abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? donderdag 12 augustus 2010 @ 11:49:35 #1
70532 loveli
N
pi_85179527

Het vorige deel: Slank # 1123 - zonder leuke titel

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
crap in = crap out
pi_85179549
:W
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 12 augustus 2010 @ 11:52:01 #3
70532 loveli
N
pi_85179629
Hond op plaatje heeft een genetische afwijking, voor de mensen die het zich afvragen:
http://www.canada.com/vic(...)22-bb76-1b982456e793
crap in = crap out
pi_85179643
Ha, die titel verwachtte ik al!
pi_85179724
Ik vind die OP-hond een griezel. Huu.
pi_85179749
Hoi. :s)
  donderdag 12 augustus 2010 @ 11:55:03 #7
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85179770
Crisis, die hond! Genetische afwijking, juistems! Zou me niks verbazen als ie eigenlijk in een ruimtecapsule van een ontploffende planeet naar de aarde is gezonden en op z'n werk een bril draagt oO<
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_85179778
Terry Hatcher naakt :P!!

klik!!
  Vis een optie? donderdag 12 augustus 2010 @ 11:58:49 #9
70532 loveli
N
pi_85179898
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:55 schreef P.F. het volgende:

klik!!
Tof. Geldt niet alleen voor rimpels, maar ook voor vetrokken en blubberbuiken :P
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 12 augustus 2010 @ 12:00:08 #10
70532 loveli
N
pi_85179944
Gisteren lekker gekookt, kip gemarineerd en ingewreven met kruiden en weet ik wat nog meer. Commentaar op de kip: Die beesten worden nu meer verwend dan toen ze leefden.
crap in = crap out
  donderdag 12 augustus 2010 @ 12:04:34 #11
236335 neen
schone schijn
pi_85180127
Lolz, iemand komt hier echt om 12 uur 's ochtends een kamer bekijken :') doe normaal

Edit: en z'n ouders, dus ik zet even lekker wat hollandse muziek op :P

[ Bericht 33% gewijzigd door neen op 12-08-2010 12:14:19 ]
het lijkt niet wat het is
  donderdag 12 augustus 2010 @ 12:08:38 #12
236335 neen
schone schijn
pi_85180288
Is dit de nieuwe layout?
pi_85180452
quote:

klik!!
tof B-)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_85180502
Die hond is niet echt toch?!!!
pi_85181069
quote:

klik!!
Leuke comments heeft ze erbij geschreven, ze komt sympathiek over :)
pi_85181247
quote:

klik!!
Euhm, ik vind haar toch een tikkie eng hoor.

Wat vinden we eigenlijk van Christina Hendricks uit Mad Men? Ik zou met haar best een beschuitje willen eten. Letterlijk natuurlijk :+

pi_85181563
Ik kijk geen Mad Men.. Zij is nu ongewild symbol voor de volle vrouw toch?
  donderdag 12 augustus 2010 @ 13:05:41 #18
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85182610
Meh, ik word een beetje gek van mezelf vandaag }:| Ik ben de hele dag al ontzettend down en ik weet niet waarom en ik was vanochtend zo opgeblazen als ikweetniewat oO< Dus nu ben ik op mn werk, thee aan het drinken en leuk aan het doen richting mn collega :')

This is so unlike me :')
pi_85182671
Ik vind Christina hot. :9

Ik had cayennepeper op m'n filet americain gedaan en toen wreef ik in mijn oog net toen ik de telefoon opnam. Ik kon niet anders uitbrengen dan Aaarrghbrgrmllauw! :')
pi_85182729
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Meh, ik word een beetje gek van mezelf vandaag }:| Ik ben de hele dag al ontzettend down en ik weet niet waarom en ik was vanochtend zo opgeblazen als ikweetniewat oO< Dus nu ben ik op mn werk, thee aan het drinken en leuk aan het doen richting mn collega :')

This is so unlike me :')
Hormonen? Eind van de pilstrip?

:*
  donderdag 12 augustus 2010 @ 13:13:34 #21
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85182971
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:07 schreef conleche het volgende:

[..]

Hormonen? Eind van de pilstrip?

:*
Je ne sais pas! Ik moet geloof ik nog ruim een week, en meestal ben ik aan het eind wel wat verminderd blij maar da's dan écht aan het eind en meestal niet zo heel merkbaar.

Misschien gewoon een algehele baaldag ofzo, ik weet het niet! Iig een soort feestje van doemscenario's, stomme herinneringen en algeheel gemok in mn hoofd :')

>:O
pi_85182980
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:06 schreef conleche het volgende:
Ik vind Christina hot. :9

Ik had cayennepeper op m'n filet americain gedaan en toen wreef ik in mijn oog net toen ik de telefoon opnam. Ik kon niet anders uitbrengen dan Aaarrghbrgrmllauw! :')
Pas ook op met plassen en andere handelingen down under oO<
  donderdag 12 augustus 2010 @ 13:14:48 #23
236335 neen
schone schijn
pi_85183028
O, nu ook op luisterpaal :@
Air/Love 2 + mooi weer = O+

Tevens heb ik volgens mij een nieuwe huisgenoot, volgens mij wel een chille gast ^O^
pi_85183052
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:34 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Euhm, ik vind haar toch een tikkie eng hoor.

Wat vinden we eigenlijk van Christina Hendricks uit Mad Men? Ik zou met haar best een beschuitje willen eten. Letterlijk natuurlijk :+

[ afbeelding ]
Mooie vrouw met prachtige curves O+

[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  donderdag 12 augustus 2010 @ 13:18:13 #25
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85183179
Tevens: *kusje op Co's oog!* :* En dan niet je oogbal, for the record :P

Christina is idd mooi :Y Al wisselt het ook nogal per foto.

En een on topic lijstje. Zo. Haha.

O: één weetabix dinges met melk en een lepel honing
T: snee brood met pindakaas
L: twee sneetjes met smeerkaas en komkommer
T: wortels
T: snee brood met pindakaas
D: tomatengroentensoep met kip
S: Zumba indien ik wat opgeknapt ben oO<
T: misschien nog magere yoghurt met aardbeien

8-)
pi_85183232
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:18 schreef MariaEtcetera het volgende:

Christina is idd mooi :Y Al wisselt het ook nogal per foto.
Is dat laatste niet zo bij iedereen? Ik heb ook foto's waar ik zo lelijk opsta dat ik denk: whut? Ik ben toch veel knapper!

Daarnaast doet visagie en belichting etc. een hoop.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 13:33:13 #27
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85183898
Hoooi, doe even ontopic hoor :D
O. 450 gr. Kwark
T's. Appel, sinaasappel, worteltjes, tomaat, halve komkommer
L. Kom gebonden kippensoep met veel kip, twee boterhammen filet americain, beker melk
T's. Nectarine, augurkjes, blokje choco
D. Wokken, dus veel :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 12 augustus 2010 @ 13:38:04 #28
236335 neen
schone schijn
pi_85184087
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:19 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Is dat laatste niet zo bij iedereen?
Nee, niet bij iedereen.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 13:39:03 #29
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85184123
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:19 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Is dat laatste niet zo bij iedereen? Ik heb ook foto's waar ik zo lelijk opsta dat ik denk: whut? Ik ben toch veel knapper!

Daarnaast doet visagie en belichting etc. een hoop.
Oh uiteraard! :Y Maar ik vind haar nooit echt lelijk, alleen vind ik haar op van die gepolishte shoots beter uit de verf komen dan op de rode loper oid. Bij iemand als Salma Hayek ofzo vind ik dat minder uitmaken.

Soms lijkt haar hoofd wat klein t.o.v. haar boobehz :+ Vind ik!
pi_85184149
Morgen laatste werkdag *O*. En vandaag verven tot het klaar is, dus dat gaat laat worden vanavond. Neem maar vast een pak kaas + boterhammen mee :+.

Christina is een mooie vrouw, maar ik vind in sommige kleding (zoals foto 2) dr voorgevel eigenlijk een beetje too much :P.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_85184166
er is ergens ook een foto te vinden van een jongetje met die genetische afwijking, echt freaky.. ff zoeken :P

en hoi, ik heb net 8km hardgelopen 8-)
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_85184321
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:38 schreef neen het volgende:

[..]

Nee, niet bij iedereen.
_O-
pi_85184741
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:39 schreef Chicolate het volgende:

Christina is een mooie vrouw, maar ik vind in sommige kleding (zoals foto 2) dr voorgevel eigenlijk een beetje too much :P.
Er zijn ergere foto's hoor...

Ik hou best van een decolleté maar zelfs ik ga zo niet rondlopen.
pi_85185505
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:53 schreef Ewelina het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Soms lijken haar boobies vierkant, dat wel.
pi_85185711
Hmmmm, die laatste foto's, dat vind ik ook way too much. Maar hoe ze is gestyled in Mad Men, echt zo tof!! O+
pi_85185868
if you got it, flaunt it!
pi_85187403
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:53 schreef Ewelina het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

OMG, dat vind ik ook écht niet mooi meer :N

Ik vind het juist heel mooi als je een groot 'vlak' boven je decolleté hebt, en pas daaronder dus de welvingen. Bij haar begint de bolling zowat in dr hals al :D
pi_85187452
Laatst in de pubquiz kwam de vraag aan welke avenue in New York de reclame-industrie gevestigd was... ik had geen idee en heb 5th gegokt, maar ik kon me wel voor mn kop slaan toen ik daarna bedacht dat Mad Men natuurlijk slaat op Madison Avenue :X nooit bij stilgestaan.....
pi_85187567
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 14:49 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik vind het juist heel mooi als je een groot 'vlak' boven je decolleté hebt, en pas daaronder dus de welvingen. Bij haar begint de bolling zowat in dr hals al :D
schijnt te maken te hebben met hoe lang je borstbeen is. (en met hoe klein de cup van je kleding is, te klein duwt omhoog).

je borstaanzet kan pas zijn daar waar je borstbeen eindigt, omdat de spieren daaraan zitten ofzoiets.
ik heb een lang borstbeen en mn tettehz zitten dus vrij laag. fijn, want kan makkelijk grote decolleteees dragen zonder dat je teveel tiet ziet *O*
Kwak
pi_85187669
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 14:49 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik heb maar een heel kort bovenlichaam dus bij mij beginnen ze ook daar :')

pi_85187738
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 14:53 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

schijnt te maken te hebben met hoe lang je borstbeen is. (en met hoe klein de cup van je kleding is, te klein duwt omhoog).

je borstaanzet kan pas zijn daar waar je borstbeen eindigt, omdat de spieren daaraan zitten ofzoiets.
ik heb een lang borstbeen en mn tettehz zitten dus vrij laag. fijn, want kan makkelijk grote decolleteees dragen zonder dat je teveel tiet ziet *O*
Bij mij begint het hoog, maar ik heb weinig tiet, dus kan ik dit soort dingen dragen en er nog 'schattig' uit zien :')

Nou ja niet precies dat, maar van die leuke shirtjes die snel ordinair zijn bij grote borsten :P
pi_85187928
Lijstje:
O: bak kwark met jam en nootjes
T: yoghurt breaker aardbei
L: 2 boterhammen, pindakaas en jam
T: bakje vanilleyoghurt
T: fudge :@
S: pilates
D: dunno :O
  donderdag 12 augustus 2010 @ 15:50:05 #43
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85190046
wat is fudge?
LB je mag nog een heerlijke D hoor, doe er lekker veel groente bij :D
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_85190178
ik was vergeten hoe veel ik van de turkse supermarkt houd O+ er zit echt een héle goeie in Leiden, en t is er zó gezellig.

ik kocht:
kilo paprika's
2 courgettes
1 aubergine
aardappelen
knoflook
hummus
baba anoush
1 kilo kippekluifjes
600 gr merquez lamsworstjes
1 groot turks brood
verse basislicum
verse munt
grote bos bosuien
kilo wortelen
12 mini komkommers

voor 27.50... allemaal superkwaliteit... O+ nu de rest zo veel mogelijk bij de lidl halen en nog wat laatste dingen bij AH en dan kan het eerste bakwerk/marineerwerk beginnen. en alvast wat dingen schoonmaken enzo...
Kwak
  donderdag 12 augustus 2010 @ 16:00:36 #45
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85190536
Wat heerlijk Kwak!
Bij ons in de buurt is geen toko te bekennen helaas.
pi_85190592
Fudge, nom nom nom!

Net de bestelling binnengekregen en er zat 1 heel mooi jurkje bij (de lavendelkleurige met lange mouwen). De rest teruggegaan wegens geen geld. En ik ging naar de apotheek omdat ik een grote verbrande plek op m'n arm heb (van de oven), komt mevrouw aan met aftersun :') ben maar weggegaan. Zo boodschappen doen, niet teveel, want volgende week naar Deutschland!!
pi_85190599
ik heb me nu niet laten gaan in de diepvries (kilo garnalen gepeld 6,50) of de kruidenafdeling, laat staan de rijst/kokos/griesmeel etc...

ik vergeet steeds dat ie bestaat...

omdat t ramadan is staat er nu een standje met een meneer die allemaal honingkoekjes enzo verkoopt, en er wordt muziek gedraaid en t was vol met allemaal mensen, zo leuk.
Kwak
pi_85190613
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 15:50 schreef uniekhoorn het volgende:
wat is fudge?
LB je mag nog een heerlijke D hoor, doe er lekker veel groente bij :D
Fudge is engelse toffee :9~ en ik kan er slecht afblijven als ik het in huis heb :X

Ik sla pilates toch maar over vanavond, heb nog beetje spierpijn van de vorige keer :') dus ik ga zo inderdaad een goede tas vol boodschappen halen! Even denken waar ik zin in heb.

Laatst had ik kikkererwten (in blik) gekocht, en die heb ik met verse spinazie en tomaatjes in de pan gegooid en op smaak gebracht met héél veel komijn, koriander, kardemom, knoflook, uien en peper&zout. Echt lekker!! O+
pi_85190622
EN het zwarte jurkje daarvoor had ik te dikke billen, een tuniekje had een lelijke hals en een ander tuniekje vond ik bij mij een beetje tuttig. Morgen m'n 50-style jurkje bij m'n vriendin afmaken *O*
pi_85190663
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:02 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb me nu niet laten gaan in de diepvries (kilo garnalen gepeld 6,50) of de kruidenafdeling, laat staan de rijst/kokos/griesmeel etc...

omdat t ramadan is staat er nu een standje met een meneer die allemaal honingkoekjes enzo verkoopt, en er wordt muziek gedraaid en t was vol met allemaal mensen, zo leuk.
oooh dat is waar, heerlijk die turkse / Marokkaanse koekjes, maar zó slecht!!
pi_85190669
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:02 schreef Perruche het volgende:
EN het zwarte jurkje daarvoor had ik te dikke billen, een tuniekje had een lelijke hals en een ander tuniekje vond ik bij mij een beetje tuttig. Morgen m'n 50-style jurkje bij m'n vriendin afmaken *O*
Ik ben heel benieuwd naar dat jurkje!! Zelfgemaakte kleren zijn zo tof! Mijn moeder maakt geregeld rokjes en jurkjes voor me, vet handig ^O^
pi_85190686
Heeft er hier trouwens ooit wel eens een figuurcorrigerend hemdje aangehad?
pi_85190710
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:03 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik ben heel benieuwd naar dat jurkje!! Zelfgemaakte kleren zijn zo tof! Mijn moeder maakt geregeld rokjes en jurkjes voor me, vet handig ^O^
vroeger vond ik het ubersuf maar nu supercool...! Zal een foto maken als 'ie klaar is :Y
pi_85190711
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:02 schreef kwakz0r het volgende:

We hebben hier ook een souk in de binnenstad, daar moet ik ook maar weer eens heen :Y lekker neuzen:Y)
pi_85190738
Ik vind die hond in de OP zo zielig ;(
pi_85190829
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:04 schreef Perruche het volgende:
Nee, maar ik wil er nog wel steeds een kopen :Y

Ik heb bijna altijd leggings en panty's aan, en die trek ik meestal tot aan mn bh op, dat kleedt ook wel af oO<
pi_85191165
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:06 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Nee, maar ik wil er nog wel steeds een kopen :Y

Ik heb bijna altijd leggings en panty's aan, en die trek ik meestal tot aan mn bh op, dat kleedt ook wel af oO<
Doe ik meestal ook, alleen zijn ze allemaal op heuphoogte tegenwoordig :') ik ga er nu maar even 1 scoren... tot laters allen :*
  donderdag 12 augustus 2010 @ 16:16:00 #58
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85191249
Ow, nou dan vind ik fudge waarscijnlijk niet zo lekker :')

Succes Peruche..
pi_85191395
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:04 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

We hebben hier ook een souk in de binnenstad, daar moet ik ook maar weer eens heen :Y lekker neuzen:Y)
Le Souk. Fijne winkel. Souk is gewoon 'markt', daarmee leest jouw zin wel een beetje raar.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_85191533
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:19 schreef sigme het volgende:

[..]

Le Souk. Fijne winkel. Souk is gewoon 'markt', daarmee leest jouw zin wel een beetje raar.
Ah zo, ik was inderdaad al een beetje in de war. Vroeg me af of ik misschien helemaal gemist had dat LB naar het midden-oosten was geëmigreerd :D
pi_85191562
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:19 schreef sigme het volgende:

[..]

True ;) maar dat wat er op de vis- en grote markt staat kun je dan weer geen souk noemen he ;)

Heb wel echt de wereld aan goede wol gevonden bij een van de stands, dus ik ga weer vaker naar de markt denk ik O+ (heb er eigenlijk een hekel aan, zo druk met al die mensen :X )
pi_85191646
Ze hebben zelfs een site tegenwoordig! http://www.winkellesouk.nl/
quote:
Welkom bij Lesouk.

Le Souk is een Noord Afrikaanse winkel. Maar wij verkopen ook veel producten uit andere gebieden. Arabische, Turkse en vele anderen. Kijk bij producten wat wij allemaal hebben. Grote kans dat u bij ons iets vindt wat u nergens anders kon vinden. U kunt bij ons ook grote hoeveelheden bestellen.

Wij zij gevestigd in het hartje Groningen , op leuke Folkingestraat.

Sinds ons lange bestaan hebben wij een goede reputatie opgebouwd en hebben een grote groep trouwe klanten die bij ons steeds komen. Kom langs , proef de sfeer en koop producten die vrijwel nergens anders te vinden.

Kijk rond in de winkel door op de foto’s bovenaan met de muis te komen.
Misschien hebben ze de site al wel jaren:
quote:
15 oktober2009

De productenlijst is omvangrijk daarom zijn we nog bezig met het samenstellen.we hopen binnekort gereed te krijgen voor 31 december 2009

Yahia Boukhris

administrateur Le Souk
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_85191716
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:01 schreef Perruche het volgende:
Fudge, nom nom nom!

Net de bestelling binnengekregen en er zat 1 heel mooi jurkje bij (de lavendelkleurige met lange mouwen). De rest teruggegaan wegens geen geld. En ik ging naar de apotheek omdat ik een grote verbrande plek op m'n arm heb (van de oven), komt mevrouw aan met aftersun :') ben maar weggegaan. Zo boodschappen doen, niet teveel, want volgende week naar Deutschland!!
:') als hij kaput is: niets op smeren
pi_85191750
Bij verbrande plekken schijnt Calendulan-zalf goed te zijn.
Are you pondering what I'm pondering?
  donderdag 12 augustus 2010 @ 16:29:07 #65
236335 neen
schone schijn
pi_85191825
Een toko is toch ook gewoon een winkel? Maar als je naar de toko gaat weet ook iedereen wat je bedoelt.
pi_85191836
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:22 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

True ;) maar dat wat er op de vis- en grote markt staat kun je dan weer geen souk noemen he ;)
Ca dépend, le souk staat ook op de markt ;). Basarz ook.
quote:
Heb wel echt de wereld aan goede wol gevonden bij een van de stands, dus ik ga weer vaker naar de markt denk ik O+ (heb er eigenlijk een hekel aan, zo druk met al die mensen :X )
Op de dinsdagmarkt? Het viel me laatst op hoe weinig stoffen/fourniturenkramen er nog zijn op de dinsdag.
pi_85191873
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:29 schreef neen het volgende:
Een toko is toch ook gewoon een winkel? Maar als je naar de toko gaat weet ook iedereen wat je bedoelt.
En als je naar een toko gaat niet.
pi_85191891
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:27 schreef Mini_rulez het volgende:
inderdaad! en de calendulan-gel nog beter vind ik, heel verkoelend :)
aloe-vera gel is ook erg fijn bij brandwonden vind ik
pi_85191911
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:29 schreef neen het volgende:
een toko is een suri/azi/islam winkeltje. de toko is het clubhuis van t koor in adam :')
  donderdag 12 augustus 2010 @ 16:32:15 #70
236335 neen
schone schijn
pi_85191968
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:30 schreef sigme het volgende:

[..]

En als je naar een toko gaat niet.
Maar als er 2 toko's bij elkaar zitten en je nog niet hebt bepaald welke? Bijvoorbeeld dat je een overslaat omdat het te druk is.

:')
pi_85192052
Dan moet je gewoon naar Toko Melati, dat weet iedereen.
pi_85192197
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:34 schreef sigme het volgende:
^O^

En die wolkraam was inderdaad op dinsdag :Y ze staan er elke week zei die mevrouw. En dan heb je natuurlijk nog de stoffenkraam, en de kraam met lintjes en kantjes en tafelkleden enzo :) Maar echt fournituren... daar is Groningen niet rijk aan geloof ik :N
  donderdag 12 augustus 2010 @ 16:38:14 #73
236335 neen
schone schijn
pi_85192244
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:34 schreef sigme het volgende:
Het eten van toko semarang is lekker hoor.
pi_85192431
ik vond het al zo vreemd dat al die studentjes het de hele tijd over 'jaa de toko was weer lache man' hadden
:') alsof die ooit roti van dichtbij hebben gezien
pi_85192459
o neen kan je oma ook vega risolles maken? en je moeder? dan trouw ik met je!
  donderdag 12 augustus 2010 @ 16:45:57 #76
236335 neen
schone schijn
pi_85192555
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:43 schreef P.F. het volgende:
o neen kan je oma ook vega risolles maken? en je moeder? dan trouw ik met je!
Ja, vegetarische risolles maken is voor hun passie nr.1

Maar ik weet het niet, gewoon ipv vlees iets anders erin doen ofzo? :')
pi_85192564
Hier hoor je de corpsleden altijd praten wat er "op de kroeg" allemaal gebeurd is :') Een andere naam voor hun clubhuis ken ik niet.

Ja, vies ranzig stinkhol misschien :+ mijn beste vriend woont naast ze, en god wat een ongelooflijke stank hangt er bij de achterdeur :r
pi_85192698
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:45 schreef neen het volgende:

[..]

Ja, vegetarische risolles maken is voor hun passie nr.1

Maar ik weet het niet, gewoon ipv vlees iets anders erin doen ofzo? :')
mijn vader kan goed lempur maken :9

o hou je van sayur loddeh? dan moet je een keer bij mn ouders op visite komen. ik eet al maaanden niets anders :')
pi_85192738
quote:
Nee, nooit! Ik stel me zo voor dat ik een figuurcorrigerend hemdje net een kerel lijk, omdat dan ook mijn schamel B-cupje in de verdrukking komt.

Le Souk O+ Amsterdam is zo groot, waarschijnlijk zijn er heel veel Le Souk-en die ik nog niet gevonden heb, of uberhaupt nooit ga vinden omdat ik al verdwaal als ik twee keer linksaf ga.
pi_85192777
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:37 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

^O^

En die wolkraam was inderdaad op dinsdag :Y ze staan er elke week zei die mevrouw. En dan heb je natuurlijk nog de stoffenkraam, en de kraam met lintjes en kantjes en tafelkleden enzo :) Maar echt fournituren... daar is Groningen niet rijk aan geloof ik :N
Vroeger zaten er nog een aantal daar rond de vismarkt. Waar nu de Febo zit, en dat losstaande pandje aan het koude gat (tussen vis- en grote markt, vanuit de vismarkt voor de bakker bart).
Met kousen en fournituren.
pi_85192814
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:50 schreef anna82 het volgende:

[..]

Nee, nooit! Ik stel me zo voor dat ik een figuurcorrigerend hemdje net een kerel lijk, omdat dan ook mijn schamel B-cupje in de verdrukking komt.

Le Souk O+ Amsterdam is zo groot, waarschijnlijk zijn er heel veel Le Souk-en die ik nog niet gevonden heb, of uberhaupt nooit ga vinden omdat ik al verdwaal als ik twee keer linksaf ga.
Mijn beste vriendin woont tegenover winkelcentrum Bos&Lommer, die heeft geen LeSouk nodig _O-
  donderdag 12 augustus 2010 @ 16:52:46 #82
236335 neen
schone schijn
pi_85192859
Krijg je dan ook zoveel mee naar huis? :9

Ik heb trouwens wel erg zin in stamppot boerenkool met heel veel spekjes.
pi_85192936
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:51 schreef sigme het volgende:

[..]

Vroeger zaten er nog een aantal daar rond de vismarkt. Waar nu de Febo zit, en dat losstaande pandje aan het koude gat (tussen vis- en grote markt, vanuit de vismarkt voor de bakker bart).
Met kousen en fournituren.
Echt? O+ Jammer hoor dat die weg zijn! Er is trouwens nog wel Sajet, aan de Guldenstraat, maar dat is echt net zo oubollig als de winkel eruitziet :')
  donderdag 12 augustus 2010 @ 16:55:27 #84
236335 neen
schone schijn
pi_85192993
Wat vinden de Groningers hier stiekem van het :') forum :')
pi_85193033
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:52 schreef neen het volgende:
Krijg je dan ook zoveel mee naar huis? :9

Ik heb trouwens wel erg zin in stamppot boerenkool met heel veel spekjes.
Hm, nee ik heb het laatst pas leren waarderen :') maar volgens mij is die hij maakt TE waterig..

Hij kan ook goed Chinees koken :9 met waterkers :9 maar dan chinees chinees.... maar ja hij kookt nooit want dan wordt het zo van dag ervoor alles bedenken deel boodschappen halen... volgende dag om 8.00 boodschappen doen tot 14.00 . 14.30 beginnen............ 21.30 eten klaar.

Ik hou niet van NLs eten :') Bahhh. Nou ja grapje maar mn moeder kan niet koken.
pi_85193132
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:55 schreef neen het volgende:
Wat vinden de Groningers hier stiekem van het :') forum :')
Het forum? Forum? Ik ken geen forum......

Oh wacht, je bedoelt dat project dat met grootse bombarie werd aangekondigd, inclusief stemmen op schaalmodellen in de Martinikerk, maar waarvoor nog geen sloopkogel aan het werk is geweest?? :')

Ik moet het nog zien allemaal..... ik vind het idee wel tof, en de Naberpassage zal ik ook niet missen, maar ik hoop dat ze het mooie oude poortje laten staan, en dat dat Forum de kosten een beetje waard gaat zijn! Dat het echt een goede plek gaat worden met gebundelde informatievoorziening :Y
  donderdag 12 augustus 2010 @ 16:59:46 #87
236335 neen
schone schijn
pi_85193198
Ik neem alles mee omdat het natuurlijk gratis is! _O_

Straks ga ik Pools eten, ik ben benieuwd er is iig Pools bier. Oh ik neem wodka mee, dat kan ik natuurlijk beter drinken.
pi_85193256
heeft iemand toevallig een trapper over, ik ben mijne kwijt :')!!
pi_85193267
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:59 schreef neen het volgende:
Ik neem alles mee omdat het natuurlijk gratis is! _O_

Straks ga ik Pools eten, ik ben benieuwd er is iig Pools bier. Oh ik neem wodka mee, dat kan ik natuurlijk beter drinken.
ja maar ze koken niet zo vaaak vega... nja sayur wel natuurlijk maar jaa
  donderdag 12 augustus 2010 @ 17:07:02 #90
236335 neen
schone schijn
pi_85193428
Ooh ik werd net aangekeken in de trein omdat mijn maag echt hard knorde :')
pi_85193668
En toen was er...signaal! O+ OMG er kwam signaal uti mijn muizenmeting!
Althans, dat denk ik, ik hoop niet dat het meer getrainde oog dadelijk mijn conclusie de grond inboort. :+

Sorry, dat moest ik even posten :') .
pi_85193735
Lijstje voor vandaag:

O: hardgekookt eitje
T: 2 snoepjes
L: 2 boterhammen met pasta
T: zachtgekookt eitje
D: BBQ (geen idee wat precies, mijn man & vrienden zijn nu inkopen aan het doen)
S: skeeleren (vanavond)

Oh, en hai allemaal :)
pi_85194034
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 17:14 schreef Sts het volgende:
En toen was er...signaal! O+ OMG er kwam signaal uti mijn muizenmeting!
Althans, dat denk ik, ik hoop niet dat het meer getrainde oog dadelijk mijn conclusie de grond inboort. :+

Sorry, dat moest ik even posten :') .
Wat voor iets doe je precies?
pi_85194169
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:56 schreef P.F. het volgende:

[..]

Hm, nee ik heb het laatst pas leren waarderen :') maar volgens mij is die hij maakt TE waterig..

Hij kan ook goed Chinees koken :9 met waterkers :9 maar dan chinees chinees.... maar ja hij kookt nooit want dan wordt het zo van dag ervoor alles bedenken deel boodschappen halen... volgende dag om 8.00 boodschappen doen tot 14.00 . 14.30 beginnen............ 21.30 eten klaar.

Ik hou niet van NLs eten :') Bahhh. Nou ja grapje maar mn moeder kan niet koken.
Whehe, mijn moeder ook niet. Alle groenten smaken exact hetzelfde. Naar zo'n wit sausje met nootmuskaat namelijk. De structuur is ook altijd hetzelfde: pap.
Ik ben volgens mij veel gezonder geworden sinds ik het huis uit ben :P. Nu houd ik van groenten, toen at ik krap aan 1 lepel per avondmaal :')
pi_85194204
blijf ik thuis voor een stom pakketje KOMT HET NIET
pi_85194223
nou ja geen pakketje.. maar bezorger..
pi_85194257
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 17:25 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Wat voor iets doe je precies?
Ik moest een NMR sequentie (deels) programmeren zodat we signaal van fosformetabolieten kunnen meten in het muizenhart. Maar dat ding klopt als een malle, dus het moest wel getriggerd zijn enzo. En dat lijkt nu gelukt O+ . Dat had ik niet verwacht o.b.v. de fantoommetingen.
pi_85194339
In Before The Stortbui!

Mijn pakketje van de H&M is er wel. Tenminste dat ligt bij de buren die er niet zijn. Ik weet bij god niet meer wat ik besteld heb. Ik ben geen emo-eter, want dan krijg ik juist geen hap door mijn keel, maar een emo-shopper! :')
pi_85194402
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 17:30 schreef Sts het volgende:

[..]

Ik moest een NMR sequentie (deels) programmeren zodat we signaal van fosformetabolieten kunnen meten in het muizenhart. Maar dat ding klopt als een malle, dus het moest wel getriggerd zijn enzo. En dat lijkt nu gelukt O+ . Dat had ik niet verwacht o.b.v. de fantoommetingen.
Ik dacht dat je een muizennest bij je thuis had gevonden met één of ander apparaat! :D
pi_85194457
Over mijn eetlijstje ben ik minder euforisch :')
O: 3 beschuit met paturain light
T: banaan
L: dönerbroodje met paturain light en sla
T: 3 (!) reepjes côte d'or chocolade
D: kikkererwtenstoofpot à la LadyBlack (? weet het niet meer) als de c1000 kikkererwten heeft.
T: biertje
pi_85194495
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 17:33 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik dacht dat je een muizennest bij je thuis had gevonden met één of ander apparaat! :D
_O-
Whehe, dan had ik vast geen " O+ " gepost.
pi_85194529
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 17:32 schreef conleche het volgende:
In Before The Stortbui!

Mijn pakketje van de H&M is er wel. Tenminste dat ligt bij de buren die er niet zijn. Ik weet bij god niet meer wat ik besteld heb. Ik ben geen emo-eter, want dan krijg ik juist geen hap door mijn keel, maar een emo-shopper! :')
O ik ook O+
pi_85194595
Joehoeoeoeoe! :W
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_85194684
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 17:30 schreef Sts het volgende:

[..]

Ik weet maar half waar je het over hebt, maar fijn dat het gelukt is. :) Ik weet dan weer wel hoe frustrerend het is als je iets op probeert te zetten dat niet werkt. :P
pi_85194821
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 17:39 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik weet maar half waar je het over hebt, maar fijn dat het gelukt is. :) Ik weet dan weer wel hoe frustrerend het is als je iets op probeert te zetten dat niet werkt. :P
Hoe dan ook kan ik een extra paragraaf aan mijn verslag toevoegen waar ik blij van word.
En nu is de hele revisie van mijn verslag ook minder erg, want het heeft wat opgeleverd :+
*stuiterstuiter*

Zeau, nu weer over tot de orde van de dag :+
pi_85194996
Ik heb meteen geklaagd over de bezorger DAT ZAL HEM LEREN. Te laat komen bij een vrouw die klaar is met mannen :{w
pi_85195120
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:27 schreef Mini_rulez het volgende:
ik krijg enorme uitslag van calendulan... wij smeren altijd engelse ontzmettende en pijnstillende zalf O+ wereldmiddel

edit: mehehehhehe ontzmettend :P O+ ontzettend ontsmettend!
Kwak
pi_85195153
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:46 schreef LadyBlack het volgende:
Hier hoor je de corpsleden altijd praten wat er "op de kroeg" allemaal gebeurd is :') Een andere naam voor hun clubhuis ken ik niet.

Ja, vies ranzig stinkhol misschien :+ mijn beste vriend woont naast ze, en god wat een ongelooflijke stank hangt er bij de achterdeur :r
leiden = de tent
delft = de zaak
a'dam = de toko
grun = de kroeg
rotterdam = de soos (geloof ik)

rest weet ik niet...
Kwak
pi_85195162
ontzmettend! O+

Ik smeer ook calendulan op allerlei wondjes en ook op de hond indien jeuk.
pi_85195206
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 17:39 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

dat heeft een vriendin van mij, al 2,5 jaar in haar PhD en geen soortgelijke projecten in de endo groep zodat ze ergens mee kan publiceren...

ze doet iets met twee genen (een daarvan is al "noodoplossing nummer 1") die maar op 1 manier/heel moeilijk tot expressie komen ofzo. en ze krijgt gewoon geen resultaten. ook geen negatieve. dus ze kan niks ermee... zo furstrerend... de methode zou moeten werken, gebaseerd op andere studies, maar doet dat dus niet op deze genen. ze kan echte ook niet bewijzen dat het níet werkt want dan moet ze allerelie andere genen en methodes gaan testen om te vergelijken en dat is een phd op zich... arm kind...
Kwak
pi_85195232
Ohja, ik heb een nieuwe baan! *O* w/ *)

Ik vergeet het telkens weer :') :@
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_85195234
Yay!

Mijn man kwam net thuis met een cadeautje O+

Zie spoiler voor foto.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben gek op comics <3 En als verrassing heeft hij volume 1 van The Sandman Absolute Edition voor me gekocht via Amazon. Één van de allerbeste comics ooit.

Volume 1 bestaat uit deel 1 t/m 20 van The Sandman, in supermooie hardcover edition :9~
pi_85195246
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 17:54 schreef Goodbye het volgende:

Oh, wat goed! Hoe, wat, waar? In ieder geval: *O* *O*
pi_85195249
neil gaiman O+
Kwak
pi_85195265
Ik heb auw ;( Vriendin was op bezoek met haar honden, alledrie mannetjes. Na het wandelen weer bij ons de tuin in, gaat Ozzie er ineens eentje van haar te lijf. Dus ik pak Oz bij zijn halsband om 'm naar binnen te doen, vliegen ze helemaal op elkaar af, echt grommen en flink bijten, dus ik geef een ruk en *HAP* hangt Ozzie per ongeluk in mijn arm ;(

Bovenop zit nu echt een gat, kan zo de spier zien (dacht eerst bot), onderkant minder diep maar wel bloed. Vriendin Ozzie naar binnen gedaan, ik gauw de dokter gebeld, konden direct komen, haar honden in de auto, kind met ijsje ook mee.

Ontsmetten, zwaluwstaartjes (hechten kan niet ivm infectiegevaar), pleisters en een tetanusprik en antibiotica ;( En eenmaal buiten bleek kind 't ijsje over zichzelf & in de auto gekotst te hebben, ocharm.

En nu doet mijn arm echt giga zeer, en ik had nog was hangen die gestreken moet :X en ik moet naar de winkel morgen :X Naja, mss is de pijn dan wat minder.

Leuk joh, verkansie :')

Drie keer raden wie er volgend jaar naar een fijn hondenpension gaat...... :6
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_85195277
quote:

Feli!!! *O* Wanneer begin je? En is je oude baas niet sad, of is het binnen hetzelfde bedrijf?
pi_85195336
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 17:55 schreef conleche het volgende:

[..]

Feli!!! *O* Wanneer begin je? En is je oude baas niet sad, of is het binnen hetzelfde bedrijf?
De 23e! Volgende week vrijdag is mijn laatste werkdag.

En mijn baas baalde best wel een beetje, want ik doe een project in mijn eentje en daar moet ze nu vervanging voor zoeken. Maar het is van begin af aan al duidelijk geweest dat dit tijdelijk was, dus wat dat betreft doe ik het gewoon netjes hoor ;)
pi_85195374
Omdat ik boos opbelde is de beste man er nu wel voor 6 uur, maar nu had ik al besloten mij niet meer mooi te maken en aan te kleden want het had toch allemaal geen zin.

pi_85195378
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 17:54 schreef kwakz0r het volgende:
neil gaiman O+
:Y
pi_85195411
gefeliciteerd GB!! *O* jeeeeeeeeej
Kwak
pi_85195416
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 17:55 schreef Syrena het volgende:
Ik heb auw ;( Vriendin was op bezoek met haar honden, alledrie mannetjes. Na het wandelen weer bij ons de tuin in, gaat Ozzie er ineens eentje van haar te lijf. Dus ik pak Oz bij zijn halsband om 'm naar binnen te doen, vliegen ze helemaal op elkaar af, echt grommen en flink bijten, dus ik geef een ruk en *HAP* hangt Ozzie per ongeluk in mijn arm ;(

Bovenop zit nu echt een gat, kan zo de spier zien (dacht eerst bot), onderkant minder diep maar wel bloed. Vriendin Ozzie naar binnen gedaan, ik gauw de dokter gebeld, konden direct komen, haar honden in de auto, kind met ijsje ook mee.

Ontsmetten, zwaluwstaartjes (hechten kan niet ivm infectiegevaar), pleisters en een tetanusprik en antibiotica ;( En eenmaal buiten bleek kind 't ijsje over zichzelf & in de auto gekotst te hebben, ocharm.

En nu doet mijn arm echt giga zeer, en ik had nog was hangen die gestreken moet :X en ik moet naar de winkel morgen :X Naja, mss is de pijn dan wat minder.

Leuk joh, verkansie :')

Drie keer raden wie er volgend jaar naar een fijn hondenpension gaat...... :6
_O- sorry :@!!!!

Beterschap!!
  donderdag 12 augustus 2010 @ 17:59:36 #122
331 Merel
Be here now.
pi_85195426
Ik ben niet bijgelezen, maar:

- toch maar weer weg, die aandachtvragerij van mij :P wie nieuwsgierig is mag PM'en -
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_85195446
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 17:58 schreef P.F. het volgende:
Omdat ik boos opbelde is de beste man er nu wel voor 6 uur, maar nu had ik al besloten mij niet meer mooi te maken en aan te kleden want het had toch allemaal geen zin.

Dat zal hem leren! 8-)

GB> Feli met je baan!!!

Verrek, ik kan wel typen, doet ook minder zeer. Wat raar :') was vouwen net ging echt niet.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_85195492
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 18:00 schreef Syrena het volgende:

[..]

Dat zal hem leren! 8-)

GB> Feli met je baan!!!

Verrek, ik kan wel typen, doet ook minder zeer. Wat raar :') was vouwen net ging echt niet.
Ja ik zat hier met nat haar en in pyjama

en hij

SUCCES MET WERKEN ZO

en ik zo omg omg omg :') zeiksnol
pi_85195654
Oh man, ik wil mijn pappie en mammie ;( NU!

Dan kan ik tenminste naar mijn eigen huis, eigen bed, eigen spullen, eigen TV en kunnen zij weer op mijn harige broer letten. Die nu alweer verlangend kijkt omdat ie uit wil. Ik ga eisen dat ze me iets leuks meebrengen uit Schotland }:| Zo lang het maar geen vier poten heeft :{w

Ga nu de bijsluiter van de antibiotica lezen, bijwerkingen FTW....
pi_85196019
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 18:05 schreef Syrena het volgende:
Oh man, ik wil mijn pappie en mammie ;( NU!

Dan kan ik tenminste naar mijn eigen huis, eigen bed, eigen spullen, eigen TV en kunnen zij weer op mijn harige broer letten. Die nu alweer verlangend kijkt omdat ie uit wil. Ik ga eisen dat ze me iets leuks meebrengen uit Schotland }:| Zo lang het maar geen vier poten heeft :{w

Ga nu de bijsluiter van de antibiotica lezen, bijwerkingen FTW....
het stuk bijwerkingen sla ik altijd over. geheid dat je ze allemaal krijgt als je weet welke er zijn...
Kwak
pi_85196174
Schimmelinfectie, diarree, kotseritis. Laatste twee heb ik eergister al gehad :') en voor die eerste heb ik nog pillen, dus ach. Het zijn wel knoeperds :o maar kan ze oplossen in water. Sjugt.

Ga maar weer even de was afhalen.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 18:22:36 #128
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85196368
Oh Syrena -O- t is niet echt jouw week he! Kus op de zere arm!! :*
  donderdag 12 augustus 2010 @ 18:28:05 #129
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85196602
Syrena -O- :*

En *O* voor GB! Wat ga je doen?!

En ik ben net weer thuis na een dag in een klein durp bij Nijmegen :+. Vanochtend lekker met de kap open naartoe gescheurd en helaas met kap dicht terug naar Gouda. Maar er komt de komende dagen vast nog wel een rondcruise-gelegenheid :Y :7.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85196646
Syrena, jij kan ook nooit normaal twee weken op de hond passen hmm }:|

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 18:34:40 #131
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85196865
Lijstje:

O: 2 boterhammen met vlokken, zonder boter. M'n ouders hebben geen ander broodbeleg in huis :? :')
T: -
L: 2 pistoletjes, 1x eiersalade, 1x kaas
T: banaan
D: tagliatelle met roomsaus part II

S: ik zou gaan RPMën, maar geen puf meer. Lang in de auto terug gezeten, dikke file en nu hoofdpijn.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85196866
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 18:29 schreef sigme het volgende:
Syrena, jij kan ook nooit normaal twee weken op de hond passen hmm }:|

SPOILER
Nee ;( Vorig jaar had Ozzie antibiotica, en een beet in z'n reet. Maar liever ik dan de honden eigenlijk.
En dan heb je een vorm van straatvrees en dan loop je alle stomme dingen gewoon in je eigen huis op :') van je eigen hond :')

Hopelijk morgen geen deuk in mijn auto als ik boodschappen ga doen :o
pi_85196881
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 17:51 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

leiden = de tent
delft = de zaak
a'dam = de toko
grun = de kroeg
rotterdam = de soos (geloof ik)

rest weet ik niet...
Utrecht: het Gele Kasteel. :') (Ook wel de kroeg.)
pi_85196983
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 18:35 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Utrecht: het Gele Kasteel. :') (Ook wel de kroeg.)
met europa cantat moest ik daar elke dag lunchen. het stinkt er naar nat schaap...
Kwak
pi_85197012
En stiekem jammer dat ik geen foto heb gemaakt, zag er echt raar uit, een gat in mijn arm dat niet eens bloedde :o Ik ben toch best raar _O-

Ik heb alleen echt geen zin om dadelijk weer een rondje te lopen :@ maar goed. Nog zes wandelingen te gaan.
pi_85197072
Xme, lekkerrrr kap open! Vanmorgen was het echt lekker weer, jammer dat er al snel weer wolken kwamen.
pi_85197190
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 17:53 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

dat heeft een vriendin van mij, al 2,5 jaar in haar PhD en geen soortgelijke projecten in de endo groep zodat ze ergens mee kan publiceren...

ze doet iets met twee genen (een daarvan is al "noodoplossing nummer 1") die maar op 1 manier/heel moeilijk tot expressie komen ofzo. en ze krijgt gewoon geen resultaten. ook geen negatieve. dus ze kan niks ermee... zo furstrerend... de methode zou moeten werken, gebaseerd op andere studies, maar doet dat dus niet op deze genen. ze kan echte ook niet bewijzen dat het níet werkt want dan moet ze allerelie andere genen en methodes gaan testen om te vergelijken en dat is een phd op zich... arm kind...
Oh, wat rot zeg. Soms is wetenschap echt niet leuk. :{
Laatst zat ik te kletsen met een AIO en wat andere masterstudenten en die zeiden stuk voor stuk dat ze zich zo nu en dan afvragen waarom ze er in godsnaam aan begonnen zijn. :')

Bah wat eng Syrena. :o Hoop dat het snel minder pijn gaat doen. :*

Goodbye gefeliciteerd! *O*
pi_85197621
Syrena! Wat een pech met je arm. Paracetamolletje tegen de pijn misschien?

Goodbye, waar ga je nu werken en wat ga je doen? Spannend, een nieuwe baan!
pi_85197677
En Sts, voor mij is het net Chinees wat je typt, maar fijn dat het goed gaat :P

Net bij de bijenkorf een corrigerend hemdje geprobeerd, wat een drama, weg boobies en hellooo tummy! het was mooier zonder :P wel 3 panties gekocht (zwart, grijs en opaque) voor 13 euro *O* en een mooie zwarte linnen broek voor de warme dagen, moet nog wel worden ingekort.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 19:06:18 #140
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85198249
Thuis! oO< It can only get better now! 8-)

Ben iig soep aan het maken >:O

Pfffgronk-knor-mekker-meh oO<
pi_85198393
Hoi,
Syrena, wat pijnlijk! Brrr!
En goodbye, zo leuk van je baan *O*
Mn taart en cake waren echt lekker :9
pi_85198529
Syreen! :o. Wat een eng verhaal. Sterkte! :*.

Goodbye, gefeliciteerd met je nieuwe baan! *O*.

Ik kreeg net twee courgettes gratis, van de groenteman. O+. Toen heb ik voor het geld maar een softijsje gekocht. Met discodip.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 19:14:48 #143
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85198554
Ohja hier ook even: GeeBee, gefelie met je baan! O+

En koesjes voor Syrena :*

En ooooh Coco, dat kado, da's een mooie verrassing O+ Ik ben nog steeds aan het verzamelen, ik heb losse versies! (nouja wel meerdere in 1 boekje, maar dan zijn er in totaal 12 ofzo geloof ik). Sandman O+ "A Midsummer Night's Dream" O+
pi_85198642
Daglijst
• 7u brinta
• 8u 12km fietsen
• 10u 1 boterham pindakaas
• 12u 2 roggebroodjes pindakaas
• 2u 12km fietsen
• 3u HONGER 4 roggebroodjes pindakaas
• 5u 1 guinness
• 6u avondeten: kidneybonen, mais, pronkbonen, lamsgehakt, tortillachips. Toe: rijstepudding
pi_85198653
Sandman, daar heeft Maria toch een artikel over geschreven?

Gefeli met uwe nieuwe job GB!
  donderdag 12 augustus 2010 @ 19:21:07 #146
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85198849
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 19:17 schreef shinydiscoball het volgende:
Sandman, daar heeft Maria toch een artikel over geschreven?

Gefeli met uwe nieuwe job GB!
Yip, een paper voor dat vak wat ik gedaan had in Porto! :Y Die inderdaad in het digi blaadje van de opleiding Engels was geplaatst daaro O+ Good memory, Shinyface!
  donderdag 12 augustus 2010 @ 19:22:50 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85198914
Hoi :W.

Patat van 't Hoekje gehad en ontzettend leuk met m'n zus zitten kletsen over datingsites.
Ze heeft ooit met een ware psycho gedate: eentje die haar in het gezicht spuugde (dat wist ik al, ik heb ook al eens ruzie gehad met die mafkees :')), maar ook allemaal spionageshizzle op haar pc had geïnstalleerd, om vervolgens haar MSN-gesprekken over te nemen, foto's op haar RP-account te plaatsen en voor haar te reageren op berichten van andere mannen (nadat ze had gezegd dat hij niet meer terug hoefde te komen). Ze heeft toen aangifte gedaan bij RP en zij hebben zijn profiel eraf gegooid. En toen belde hij boos op en zei ze: "Je moet me nu met rust laten, anders vertel ik de politie over de wapens die je illegaal in je bezit hebt." En toen was het klaar. Sjee :o. Je zult maar zo'n figuur treffen :').

Ze gaan me straks terugbrengen naar Groningen, want de kinderen willen Pippa zien :P. Nu ga ik nog even gezellig bij mijn ouders zitten, want ik ben tenslotte bij hun op visite :+.

Lees en reageer eenmaal thuis wel even bij :).
Niet meer actief op Fok!
pi_85199027
Ik sta dus ook op een datingsite, maar als ik de profielen bekijk van de kerels die mijn profiel hebben bekeken, zakt de moed me toch behoorlijk in de schoenen. :').
  donderdag 12 augustus 2010 @ 19:27:04 #149
331 Merel
Be here now.
pi_85199119
Syrena, doe je wel voorzichtig met die kapotte arm? Beetje rustig aan hoor!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 12 augustus 2010 @ 19:27:14 #150
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85199127
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 19:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik sta dus ook op een datingsite, maar als ik de profielen bekijk van de kerels die mijn profiel hebben bekeken, zakt de moed me toch behoorlijk in de schoenen. :').
Jij bent vast behoorlijk populair! ^O^. Je kunt zelf ook selectiecriteria instellen hè? (op RP iig). Dan kun je meteen al een hoop eruit filteren ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_85199237
Syrena! :* Pijnlijk en Ozzie gaat de volgende keren maar mooi in een pension :(

Ik heb werkelijk geen kont gedaan vandaag :')
pi_85199436
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 19:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Jij bent vast behoorlijk populair! ^O^. Je kunt zelf ook selectiecriteria instellen hè? (op RP iig). Dan kun je meteen al een hoop eruit filteren ;).
Oh, ik heb vrijwel niets ingevuld hoor. En er al helemaal geen foto op staan (of misschien is dat maar beter ook :+).

En ik geloof niet in selectiecriteria. :).
pi_85199490
Ook best wel ziek hoor: Roeier doodt zichzelf na joints (Kende hem alleen van gezicht)
pi_85199565
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 19:36 schreef P.F. het volgende:
Ook best wel ziek hoor: Roeier doodt zichzelf na joints (Kende hem alleen van gezicht)
heftig. :@
Striving to be more than average.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 19:40:18 #155
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85199664
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:04 schreef neen het volgende:
Lolz, iemand komt hier echt om 12 uur 's ochtends een kamer bekijken :') doe normaal

Edit: en z'n ouders, dus ik zet even lekker wat hollandse muziek op :P
Hahaha. Toen hier een kamer vrij was, hadden we ook wat jongens uitgenodigd om te komen kijken. Ik zag toen een jongen lopen op straat met z'n vader en ik dacht: "Die zijn het vast!". Uiteindelijk bleken ze op zoek te zijn naar een huis om te kopen, maar ze wilden best komen kijken. Kreeg ik later een mailtje van hem dat hij geïnteresseerd was in de kamer, maar het huurbedrag te hoog vond. En hij deed ook nog een alternatief voorstel. Jongen, tien anderen voor jou! En ook nog met je papa komen :').
Niet meer actief op Fok!
pi_85199911
Jij sprak hem toch aan? Die jongen dacht ook: wanhopige mensen, daar valt wel een slaatje uit de slaan! :P

En logisch dat hij met zijn vader was als ze in eerste instantie een huis wilden kopen?
  donderdag 12 augustus 2010 @ 19:48:01 #157
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85200010
Jaja, dat is ook wel logisch idd :P. Even niet bij stilgestaan. Maar het was echt een verwend achttienjarig rotjoch en ik sprak hen wel aan, want ik dacht dat zij genodigden waren die het adres niet konden vinden en toen nodigden ze vervolgens zichzelf uit :').
Niet meer actief op Fok!
pi_85200055
Al staat er wel één verdomd lekkere kerel op die datingsite. Maar die durf ik niet aan te spreken omdat 'ie zo knap is. :').
  donderdag 12 augustus 2010 @ 19:49:56 #159
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85200105
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 19:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Al staat er wel één verdomd lekkere kerel op die datingsite. Maar die durf ik niet aan te spreken omdat 'ie zo knap is. :').
Herkenbaar :') Te knappe mensen zijn intimiderend :').

Ik ga afsluiten. Tschüss! :W.
Niet meer actief op Fok!
pi_85200124
quote:
En wat denk je dat je zelf bent
Gewoon aanspreken joh
pi_85200411
wat heb je te verliezen? :)

Mijn T: was niks
Mijn D: Was 2 kippenpootjes, 2 scheppen rijst en chicken tonight

van sporten is ook al niks gekomen, voel me nog niet 100% heb nog last van een hoestje -O-

Morgen weer een nieuwe dag.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_85200520
Bedtijd!
'truste slankies :W!
  donderdag 12 augustus 2010 @ 20:18:43 #163
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_85201363
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 19:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]

En wat denk je dat je zelf bent
Geen lekkere kerel, denk ik. :')
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_85201675
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 20:18 schreef Duvel het volgende:

[..]

Geen lekkere kerel, denk ik. :')
:')!
pi_85202285
XM, hebben jij en Duvel een cabrio? Gaaf!

Ik kwam thuis en toen vond ik een vriendje met spinnenweb in zijn haar, moddervegen op zijn gezicht en andere niet te definieren vunzigheid op zijn kleren. Was hij de kruipruimte ingegaan om ondergronds een tv-kabel te leggen omdat ik geen kabels door het huis wil hebben O+ En tussendoor had hij ook nog gekookt! O+ Een toen ik dat vervolgens had opgewarmd, omdat hij ging douchen, zei hij onder het eten ook nog: "Wat heb je lekker gekookt!" :)

Tevens ben ik wel benieuwd naar de belevenissen van Merel, ik kan heel goed luisteren lezen.

vanmiddag kreeg ik van VMW een linkje van een leuke vacature (wat ik heel attent vond!), dus die ga ik nu eens bekijken!
pi_85202626
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 19:21 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Yip, een paper voor dat vak wat ik gedaan had in Porto! :Y Die inderdaad in het digi blaadje van de opleiding Engels was geplaatst daaro O+ Good memory, Shinyface!
Mijn lange-termijngeheugen is inderdaad verassend goed! Helaas vergeet ik wel dingen als bruine bonen, als ik chili-con-carne ga maken :+

Je had het me nog laten lezen!

En Syrena ik vind het zielig voor je maar ik vind je ook weer zo grappig, ik kan me er echt een voorstelling van maken. Vette lolz. Maar wel :* voor je arm natuurlijk!
pi_85202690
ik wil een zeilboot huren, waar zou dat goedkoop kunnen :o?
pi_85202695
Awww Anna, wat lief! Geeft me weer hoop haha.

Arm gaat goed als ik heel stil zit (of typ). Maar zodra ik iets anders ga doen doet het echt wel f*kking zeer. Geen rondje voor Ozzie :'( kan mijn schoenen niet aandoen, en z'n riem niet om. Hoop dat ie in de tuin wil poepen straks :@ En mn tante kan ik niet bellen, die heeft verjaardag van haar man :o

Morgen is het vast minder. Moet nl. echt HEEL dringend m'n haar wassen oO<
  donderdag 12 augustus 2010 @ 20:50:30 #170
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85202712
Gefeliciteerd GB *O*

Rustig aan met je pootje Syrena. De was blijft wel. Het zit je niet mee he? :*

Wokken was, veel, heel veel en ook veel ijs met heerlijke slagroom en vruchten met slagroom en koffie met slagroom :') Zelfs voor mijn doen was het veel.
Maar dat was de chinees afgelopen zaterdag ook en dat was er woensdag ook weer af.
pi_85202744
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 20:50 schreef Syrena het volgende:
Awww Anna, wat lief! Geeft me weer hoop haha.

Arm gaat goed als ik heel stil zit (of typ). Maar zodra ik iets anders ga doen doet het echt wel f*kking zeer. Geen rondje voor Ozzie :'( kan mijn schoenen niet aandoen, en z'n riem niet om. Hoop dat ie in de tuin wil poepen straks :@ En mn tante kan ik niet bellen, die heeft verjaardag van haar man :o

Morgen is het vast minder. Moet nl. echt HEEL dringend m'n haar wassen oO<
Ja doei! Er is vast wel 1 visite die wel een rondje met de hond wil lopen en jou mee wil nemen om te verzorgen!
  donderdag 12 augustus 2010 @ 20:52:30 #172
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85202810
Oja, Merel, doe eens aandachttrekken? :P
Ik moet naar bed... is dit nu BOGGEN?
pi_85202928
Gesport trouwens. Waar mijn conditie ineens vandaan komt weet ik ook niet? Maar ik vind het wel leuk. Wel minder is mijn snoepgedrag :(

Lijstje:

O: drie volkoren crackers met tonijnsalade
T: 3 stukjes chorizo, stuk komkommer
T: latte macchiato (sp?) caramel (veel te zoet, bah)
S: anderhalf uur sportschool, ongeveer 75 min cardio en een kwartier kracht
D: bietjes (veeel) en twee javaburgers
T: stuk raspberry witte chocola taart
T: paar stukjes ananas en misschien wat tomaatjes
pi_85202972
Zo, ik ben bijgelezen,

gefeliciteerd GB *O* en :* voor Syrena, wat klinkt het akelig! (maar ik moest wel grinniken om de manier waarop je het schreef, is er niet een buurman of -vrouw die Ozzie even kan uitlaten/verzorgen?)

En Maria, voel je je al iets meer happy dan vanmiddag?
pi_85203198
En nog bedankt voor de slankies vanochtend met een luisterend oor O+

Ik heb niet op alles gereageerd nog want ik zit op de foon maar bedankt voor het advies :)
pi_85203556
hoi. ik heb kip in de marinade staan, rocky road tiffin in de koelkast staan en een bodem-koek gebakken om straks te verkruimelen en in mn fancy taart te doen. en alle afwas alweer schoon. O+ trotse huisvrouw voel ik me nu.

ga nu een planning maken wanneer ik wat moet doen morgen, zodat alles op tijd af is. half zeven staat iedereen op de stoep. spann0nd! baby komt ook mee O+ baby is zó'n schatje!

Merel, je mag mij ook altijd pm-en...
Kwak
pi_85203856
quote:

Da's een snelle reactie :o ! Je hebt vast een verpletterende indruk gemaakt!! Gefeliciteerd *O* *O* !
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 12 augustus 2010 @ 21:13:15 #178
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85203897
Ik heb een heel leuke vacature gezien!!!

Must...Get...Job :X }:|
  donderdag 12 augustus 2010 @ 21:14:51 #179
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85204001
GB jij hebt een nieuwe baan? Gefeliciteerd! *O*

En Kwak, wie komt er met een baby? En wat heb je je uitgesloofd, leuk! O+

Ohja, mijn D is geworden: een groot bord rijst met boontjes in satesaus :9
pi_85204129
Kwak, je doet me denken aan Julia & Julia O+
pi_85204139
hoi! Vanuit het bioscafe! Heeeeeeeeeeeeerlijk uit eten geweest net en zo naar de film, maar ik wil even melden dat ik vlak voor het eten gewoon 3. ja drie. 3, trois, drei, three!! leuke zomerjassen heb gekocht voor 23 euro. 23 euro bij elkaar...... opgetald, voor alles :') bij de C&A... zonder korting was ik 120 euro kwijt geweest :o

*O*

en nu bier + film... nog even genieten van elkaar en de vakantie :@w

*)
Ja doei.
pi_85204170
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 21:13 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb een heel leuke vacature gezien!!!

Must...Get...Job :X }:|
Oh, wat voor eentje? In Grunn?
pi_85204241
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 21:14 schreef LadyBlack het volgende:
GB jij hebt een nieuwe baan? Gefeliciteerd! *O*

En Kwak, wie komt er met een baby? En wat heb je je uitgesloofd, leuk! O+

Ohja, mijn D is geworden: een groot bord rijst met boontjes in satesaus :9
twee mensen uit mn vriendengroep van engels hebben sinds begin mei een baby, echt een schatje! die komt dus mee, maar eet nog van mama :P
Kwak
  donderdag 12 augustus 2010 @ 21:20:19 #184
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85204291
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 21:17 schreef anna82 het volgende:

[..]

Oh, wat voor eentje? In Grunn?
Ja! en precies de goeie combinatie van mensen en kunst O+

O god nu moet ik een sollicitatiebrief schrijven :% ik haat dat....
Ik denk dat ik sowieso ook maar even langs ga :Y
pi_85204349
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 20:41 schreef anna82 het volgende:

Ik kwam thuis en toen vond ik een vriendje met spinnenweb in zijn haar, moddervegen op zijn gezicht en andere niet te definieren vunzigheid op zijn kleren. Was hij de kruipruimte ingegaan om ondergronds een tv-kabel te leggen omdat ik geen kabels door het huis wil hebben O+ En tussendoor had hij ook nog gekookt! O+ Een toen ik dat vervolgens had opgewarmd, omdat hij ging douchen, zei hij onder het eten ook nog: "Wat heb je lekker gekookt!" :)

Tevens ben ik wel benieuwd naar de belevenissen van Merel, ik kan heel goed luisteren lezen.

vanmiddag kreeg ik van VMW een linkje van een leuke vacature (wat ik heel attent vond!), dus die ga ik nu eens bekijken!

Wat lief! O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 12 augustus 2010 @ 21:22:58 #186
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85204407
Spannend LB.... klinkt goed!

Wow Kwak, jij bent goed bezig, voelt dan zo lekker voldaan he?

Veel plezier Moblo, nog lekker even genieten!
  donderdag 12 augustus 2010 @ 21:23:40 #187
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85204449
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 21:21 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Wat lief! O+
Inderdaad!! Mensen die met je meedenken zijn echt O+
en ik blijf het cool vinden hoe je met volstrekt onbekende van internet mee kunt leven!
  donderdag 12 augustus 2010 @ 21:26:23 #188
331 Merel
Be here now.
pi_85204566
Ja dit topc is tof O+ Al die vrouwen (en Neen O+ ) bij elkaar, en dat zonder noemenswaardig vrouwengezeur :D
pi_85204569
Syrena :o . Wat een pechweek zo! Sterkte met je armpje, ik hoop met je mee dat het morgen beter gaat :* .
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 12 augustus 2010 @ 21:27:16 #190
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85204609
Nouja ik zal wel 1 van de 10.000 zijn die op die vacature reageren, maar ik heb wel een paar dingen op anderen voor (hopelijk):
-per direct beschikbaar
-flexibel
-2 jaar beschikbaar (minstens!)
-damn right dat ik affiniteit met kunst heb! :D
  donderdag 12 augustus 2010 @ 21:29:51 #191
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85204740
quote:
Dan heeft ie toch alleen maar een goeie match met jou? :+

Niet zo bescheten, gewoon aanspreken!
moet je mij horen, ik zou dat sowieso nóóit durven :')
pi_85204766
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 21:07 schreef kwakz0r het volgende:
hoi. ik heb kip in de marinade staan, rocky road tiffin in de koelkast staan en een bodem-koek gebakken om straks te verkruimelen en in mn fancy taart te doen. en alle afwas alweer schoon. O+ trotse huisvrouw voel ik me nu.

ga nu een planning maken wanneer ik wat moet doen morgen, zodat alles op tijd af is. half zeven staat iedereen op de stoep. spann0nd! baby komt ook mee O+ baby is zó'n schatje!

Merel, je mag mij ook altijd pm-en...
heb je misschien het receptje voor de rocky road tiffin. Het klinkt lekker maar met google kom ik nergens :@
pi_85204960
Syrena, lees het nu pas. Wat heb jij een pech! Ben je verder wel weer gezond (als in, niet meer duizelig enzulks)?

*O* voor de baan van Goodbye. Da's lekker snel, had je vandaag ook dat sollicitatiegesprek of was dat al eerder? Ik had er wel wat over gelezen maar weet niet meer wanneer.

De kikkererwtenschotel was lekker :9 Ik hou van veggies.

Oh en DaD, heb je het positievere gevoel van vanochtend een beetje kunnen behouden? :*
  Vis een optie? donderdag 12 augustus 2010 @ 21:34:44 #194
70532 loveli
N
pi_85204991
quote:
Noop, maar ik hoor goede verhalen over die van de HEMA.
crap in = crap out
  donderdag 12 augustus 2010 @ 21:36:54 #195
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85205098
Oh gnorf.

SPOILER
  donderdag 12 augustus 2010 @ 21:38:33 #196
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85205175
Nou Maria, dan laat je je vriend dat toch even bediscussiëren? :o

Ik zou het daar echt niet mee eens zijn :{w
pi_85205192
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 21:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh gnorf.

SPOILER
oh, vervelend is dat. Is dit de eerste keer dat zich zoiets voordoet of gebeurt het wel vaker?
  donderdag 12 augustus 2010 @ 21:39:12 #198
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85205203
Ik ga even een waanzinnig goeie sollicitatiebrief schrijven oO<

See ya :')
  donderdag 12 augustus 2010 @ 21:40:19 #199
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85205266
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 21:38 schreef LadyBlack het volgende:
Nou Maria, dan laat je je vriend dat toch even bediscussiëren? :o

Ik zou het daar echt niet mee eens zijn :{w
Als zuslief iets in dr kop heeft, heeft ze het niet in haar kont, en als vriendje met haar in discussie gaat wordt dat alleen maar gezeik/geruzie, wat ook weer kut is voor de verjaardag van zn mams (die heeft er altijd al moeite mee dat het vaak niet zo botert tussen die twee), dus dat wil ik liever ook niet :')

En mn humeur was al zo geweldig _O-
  donderdag 12 augustus 2010 @ 21:41:13 #200
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85205297
Oeh Maria...
Ja, dat had ik helemaal niet leuk gevonden!! Dan mocht vriend het grootste gedeelte zelf dokken...
Als het om geld gaat ben ik altijd wel vrij helder :+
  donderdag 12 augustus 2010 @ 21:41:45 #201
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85205318
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 21:38 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

oh, vervelend is dat. Is dit de eerste keer dat zich zoiets voordoet of gebeurt het wel vaker?
Nou ze is nogal van de witte voetjes halen bij hun mams geloof ik, haar verjaardagen en moederdag moeten altijd grootuit :') Plus in haar ogen betalen wij niet als stelletje, maar als individu. Daar wil ik m.i.v. volgende verjaardag / gelegenheid wel van af denk ik.
pi_85205362
Succes LB! Joe ken doe it!

Maria, vervelend gezeur zeg :{ . Als zij meer wil geven doet ze dat toch lekker uit eigen naam ipv jullie 'dwingen' mee te betalen...
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 12 augustus 2010 @ 21:43:09 #203
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85205375
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 21:40 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Als zuslief iets in dr kop heeft, heeft ze het niet in haar kont,
You just made my day :D _O_ _O-
pi_85205427
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 21:41 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Nou ze is nogal van de witte voetjes halen bij hun mams geloof ik, haar verjaardagen en moederdag moeten altijd grootuit :') Plus in haar ogen betalen wij niet als stelletje, maar als individu. Daar wil ik m.i.v. volgende verjaardag / gelegenheid wel van af denk ik.
ah ok. Ik zat me al af te vragen, sinds wanneer moet een cadeau duur zijn? Gaat toch om het idee :?

succes met 't oplossen :)
  donderdag 12 augustus 2010 @ 21:45:01 #205
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85205462
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 21:42 schreef Phaidra het volgende:
Succes LB! Joe ken doe it!

Maria, vervelend gezeur zeg :{ . Als zij meer wil geven doet ze dat toch lekker uit eigen naam ipv jullie 'dwingen' mee te betalen...
Nou we hoeven aan de bloemen e.d. ook niet mee te betalen hoor! Het is alleen dat wij nu alle 3 de kaartjes schijnbaar zelf betalen, want 17,50 de man is niet veel :') (dat daar 70 euro voor de twee andere kaartjes bij komt laten we achterwege).

Nouja dit is een eenmalig iets wat mij betreft. Volgend jaar een kleiner kadootje, of een kadootje wat we niet samen doen, en da's dan dat. Pfff.

</zeur> oO<
  donderdag 12 augustus 2010 @ 21:46:43 #206
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85205539
Aurum: vind ik ook, en ik vond die kaartjes al een heel groot kado, eigenlijk (zowel qua idee als qua uitgaven :P)

quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 21:43 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

You just made my day :D _O_ _O-
*;

Maar goed, what's done is done. Ik heb mn energie voor andere dingen nodig (8> Maar volgende keer mag ze zelf een kado betalen, of we spreken van tevoren af hoeveel we betalen. *sputter*
pi_85205764
Herkenbaar familiegezeur, Maria :{. Heb vorig jaar echt precies zo'n discussie met zwager gehad, suf is dat!

Syrena, wat een verhaal :o ! Eerst ziek en nu dit, ik zou toch tante bellen en even m'n hart uitstorten, er is vast wel iemand die even je kan komen helpen met hond, lijkt me! Ben je nu niet bang voor Ozzie eigenlijk?

Ik voel me ziek :'(, ren steeds van bed naar de WC, buikpijn en misselijk en koud en warm, bah. Volgens mij komt het van het vakantie-eten (ijs, barbecue, sate, ijs, ijs...) en ik ben er helemaal klaar mee. Voel me naar, dik, ritmeloos, vettig, ongezond en nu ook echt ziek dus vanaf morgen weer Groente-Fruit-Normaal!

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2010 21:53:32 ]
  donderdag 12 augustus 2010 @ 21:51:50 #208
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85205796
Had ik eigenlijk al hoi gezwaaid naar Aurum? Nee he? Bij deze!

:W

(jaja, schrijf-ontwijkend gedrag, i know, ik ben ondertussen bezig :+ )
  donderdag 12 augustus 2010 @ 21:56:42 #209
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85206037
Beterschap, Razzt! :o Groenten O+ Komt vast wel goed!

Succes Milady! *O*

En meh nu is vriendje ook knorrig en ik ben moehoe :')
pi_85206059
@ Maria, ik heb er echt een hekel aan als mensen menen in je portemonnee te kunnen kijken. Maar goed, laat gaan, laat gaan en de volgende keer misschien maar niet meer samen voor een cadeau zorgen. :*
  donderdag 12 augustus 2010 @ 21:58:15 #211
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85206097
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 21:57 schreef Sts het volgende:
@ Maria, ik heb er echt een hekel aan als mensen menen in je portemonnee te kunnen kijken. Maar goed, laat gaan, laat gaan en de volgende keer misschien maar niet meer samen voor een cadeau zorgen. :*
Tenks O+ En dat ben ik nu van plan ja :Y Er tegenin gaan heeft toch zo weinig zin.

Maar even zeuren luchtte wel op, merci mademoiselles :+
pi_85206129
@Maria: ach zo, op die manier. Maar dan nog, een beetje met meedenken zou niet misstaan zeg maar.

Razz, beterschap! Misselijk zijn is zo naar :* .
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 12 augustus 2010 @ 22:01:17 #213
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85206240
Wat een familiegezeur, Maria!

Mijn zus en ik hebben vanmiddag even over onze schoonzus zitten roddelen :@. Gelukkig ben ik niet de enige die niet zo goed weet wat ze met haar moet :+. En we hebben afgesproken dat we dit jaar weer op de traditionele wijze Sinterklaas gaan vieren met pakjes onder een kleed en gedichten en wie 6 gooit met de dobbelsteen mag een pakje pakken O+. Mijn schoonzus heeft die traditie ooit om zeep geholpen (want dat vond ze zo'n gedoe :{w) en nu gaan wij hem in ere herstellen *O*.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 12 augustus 2010 @ 22:03:16 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85206341
Ik ben dus thuisgebracht, iedereen werd voorzien van koffie, thee of sinas en nu zijn ze net weer weg. M'n oren fluiten nog na van al dat getetter aan m'n kop de hele dag :').
Niet meer actief op Fok!
pi_85206506
Klinkt als een leuke dag Vik!

Roddelen over schoonzussen O+ die van ons (vriendin van broer van mijn lief) heet "het ijskonijn", kan alleen gezellig doen met haar eigen familie en zegt nooit wat. En ze gaat gebaren naar zwager als ze naar hus wil, omdat ze denkt dat niemand het ziet. En ze lacht nooit.

En het ergste is dat zwager hier twee dagen was en steeds over haar zat te klagen en telkens als ik m'n lief knuffelde iets zei in de trant van "Goh, dat doet IJskonijn nou nooit :{" :o.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2010 22:08:26 ]
pi_85206703
Die zwager die hier was, Razz? :@.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 22:11:10 #217
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85206744
Hahaha, over jouw schoonzus las ik idd al eens wat hier.
Mijn schoonzus is best aardig hoor, maar ze komt ook een beetje over als een ijskonijn. Ik voel een bepaalde afstand tov haar die ik niet heb tov de vriend van m'n zus, terwijl m'n schoonzus al langer deel uitmaakt van de familie. Ze is een beetje deftig (altijd heel chic gekleed en gelakte nagels enzo) en ik vind haar eigenlijk niet zo goed bij m'n broer passen, maar goed, het duurt al bijna 10 jaar, dus het zal wel goed zitten :+.

Toen het zoontje van één van m'n zussen een keer iets had gemaakt reageerde ze met: "Daarom heb ik dus geen kinderen!". Nou wat lief! :{.
Niet meer actief op Fok!
pi_85206821
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:01 schreef Viking84 het volgende:

Mijn zus en ik hebben vanmiddag even over onze schoonzus zitten roddelen :@. Gelukkig ben ik niet de enige die niet zo goed weet wat ze met haar moet :+. En we hebben afgesproken dat we dit jaar weer op de traditionele wijze Sinterklaas gaan vieren met pakjes onder een kleed en gedichten en wie 6 gooit met de dobbelsteen mag een pakje pakken O+. Mijn schoonzus heeft die traditie ooit om zeep geholpen (want dat vond ze zo'n gedoe :{w) en nu gaan wij hem in ere herstellen *O*.
Zo'n familie heb ik nou :'( Terwijl ik surprise maken erg leuk vind :@ Mag ik meedoen O-)

quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:06 schreef Razztwizzle het volgende:
Klinkt als een leuke dag Vik!

Roddelen over schoonzussen O+ die van ons (vriendin van broer van mijn lief) heet "het ijskonijn", kan alleen gezellig doen met haar eigen familie en zegt nooit wat. En ze gaat gebaren naar zwager als ze naar hus wil, omdat ze denkt dat niemand het ziet. En ze lacht nooit.

En het ergste is dat zwager hier twee dagen was en steeds over haar zat te klagen en telkens als ik m'n lief knuffelde iets zei in de trant van "Goh, dat doet IJskonijn nou nooit :{" :o.
Mooi :P
pi_85206823
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Die zwager die hier was, Razz? :@.
Ohja! Die ja :@ oops, nooit aan gedacht dat je die natuurlijk gezien had!
Nou, mocht hij nog een keer langskomen, ik heb niks gezegd en je weet van niks :').
  donderdag 12 augustus 2010 @ 22:12:35 #220
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85206824
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:01 schreef Viking84 het volgende:

Ja dat is juist leuk!! *O*

Wij doen altijd een spel, Triviant of Party&co ofzo, en dan mag je een cadeautje pakken als je het goed hebt. En dan zijn we aan het begin van de avond heel streng en daarna niet meer :')
  donderdag 12 augustus 2010 @ 22:12:40 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85206829
Ik ben een beetje aan het kijken wat ik zal gaan doen tot ik m'n gedroomde onderwijsbaan heb. Ik wil (zoveel mogelijk) uit de klauwen van het UWV blijven, maar ik heb niet zo heel veel mogelijkheden (alles is catering, telefonische klantenservice etc). Kan wel post gaan bezorgen, bijv bij DHL, 2 keer per week. Dat is misschien iets... (alleen kut als het regent, maar ja :')). Verschil met vorig jaar is dat ik nu weet dat het tijdelijk is omdat ik alleen maar hoef te wachten tot mijn onderwijsbaan voorbij komt.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 12 augustus 2010 @ 22:13:40 #222
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85206876
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:12 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Zo'n familie heb ik nou :'( Terwijl ik surprise maken erg leuk vind :@ Mag ik meedoen O-)
Surprises maken doen wij niet, wel gedichten van hoogstaande kwaliteit :Y :').
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 12 augustus 2010 @ 22:14:21 #223
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85206912
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:06 schreef Razztwizzle het volgende:
En ze gaat gebaren naar zwager als ze naar hus wil, omdat ze denkt dat niemand het ziet.
O god wat sneu :')

quote:
Dat lijkt me best pijnijk :{
pi_85206913
En iets onderwijsgerelateerds Vik? Huiswerkbegeleiding, bijles?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2010 22:14:48 ]
  donderdag 12 augustus 2010 @ 22:15:46 #225
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85206985
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben een beetje aan het kijken wat ik zal gaan doen tot ik m'n gedroomde onderwijsbaan heb. Ik wil (zoveel mogelijk) uit de klauwen van het UWV blijven, maar ik heb niet zo heel veel mogelijkheden (alles is catering, telefonische klantenservice etc). Kan wel post gaan bezorgen, bijv bij DHL, 2 keer per week. Dat is misschien iets... (alleen kut als het regent, maar ja :')). Verschil met vorig jaar is dat ik nu weet dat het tijdelijk is omdat ik alleen maar hoef te wachten tot mijn onderwijsbaan voorbij komt.
Oh, hetzelfde schuitje *;

Heb je geen rijbewijs? Kun je fijn koerier worden, scheelt met de regen ^O^
  donderdag 12 augustus 2010 @ 22:15:56 #226
331 Merel
Be here now.
pi_85206997
Tijd voor een lijstje!

O - magere yoghurt met muesli
L - een heel kleine beetje vieze champignonnesoep, beker melk, 3 bruine boterhammen: smeerkaas, lever, filet americain
T - beker vivit, pruim, banaan
D - pasta met cherrytomaatjes en verse basilicum en kappertje en citroensap
  donderdag 12 augustus 2010 @ 22:16:03 #227
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85206999
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:14 schreef Razztwizzle het volgende:
Dat is ook wel een goed idee idd! Het zal wel een allegaartje worden, want huiswerkbegeleiding kan ik niet fulltime doen en post bezorgen WIL ik niet fulltime doen :P. Hoe zou ik zoiets kunnen aanpakken? Huiswerkinstituten benaderen? Willen ze niet liever een student?
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 12 augustus 2010 @ 22:16:54 #228
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85207048
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:15 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Oh, hetzelfde schuitje *;

Heb je geen rijbewijs? Kun je fijn koerier worden, scheelt met de regen ^O^
Ja, ik heb wel een rijbewijs, maar ik rijd haast nooit, dus zoiets durf ik niet zo snel :').
Maar zoiets zou wel wat voor mij zijn: iPod op en gaan met die banaan :').
Niet meer actief op Fok!
pi_85207096
De cadeautjes problematiek doet mij eraan herinneren dat ik nog wat te declareren heb bij mijn schoonzusje. En ik heb het allerliefste schoonzusje van de hele wereld, dus wij hebben nooit gezeik over dit soort dingen :+

oh en hoi LB :W
  donderdag 12 augustus 2010 @ 22:18:22 #230
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85207123
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat is ook wel een goed idee idd! Het zal wel een allegaartje worden, want huiswerkbegeleiding kan ik niet fulltime doen en post bezorgen WIL ik niet fulltime doen :P. Hoe zou ik zoiets kunnen aanpakken? Huiswerkinstituten benaderen? Willen ze niet liever een student?
Briefje ophangen in de supermarkt ook!!
pi_85207144
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:14 schreef Razztwizzle het volgende:
M'n vriendin heeft vorig jaar een scholier begeleid voor zijn eindexamen (HAVO), via een soort huiswerkinstituut. Zal ik je (Vik, dus :P) daar de naam van geven (dat instituut, niet de scholier :+).

Ik vond je zwager trouwens best leuk (die van Razz, dus). :).
pi_85207275
Zwager is ook heel leuk en lief! Schoonzus niet. Vind het sneu voor hem, je hoort hem soms gewoon twijfelen, maar ja, scriptie niet af, huis niet af, dan is er al zo veel stress dat het ook niet goed is voor je relatie. Maar goed, genoeg geroddel.

Vik, kan je niet via je stageschool wat bijlesleerlingen regelen?
  donderdag 12 augustus 2010 @ 22:22:15 #233
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85207330
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:18 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

M'n vriendin heeft vorig jaar een scholier begeleid voor zijn eindexamen (HAVO), via een soort huiswerkinstituut. Zal ik je (Vik, dus :P) daar de naam van geven (dat instituut, niet de scholier :+).

Ik vond je zwager trouwens best leuk (die van Razz, dus). :).
Doe maar :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_85207358
En nu Gooische Vrouwen.
Mijn vakliteratuur *) .

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2010 22:23:24 ]
  donderdag 12 augustus 2010 @ 22:22:56 #235
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85207371
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:21 schreef Razztwizzle het volgende:
Vik, kan je niet via je stageschool wat bijlesleerlingen regelen?
Die komen er wellicht ook, maar de school moet eerst een plan bedenken en daar ga ik niet op zitten wachten :P.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 12 augustus 2010 @ 22:26:33 #236
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85207581
En freelance-baantjes als webcontent schrijven enzo? Je bent Neerlandicus, dus daar moet je gekwalificeerd voor zijn :Y
pi_85207613
ik hoop altijd dat ze mij wel een leuke schoonzus vonden :@ Ik had alleen moeite met een schoonma van 1 van mijn ex-en, maar ik was niet de enige. Alleen jammer dat hij totaal niet zag dat zij t probleem was :') kwam vast omdat ik zoveel jonger was dan hij.

Razz> beterschap!! Ik ben niet bang voor Ozzie, hij viel me niet aan (dan zou ie naar achter gehapt hebben) mijn arm hing gewoon in de weg in het heetst van de strijd.

Net wel mijn zus gebeld, die was heel medelevend O+ hebben meteen de medicatie even doorgenomen en zulks, moet haar morgen ff bellen hoe t gaat. Daarna deed mijn arm zo'n pijn (teveel bewogen denk ik) dat ik daarna de stoute schoenen heb aangetrokken en m'n tante heb gebeld. Oom nam op, kon ik 'm meteen feliciteren :+ Tante was er niet, maar hij heeft overlegd (ze zouden naar Adam morgen), en belde toen terug dat ze niet gingen en ze kunnen Ozzie dus morgenvroeg uitlaten _O_

Ik hoop niet dat ze Adam voor mij hebben afgezegd :@ maar goed, het doet zo'n zeer dat ik me niet echt schuldig voel ook, alleen opgelucht :@
pi_85207748
:* voor Maria, en het is vast al gezegd, maar het gaat toch niet alleen om het geld? Schoonmams gaat het hartstikke leuk vinden dat ze een avondje met jou en vriendje op stap gaat, dat is onbetaalbaar!

Ik schrijf ook een sollicitatiebrief en ik ben nu bij het stukje waar ik ga schrijven waarom ik zo geschikt ben voor de functie en ik weet niets, blanco. En hij moet voor 13-8 binnen zijn. En ik zit in de deadlock. ;(
pi_85207797
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 21:30 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

heb je misschien het receptje voor de rocky road tiffin. Het klinkt lekker maar met google kom ik nergens :@
het is het receptje van Attic24, alleen houd ik niet van cranberries dus heb ik er marshmallows door gedaan. gevolg is dat je wel een beetje extra boter en chocola moet smelten en die het beste er achteraf in de vorm over gooien, anders blijft de marshmallow teveel aan de bovenkant zitten en wordt t niet glad

linkje: http://attic24.typepad.co(...)nd-pecan-tiffin.html
Kwak
  donderdag 12 augustus 2010 @ 22:32:44 #240
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85207927
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:26 schreef LadyBlack het volgende:
En freelance-baantjes als webcontent schrijven enzo? Je bent Neerlandicus, dus daar moet je gekwalificeerd voor zijn :Y
Nee, daar heb ik dus écht geen zin in en de ervaring leert dat dat ook niks voor mij is.
Freelance --> onzekere financiële situatie met als gevolg stress.
Schrijven --> vanuit huis en ik moet gewoon het huis uit, anders word ik gek.
Niet meer actief op Fok!
pi_85208105
zo. crack pie 1 staat in de oven, crack pie 2 staat klaar. aardappels gekookt voor de aardappeltortilla van morgen en een retemooi schema gemaakt wanneer ik morgen uiterlijk waar aan moet beginnen...

dan nu nog even proberen mn kussenhoes af te haken :$ jezus wat ben ik stepford wife vandaag zeg...

oh en vriendje komt zondag thuis, en dat is al bijna O+ zeker gezien de drukte morgen en dat ik dit weekend naar mn papa en mama ga... zuhuuucht O+
Kwak
  donderdag 12 augustus 2010 @ 22:39:39 #242
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85208311
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, daar heb ik dus écht geen zin in en de ervaring leert dat dat ook niks voor mij is.
Freelance --> onzekere financiële situatie met als gevolg stress.
Schrijven --> vanuit huis en ik moet gewoon het huis uit, anders word ik gek.
Dat zijn twee héél goeie argumenten tegen freelance ja :Y

Ik heb mezelf wel voorgenomen om wat artikelen te gaan schrijven in de ub, om weer even met mn hersens en vakkennis bezig te zijn, en bovendien mn huis uit te zijn inderdaad. Ik had het nooit van mezelf gedacht maar ik verveel me een ongeluk alleen thuis :X
  donderdag 12 augustus 2010 @ 22:41:06 #243
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85208400
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:35 schreef kwakz0r het volgende:
zo. crack pie 1 staat in de oven, crack pie 2 staat klaar. aardappels gekookt voor de aardappeltortilla van morgen en een retemooi schema gemaakt wanneer ik morgen uiterlijk waar aan moet beginnen...

dan nu nog even proberen mn kussenhoes af te haken :$ jezus wat ben ik stepford wife vandaag zeg...

oh en vriendje komt zondag thuis, en dat is al bijna O+ zeker gezien de drukte morgen en dat ik dit weekend naar mn papa en mama ga... zuhuuucht O+
Dat is zeker al bijna! *O* fijn! O+

En een dagje stepford wife vind ik altijd heerlijk, zeker als het allemaal lukt en je daarna echt trots op jezelf kunt zijn :Y

Speaking of which, ik denk dat ik maar eens zo'n soort peggyschema voor mezelf ga maken, heb ik hier op fok eens langs zien komen, lijkt me heel geschikt voor mij :')
  donderdag 12 augustus 2010 @ 22:42:55 #244
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85208492
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:39 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Dat zijn twee héél goeie argumenten tegen freelance ja :Y

Ik heb mezelf wel voorgenomen om wat artikelen te gaan schrijven in de ub, om weer even met mn hersens en vakkennis bezig te zijn, en bovendien mn huis uit te zijn inderdaad. Ik had het nooit van mezelf gedacht maar ik verveel me een ongeluk alleen thuis :X
Toen ik net afgestudeerd was, leek het me echt wat voor mij, dat freelancen. Lekker vanuit huis enzo. Nou, het was echt verschrikkelijk: je ziet niemand, spreekt niemand en je wordt zó gemakkelijk afgeleid. Bovendien zijn er ontzettend veel mensen die dat doen en ik zat een beetje vrijwillig te schrijven om een portfolio op te bouwen, vreselijk.

Ik zou jou echt willen adviseren om nog een opleiding te gaan volgen waarmee je een betere kans hebt op een baan, want het is echt niet leuk om in jouw situatie te zitten (en ik kan dat dus weten, want ik heb een heel jaar in die situatie gezeten).
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 12 augustus 2010 @ 22:46:00 #245
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85208662
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:29 schreef anna82 het volgende:
:* voor Maria, en het is vast al gezegd, maar het gaat toch niet alleen om het geld? Schoonmams gaat het hartstikke leuk vinden dat ze een avondje met jou en vriendje op stap gaat, dat is onbetaalbaar!

Ik schrijf ook een sollicitatiebrief en ik ben nu bij het stukje waar ik ga schrijven waarom ik zo geschikt ben voor de functie en ik weet niets, blanco. En hij moet voor 13-8 binnen zijn. En ik zit in de deadlock. ;(
Ik hoop dat ze het leuk vindt ja! :Y het is trouwens Wibiiiii. Ze houdt erg van klassieke muziek en dit is een van zijn 'salonconcerten'. Ben benieuwd!

Succes met schrijven! Wat is het voor functie? De algemene dingesen: ik leer snel en de baan lijkt me de perfecte uitdaging voor *insert iets*? Ik heb eerder ervaring opgedaan met *bla* en dat kan ik vast goed toepassen op *bla*?
  donderdag 12 augustus 2010 @ 22:47:04 #246
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85208718
Yay voor Kwakvriendje en taarten :9 O+

Ik ga nu maffen! Morgen wordt vast een betere dag dan vandaag, ik voel het aan m'n water :Y) :P
  donderdag 12 augustus 2010 @ 22:47:24 #247
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85208742
LB: wil jij geen docent CKV worden? Dat moet toch ook kunnen met jouw achtergrond?
Niet meer actief op Fok!
pi_85208819
Freelancen zou ook niks voor mij zijn, al vermaak ik me al 14 dagen in mijn eentje :+ maar goed, ik moet er nu wel 2x per dag uit, als dat niet zo was was ik echt binnen no-time zo depri als een pannenkoek en weer terug bij af wat betreft m'n fobie.

Nou, ik ga proberen om mezelf uitgekleed en in bed te krijgen zonder te moeten jammeren van de pijn. Ozzie moet zelf traplopen, hoop dat z'n poot het aankan. En dat ik morgen kan autorijden, want ik heb dus echt NIKS meer in huis bijna, lekkere timing, ik wilde wachten met de boodschappen tot m'n ouders bijna kwamen.

Realiseer me nu trouwens pas dat ik ook niet echt kan slepen met boodschappen :') naja, we zien wel, er is wel genoeg blikvoer :P
pi_85208980
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:47 schreef Viking84 het volgende:
LB: wil jij geen docent CKV worden? Dat moet toch ook kunnen met jouw achtergrond?
docenten CKV kun je de gracht mee dempen :X dat gaan namelijk alle kunsthistorici en musicologen die niet aan de bak kunnen komen in een ander werkveld doen...

maatschappijleer, geschiedenis en CKV zijn de meest overbevolkte docenten-groepen. helaasss.... in t westen in elk geval, weet niet hoe t in groningen is...
Kwak
pi_85209021
Aww krijg net sms van schoonbroer om me sterkte te wensen O+
  donderdag 12 augustus 2010 @ 22:54:40 #251
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85209133
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:51 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

docenten CKV kun je de gracht mee dempen :X dat gaan namelijk alle kunsthistorici en musicologen die niet aan de bak kunnen komen in een ander werkveld doen...

maatschappijleer, geschiedenis en CKV zijn de meest overbevolkte docenten-groepen. helaasss.... in t westen in elk geval, weet niet hoe t in groningen is...
Hmmm... maar ze kan het probéren toch? CKV werd bij ons trouwens gegeven door de docent Engels en volgens mij geven docenten klassieke talen ook vaak CKV (of KCV) en maatschappijleer is volgens mij ook een vak dat vaak door docenten geschiedenis wordt gegeven.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 12 augustus 2010 @ 22:55:36 #252
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85209176
Ik ben nu toch wel weer blij met m'n studie Nederlands, geloof ik. Zodra er op een particuliere instelling in het noorden of in de Randstad een plek voor een docent Nederlands vrij komt is die voor mijijijijijij :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_85209518
Bedtijd! Morgen nog een halve dag werken, dan 's avonds een bruidstaartbespreking, en zaterdag ben ik gewoon vrij. :o. Geen idee waarom, maar ik stel geen vragen.

Tot morgen, lieverds! Syreen, succes met je arm vannacht, ik hoop dat je toch lekker kunt slapen!
pi_85209578
Go vik, thats the spirit!
Ben een beetje op mogelijkheden aan het oriënteren, zodat ik wat heb voor bij de studieadviseur.

Echt sneu voor je, Syreen :*. Gelukkig komt er iemand de boosdoener uitlaten.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 23:02:54 #255
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85209598
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:54 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hmmm... maar ze kan het probéren toch? CKV werd bij ons trouwens gegeven door de docent Engels en volgens mij geven docenten klassieke talen ook vaak CKV (of KCV) en maatschappijleer is volgens mij ook een vak dat vaak door docenten geschiedenis wordt gegeven.
Ik heb geen lesbevoegdheid, kan die hier in Groningen niet halen ook, alleen in Utrecht en voor zover ik weet kon dat alleen voltijd....

Daarbij weet ik eigenlijk niet of ik wel geschikt ben om voor de klas te staan :{ Op de kunstacademie lijkt me dan wel weer leuk, dus daar hebben ze een open sollicitatie van me, en ik moet toch maar eens naar de ouderenacademie toe ook.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 23:03:42 #256
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85209644
Heeft iemand hier dat peggyschema nog op de pc staan toevallig? De link die er voor staat doet t niet -O-
  donderdag 12 augustus 2010 @ 23:03:59 #257
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85209657
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 23:02 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik heb geen lesbevoegdheid, kan die hier in Groningen niet halen ook, alleen in Utrecht en voor zover ik weet kon dat alleen voltijd....

Daarbij weet ik eigenlijk niet of ik wel geschikt ben om voor de klas te staan :{ Op de kunstacademie lijkt me dan wel weer leuk, dus daar hebben ze een open sollicitatie van me, en ik moet toch maar eens naar de ouderenacademie toe ook.
Sucks.
En als er al een overvloed is aan docenten die dat vak kunnen geven wordt het ook alleen maar lastiger natuurlijk :X.

Ik ga slapen. Trusten! :W.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? donderdag 12 augustus 2010 @ 23:09:37 #258
70532 loveli
N
pi_85209929
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 23:03 schreef LadyBlack het volgende:
Heeft iemand hier dat peggyschema nog op de pc staan toevallig? De link die er voor staat doet t niet -O-
Op m'n gecrashte pc en op de externe harde schijf waar ik gelukkig alles naartoe had gekopieerd. Die daarna ook crashte -O-
crap in = crap out
  donderdag 12 augustus 2010 @ 23:11:07 #259
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85210004
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 23:09 schreef loveli het volgende:

[..]

Op m'n gecrashte pc en op de externe harde schijf waar ik gelukkig alles naartoe had gekopieerd. Die daarna ook crashte -O-
No!!! dat lijkt me echt erg :X

Morgen ga ik echt mn foto's op dvd zetten :o
pi_85210052
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 23:02 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

vergeet de open universiteit niet! vriend van mij geeft daar cursusen chinees! en dingen als LOI en NTI!
Kwak
  donderdag 12 augustus 2010 @ 23:13:28 #261
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85210136
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 23:12 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

vergeet de open universiteit niet! vriend van mij geeft daar cursusen chinees! en dingen als LOI en NTI!
LOI werkt samen met Windesheim, dus dan moet je daar zijn. En als je cursusmateriaal ontwikkelt zit je alsnog thuis :P.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 12 augustus 2010 @ 23:15:39 #262
331 Merel
Be here now.
pi_85210227
Ik ken mensen die bij het NTI hebben gewerkt, en die zouden je stellig afraden om hetzelfde te doen 8-)
pi_85210687
oh my, ik heb net de Tiffin geproefd... jemug wat lekker. soort arretjescake maar dan beter... omnomnom...

doos is nu dicht anders vreet ik me klem :X

SPOILER: plaatjes not safe for waistline
Kwak
pi_85210785
SPOILER

[ Bericht 3% gewijzigd door Perruche op 12-08-2010 23:35:58 ]
  donderdag 12 augustus 2010 @ 23:48:27 #265
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85211644
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 20:41 schreef anna82 het volgende:
Mijn moeder heeft een cabrio :').
  donderdag 12 augustus 2010 @ 23:50:35 #266
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85211735
En -O- voor vervelende ex-meneren, crashende schijven, geplunder uit portemonnees en zwakke gezondheden en *O* voor leuke jobs en vacatures en lieve vriendjes en goed eten en mooi weer.

Ofzo.
pi_85211836
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 23:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
En -O- voor vervelende ex-meneren, crashende schijven, geplunder uit portemonnees en zwakke gezondheden en *O* voor leuke jobs en vacatures en lieve vriendjes en goed eten en mooi weer.

Ofzo.
*O*
pi_85211851
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 23:48 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Mijn moeder heeft een cabrio :').
Cabrio is hoe dan ook tof! *O*

Ik heb mijn brief af! Ik zou mezelf zo aannemen. En wel 9 minuten voor de deadline verzonden en dat is natuurlijk zeer belangrijk voor een functie waarbij je deadlines moet bewaken... :')
  donderdag 12 augustus 2010 @ 23:54:49 #269
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85211904
Je kan minpuntjes in ieder geval al goed ombuigen naar iets positiefs :+ :P
pi_85212080
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 23:28 schreef Perruche het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_85212416
Ik was zo verzonken in mijn brief dat ik me nu realiseer dat ik voor de tweede keer naar Knevel en VDB kijk, en dat is twee keer te veel.

Maar om meteen mijn bovengenoemde vaardigheid in de praktijk te brengen: ik weet nu wel dat het vandaag de dag van de linkshandigen is! ^O^ Wie viert dit feestje met mij mee? :+
pi_85213757
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 23:59 schreef anna82 het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_85213774
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 00:40 schreef Perruche het volgende:

[..]

SPOILER
En ik weet ook dat ijsberen linkshandig zijn :D
pi_85217221
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:12 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ja dat is juist leuk!! *O*

Wij doen altijd een spel, Triviant of Party&co ofzo, en dan mag je een cadeautje pakken als je het goed hebt. En dan zijn we aan het begin van de avond heel streng en daarna niet meer :')
Ik ben een spelletjes nazi en ik hou alleen van perfecte cadeaus dus dat wordt hem niet :')
paar dagen geleden nog het bord van stratego omgegooid toen ik had verloren na al mijn tactische handelingen en al lang zijn hoge mannen etc had. Heel slim met mijn spion in een valstrik gelokt :9 En toch verloren :(!
pi_85217236
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, ik heb wel een rijbewijs, maar ik rijd haast nooit, dus zoiets durf ik niet zo snel :').
Maar zoiets zou wel wat voor mij zijn: iPod op en gaan met die banaan :').
Auto's hebben gewoon een radio etc. he :P?
pi_85217248
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:35 schreef kwakz0r het volgende:

O je leven klinkt zo fijn nu O+!!! Ik gun het je ook echt!!!!
pi_85217339
Goeiemorgen!
pi_85217356
Ik ga slapen!
pi_85217365
'truste PF!
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 05:12:32 #280
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85217905
Goedemorgen :)
Ontbijt zit er weer in, niet dat ik al zin had maar omdat ontbijt goed voor je is *O*

*O* alvast voor een superdag voor Maria!
*O* voor een superfeestje van Kwak (wat zit dat er ranzig lekker uit :9 )
Syrena, hopelijk kom je de dag goed door! En niet autorijden je moet wel fatsoenlijk kunnen schakelen anders is het veel te gevaarlijk.
pi_85218458
Mogge!
Laatste dag voor de vakantie *O*
Die taart van kwak O+
SPOILER
Anna, succes met de brief!
Vandaag rustig aan doen hoor Syreen, je arm gaat niet ineens veel beter. Let erop hè, dat je niets tot weinig doet vandaag dan.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 08:04:25 #282
229513 Blurred86
Live Positive
pi_85218511
Yikes Syrena, dat klinkt naar zeg! Hoe gaat het vandaag?

Arretjescake lijkt me eerlijk gezegd niet zo lekker, maar ben wel benieuwd naar de momofuku crack pie! Heel veel plezier alvast vanavond Kwak :) En succes met alle voorbereidingen ;)

verder weet ik niet meer waar ik op wilde reageren..

SPOILER
pi_85218555
Spuit ik net toch bijna haarmousse onder mn oksel :+
  Vis een optie? vrijdag 13 augustus 2010 @ 08:17:47 #284
70532 loveli
N
pi_85218601
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 08:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
Spuit ik net toch bijna haarmousse onder mn oksel :+
Okselhaar is ook haar.
crap in = crap out
pi_85218613
Veel succes, Blurred. :*.

Gek genoeg valt het me trouwens best mee, het niet hebben van contact met m'n ex. Het is helemaal niet alsof ik hele dagen met m'n telefoon in m'n handen zit om hem te sms'en, of zo. Ik heb alleen nog wel een hoop vragen waarop ik graag een antwoord zou willen. Ik denk niet dat ik die ooit krijg, en dat maakt het verwerken wel lastig. Maar goed. Vrolijk voorwaarts.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 08:23:44 #286
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85218667
Zo, lekker thuiswerken vandaag :).
pi_85218792
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 08:18 schreef DevilsAndDust het volgende:

Gek genoeg valt het me trouwens best mee, het niet hebben van contact met m'n ex. Het is helemaal niet alsof ik hele dagen met m'n telefoon in m'n handen zit om hem te sms'en, of zo. Ik heb alleen nog wel een hoop vragen waarop ik graag een antwoord zou willen. Ik denk niet dat ik die ooit krijg, en dat maakt het verwerken wel lastig. Maar goed. Vrolijk voorwaarts.
Ik zou denken dat de tweede breuk beter te accepteren is dan de eerste. Pijnlijk & gemeen.
pi_85219335
Goedemorgen. :)

Hoe is het met het pootje Syrena?
:* voor wie het nodig heeft en *O* voor wie wat te vieren heeft.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 09:15:37 #289
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85219433
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 09:17:13 #290
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85219460
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 08:18 schreef DevilsAndDust het volgende:

Fijn :). Gek is dat hè? Je denkt dat je niet zonder kunt en als je zonder móet, dan blijkt je geest toch flexibel genoeg om ook dat te kunnen accepteren. Dat is prettig om te weten voor een eventuele volgende keer dat ik iemand aan wie ik gehecht ben moet loslaten. Ik voel gelukkig niet de behoefte om te mailen of sms'en omdat het beter is zo, maar ook omdat ik weet dat ze niet zal reageren, omdat ze schreef dat het 'voor lang' haar laatste mail was. Ik zou ook niet weten waartoe het zou moeten leiden. Het is gewoon klaar zo. Maar desondanks denk ik nog wel veel aan haar, uit gewoonte :')
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 10:13:20 #291
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85220599
Gewoontes zijn een bitch.... maar klinkt goed dames!! ^O^

En Puff _O- het is maar goed dat ik mn koffie al op had!

Ik krijg zo mn oppaskindje hier *O* O+
pi_85220619
Herkenbaar Vik en DaD! Ja, als je eenmaal weer alleen bent denk je: Ow...was t dat. Als de eerste afgrijselijkheid van gevoelens voorbij is ;)

Hier is mijn tante net Oz komen halen, ze komt rond 12 terug om met mij boodschappen te doen, echt fijn O+
Pijn was vannacht niet te harden, heb er een half uur over gedaan om genoeg moed bijeen te schrapen om op te staan voor een pijnstiller en antibiotica te gaan pakken :') en toen echt trillend van top tot teen op de badkamer gestaan. Maar vanmorgen werd ik wakker, zonder pijn! Ga zo weer een ibu nemen. En m'n haar wassen met 1 hand, want behalve typen kan ik dus niks. Arm is ook gezwollen zag ik vanmorgen (ik heb dunne onderarmen/polsen, dus het was me niet zo opgevallen).

M'n tante zei nog dat het gekneusd kon zijn, denk dat ze gelijk heeft. En een dikke :* voor jullie voor het meeleven!!!
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 10:15:21 #293
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85220646
Ahw Syrena, dat klinkt echt niet tof :X ;(

Neem genoeg pijnstillers inderdaad, maar kijk uit dat je je arm niet daardoor alweer teveel belast!!
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 10:27:03 #294
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_85220929
:o Heb nog helemaal niet gereageerd op het horrorverhaal van Syrena :o Dit klinkt echt te eng en pijnlijk. Sterkte!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 10:31:41 #295
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85221058
Ik had het horrorverhaal van Syrena ook nog niet gelezen. Huuuuuuuuu! :X.
Sterkte ermee!
Niet meer actief op Fok!
pi_85221076
Dat klinkt echt kut Syrena, sterkte! :*
pi_85221375
awh Syrena!!! :o -O- wat kut! Beterschap! :*

en goedemorgen!

Wij zouden om 11 uur gaan sporten :') maar we waren toch wat laat thuis, dat wordt dus nu na half 1 (heb half 1 korte afspraak op de uni)

Zal vanmiddag een foto van al mijn nieuwe jasjes maken O+ 1 lange en 2 korte.. en voor C&A zijn ze ook nog best leuk, en het fijnst: maat 38 :@
Ja doei.
pi_85221426
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 10:27 schreef Tinkepink het volgende:
:o Heb nog helemaal niet gereageerd op het horrorverhaal van Syrena :o Dit klinkt echt te eng en pijnlijk. Sterkte!
Dat ja! Een vriendin van mij had ook een keer bij een soortgelijke gebeurtenis (gevecht tussen honden) haar eigen hond in haar hand hangen. Dat was echt een hele nasty wond, die er ook nog eens heel lang over deed om te genezen.

Gisteren naar Inception geweest en ik vond het zo'n goede film! O+

Lijstje:

O: gekookt eitje, 2 crackers met filet americain en ui.
L: ham/kaas/tomaat/ui/italiaanse kruiden tosti (volkorenbrood)
T: kersen
S: stepshape/interval
T: wodka/chips
D: iets met de boodschappen die ik moet doen.
pi_85221642
Goedemorgen! Sterkte met je arm Syrena, klinkt echt heel naar :* .

En Co, ik vond Inception echt zo'n film die nog een tijdje in je hoofd blijft zoemen, echt heel gaaf!

Ik heb vannacht een innige band met de WC opgebouwd :') heb geen buikpijn meer maar ben nog wel misselijk. En ons huis wordt geschilderd.. Die verflucht helpt ook niet echt mee, dus ga maar lezen in de tuin. Ontbijtje was twee crackers met appelstroop, hoop dat het goed gaat!
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:05:29 #300
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85222141
Oh ja, té foute opmerking van m'n zus gisteren :').

Ik zei dat ik ooit wel kinderen wil en toen zei ze dat ik haar vent wel een weekendje mag lenen, omdat hij graag nog een zoon wil die zijn naam kan doorgeven :')! (niet dat mijn kind zijn naam zou dragen, maar goed :P).
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:06:06 #301
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85222160
Beterschap voor Syreentje en Razzle :Y :*

Oh kut.. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')