quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:12 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik mag toch hopen dat ik niet dit hele topic lang een innige band met het toilet heb!
No way!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:20 schreef anna82 het volgende:
Haha, Vik, goede grap van je zus. En, neem je het aanbod aan![]()
O dat is ook mijn grootste angst bij het versturen van sollicitatiebrieven: dat er een domme fout in staat.quote:Suckerdesuck, ik heb net twee hele suffe fouten in mijn sollicitatiebrief ontdekt en ik denk dat ik nu maar een nieuwe versie ga opsturen (per mail), maar misschien komt dat juist slecht over... Ik mailde mijn vriendje, die ooit gewerkt heeft als recruiter en die zei: "ach, daar kijken ze wel overheen." Yeah right!
sorryquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:24 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind die baby-smiley irritant. Dacht ik hem nooit meer tegen te hoeven komen na m'n Hyves opgeheven te hebben...
.
hij wil je graag persoonlijk je krant geven?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:29 schreef loveli het volgende:
Klaboem! Het onweert...
En ik heb bij de bezorgservice neergelegd dat ik het niet prettig vind dat de bezorger van het AD me elke ochtend wakker maakt
Ik heb geen krant en ze komt elke ochtend met de brommer over de stoep.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hij wil je graag persoonlijk je krant geven?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:45 schreef Sts het volgende:
Hoi.
Ik zou heel hard gaan werken aan mijn verslag vandaag, maar toen belde mijn moeder me op, stortte al haar negativiteit over me uit en nu voel ik me k*t. Zo gaat het iedere keer en de situatie verbetert nooit want ze wil geen hulp en het is allemaal onze schuld (vindt zij)Pfft. Doei productiviteit.
ik vind de A44 zó'n enorme k*utweg!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:36 schreef Laureline het volgende:
Zo, ben ik even blij dat ik de A4 gisternacht heb genomen terug naar Den Haag, en niet de A44:
http://www.blikopnieuws.n(...)elijk_transport.html
Vanwege alle opbrekingen zei mijn meneer: Zullen we maar niet op safe gaan, en de 44 nemen?
Ik: Nee joh, al die enge smalle stukjes met dronkenlappen die niet kunnen rijden... * racet door naar A4
Anders hadden we vastgestaan tot vanochtend half zes!![]()
En syrena, wat een griezelverhaal!Hoe lang zeiden ze dat het ging duren tot je weer je arm normaal kon gebruiken?
Ik begrijp dat je dat objectief gezien zou moeten doen. Dat is me heel lang ook gewoon gelukt, zo lang als ik er woonde, gewoon boos zijn of niets voelen en doorwerken. Maar nu ik daar weg ben heeft het gek genoeg telkens zo'n grote impact. Maar je hebt wel gelijk hoor, net als mijn vriend. Het is niet haar schuld dat ik van slag ben, dat laat ik zelf toe. Het lukt alleen niet altijd om dat te blokkeren.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:53 schreef loveli het volgende:
[..]
![]()
En nou haar niet de schuld geven dat jouw productiviteit daalt, even naast je neerleggen en doorbikkelen![]()
Probeer geen situaties te veranderen waar je toch niets aan kunt doen en van een appelboom kun je geen peren plukken.
Is niet eng, alleen maar tyfusduurquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:12 schreef Perruche het volgende:
Ben net naar de tandarts geweest, alles goed maar ik moet een kroonhuuuuu enG! Maar wel een knappe tandarts
500 en nog wat.. Buh... ik zei al, je mag hem er ook gewoon uithalen hoor, die kies... misschien laat ik het in duitsland doen, net zo goed en veel goedkoper. Eens kijken hoeveel de verzekering gaat betalenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Is niet eng, alleen maar tyfusduur.
Uithalen verdient 'ie niets aan...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:25 schreef Perruche het volgende:
[..]
500 en nog wat.. Buh... ik zei al, je mag hem er ook gewoon uithalen hoor, die kies... misschien laat ik het in duitsland doen, net zo goed en veel goedkoper. Eens kijken hoeveel de verzekering gaat betalen
Krijg je wel vergoeding van je ziektekostenverzekering als je het in Duitsland laat doen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:25 schreef Perruche het volgende:
[..]
500 en nog wat.. Buh... ik zei al, je mag hem er ook gewoon uithalen hoor, die kies... misschien laat ik het in duitsland doen, net zo goed en veel goedkoper. Eens kijken hoeveel de verzekering gaat betalen
gadver ik zou 300 euro moeten dokkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:25 schreef Perruche het volgende:
[..]
volgens mij wel want ik heb in europa dezelfde ziektekosten dekking... en nou ja stel dat maar een deel vergoed word maar het is wel de helft goedkoper dan is het nog voordeliger... m'n pa woont daar, is in NL verzekerd maar laat alles daar doen...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:29 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Krijg je wel vergoeding van je ziektekostenverzekering als je het in Duitsland laat doen?
Yup, maar voor de prijs van 1 kroon trekt 'ie ook je hele gebit and then some.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een extractie krijg je ook gewoon gefactureerd hoor.
Dan verzakt je gebit.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:25 schreef Perruche het volgende:
[..]
hahaaaa iedereen in paniek, nu kunnen ze niet meer "pimpen" met hun postcount.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waar zijn de postaantallen heen?
Paniek pew!
Dan slinkt je kaak.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:56 schreef anna82 het volgende:
Dan verzakt je gebit.Althans, dat vertelde mijn kaakchirurg mij. Ik had iets beter in zijn ogen moeten kijken, dan had ik de dollartekentjes kunnen zien
. Bij mij koste het feestje bijna 2000,- (inclusief implantaat, hoef jij dat dan niet?)
wat een enge verhalen. Nee ik hoef geen implantaat, er zit nog een holle kies. Die heeft een wortelkanaalbehandeling gehad e die vulling (was een noodvulling) begint nu te lekken en er zit een scheurtje in. Hij heeft ook 2 foto's gemaakt en verder is alles goed, geen gaatjes e.d. Hij vroeg hoe land ben je niet bij de tandarts geweest, ik loogquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:56 schreef anna82 het volgende:
[..]
Dan verzakt je gebit.Althans, dat vertelde mijn kaakchirurg mij. Ik had iets beter in zijn ogen moeten kijken, dan had ik de dollartekentjes kunnen zien
. Bij mij koste het feestje bijna 2000,- (inclusief implantaat, hoef jij dat dan niet?)
Oh en XM, dat geeft de burger weer moed. Vik, het was een typefout en een verkeerde aanhefIk heb nu een nieuwe gestuurd, ik hoop dat ze die andere verbranden.
Implantaten klinkt leuk, maar de meeste mensen die ik ken die ze hebben, hebben er behoorlijk last van. Gaat niets boven eigen tanden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:10 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dan slinkt je kaak.
Als dat op zo'n jonge leeftijd al gebeurt kun je later minder lang implantaten dragen en wordt het moeilijk een goed passend kunstgebit aan te meten.
Ik las erectiequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een extractie krijg je ook gewoon gefactureerd hoor.
implantaat, een kennis van mij heeft ze, wat een hel bah bah. M'n pa heeft nog maar de helft van z'n tanden en doet alles nogquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Implantaten klinkt leuk, maar de meeste mensen die ik ken die ze hebben, hebben er behoorlijk last van. Gaat niets boven eigen tanden.
a dirty mind is a joy foreverquote:
Ja, het duurt een jaar of twee voordat je kaak geslonken is en een goed passende prothese kan worden gemaakt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:14 schreef loveli het volgende:
Implantaten klinkt leuk, maar de meeste mensen die ik ken die ze hebben, hebben er behoorlijk last van. Gaat niets boven eigen tanden.
Een erectie met de post, I likequote:
Gefactureerd is toch een factuur opstellen voor de gemaakte kosten (al dan niet per post) of ben ik nu gekquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:30 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Een erectie met de post, I like![]()
Succes met sporten Mo!
Lijstje vanvandaag:
O: bakje magere yoghurt, 2 grote roomboter chocolate chipcookies. De rest uit de verpakking gehaald en weggegooid. Wanneer stop ik nou eens met die f*ucking ranzige troep. Bah.
S: half uurtje in de vacustep
T: bijna 500 ml verse frambozensap, handje amandelen
L: gekookt eitje, halve avocado
T: appel, evt handje amandelen
D: gebakken groenten (champs, paprika, tauge, ui en prei) met knof in sojasaus, erbij 3 pangasius spiesjes
T: andere halve avocado
Ik denk dat je gelijk hebt maar ik krijg dat soort dingen meestal per post vandaar dat ik een visual had van een piemel in de brievenbus. Sorry trouwens, heel ordi enzo. Ik hou er nu over opquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:36 schreef P.F. het volgende:
[..]
Gefactureerd is toch een factuur opstellen voor de gemaakte kosten (al dan niet per post) of ben ik nu gekZeg maar dat je een factuur ook in je klauwtjes gedrukt kan krijgen.
Ik was laatst bij de tandarts, eerste semigaatje ooit.
'Dat is dan 140 euro' dus ik zo WUAHHAHAHA zie ik er uit of ik 140 euro heb
klik op smiley...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:41 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt maar ik krijg dat soort dingen meestal per post vandaar dat ik een visual had van een piemel in de brievenbus. Sorry trouwens, heel ordi enzo. Ik hou er nu over op
Je wilde toch wat antwoorden op vragen? Of heeft hij die niet gegeven?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb ook implantaten, maar nergens last van hoor..
Wat ik ook heb, is een lange mail van m'n ex. Bah.
Al gelezen? Probeert 'ie antwoord te geven op je vragen? Zo'n lange relatie verdient wel een enigszins fatsoenlijke afsluiting.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb ook implantaten, maar nergens last van hoor..
Wat ik ook heb, is een lange mail van m'n ex. Bah.
QFT.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:56 schreef Tinkepink het volgende:
Misschien weet hij hetzelf niet DAD. Gevoelens zijn helaas niet altijd zwart wit en vaak al helemaal niet te herleiden naar een standaard antwoord.
Hij leest hier mee lijkt me.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb niet om een reactie gevraagd, Vik.
Je hebt hem vragen gesteld en het is logisch dat je daar graag een antwoord op wiltquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb niet om een reactie gevraagd, Vik.
Als het een leuke tandarts is heb je hem misschien liever meteen in je handenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:41 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt maar ik krijg dat soort dingen meestal per post vandaar dat ik een visual had van een piemel in de brievenbus. Sorry trouwens, heel ordi enzo. Ik hou er nu over op
Ik heb hem geen vragen gesteld.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je hebt hem vragen gesteld en het is logisch dat je daar graag een antwoord op wilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |