Tof. Geldt niet alleen voor rimpels, maar ook voor vetrokken en blubberbuikenquote:
Euhm, ik vind haar toch een tikkie eng hoor.quote:
Hormonen? Eind van de pilstrip?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Meh, ik word een beetje gek van mezelf vandaagIk ben de hele dag al ontzettend down en ik weet niet waarom en ik was vanochtend zo opgeblazen als ikweetniewat
Dus nu ben ik op mn werk, thee aan het drinken en leuk aan het doen richting mn collega
![]()
This is so unlike me
Je ne sais pas! Ik moet geloof ik nog ruim een week, en meestal ben ik aan het eind wel wat verminderd blij maar da's dan écht aan het eind en meestal niet zo heel merkbaar.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Hormonen? Eind van de pilstrip?
Pas ook op met plassen en andere handelingen down underquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:06 schreef conleche het volgende:
Ik vind Christina hot.
Ik had cayennepeper op m'n filet americain gedaan en toen wreef ik in mijn oog net toen ik de telefoon opnam. Ik kon niet anders uitbrengen dan Aaarrghbrgrmllauw!
Mooie vrouw met prachtige curvesquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:34 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Euhm, ik vind haar toch een tikkie eng hoor.
Wat vinden we eigenlijk van Christina Hendricks uit Mad Men? Ik zou met haar best een beschuitje willen eten. Letterlijk natuurlijk
[ afbeelding ]
Is dat laatste niet zo bij iedereen? Ik heb ook foto's waar ik zo lelijk opsta dat ik denk: whut? Ik ben toch veel knapper!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Christina is idd mooiAl wisselt het ook nogal per foto.
Nee, niet bij iedereen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Is dat laatste niet zo bij iedereen?
Oh uiteraard!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Is dat laatste niet zo bij iedereen? Ik heb ook foto's waar ik zo lelijk opsta dat ik denk: whut? Ik ben toch veel knapper!
Daarnaast doet visagie en belichting etc. een hoop.
Er zijn ergere foto's hoor...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:39 schreef Chicolate het volgende:
Christina is een mooie vrouw, maar ik vind in sommige kleding (zoals foto 2) dr voorgevel eigenlijk een beetje too much.
Soms lijken haar boobies vierkant, dat wel.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:53 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Er zijn ergere foto's hoor...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hou best van een decolleté maar zelfs ik ga zo niet rondlopen.
OMG, dat vind ik ook écht niet mooi meerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:53 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Er zijn ergere foto's hoor...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hou best van een decolleté maar zelfs ik ga zo niet rondlopen.
schijnt te maken te hebben met hoe lang je borstbeen is. (en met hoe klein de cup van je kleding is, te klein duwt omhoog).quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
OMG, dat vind ik ook écht niet mooi meer
Ik vind het juist heel mooi als je een groot 'vlak' boven je decolleté hebt, en pas daaronder dus de welvingen. Bij haar begint de bolling zowat in dr hals al
Ik heb maar een heel kort bovenlichaam dus bij mij beginnen ze ook daarquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
OMG, dat vind ik ook écht niet mooi meer
Ik vind het juist heel mooi als je een groot 'vlak' boven je decolleté hebt, en pas daaronder dus de welvingen. Bij haar begint de bolling zowat in dr hals al
Bij mij begint het hoog, maar ik heb weinig tiet, dus kan ik dit soort dingen dragen en er nog 'schattig' uit zienquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:53 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
schijnt te maken te hebben met hoe lang je borstbeen is. (en met hoe klein de cup van je kleding is, te klein duwt omhoog).
je borstaanzet kan pas zijn daar waar je borstbeen eindigt, omdat de spieren daaraan zitten ofzoiets.
ik heb een lang borstbeen en mn tettehz zitten dus vrij laag. fijn, want kan makkelijk grote decolleteees dragen zonder dat je teveel tiet ziet
Fudge is engelse toffeequote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:50 schreef uniekhoorn het volgende:
wat is fudge?
LB je mag nog een heerlijke D hoor, doe er lekker veel groente bij
oooh dat is waar, heerlijk die turkse / Marokkaanse koekjes, maar zó slecht!!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:02 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb me nu niet laten gaan in de diepvries (kilo garnalen gepeld 6,50) of de kruidenafdeling, laat staan de rijst/kokos/griesmeel etc...
ik vergeet steeds dat ie bestaat...
omdat t ramadan is staat er nu een standje met een meneer die allemaal honingkoekjes enzo verkoopt, en er wordt muziek gedraaid en t was vol met allemaal mensen, zo leuk.
Ik ben heel benieuwd naar dat jurkje!! Zelfgemaakte kleren zijn zo tof! Mijn moeder maakt geregeld rokjes en jurkjes voor me, vet handigquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:02 schreef Perruche het volgende:
EN het zwarte jurkje daarvoor had ik te dikke billen, een tuniekje had een lelijke hals en een ander tuniekje vond ik bij mij een beetje tuttig. Morgen m'n 50-style jurkje bij m'n vriendin afmaken
vroeger vond ik het ubersuf maar nu supercool...! Zal een foto maken als 'ie klaar isquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd naar dat jurkje!! Zelfgemaakte kleren zijn zo tof! Mijn moeder maakt geregeld rokjes en jurkjes voor me, vet handig
We hebben hier ook een souk in de binnenstad, daar moet ik ook maar weer eens heenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:02 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb me nu niet laten gaan in de diepvries (kilo garnalen gepeld 6,50) of de kruidenafdeling, laat staan de rijst/kokos/griesmeel etc...
ik vergeet steeds dat ie bestaat...
omdat t ramadan is staat er nu een standje met een meneer die allemaal honingkoekjes enzo verkoopt, en er wordt muziek gedraaid en t was vol met allemaal mensen, zo leuk.
Nee, maar ik wil er nog wel steeds een kopenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:04 schreef Perruche het volgende:
Heeft er hier trouwens ooit wel eens een figuurcorrigerend hemdje aangehad?
Doe ik meestal ook, alleen zijn ze allemaal op heuphoogte tegenwoordigquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil er nog wel steeds een kopen
Ik heb bijna altijd leggings en panty's aan, en die trek ik meestal tot aan mn bh op, dat kleedt ook wel af
Le Souk. Fijne winkel. Souk is gewoon 'markt', daarmee leest jouw zin wel een beetje raar.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
We hebben hier ook een souk in de binnenstad, daar moet ik ook maar weer eens heenlekker neuzen:Y)
Ah zo, ik was inderdaad al een beetje in de war. Vroeg me af of ik misschien helemaal gemist had dat LB naar het midden-oosten was geëmigreerdquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Le Souk. Fijne winkel. Souk is gewoon 'markt', daarmee leest jouw zin wel een beetje raar.
Truequote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Le Souk. Fijne winkel. Souk is gewoon 'markt', daarmee leest jouw zin wel een beetje raar.
Misschien hebben ze de site al wel jaren:quote:Welkom bij Lesouk.
Le Souk is een Noord Afrikaanse winkel. Maar wij verkopen ook veel producten uit andere gebieden. Arabische, Turkse en vele anderen. Kijk bij producten wat wij allemaal hebben. Grote kans dat u bij ons iets vindt wat u nergens anders kon vinden. U kunt bij ons ook grote hoeveelheden bestellen.
Wij zij gevestigd in het hartje Groningen , op leuke Folkingestraat.
Sinds ons lange bestaan hebben wij een goede reputatie opgebouwd en hebben een grote groep trouwe klanten die bij ons steeds komen. Kom langs , proef de sfeer en koop producten die vrijwel nergens anders te vinden.
Kijk rond in de winkel door op de foto’s bovenaan met de muis te komen.
quote:15 oktober2009
De productenlijst is omvangrijk daarom zijn we nog bezig met het samenstellen.we hopen binnekort gereed te krijgen voor 31 december 2009
Yahia Boukhris
administrateur Le Souk
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:01 schreef Perruche het volgende:
Fudge, nom nom nom!
Net de bestelling binnengekregen en er zat 1 heel mooi jurkje bij (de lavendelkleurige met lange mouwen). De rest teruggegaan wegens geen geld. En ik ging naar de apotheek omdat ik een grote verbrande plek op m'n arm heb (van de oven), komt mevrouw aan met aftersunben maar weggegaan. Zo boodschappen doen, niet teveel, want volgende week naar Deutschland!!
Ca dépend, le souk staat ook op de marktquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Truemaar dat wat er op de vis- en grote markt staat kun je dan weer geen souk noemen he
Op de dinsdagmarkt? Het viel me laatst op hoe weinig stoffen/fourniturenkramen er nog zijn op de dinsdag.quote:Heb wel echt de wereld aan goede wol gevonden bij een van de stands, dus ik ga weer vaker naar de markt denk ik(heb er eigenlijk een hekel aan, zo druk met al die mensen
)
En als je naar een toko gaat niet.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:29 schreef neen het volgende:
Een toko is toch ook gewoon een winkel? Maar als je naar de toko gaat weet ook iedereen wat je bedoelt.
inderdaad! en de calendulan-gel nog beter vind ik, heel verkoelendquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:27 schreef Mini_rulez het volgende:
Bij verbrande plekken schijnt Calendulan-zalf goed te zijn.
een toko is een suri/azi/islam winkeltje. de toko is het clubhuis van t koor in adamquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:29 schreef neen het volgende:
Een toko is toch ook gewoon een winkel? Maar als je naar de toko gaat weet ook iedereen wat je bedoelt.
Maar als er 2 toko's bij elkaar zitten en je nog niet hebt bepaald welke? Bijvoorbeeld dat je een overslaat omdat het te druk is.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:30 schreef sigme het volgende:
[..]
En als je naar een toko gaat niet.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:34 schreef sigme het volgende:
Dan moet je gewoon naar Toko Melati, dat weet iedereen.
Het eten van toko semarang is lekker hoor.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:34 schreef sigme het volgende:
Dan moet je gewoon naar Toko Melati, dat weet iedereen.
Ja, vegetarische risolles maken is voor hun passie nr.1quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:43 schreef P.F. het volgende:
o neen kan je oma ook vega risolles maken? en je moeder? dan trouw ik met je!
mijn vader kan goed lempur makenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:45 schreef neen het volgende:
[..]
Ja, vegetarische risolles maken is voor hun passie nr.1
Maar ik weet het niet, gewoon ipv vlees iets anders erin doen ofzo?
Nee, nooit! Ik stel me zo voor dat ik een figuurcorrigerend hemdje net een kerel lijk, omdat dan ook mijn schamel B-cupje in de verdrukking komt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:04 schreef Perruche het volgende:
Heeft er hier trouwens ooit wel eens een figuurcorrigerend hemdje aangehad?
Vroeger zaten er nog een aantal daar rond de vismarkt. Waar nu de Febo zit, en dat losstaande pandje aan het koude gat (tussen vis- en grote markt, vanuit de vismarkt voor de bakker bart).quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En die wolkraam was inderdaad op dinsdagze staan er elke week zei die mevrouw. En dan heb je natuurlijk nog de stoffenkraam, en de kraam met lintjes en kantjes en tafelkleden enzo
Maar echt fournituren... daar is Groningen niet rijk aan geloof ik
Mijn beste vriendin woont tegenover winkelcentrum Bos&Lommer, die heeft geen LeSouk nodigquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:50 schreef anna82 het volgende:
[..]
Nee, nooit! Ik stel me zo voor dat ik een figuurcorrigerend hemdje net een kerel lijk, omdat dan ook mijn schamel B-cupje in de verdrukking komt.
Le SoukAmsterdam is zo groot, waarschijnlijk zijn er heel veel Le Souk-en die ik nog niet gevonden heb, of uberhaupt nooit ga vinden omdat ik al verdwaal als ik twee keer linksaf ga.
Echt?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Vroeger zaten er nog een aantal daar rond de vismarkt. Waar nu de Febo zit, en dat losstaande pandje aan het koude gat (tussen vis- en grote markt, vanuit de vismarkt voor de bakker bart).
Met kousen en fournituren.
Hm, nee ik heb het laatst pas leren waarderenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:52 schreef neen het volgende:
Krijg je dan ook zoveel mee naar huis?
Ik heb trouwens wel erg zin in stamppot boerenkool met heel veel spekjes.
Het forum? Forum? Ik ken geen forum......quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:55 schreef neen het volgende:
Wat vinden de Groningers hier stiekem van hetforum
ja maar ze koken niet zo vaaak vega... nja sayur wel natuurlijk maar jaaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:59 schreef neen het volgende:
Ik neem alles mee omdat het natuurlijk gratis is!
Straks ga ik Pools eten, ik ben benieuwd er is iig Pools bier. Oh ik neem wodka mee, dat kan ik natuurlijk beter drinken.
Wat voor iets doe je precies?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:14 schreef Sts het volgende:
En toen was er...signaal!OMG er kwam signaal uti mijn muizenmeting!
Althans, dat denk ik, ik hoop niet dat het meer getrainde oog dadelijk mijn conclusie de grond inboort.
Sorry, dat moest ik even posten.
Whehe, mijn moeder ook niet. Alle groenten smaken exact hetzelfde. Naar zo'n wit sausje met nootmuskaat namelijk. De structuur is ook altijd hetzelfde: pap.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:56 schreef P.F. het volgende:
[..]
Hm, nee ik heb het laatst pas leren waarderenmaar volgens mij is die hij maakt TE waterig..
Hij kan ook goed Chinees kokenmet waterkers
maar dan chinees chinees.... maar ja hij kookt nooit want dan wordt het zo van dag ervoor alles bedenken deel boodschappen halen... volgende dag om 8.00 boodschappen doen tot 14.00 . 14.30 beginnen............ 21.30 eten klaar.
Ik hou niet van NLs etenBahhh. Nou ja grapje maar mn moeder kan niet koken.
Ik moest een NMR sequentie (deels) programmeren zodat we signaal van fosformetabolieten kunnen meten in het muizenhart. Maar dat ding klopt als een malle, dus het moest wel getriggerd zijn enzo. En dat lijkt nu geluktquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:25 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat voor iets doe je precies?
Ik dacht dat je een muizennest bij je thuis had gevonden met één of ander apparaat!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:30 schreef Sts het volgende:
[..]
Ik moest een NMR sequentie (deels) programmeren zodat we signaal van fosformetabolieten kunnen meten in het muizenhart. Maar dat ding klopt als een malle, dus het moest wel getriggerd zijn enzo. En dat lijkt nu gelukt. Dat had ik niet verwacht o.b.v. de fantoommetingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |