abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:59:15 #26
70532 loveli
N
pi_85224232
Snap ik, 3 regeltjes tikken dat je het naast je neer moet leggen is een stuk makkelijker ;)
crap in = crap out
pi_85224308
:W tot straks, sporten *O* voor 't eerst met 't nieuwe schema :o
Ja doei.
pi_85224742
Ben net naar de tandarts geweest, alles goed maar ik moet een kroon :') huuuuu enG! Maar wel een knappe tandarts O+
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 12:15:47 #29
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85224847
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 12:12 schreef Perruche het volgende:
Ben net naar de tandarts geweest, alles goed maar ik moet een kroon :') huuuuu enG! Maar wel een knappe tandarts O+
Is niet eng, alleen maar tyfusduur :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85225234
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 12:15 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Is niet eng, alleen maar tyfusduur :').
500 en nog wat.. Buh... ik zei al, je mag hem er ook gewoon uithalen hoor, die kies... misschien laat ik het in duitsland doen, net zo goed en veel goedkoper. Eens kijken hoeveel de verzekering gaat betalen :)
  Vis een optie? vrijdag 13 augustus 2010 @ 12:28:34 #31
70532 loveli
N
pi_85225336
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 12:25 schreef Perruche het volgende:

[..]

500 en nog wat.. Buh... ik zei al, je mag hem er ook gewoon uithalen hoor, die kies... misschien laat ik het in duitsland doen, net zo goed en veel goedkoper. Eens kijken hoeveel de verzekering gaat betalen :)
Uithalen verdient 'ie niets aan...
crap in = crap out
pi_85225359
quote:

[..]

Krijg je wel vergoeding van je ziektekostenverzekering als je het in Duitsland laat doen?
pi_85225362
quote:

[..]

gadver ik zou 300 euro moeten dokken -O-
pi_85225430
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 12:29 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Krijg je wel vergoeding van je ziektekostenverzekering als je het in Duitsland laat doen?
volgens mij wel want ik heb in europa dezelfde ziektekosten dekking... en nou ja stel dat maar een deel vergoed word maar het is wel de helft goedkoper dan is het nog voordeliger... m'n pa woont daar, is in NL verzekerd maar laat alles daar doen...
En idd, aan trekken verdient 'ie niets :P
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 12:33:33 #35
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85225526
Een extractie krijg je ook gewoon gefactureerd hoor :P.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? vrijdag 13 augustus 2010 @ 12:35:57 #36
70532 loveli
N
pi_85225621
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 12:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Yup, maar voor de prijs van 1 kroon trekt 'ie ook je hele gebit and then some.
crap in = crap out
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 12:55:32 #37
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85227062
Wat duuuur :o Arme Perruche ;( Doet misschien fysiek niet zo'n zeer, maar financiëel wel :')

Ik heb verse scone met mango-sinaasappeljam O+

En ik ben vandaag een stuk zonniger :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_85227180
quote:

[..]

Dan verzakt je gebit. :o Althans, dat vertelde mijn kaakchirurg mij. Ik had iets beter in zijn ogen moeten kijken, dan had ik de dollartekentjes kunnen zien :) . Bij mij koste het feestje bijna 2000,- (inclusief implantaat, hoef jij dat dan niet?)

Oh en XM, dat geeft de burger weer moed. Vik, het was een typefout en een verkeerde aanhef :'( Ik heb nu een nieuwe gestuurd, ik hoop dat ze die andere verbranden.
  Vis een optie? vrijdag 13 augustus 2010 @ 12:58:09 #39
70532 loveli
N
pi_85227268
Vrijdag de dertiende - Dries Roelvink op 1. Karma?
crap in = crap out
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 13:00:31 #40
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85227461
pi_85228033
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 13:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waar zijn de postaantallen heen?

Paniek pew!
hahaaaa iedereen in paniek, nu kunnen ze niet meer "pimpen" met hun postcount.

Ik zou eigenlijk naar Leiden gaan om mijn jurkje af te maken, maar ik moet zometeen eerst m'n scriptie ophalen die klaar is O+ jeeeeej eindelijk na 1 jaar!!
pi_85228329
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 12:56 schreef anna82 het volgende:
Dan verzakt je gebit. :o Althans, dat vertelde mijn kaakchirurg mij. Ik had iets beter in zijn ogen moeten kijken, dan had ik de dollartekentjes kunnen zien :) . Bij mij koste het feestje bijna 2000,- (inclusief implantaat, hoef jij dat dan niet?)
Dan slinkt je kaak.
Als dat op zo'n jonge leeftijd al gebeurt kun je later minder lang implantaten dragen en wordt het moeilijk een goed passend kunstgebit aan te meten.
pi_85228549
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 12:56 schreef anna82 het volgende:

[..]

Oh en XM, dat geeft de burger weer moed. Vik, het was een typefout en een verkeerde aanhef :'( Ik heb nu een nieuwe gestuurd, ik hoop dat ze die andere verbranden.
wat een enge verhalen. Nee ik hoef geen implantaat, er zit nog een holle kies. Die heeft een wortelkanaalbehandeling gehad e die vulling (was een noodvulling) begint nu te lekken en er zit een scheurtje in. Hij heeft ook 2 foto's gemaakt en verder is alles goed, geen gaatjes e.d. Hij vroeg hoe land ben je niet bij de tandarts geweest, ik loog :@ ik zei a jaar maar ik denk zeker wel 2. Maar de schade viel verder onwijs mee en volgens mij heeft die kroon ook geen haast, hij zit in oud-zuid (amsterdam) en hij betaalt z'n mooie pand vast ook met wat minder noodzakelijke kronen hehe.
  Vis een optie? vrijdag 13 augustus 2010 @ 13:14:25 #44
70532 loveli
N
pi_85228734
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 13:10 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Dan slinkt je kaak.
Als dat op zo'n jonge leeftijd al gebeurt kun je later minder lang implantaten dragen en wordt het moeilijk een goed passend kunstgebit aan te meten.
Implantaten klinkt leuk, maar de meeste mensen die ik ken die ze hebben, hebben er behoorlijk last van. Gaat niets boven eigen tanden.
crap in = crap out
pi_85229072
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 12:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik las erectie
pi_85229437
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 13:14 schreef loveli het volgende:

[..]

Implantaten klinkt leuk, maar de meeste mensen die ik ken die ze hebben, hebben er behoorlijk last van. Gaat niets boven eigen tanden.
implantaat, een kennis van mij heeft ze, wat een hel bah bah. M'n pa heeft nog maar de helft van z'n tanden en doet alles nog :D

quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 13:18 schreef P.F. het volgende:

[..]

Ik las erectie
a dirty mind is a joy forever :P
pi_85229775
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 13:14 schreef loveli het volgende:
Ja, het duurt een jaar of twee voordat je kaak geslonken is en een goed passende prothese kan worden gemaakt.
De technieken veranderen wel heel snel waardoor het steeds meer zal gaan voelen als "eigen gebit".
Binnenkort komen er implantaten met veren erin waardoor het minder star en klapperig aanvoelt.
Inmiddels zijn er ook composiet tanden en kiezen die meer lijken op eigen gebit dan kunststof of porselein.
En beduidend minder snel slijten. Nu zijn de kiezen vaak al afgesleten als de prothese pas een jaar oud is en er dus nog geen recht is op nieuwe.

Ik hou liever ook mijn eigen tanden. :Y)
pi_85230343
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 13:18 schreef P.F. het volgende:

[..]

Ik las erectie
Een erectie met de post, I like :D :')

Succes met sporten Mo!

Lijstje vanvandaag:

O: bakje magere yoghurt, 2 grote roomboter chocolate chipcookies. De rest uit de verpakking gehaald en weggegooid. Wanneer stop ik nou eens met die fucking ranzige troep. Bah.
S: half uurtje in de vacustep ;)
T: bijna 500 ml verse frambozensap, handje amandelen
L: gekookt eitje, halve avocado, twee crackers sandwichspread
T: appel, evt handje amandelen
D: gebakken groenten (champs, paprika, tauge, ui en prei) met knof in sojasaus, erbij 3 pangasius spiesjes
T: andere halve avocado

[ Bericht 3% gewijzigd door shinydiscoball op 13-08-2010 13:37:56 ]
pi_85230911
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 13:30 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Een erectie met de post, I like :D :')

Succes met sporten Mo!

Lijstje vanvandaag:

O: bakje magere yoghurt, 2 grote roomboter chocolate chipcookies. De rest uit de verpakking gehaald en weggegooid. Wanneer stop ik nou eens met die f*ucking ranzige troep. Bah.
S: half uurtje in de vacustep ;)
T: bijna 500 ml verse frambozensap, handje amandelen
L: gekookt eitje, halve avocado
T: appel, evt handje amandelen
D: gebakken groenten (champs, paprika, tauge, ui en prei) met knof in sojasaus, erbij 3 pangasius spiesjes
T: andere halve avocado
Gefactureerd is toch een factuur opstellen voor de gemaakte kosten (al dan niet per post) of ben ik nu gek :P Zeg maar dat je een factuur ook in je klauwtjes gedrukt kan krijgen.

Ik was laatst bij de tandarts, eerste semigaatje ooit.

'Dat is dan 140 euro' dus ik zo WUAHHAHAHA zie ik er uit of ik 140 euro heb _O-
pi_85231449
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 13:36 schreef P.F. het volgende:

[..]

Gefactureerd is toch een factuur opstellen voor de gemaakte kosten (al dan niet per post) of ben ik nu gek :P Zeg maar dat je een factuur ook in je klauwtjes gedrukt kan krijgen.

Ik was laatst bij de tandarts, eerste semigaatje ooit.

'Dat is dan 140 euro' dus ik zo WUAHHAHAHA zie ik er uit of ik 140 euro heb _O-
Ik denk dat je gelijk hebt maar ik krijg dat soort dingen meestal per post vandaar dat ik een visual had van een piemel in de brievenbus. Sorry trouwens, heel ordi enzo. Ik hou er nu over op :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')