een dagje pretpark levert dit lijstje op:
O - yoghurt met muesli
L - wit pistoletje met kruidenkaas
T - een oliebol, een softijsje met discodip en een blikje fanta
D - moet ik nu gaan bedenken, iemand ideeën?
quote:*hier stond een foto*
Hier werkt hotmail gewoon.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:01 schreef LadyBlack het volgende:
Hebben jullie ook last met hotmail / livemail? Ik kan mn mail dus niet lezen![]()
Pff inmiddels doet ie het hier ook weer, maar het afgelopen kwartier ofzo kon ik er niet opquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:01 schreef LadyBlack het volgende:
Hebben jullie ook last met hotmail / livemail? Ik kan mn mail dus niet lezen![]()
C&A, opruiming, 5 euroquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:05 schreef LadyBlack het volgende:
Chico wat een leuk jurkje!! Zoiets heb ik laatst de halve stad voor afgezocht!!
Ik wil mijn salarisquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:08 schreef Chicolate het volgende:
Dankjullie. Nu nog iets om het mee te combineren
.
Mijn buik ookquote:
Kipfilet door de helft (of in 4 dunne stukken als je een hele borst hebt), inrollen met bacon, bakken, klaar. En het was zowaar erg lekker. Heb hem overladen met complimentjes en bedankjes in de hoop dat hij wat vaker gaat koken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:17 schreef uniekhoorn het volgende:!
Tink, hoe was de kip gemaakt door je man?
Mijne ookquote:
Jah, ouder worden sucks wat dat betreft!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mijne ookVolgende week begin ik weer met trainen.
Een van de dingen die ik jammer vind van ouder worden is dat het trainingsresultaat zo snel verdwijnt. Waar ik eerst een maand of 3 kon teren op een strak trainingsregime, zijn de spieren nu na een week of 4 wel weg
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:25 schreef shinydiscoball het volgende:
En loveli
LB: we hebben het over je gehad op 't werken over brillen
Ja, gelukkig! Buikgerommel was gewoon hongerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:17 schreef uniekhoorn het volgende:
5 euro ja?? Wow, hij staat je iig fantastisch!
Tink, hoe was de kip gemaakt door je man?
Hoi Razz, gaat het nog steeds goed?
Had je al een lijstje gepost vandaag?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:45 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja! Ik heb ook nog een pot olijfjes staan, nog een beetje boursin en crackertjes!
Maar alhoewel.... past vandaag niet echt meer bij het lijstje denk ikMorgen misschien
Aan de grens inderdaad. Anders neem je alleen een paar olijfjes?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:03 schreef LadyBlack het volgende:
Verder, lijstje:
O: bak kwark met jam, cappuccino - 300 kcal
L: 2 boterhammen met pindakaas - 400 kcal
T: kop koffie & plak cake in de Prinsentuin150 kcal
T: paar plakjes kaas 200 kcal
D: kaastortellini met lekkere tomatensaus 700 kcal
T: wat cashews 150 kcal
Veel vet dus vandaag.... helaasch. Maar het was weer zo gezellig met t kindje
Het gaat me vooral om de hoeveelheid vet. Met mijn voorliefde voor kaas, room en (zoals vandaag) cake, krijg ik algauw voornamelijk vet binnen. Kijk maar naar het lijstje, overal zit vet in!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:52 schreef Tinkepink het volgende:
oJA, HIER
[..]
Aan de grens inderdaad. Anders neem je alleen een paar olijfjes?
Nee, niet zo vaak meer. Heel toevallig dat hij me een poos geleden mailde voor tips over New York (hij kwam me tegen in het New York topic hier op Fok). Toen kregen we het over m'n taarten, gaf hij me een opdracht, en daarna belde 'ie of ik ook hun bruidstaart wilde maken. Tuurlijk!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:33 schreef LadyBlack het volgende:
Haha DaD wat een droom
Lijkt me best bijzonder om voor je eerste vriendje zn bruidstaart te bakken!Sprak je hem nog regelmatig ook?
Is ie mooi geworden??quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:06 schreef Perruche het volgende:
En ik heb m'n jaren 50 jurkje nog niet omdat ik m'n scripte kon ophalen bij de inbinder... Nou ja wel een goede reden, nu gaan we hem over een week afmaken als ik terug ben van vakantie
Niet? Hmmm...ik zoek namelijk een nieuwe, die ik nu heb is mooi, maar alweer 6 jaar oud en aan vervanging toe. Ik denk dat ik een hele stoere wil, met dik montuur.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]!
Ik kon trouwens helemaal geen leuke brillen vinden op die site lensway.com...
Dat zijn de lekkerstenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar t was wel lekkerzo'n cheap ass vrieslolly
Alpa Chinoquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:28 schreef neen het volgende:
Staat je goed choco! Wij keken net de extended versie van Tropic Thunder, echt geweldig
kan je 'm niet loshalen en opnieuw omzomen? Of heb je teveel afgeknipt?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:04 schreef Perruche het volgende:
LB, wanneer is de deadline voor de sollicitatie?
Heb net een broek ingekort maar nu is 1 broekspijp 1 cm langer dan de andere ;') eerste keer dat ik dit doe... maar ja je ziet het bijna niet
't Is geen gevecht, ik heb het 1 keer neergelegd bij de bezorgservice, ga het binnenkort duidelijker neerleggen. Ik woon aan een plantsoen waar geen brommers horen te komen. De straat is meters verderop. Als ik zelf met de motor ben, rij ik dat laatste stukje ook met de motor af of lopend. Denk dat de krantenbezorger dat ook kan.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 07:57 schreef _aurum_ het volgende:
Is slapen met oordoppen geen optie? Want ik denk niet dat je dit gevecht gaat winnen
Klinkt een beetje als een verhaal dat ik had in de auto bij mijn schoonmoederquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:16 schreef j.t het volgende:
Oh haai!
Ben thuis, al tijdjeEn hoe ... omg
Ik op afsluitdijk, ik met 140 langzame auto's inhalen (was nogal druk brug was open geweest) Kleeft een eikel bumper. Dus ik middelvinger naar achteren. Hielp niet, maar ja ik kon niet opzij. Dus dan maar door. Op gegeven moment de boel ingehaald, ik ga opzij. Komen die eikels (waren 2 mannen) naast me rijden en maar lachen en doen. Dus ik weer middelvinger. En hun terug en lachen. Ze bleven maar naast me rijden, ondertussen moest ik weer inhalen of remmen voor degene voor me. Hun beetje naar voren, dus ik inhalen. Ondertussen nog steeds 140. Gaat die klootzak VOL op zn remmen staan. Ik schrok me echt dood. Weg ontspannen vakantiegevoel. Gelukkig zag ik het en reed niemand achter me ... vond niet fijn. Dus kenteken opgeschreven en nu een melding bij politie gemaakt.
Dat kon namelijk via het internet, dan gaan ze die lui opbellen ofso blabla en wordt je zelf ook nog gebeld. Nu is dat niet zo heel vreselijk intimiderend voor hem. Maar stel dat hij het over 3 weken nog keer doet en het wordt een ongeluk, staat er in ieder geval nog een melding van iemand anders en is het voor politie niet onbekend. Bah, hopelijk is het nu uit mn systeem en kan ik slapen.
Tot morgen
Gewoon doorrijden in eigen tempo totdat je weer naar rechts kan.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:07 schreef Viking84 het volgende:
Hoe reageren jullie dan bij bumperkleven?
Dat is wel het verstandigste idd, maar ik kan me de reactie van j.t. ook goed voorstellenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gewoon doorrijden in eigen tempo totdat je weer naar rechts kan.
Op elkaar gaan reageren krijg je dit soort situaties van en dat is nog gevaarlijker.
Ik niet eigenlijk, er rijden al teveel agressieve figuren rondquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is wel het verstandigste idd, maar ik kan me de reactie van j.t. ook goed voorstellen.
welke left oversquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:02 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt goed! Ga je de left-overs serveren op een leuke Slank-meet?
dude, buffy the movie is het origineel waar de serie van afgeleid isquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:09 schreef Razztwizzle het volgende:
Pretty dress, Chico! Staat je goed.
En ik wilde ook Buffy gaan kijken, maar dat is met een heel andere actrice dan de seriestrange. Dus nu kijk ik CSI.
Maar de serie is wel stukken beter!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:47 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dude, buffy the movie is het origineel waar de serie van afgeleid is
hè, wat raar toch, dat het niet hielp...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:16 schreef j.t het volgende:
Oh haai!
Ben thuis, al tijdjeEn hoe ... omg
Ik op afsluitdijk, ik met 140 langzame auto's inhalen (was nogal druk brug was open geweest) Kleeft een eikel bumper. Dus ik middelvinger naar achteren. Hielp niet, [..]. Dus ik weer middelvinger. [...] Dus kenteken opgeschreven en nu een melding bij politie gemaakt.
Da's ook niet helemaal netjes als je eerst 140 reed en daarna ineens 120 gaat rijden 'omdat je hier toch niet harder mag'... zelfde verhaal als hierboven: inhaalactie afmaken en terug naar rechts, zoals 't hoort. Belagen ze je dan nog, ja, dan zijn 't echt hufters, maar veelal hebben ze het helaas in eerste instantie gewoon niet door, dat ze bumperkleven/gevaarlijk bezig zijn en zien ze die middelvinger juist als een eerste actie van 'asocialiteit'.. zeg maar..quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:42 schreef Blurred86 het volgende:
Ik ga bij bumperklevers altijd precies heel netjes de maximumsnelheid rijden en zodra het kan ga ik weer naar rechts.
Ik geniet van de filmquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:19 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Maar de serie is wel stukken beter!
ik zie ze meestal wel met hogere snelheid aankomen en maak dat ik doorvoeg naar de middelste baan. Als dat niet gelijk lukt dan doe ik dat alsnog asap.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:07 schreef Viking84 het volgende:
Hoe reageren jullie dan bij bumperkleven?
w00tiequote:
Hahaha, jij nerd!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:48 schreef motorbloempje het volgende:
ja... dat scheelt wel, maar ik zou liever gewoon al mn boeken uit gaan lezen want het studiejaar begint weer over 2 weken en ik kan niet wachten![]()
![]()
erg eigenlijk!
en *boks* voor het nieuwe sportschema! Ik heb enorme spierpijn van gisteren, en da's echt fijn, want dat betekent dat ik ook echt wat gedaan hebmorgen gaan we weer, aan dag 2 van dat schema
Jaaa, die is idd echt heel nice <3quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sandman"A Midsummer Night's Dream"
Heb je dat nog digitaal beschikbaar?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yip, een paper voor dat vak wat ik gedaan had in Porto!Die inderdaad in het digi blaadje van de opleiding Engels was geplaatst daaro
Good memory, Shinyface!
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:25 schreef kwakz0r het volgende:
doos is nu dicht anders vreet ik me klemOw Kwak, wat ziet (inmiddels 'zag', denk ik ^^) dat er superlekker uit!SPOILER: plaatjes not safe for waistlineOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@ Razztwizzle: Voel je je vandaag alweer wat beter?
Oh ja, zoiets had ik laatst met een bruiloft. Er kwamen veel leuke gasten, maar dat bruidspaar, nahquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
vanavond naar een verjaardag van iemand die ik niet echt aardig/leuk vindmaargoed, er komen wel gezellige mensen, en ik heb aangeboden de BOB te zijn zodat ik gewoon de hele avond aan 't water kan...
bleuh, maar 't liefst zou ik gewoon thuis blijven, maar Mr.Mo wil opzich wel gaan (en dan ook vooral om de mensen die er komen, niet voor de jarige)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway, ik zal es schoonmaken.
Niet meer actief op Fok!
Oh crap, heb ik dat weer hequote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Is ie mooi geworden??(de scriptie dus!)
Jaren 50 jurkje is nog niet af, had het gisteren druk met scriptie dingen(maar nu issie ook op de post!) morgen ga ik op vakantie dus na volgende week afmaken...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
En bijgelezen
@ Syrena: hoe gaat het inmiddels met je arm?
@ Perruche: yay voor het blauwe trui-jurkje, die vond ik op de foto's al het leukstEn wat is de stand van je jaren 50 jurkje?
[..]
Jaaa, die is idd echt heel nice <3
Geloof dat m'n man inmiddels ook al het 2e verzamelalbum al heeft besteld
[..]
Heb je dat nog digitaal beschikbaar?
Vind het ook absoluut geen probleem dat mensen hun middelvinger terug opsteken, moet je vooral doen. Maar continue naast iemand blijven rijden om diegene bijna klem te rijden en vervolgens met 140 bovenop (dus je remmen te gaan staan, vind ik erg gevaarlijk! Wat als ik er bovenop had geknald? Denk dat je met 140 weinig kans op overleven hebt in mijn auto (en denk in elke auto) En dat voor een middelvinger?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 07:34 schreef _aurum_ het volgende:
@jt: ehm, lees nog eens even terug hoe jij je gedragen hebt...iets met olie en vuur?!
vooral dat ookquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:51 schreef anna82 het volgende:
Ik heb me een tijd geleden voorgenomen om me voorbeeldig te gedragen in het verkeer. Kan het iedereen aanraden, het werkt heerlijk ontspannend. En ik krijg een stuk minder boetes
Geloof ook dat ik nergens heb beweerd dat ik me goed gedragen heb. Het gaat gewoon puur om het feit dat hij iemand in levensgevaar had kunnen brengen (en misschien wel bracht, weet niet of je het zo dramatisch moet zien) om een middelvinger, omdat hij diegene van de weg drukt. Puur daarom.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:45 schreef motorbloempje het volgende:
jij stak je middelvinger op, jij was ook asociaal, twee man kijf, twee man schuld.. misschien niet in proportie, maar je hebt je zelf ook niet correct gedragen
Het is geen aangifte! En ja heb mn eigen actie ook vermeld! Je kunt via internet melding maken van mensen die gevaarlijk handelen op de weg!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:06 schreef motorbloempje het volgende:
je hebt voorlopig wel aangifte gedaan, en vast jouw eigen acties niet vermeld?
daarbij dacht je dat een middelvinger wel 'zou helpen'hoe naief ben je?
!
Lekker he! Ik ben er ook gek op.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben echt helemaal verslaafd aan avocado's![]()
![]()
men neme een crackertje, yoghurt erop smeren, avocado erop in plakjes en dan zalm. Nom!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bah! stom mens..Ja doei.
Ja, ik zei er laatst ook al wat vanquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Niet meer druk maken Mo, is het gewoon helemaal niet waard!
Je vast PI vink maar niks, komt vaak helemaal niet over met je post en dan komt het soms nogal cynisch over..
En dat dus. Wat een naar mensquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo'n oma kan je beter kwijt dan rijk zijn Mo!
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:32 schreef conleche het volgende:
Waarom zou je een standaard nemen? De standaard is niks. Werkelijk de stomste feature die je maar kan verzinnen. Een vaste PI.![]()
Valt het op dat ik bloedjesjacho ben.
Hoofdpijn, buikpijn, ongesteld, niet vooruit willen en niet achteruit kunnen. Dus dat.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:33 schreef Goodbye het volgende:
Nee, want ik ben het met je eens Co!
Maar waarom chagrijnig, moppie?
Hè getver, je kan je dag beter besteden inderdaadquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoofdpijn, buikpijn, ongesteld, niet vooruit willen en niet achteruit kunnen. Dus dat.![]()
Lijstje:
O: gekookt eitje 2 crackers met filet A. en ui
L: 2 crackers met hetzelfde en een bakje kersen
T: bakje vla/yoghurt met halve mango
T: wodka, chips
D: pasta met gehakt, groenten en pesto. Citroenijsje.
Oh en Mo, ik zou je oma ook vaarwel zeggen. Familie kies je niet, dus dit is gewoon een rot exemplaar. Weg ermee en als het je oplucht: schrijf haar een brief. Niet schelden of course, maar ze mag best weten hoe jij over haar denkt.
da's wel heel netjes, zonder gescheld..quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Schrijven aan je oma dat je hoopt dat je binnenkort veel erfenis van haar mag ontvangen :'P
Whehehhe.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Schrijven aan je oma dat je hoopt dat je binnenkort veel erfenis van haar mag ontvangen :'P
Gaan jullie weer wat doen?quote:
Ik zou het ook niet hoeven zien als ik 1 euro toe kreeg.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Altijd leuk: Op visite gaan terwijl je niet wilt, naar mensen die eigenlijk ook geen visite willen
Enneh, 1 euro betalen om Holland got talent, te bekijken??
* uniekhoorn slingert newsleecher aan
Hahahaha, ik denk niet dat Mr. Mo dat op prijs gaat stellen!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:52 schreef conleche het volgende:
Maar, Mo dan laat je mr. Mo toch in zijn eentje gaan? Kruip jij met een boek en de sushi op de bank!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |