Is niet eng, alleen maar tyfusduurquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:12 schreef Perruche het volgende:
Ben net naar de tandarts geweest, alles goed maar ik moet een kroonhuuuuu enG! Maar wel een knappe tandarts
500 en nog wat.. Buh... ik zei al, je mag hem er ook gewoon uithalen hoor, die kies... misschien laat ik het in duitsland doen, net zo goed en veel goedkoper. Eens kijken hoeveel de verzekering gaat betalenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Is niet eng, alleen maar tyfusduur.
Uithalen verdient 'ie niets aan...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:25 schreef Perruche het volgende:
[..]
500 en nog wat.. Buh... ik zei al, je mag hem er ook gewoon uithalen hoor, die kies... misschien laat ik het in duitsland doen, net zo goed en veel goedkoper. Eens kijken hoeveel de verzekering gaat betalen
Krijg je wel vergoeding van je ziektekostenverzekering als je het in Duitsland laat doen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:25 schreef Perruche het volgende:
[..]
500 en nog wat.. Buh... ik zei al, je mag hem er ook gewoon uithalen hoor, die kies... misschien laat ik het in duitsland doen, net zo goed en veel goedkoper. Eens kijken hoeveel de verzekering gaat betalen
gadver ik zou 300 euro moeten dokkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:25 schreef Perruche het volgende:
[..]
volgens mij wel want ik heb in europa dezelfde ziektekosten dekking... en nou ja stel dat maar een deel vergoed word maar het is wel de helft goedkoper dan is het nog voordeliger... m'n pa woont daar, is in NL verzekerd maar laat alles daar doen...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:29 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Krijg je wel vergoeding van je ziektekostenverzekering als je het in Duitsland laat doen?
Yup, maar voor de prijs van 1 kroon trekt 'ie ook je hele gebit and then some.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een extractie krijg je ook gewoon gefactureerd hoor.
Dan verzakt je gebit.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:25 schreef Perruche het volgende:
[..]
hahaaaa iedereen in paniek, nu kunnen ze niet meer "pimpen" met hun postcount.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waar zijn de postaantallen heen?
Paniek pew!
Dan slinkt je kaak.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:56 schreef anna82 het volgende:
Dan verzakt je gebit.Althans, dat vertelde mijn kaakchirurg mij. Ik had iets beter in zijn ogen moeten kijken, dan had ik de dollartekentjes kunnen zien
. Bij mij koste het feestje bijna 2000,- (inclusief implantaat, hoef jij dat dan niet?)
wat een enge verhalen. Nee ik hoef geen implantaat, er zit nog een holle kies. Die heeft een wortelkanaalbehandeling gehad e die vulling (was een noodvulling) begint nu te lekken en er zit een scheurtje in. Hij heeft ook 2 foto's gemaakt en verder is alles goed, geen gaatjes e.d. Hij vroeg hoe land ben je niet bij de tandarts geweest, ik loogquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:56 schreef anna82 het volgende:
[..]
Dan verzakt je gebit.Althans, dat vertelde mijn kaakchirurg mij. Ik had iets beter in zijn ogen moeten kijken, dan had ik de dollartekentjes kunnen zien
. Bij mij koste het feestje bijna 2000,- (inclusief implantaat, hoef jij dat dan niet?)
Oh en XM, dat geeft de burger weer moed. Vik, het was een typefout en een verkeerde aanhefIk heb nu een nieuwe gestuurd, ik hoop dat ze die andere verbranden.
Implantaten klinkt leuk, maar de meeste mensen die ik ken die ze hebben, hebben er behoorlijk last van. Gaat niets boven eigen tanden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:10 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dan slinkt je kaak.
Als dat op zo'n jonge leeftijd al gebeurt kun je later minder lang implantaten dragen en wordt het moeilijk een goed passend kunstgebit aan te meten.
Ik las erectiequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een extractie krijg je ook gewoon gefactureerd hoor.
implantaat, een kennis van mij heeft ze, wat een hel bah bah. M'n pa heeft nog maar de helft van z'n tanden en doet alles nogquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Implantaten klinkt leuk, maar de meeste mensen die ik ken die ze hebben, hebben er behoorlijk last van. Gaat niets boven eigen tanden.
a dirty mind is a joy foreverquote:
Ja, het duurt een jaar of twee voordat je kaak geslonken is en een goed passende prothese kan worden gemaakt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:14 schreef loveli het volgende:
Implantaten klinkt leuk, maar de meeste mensen die ik ken die ze hebben, hebben er behoorlijk last van. Gaat niets boven eigen tanden.
Een erectie met de post, I likequote:
Gefactureerd is toch een factuur opstellen voor de gemaakte kosten (al dan niet per post) of ben ik nu gekquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:30 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Een erectie met de post, I like![]()
Succes met sporten Mo!
Lijstje vanvandaag:
O: bakje magere yoghurt, 2 grote roomboter chocolate chipcookies. De rest uit de verpakking gehaald en weggegooid. Wanneer stop ik nou eens met die f*ucking ranzige troep. Bah.
S: half uurtje in de vacustep
T: bijna 500 ml verse frambozensap, handje amandelen
L: gekookt eitje, halve avocado
T: appel, evt handje amandelen
D: gebakken groenten (champs, paprika, tauge, ui en prei) met knof in sojasaus, erbij 3 pangasius spiesjes
T: andere halve avocado
Ik denk dat je gelijk hebt maar ik krijg dat soort dingen meestal per post vandaar dat ik een visual had van een piemel in de brievenbus. Sorry trouwens, heel ordi enzo. Ik hou er nu over opquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:36 schreef P.F. het volgende:
[..]
Gefactureerd is toch een factuur opstellen voor de gemaakte kosten (al dan niet per post) of ben ik nu gekZeg maar dat je een factuur ook in je klauwtjes gedrukt kan krijgen.
Ik was laatst bij de tandarts, eerste semigaatje ooit.
'Dat is dan 140 euro' dus ik zo WUAHHAHAHA zie ik er uit of ik 140 euro heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |