klik op smiley...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:41 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt maar ik krijg dat soort dingen meestal per post vandaar dat ik een visual had van een piemel in de brievenbus. Sorry trouwens, heel ordi enzo. Ik hou er nu over op
Je wilde toch wat antwoorden op vragen? Of heeft hij die niet gegeven?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb ook implantaten, maar nergens last van hoor..
Wat ik ook heb, is een lange mail van m'n ex. Bah.
Al gelezen? Probeert 'ie antwoord te geven op je vragen? Zo'n lange relatie verdient wel een enigszins fatsoenlijke afsluiting.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb ook implantaten, maar nergens last van hoor..
Wat ik ook heb, is een lange mail van m'n ex. Bah.
QFT.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:56 schreef Tinkepink het volgende:
Misschien weet hij hetzelf niet DAD. Gevoelens zijn helaas niet altijd zwart wit en vaak al helemaal niet te herleiden naar een standaard antwoord.
Hij leest hier mee lijkt me.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb niet om een reactie gevraagd, Vik.
Je hebt hem vragen gesteld en het is logisch dat je daar graag een antwoord op wiltquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb niet om een reactie gevraagd, Vik.
Als het een leuke tandarts is heb je hem misschien liever meteen in je handenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:41 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt maar ik krijg dat soort dingen meestal per post vandaar dat ik een visual had van een piemel in de brievenbus. Sorry trouwens, heel ordi enzo. Ik hou er nu over op
Ik heb hem geen vragen gesteld.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je hebt hem vragen gesteld en het is logisch dat je daar graag een antwoord op wilt.
Idemquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:35 schreef shinydiscoball het volgende:
DaD:. Ik hoop echt, echt dat je je weer snel wat beter gaat voelen.
WB j.t.!
WB!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:30 schreef j.t het volgende:
Hoi!!!Kennen we me nog? Ik ben weer terug in Nederland! Ben vannacht aangekomen en ga straks vanuit mn moeder naar huis toe de wasmachine maar eens aanzetten
![]()
Ik ben 2 weken naar Fuerteventura geweest en ben welgeteld 6 kilo aangekomen! Dus ik zit dik over mijn startgewicht. ik hoop dat het er weer snel af is met weer een normaal ritme, normaal eten en normaal drinken! Ik gok van wel!
We hebben het heel leuk gehad, maar 3 dingen gedaan (dierentuin, WK finale windsurfen bekeken en uurtje door de bergen gecrosst met een 4x4) voor de rest alleen aan het zwembad gelegen en aan de bar gehangendat is voor ons vakantie =)
Gisteren stak de passaatwind op, dus hadden we gisteren nog een dagje 45+ graden met heel hete wind. Iedereen maar klagen! Maar ik vond het geweldig! Heerlijk .. echt waar! Lekker lopen bakken en in zwembad gelegen! Voor de rest een christelijke 30 graden gehad geloof ik de hele vakantieIk wil weer terug! Weer jaartje wachten voor volgende vakantie!
![]()
Dit was het even .. zo naar huis
Edit: en ow, helemaal geen last van mn darmen gehad (zelfs geen schijterij!) echt een waar unicum voor een darmpatientje zoals ik![]()
haha! Gelukkig dat smaken verschillen, anders had ik nooit een bedje bij het zwembadquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:47 schreef conleche het volgende:
[..]
WB!
6 kilo?? Damn. Ik dacht dat ik makkelijk aankwam.
En voor de rest klinkt jouw vakantie als de hel voor mij, maar smaken verschillen, fijn dat jullie het leuk hebben gehad!
Balen van die knietjes, maar verder is het misschien maar bete zo. Op max. 750 kcal kom je niet ver.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje:
O: 250 gr kwark
L: plak krentenbrood, met spijs
T: 2 dunne plakken brood vers uit de bakmachine, met jam.
D: ?
Vervelende is dat ik dus nu niet kan fietsen door de knietjes.
Ik kan niet rijden nu, en hij kan 's nachts niet bij m'n tante slapen. Ik vind het hier fijner dan m'n flat, daar is de koelkast namelijk totaal leegquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:06 schreef Tinkepink het volgende:
Waarom ga je niet lekker naar je eigen huisje Syrena. Ik zou die hond fijn bij je tante laten.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |