Tof. Geldt niet alleen voor rimpels, maar ook voor vetrokken en blubberbuikenquote:
Euhm, ik vind haar toch een tikkie eng hoor.quote:
Hormonen? Eind van de pilstrip?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Meh, ik word een beetje gek van mezelf vandaagIk ben de hele dag al ontzettend down en ik weet niet waarom en ik was vanochtend zo opgeblazen als ikweetniewat
Dus nu ben ik op mn werk, thee aan het drinken en leuk aan het doen richting mn collega
![]()
This is so unlike me
Je ne sais pas! Ik moet geloof ik nog ruim een week, en meestal ben ik aan het eind wel wat verminderd blij maar da's dan écht aan het eind en meestal niet zo heel merkbaar.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Hormonen? Eind van de pilstrip?
Pas ook op met plassen en andere handelingen down underquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:06 schreef conleche het volgende:
Ik vind Christina hot.
Ik had cayennepeper op m'n filet americain gedaan en toen wreef ik in mijn oog net toen ik de telefoon opnam. Ik kon niet anders uitbrengen dan Aaarrghbrgrmllauw!
Mooie vrouw met prachtige curvesquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:34 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Euhm, ik vind haar toch een tikkie eng hoor.
Wat vinden we eigenlijk van Christina Hendricks uit Mad Men? Ik zou met haar best een beschuitje willen eten. Letterlijk natuurlijk
[ afbeelding ]
Is dat laatste niet zo bij iedereen? Ik heb ook foto's waar ik zo lelijk opsta dat ik denk: whut? Ik ben toch veel knapper!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Christina is idd mooiAl wisselt het ook nogal per foto.
Nee, niet bij iedereen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Is dat laatste niet zo bij iedereen?
Oh uiteraard!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Is dat laatste niet zo bij iedereen? Ik heb ook foto's waar ik zo lelijk opsta dat ik denk: whut? Ik ben toch veel knapper!
Daarnaast doet visagie en belichting etc. een hoop.
Er zijn ergere foto's hoor...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:39 schreef Chicolate het volgende:
Christina is een mooie vrouw, maar ik vind in sommige kleding (zoals foto 2) dr voorgevel eigenlijk een beetje too much.
Soms lijken haar boobies vierkant, dat wel.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:53 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Er zijn ergere foto's hoor...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hou best van een decolleté maar zelfs ik ga zo niet rondlopen.
OMG, dat vind ik ook écht niet mooi meerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:53 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Er zijn ergere foto's hoor...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hou best van een decolleté maar zelfs ik ga zo niet rondlopen.
schijnt te maken te hebben met hoe lang je borstbeen is. (en met hoe klein de cup van je kleding is, te klein duwt omhoog).quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
OMG, dat vind ik ook écht niet mooi meer
Ik vind het juist heel mooi als je een groot 'vlak' boven je decolleté hebt, en pas daaronder dus de welvingen. Bij haar begint de bolling zowat in dr hals al
Ik heb maar een heel kort bovenlichaam dus bij mij beginnen ze ook daarquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
OMG, dat vind ik ook écht niet mooi meer
Ik vind het juist heel mooi als je een groot 'vlak' boven je decolleté hebt, en pas daaronder dus de welvingen. Bij haar begint de bolling zowat in dr hals al
Bij mij begint het hoog, maar ik heb weinig tiet, dus kan ik dit soort dingen dragen en er nog 'schattig' uit zienquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:53 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
schijnt te maken te hebben met hoe lang je borstbeen is. (en met hoe klein de cup van je kleding is, te klein duwt omhoog).
je borstaanzet kan pas zijn daar waar je borstbeen eindigt, omdat de spieren daaraan zitten ofzoiets.
ik heb een lang borstbeen en mn tettehz zitten dus vrij laag. fijn, want kan makkelijk grote decolleteees dragen zonder dat je teveel tiet ziet
Fudge is engelse toffeequote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:50 schreef uniekhoorn het volgende:
wat is fudge?
LB je mag nog een heerlijke D hoor, doe er lekker veel groente bij
oooh dat is waar, heerlijk die turkse / Marokkaanse koekjes, maar zó slecht!!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:02 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb me nu niet laten gaan in de diepvries (kilo garnalen gepeld 6,50) of de kruidenafdeling, laat staan de rijst/kokos/griesmeel etc...
ik vergeet steeds dat ie bestaat...
omdat t ramadan is staat er nu een standje met een meneer die allemaal honingkoekjes enzo verkoopt, en er wordt muziek gedraaid en t was vol met allemaal mensen, zo leuk.
Ik ben heel benieuwd naar dat jurkje!! Zelfgemaakte kleren zijn zo tof! Mijn moeder maakt geregeld rokjes en jurkjes voor me, vet handigquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:02 schreef Perruche het volgende:
EN het zwarte jurkje daarvoor had ik te dikke billen, een tuniekje had een lelijke hals en een ander tuniekje vond ik bij mij een beetje tuttig. Morgen m'n 50-style jurkje bij m'n vriendin afmaken
vroeger vond ik het ubersuf maar nu supercool...! Zal een foto maken als 'ie klaar isquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd naar dat jurkje!! Zelfgemaakte kleren zijn zo tof! Mijn moeder maakt geregeld rokjes en jurkjes voor me, vet handig
We hebben hier ook een souk in de binnenstad, daar moet ik ook maar weer eens heenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:02 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb me nu niet laten gaan in de diepvries (kilo garnalen gepeld 6,50) of de kruidenafdeling, laat staan de rijst/kokos/griesmeel etc...
ik vergeet steeds dat ie bestaat...
omdat t ramadan is staat er nu een standje met een meneer die allemaal honingkoekjes enzo verkoopt, en er wordt muziek gedraaid en t was vol met allemaal mensen, zo leuk.
Nee, maar ik wil er nog wel steeds een kopenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:04 schreef Perruche het volgende:
Heeft er hier trouwens ooit wel eens een figuurcorrigerend hemdje aangehad?
Doe ik meestal ook, alleen zijn ze allemaal op heuphoogte tegenwoordigquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil er nog wel steeds een kopen
Ik heb bijna altijd leggings en panty's aan, en die trek ik meestal tot aan mn bh op, dat kleedt ook wel af
Le Souk. Fijne winkel. Souk is gewoon 'markt', daarmee leest jouw zin wel een beetje raar.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
We hebben hier ook een souk in de binnenstad, daar moet ik ook maar weer eens heenlekker neuzen:Y)
Ah zo, ik was inderdaad al een beetje in de war. Vroeg me af of ik misschien helemaal gemist had dat LB naar het midden-oosten was geëmigreerdquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Le Souk. Fijne winkel. Souk is gewoon 'markt', daarmee leest jouw zin wel een beetje raar.
Truequote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Le Souk. Fijne winkel. Souk is gewoon 'markt', daarmee leest jouw zin wel een beetje raar.
Misschien hebben ze de site al wel jaren:quote:Welkom bij Lesouk.
Le Souk is een Noord Afrikaanse winkel. Maar wij verkopen ook veel producten uit andere gebieden. Arabische, Turkse en vele anderen. Kijk bij producten wat wij allemaal hebben. Grote kans dat u bij ons iets vindt wat u nergens anders kon vinden. U kunt bij ons ook grote hoeveelheden bestellen.
Wij zij gevestigd in het hartje Groningen , op leuke Folkingestraat.
Sinds ons lange bestaan hebben wij een goede reputatie opgebouwd en hebben een grote groep trouwe klanten die bij ons steeds komen. Kom langs , proef de sfeer en koop producten die vrijwel nergens anders te vinden.
Kijk rond in de winkel door op de foto’s bovenaan met de muis te komen.
quote:15 oktober2009
De productenlijst is omvangrijk daarom zijn we nog bezig met het samenstellen.we hopen binnekort gereed te krijgen voor 31 december 2009
Yahia Boukhris
administrateur Le Souk
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:01 schreef Perruche het volgende:
Fudge, nom nom nom!
Net de bestelling binnengekregen en er zat 1 heel mooi jurkje bij (de lavendelkleurige met lange mouwen). De rest teruggegaan wegens geen geld. En ik ging naar de apotheek omdat ik een grote verbrande plek op m'n arm heb (van de oven), komt mevrouw aan met aftersunben maar weggegaan. Zo boodschappen doen, niet teveel, want volgende week naar Deutschland!!
Ca dépend, le souk staat ook op de marktquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Truemaar dat wat er op de vis- en grote markt staat kun je dan weer geen souk noemen he
Op de dinsdagmarkt? Het viel me laatst op hoe weinig stoffen/fourniturenkramen er nog zijn op de dinsdag.quote:Heb wel echt de wereld aan goede wol gevonden bij een van de stands, dus ik ga weer vaker naar de markt denk ik(heb er eigenlijk een hekel aan, zo druk met al die mensen
)
En als je naar een toko gaat niet.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:29 schreef neen het volgende:
Een toko is toch ook gewoon een winkel? Maar als je naar de toko gaat weet ook iedereen wat je bedoelt.
inderdaad! en de calendulan-gel nog beter vind ik, heel verkoelendquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:27 schreef Mini_rulez het volgende:
Bij verbrande plekken schijnt Calendulan-zalf goed te zijn.
een toko is een suri/azi/islam winkeltje. de toko is het clubhuis van t koor in adamquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:29 schreef neen het volgende:
Een toko is toch ook gewoon een winkel? Maar als je naar de toko gaat weet ook iedereen wat je bedoelt.
Maar als er 2 toko's bij elkaar zitten en je nog niet hebt bepaald welke? Bijvoorbeeld dat je een overslaat omdat het te druk is.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:30 schreef sigme het volgende:
[..]
En als je naar een toko gaat niet.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:34 schreef sigme het volgende:
Dan moet je gewoon naar Toko Melati, dat weet iedereen.
Het eten van toko semarang is lekker hoor.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:34 schreef sigme het volgende:
Dan moet je gewoon naar Toko Melati, dat weet iedereen.
Ja, vegetarische risolles maken is voor hun passie nr.1quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:43 schreef P.F. het volgende:
o neen kan je oma ook vega risolles maken? en je moeder? dan trouw ik met je!
mijn vader kan goed lempur makenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:45 schreef neen het volgende:
[..]
Ja, vegetarische risolles maken is voor hun passie nr.1
Maar ik weet het niet, gewoon ipv vlees iets anders erin doen ofzo?
Nee, nooit! Ik stel me zo voor dat ik een figuurcorrigerend hemdje net een kerel lijk, omdat dan ook mijn schamel B-cupje in de verdrukking komt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:04 schreef Perruche het volgende:
Vroeger zaten er nog een aantal daar rond de vismarkt. Waar nu de Febo zit, en dat losstaande pandje aan het koude gat (tussen vis- en grote markt, vanuit de vismarkt voor de bakker bart).quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En die wolkraam was inderdaad op dinsdagze staan er elke week zei die mevrouw. En dan heb je natuurlijk nog de stoffenkraam, en de kraam met lintjes en kantjes en tafelkleden enzo
Maar echt fournituren... daar is Groningen niet rijk aan geloof ik
Mijn beste vriendin woont tegenover winkelcentrum Bos&Lommer, die heeft geen LeSouk nodigquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:50 schreef anna82 het volgende:
[..]
Nee, nooit! Ik stel me zo voor dat ik een figuurcorrigerend hemdje net een kerel lijk, omdat dan ook mijn schamel B-cupje in de verdrukking komt.
Le SoukAmsterdam is zo groot, waarschijnlijk zijn er heel veel Le Souk-en die ik nog niet gevonden heb, of uberhaupt nooit ga vinden omdat ik al verdwaal als ik twee keer linksaf ga.
Echt?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Vroeger zaten er nog een aantal daar rond de vismarkt. Waar nu de Febo zit, en dat losstaande pandje aan het koude gat (tussen vis- en grote markt, vanuit de vismarkt voor de bakker bart).
Met kousen en fournituren.
Hm, nee ik heb het laatst pas leren waarderenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:52 schreef neen het volgende:
Krijg je dan ook zoveel mee naar huis?
Ik heb trouwens wel erg zin in stamppot boerenkool met heel veel spekjes.
Het forum? Forum? Ik ken geen forum......quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:55 schreef neen het volgende:
Wat vinden de Groningers hier stiekem van hetforum
ja maar ze koken niet zo vaaak vega... nja sayur wel natuurlijk maar jaaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:59 schreef neen het volgende:
Ik neem alles mee omdat het natuurlijk gratis is!
Straks ga ik Pools eten, ik ben benieuwd er is iig Pools bier. Oh ik neem wodka mee, dat kan ik natuurlijk beter drinken.
Wat voor iets doe je precies?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:14 schreef Sts het volgende:
En toen was er...signaal!OMG er kwam signaal uti mijn muizenmeting!
Althans, dat denk ik, ik hoop niet dat het meer getrainde oog dadelijk mijn conclusie de grond inboort.
Sorry, dat moest ik even posten.
Whehe, mijn moeder ook niet. Alle groenten smaken exact hetzelfde. Naar zo'n wit sausje met nootmuskaat namelijk. De structuur is ook altijd hetzelfde: pap.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:56 schreef P.F. het volgende:
[..]
Hm, nee ik heb het laatst pas leren waarderenmaar volgens mij is die hij maakt TE waterig..
Hij kan ook goed Chinees kokenmet waterkers
maar dan chinees chinees.... maar ja hij kookt nooit want dan wordt het zo van dag ervoor alles bedenken deel boodschappen halen... volgende dag om 8.00 boodschappen doen tot 14.00 . 14.30 beginnen............ 21.30 eten klaar.
Ik hou niet van NLs etenBahhh. Nou ja grapje maar mn moeder kan niet koken.
Ik moest een NMR sequentie (deels) programmeren zodat we signaal van fosformetabolieten kunnen meten in het muizenhart. Maar dat ding klopt als een malle, dus het moest wel getriggerd zijn enzo. En dat lijkt nu geluktquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:25 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat voor iets doe je precies?
Ik dacht dat je een muizennest bij je thuis had gevonden met één of ander apparaat!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:30 schreef Sts het volgende:
[..]
Ik moest een NMR sequentie (deels) programmeren zodat we signaal van fosformetabolieten kunnen meten in het muizenhart. Maar dat ding klopt als een malle, dus het moest wel getriggerd zijn enzo. En dat lijkt nu gelukt. Dat had ik niet verwacht o.b.v. de fantoommetingen.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een muizennest bij je thuis had gevonden met één of ander apparaat!
O ik ookquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:32 schreef conleche het volgende:
In Before The Stortbui!
Mijn pakketje van de H&M is er wel. Tenminste dat ligt bij de buren die er niet zijn. Ik weet bij god niet meer wat ik besteld heb. Ik ben geen emo-eter, want dan krijg ik juist geen hap door mijn keel, maar een emo-shopper!
Ik weet maar half waar je het over hebt, maar fijn dat het gelukt is.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:30 schreef Sts het volgende:
[..]
Ik moest een NMR sequentie (deels) programmeren zodat we signaal van fosformetabolieten kunnen meten in het muizenhart. Maar dat ding klopt als een malle, dus het moest wel getriggerd zijn enzo. En dat lijkt nu gelukt. Dat had ik niet verwacht o.b.v. de fantoommetingen.
Hoe dan ook kan ik een extra paragraaf aan mijn verslag toevoegen waar ik blij van word.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:39 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik weet maar half waar je het over hebt, maar fijn dat het gelukt is.Ik weet dan weer wel hoe frustrerend het is als je iets op probeert te zetten dat niet werkt.
ik krijg enorme uitslag van calendulan... wij smeren altijd engelse ontzmettende en pijnstillende zalfquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:27 schreef Mini_rulez het volgende:
Bij verbrande plekken schijnt Calendulan-zalf goed te zijn.
leiden = de tentquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:46 schreef LadyBlack het volgende:
Hier hoor je de corpsleden altijd praten wat er "op de kroeg" allemaal gebeurd isEen andere naam voor hun clubhuis ken ik niet.
Ja, vies ranzig stinkhol misschienmijn beste vriend woont naast ze, en god wat een ongelooflijke stank hangt er bij de achterdeur
dat heeft een vriendin van mij, al 2,5 jaar in haar PhD en geen soortgelijke projecten in de endo groep zodat ze ergens mee kan publiceren...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:39 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik weet maar half waar je het over hebt, maar fijn dat het gelukt is.Ik weet dan weer wel hoe frustrerend het is als je iets op probeert te zetten dat niet werkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben gek op comics <3 En als verrassing heeft hij volume 1 van The Sandman Absolute Edition voor me gekocht via Amazon. Één van de allerbeste comics ooit.
Volume 1 bestaat uit deel 1 t/m 20 van The Sandman, in supermooie hardcover edition![]()
Oh, wat goed! Hoe, wat, waar? In ieder geval:quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:54 schreef Goodbye het volgende:
Ohja, ik heb een nieuwe baan!![]()
![]()
![]()
Ik vergeet het telkens weer![]()
![]()
Feli!!!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:54 schreef Goodbye het volgende:
![]()
![]()
![]()
De 23e! Volgende week vrijdag is mijn laatste werkdag.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Feli!!!Wanneer begin je? En is je oude baas niet sad, of is het binnen hetzelfde bedrijf?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:55 schreef Syrena het volgende:
Ik heb auwVriendin was op bezoek met haar honden, alledrie mannetjes. Na het wandelen weer bij ons de tuin in, gaat Ozzie er ineens eentje van haar te lijf. Dus ik pak Oz bij zijn halsband om 'm naar binnen te doen, vliegen ze helemaal op elkaar af, echt grommen en flink bijten, dus ik geef een ruk en *HAP* hangt Ozzie per ongeluk in mijn arm
![]()
Bovenop zit nu echt een gat, kan zo de spier zien (dacht eerst bot), onderkant minder diep maar wel bloed. Vriendin Ozzie naar binnen gedaan, ik gauw de dokter gebeld, konden direct komen, haar honden in de auto, kind met ijsje ook mee.
Ontsmetten, zwaluwstaartjes (hechten kan niet ivm infectiegevaar), pleisters en een tetanusprik en antibioticaEn eenmaal buiten bleek kind 't ijsje over zichzelf & in de auto gekotst te hebben, ocharm.
En nu doet mijn arm echt giga zeer, en ik had nog was hangen die gestreken moeten ik moet naar de winkel morgen
Naja, mss is de pijn dan wat minder.
Leuk joh, verkansie![]()
Drie keer raden wie er volgend jaar naar een fijn hondenpension gaat......
Dat zal hem leren!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:58 schreef P.F. het volgende:
Omdat ik boos opbelde is de beste man er nu wel voor 6 uur, maar nu had ik al besloten mij niet meer mooi te maken en aan te kleden want het had toch allemaal geen zin.
Ja ik zat hier met nat haar en in pyjamaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:00 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat zal hem leren!![]()
GB> Feli met je baan!!!
Verrek, ik kan wel typen, doet ook minder zeer. Wat raarwas vouwen net ging echt niet.
het stuk bijwerkingen sla ik altijd over. geheid dat je ze allemaal krijgt als je weet welke er zijn...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:05 schreef Syrena het volgende:
Oh man, ik wil mijn pappie en mammieNU!
Dan kan ik tenminste naar mijn eigen huis, eigen bed, eigen spullen, eigen TV en kunnen zij weer op mijn harige broer letten. Die nu alweer verlangend kijkt omdat ie uit wil. Ik ga eisen dat ze me iets leuks meebrengen uit SchotlandZo lang het maar geen vier poten heeft
![]()
Ga nu de bijsluiter van de antibiotica lezen, bijwerkingen FTW....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:29 schreef sigme het volgende:
Syrena, jij kan ook nooit normaal twee weken op de hond passen hmm
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar had Ozzie antibiotica, en een beet in z'n reet. Maar liever ik dan de honden eigenlijk.
En dan heb je een vorm van straatvrees en dan loop je alle stomme dingen gewoon in je eigen huis opvan je eigen hond
![]()
Hopelijk morgen geen deuk in mijn auto als ik boodschappen ga doen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Utrecht: het Gele Kasteel.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
leiden = de tent
delft = de zaak
a'dam = de toko
grun = de kroeg
rotterdam = de soos (geloof ik)
rest weet ik niet...
met europa cantat moest ik daar elke dag lunchen. het stinkt er naar nat schaap...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Utrecht: het Gele Kasteel.(Ook wel de kroeg.)
Oh, wat rot zeg. Soms is wetenschap echt niet leuk.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:53 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat heeft een vriendin van mij, al 2,5 jaar in haar PhD en geen soortgelijke projecten in de endo groep zodat ze ergens mee kan publiceren...
ze doet iets met twee genen (een daarvan is al "noodoplossing nummer 1") die maar op 1 manier/heel moeilijk tot expressie komen ofzo. en ze krijgt gewoon geen resultaten. ook geen negatieve. dus ze kan niks ermee... zo furstrerend... de methode zou moeten werken, gebaseerd op andere studies, maar doet dat dus niet op deze genen. ze kan echte ook niet bewijzen dat het níet werkt want dan moet ze allerelie andere genen en methodes gaan testen om te vergelijken en dat is een phd op zich... arm kind...
Yip, een paper voor dat vak wat ik gedaan had in Porto!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:17 schreef shinydiscoball het volgende:
Sandman, daar heeft Maria toch een artikel over geschreven?
Gefeli met uwe nieuwe job GB!
Jij bent vast behoorlijk populair!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik sta dus ook op een datingsite, maar als ik de profielen bekijk van de kerels die mijn profiel hebben bekeken, zakt de moed me toch behoorlijk in de schoenen..
Oh, ik heb vrijwel niets ingevuld hoor. En er al helemaal geen foto op staan (of misschien is dat maar beter ookquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij bent vast behoorlijk populair!. Je kunt zelf ook selectiecriteria instellen hè? (op RP iig). Dan kun je meteen al een hoop eruit filteren
.
heftig.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:36 schreef P.F. het volgende:
Ook best wel ziek hoor: Roeier doodt zichzelf na joints (Kende hem alleen van gezicht)
Hahaha. Toen hier een kamer vrij was, hadden we ook wat jongens uitgenodigd om te komen kijken. Ik zag toen een jongen lopen op straat met z'n vader en ik dacht: "Die zijn het vast!". Uiteindelijk bleken ze op zoek te zijn naar een huis om te kopen, maar ze wilden best komen kijken. Kreeg ik later een mailtje van hem dat hij geïnteresseerd was in de kamer, maar het huurbedrag te hoog vond. En hij deed ook nog een alternatief voorstel. Jongen, tien anderen voor jou! En ook nog met je papa komenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:04 schreef neen het volgende:
Lolz, iemand komt hier echt om 12 uur 's ochtends een kamer bekijkendoe normaal
Edit: en z'n ouders, dus ik zet even lekker wat hollandse muziek op
Herkenbaarquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Al staat er wel één verdomd lekkere kerel op die datingsite. Maar die durf ik niet aan te spreken omdat 'ie zo knap is..
En wat denk je dat je zelf bentquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Al staat er wel één verdomd lekkere kerel op die datingsite. Maar die durf ik niet aan te spreken omdat 'ie zo knap is..
Mijn lange-termijngeheugen is inderdaad verassend goed! Helaas vergeet ik wel dingen als bruine bonen, als ik chili-con-carne ga makenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Yip, een paper voor dat vak wat ik gedaan had in Porto!Die inderdaad in het digi blaadje van de opleiding Engels was geplaatst daaro
Good memory, Shinyface!
Ja doei! Er is vast wel 1 visite die wel een rondje met de hond wil lopen en jou mee wil nemen om te verzorgen!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:50 schreef Syrena het volgende:
Awww Anna, wat lief! Geeft me weer hoop haha.
Arm gaat goed als ik heel stil zit (of typ). Maar zodra ik iets anders ga doen doet het echt wel f*kking zeer. Geen rondje voor Ozziekan mijn schoenen niet aandoen, en z'n riem niet om. Hoop dat ie in de tuin wil poepen straks
En mn tante kan ik niet bellen, die heeft verjaardag van haar man
![]()
Morgen is het vast minder. Moet nl. echt HEEL dringend m'n haar wassen
Da's een snelle reactiequote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:54 schreef Goodbye het volgende:
![]()
![]()
![]()
Oh, wat voor eentje? In Grunn?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:13 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb een heel leuke vacature gezien!!!
Must...Get...Job![]()
twee mensen uit mn vriendengroep van engels hebben sinds begin mei een baby, echt een schatje! die komt dus mee, maar eet nog van mamaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:14 schreef LadyBlack het volgende:
GB jij hebt een nieuwe baan? Gefeliciteerd!
En Kwak, wie komt er met een baby? En wat heb je je uitgesloofd, leuk!
Ohja, mijn D is geworden: een groot bord rijst met boontjes in satesaus
Ja! en precies de goeie combinatie van mensen en kunstquote:
Wat lief!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:41 schreef anna82 het volgende:
XM, hebben jij en Duvel een cabrio? Gaaf!
Ik kwam thuis en toen vond ik een vriendje met spinnenweb in zijn haar, moddervegen op zijn gezicht en andere niet te definieren vunzigheid op zijn kleren. Was hij de kruipruimte ingegaan om ondergronds een tv-kabel te leggen omdat ik geen kabels door het huis wil hebbenEn tussendoor had hij ook nog gekookt!
Een toen ik dat vervolgens had opgewarmd, omdat hij ging douchen, zei hij onder het eten ook nog: "Wat heb je lekker gekookt!"
![]()
Tevens ben ik wel benieuwd naar de belevenissen van Merel, ik kan heel goed luisteren lezen.
vanmiddag kreeg ik van VMW een linkje van een leuke vacature (wat ik heel attent vond!), dus die ga ik nu eens bekijken!
Inderdaad!! Mensen die met je meedenken zijn echtquote:
Dan heeft ie toch alleen maar een goeie match met jou?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
heb je misschien het receptje voor de rocky road tiffin. Het klinkt lekker maar met google kom ik nergensquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:07 schreef kwakz0r het volgende:
hoi. ik heb kip in de marinade staan, rocky road tiffin in de koelkast staan en een bodem-koek gebakken om straks te verkruimelen en in mn fancy taart te doen. en alle afwas alweer schoon.trotse huisvrouw voel ik me nu.
ga nu een planning maken wanneer ik wat moet doen morgen, zodat alles op tijd af is. half zeven staat iedereen op de stoep. spann0nd! baby komt ook meebaby is zó'n schatje!
Merel, je mag mij ook altijd pm-en...
Noop, maar ik hoor goede verhalen over die van de HEMA.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:04 schreef Perruche het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh gnorf.oh, vervelend is dat. Is dit de eerste keer dat zich zoiets voordoet of gebeurt het wel vaker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Als zuslief iets in dr kop heeft, heeft ze het niet in haar kont, en als vriendje met haar in discussie gaat wordt dat alleen maar gezeik/geruzie, wat ook weer kut is voor de verjaardag van zn mams (die heeft er altijd al moeite mee dat het vaak niet zo botert tussen die twee), dus dat wil ik liever ook nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:38 schreef LadyBlack het volgende:
Nou Maria, dan laat je je vriend dat toch even bediscussiëren?
Ik zou het daar echt niet mee eens zijn
Nou ze is nogal van de witte voetjes halen bij hun mams geloof ik, haar verjaardagen en moederdag moeten altijd grootuitquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:38 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
oh, vervelend is dat. Is dit de eerste keer dat zich zoiets voordoet of gebeurt het wel vaker?
You just made my dayquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Als zuslief iets in dr kop heeft, heeft ze het niet in haar kont,
ah ok. Ik zat me al af te vragen, sinds wanneer moet een cadeau duur zijn? Gaat toch om het ideequote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nou ze is nogal van de witte voetjes halen bij hun mams geloof ik, haar verjaardagen en moederdag moeten altijd grootuitPlus in haar ogen betalen wij niet als stelletje, maar als individu. Daar wil ik m.i.v. volgende verjaardag / gelegenheid wel van af denk ik.
Nou we hoeven aan de bloemen e.d. ook niet mee te betalen hoor! Het is alleen dat wij nu alle 3 de kaartjes schijnbaar zelf betalen, want 17,50 de man is niet veelquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:42 schreef Phaidra het volgende:
Succes LB! Joe ken doe it!
Maria, vervelend gezeur zeg. Als zij meer wil geven doet ze dat toch lekker uit eigen naam ipv jullie 'dwingen' mee te betalen...
quote:
Tenksquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:57 schreef Sts het volgende:
@ Maria, ik heb er echt een hekel aan als mensen menen in je portemonnee te kunnen kijken. Maar goed, laat gaan, laat gaan en de volgende keer misschien maar niet meer samen voor een cadeau zorgen.
Zo'n familie heb ik nouquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:01 schreef Viking84 het volgende:
Wat een familiegezeur, Maria!
Mijn zus en ik hebben vanmiddag even over onze schoonzus zitten roddelen. Gelukkig ben ik niet de enige die niet zo goed weet wat ze met haar moet
. En we hebben afgesproken dat we dit jaar weer op de traditionele wijze Sinterklaas gaan vieren met pakjes onder een kleed en gedichten en wie 6 gooit met de dobbelsteen mag een pakje pakken
. Mijn schoonzus heeft die traditie ooit om zeep geholpen (want dat vond ze zo'n gedoe
) en nu gaan wij hem in ere herstellen
.
Mooiquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:06 schreef Razztwizzle het volgende:
Klinkt als een leuke dag Vik!
Roddelen over schoonzussendie van ons (vriendin van broer van mijn lief) heet "het ijskonijn", kan alleen gezellig doen met haar eigen familie en zegt nooit wat. En ze gaat gebaren naar zwager als ze naar hus wil, omdat ze denkt dat niemand het ziet. En ze lacht nooit.
En het ergste is dat zwager hier twee dagen was en steeds over haar zat te klagen en telkens als ik m'n lief knuffelde iets zei in de trant van "Goh, dat doet IJskonijn nou nooit"
.
Ohja! Die jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Die zwager die hier was, Razz?.
Ja dat is juist leuk!!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:01 schreef Viking84 het volgende:
Wat een familiegezeur, Maria!
Mijn zus en ik hebben vanmiddag even over onze schoonzus zitten roddelen. Gelukkig ben ik niet de enige die niet zo goed weet wat ze met haar moet
. En we hebben afgesproken dat we dit jaar weer op de traditionele wijze Sinterklaas gaan vieren met pakjes onder een kleed en gedichten en wie 6 gooit met de dobbelsteen mag een pakje pakken
. Mijn schoonzus heeft die traditie ooit om zeep geholpen (want dat vond ze zo'n gedoe
) en nu gaan wij hem in ere herstellen
.
Surprises maken doen wij niet, wel gedichten van hoogstaande kwaliteitquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Zo'n familie heb ik nouTerwijl ik surprise maken erg leuk vind
Mag ik meedoen
![]()
O god wat sneuquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:06 schreef Razztwizzle het volgende:
En ze gaat gebaren naar zwager als ze naar hus wil, omdat ze denkt dat niemand het ziet.
Dat lijkt me best pijnijkquote:En het ergste is dat zwager hier twee dagen was en steeds over haar zat te klagen en telkens als ik m'n lief knuffelde iets zei in de trant van "Goh, dat doet IJskonijn nou nooit"
.
Oh, hetzelfde schuitjequote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben een beetje aan het kijken wat ik zal gaan doen tot ik m'n gedroomde onderwijsbaan heb. Ik wil (zoveel mogelijk) uit de klauwen van het UWV blijven, maar ik heb niet zo heel veel mogelijkheden (alles is catering, telefonische klantenservice etc). Kan wel post gaan bezorgen, bijv bij DHL, 2 keer per week. Dat is misschien iets... (alleen kut als het regent, maar ja). Verschil met vorig jaar is dat ik nu weet dat het tijdelijk is omdat ik alleen maar hoef te wachten tot mijn onderwijsbaan voorbij komt.
Dat is ook wel een goed idee idd! Het zal wel een allegaartje worden, want huiswerkbegeleiding kan ik niet fulltime doen en post bezorgen WIL ik niet fulltime doenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:14 schreef Razztwizzle het volgende:
En iets onderwijsgerelateerds Vik? Huiswerkbegeleiding, bijles?
Ja, ik heb wel een rijbewijs, maar ik rijd haast nooit, dus zoiets durf ik niet zo snelquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh, hetzelfde schuitje
Heb je geen rijbewijs? Kun je fijn koerier worden, scheelt met de regen
Briefje ophangen in de supermarkt ook!!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is ook wel een goed idee idd! Het zal wel een allegaartje worden, want huiswerkbegeleiding kan ik niet fulltime doen en post bezorgen WIL ik niet fulltime doen. Hoe zou ik zoiets kunnen aanpakken? Huiswerkinstituten benaderen? Willen ze niet liever een student?
M'n vriendin heeft vorig jaar een scholier begeleid voor zijn eindexamen (HAVO), via een soort huiswerkinstituut. Zal ik je (Vik, dusquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:14 schreef Razztwizzle het volgende:
En iets onderwijsgerelateerds Vik? Huiswerkbegeleiding, bijles?
Doe maarquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
M'n vriendin heeft vorig jaar een scholier begeleid voor zijn eindexamen (HAVO), via een soort huiswerkinstituut. Zal ik je (Vik, dus) daar de naam van geven (dat instituut, niet de scholier
).
Ik vond je zwager trouwens best leuk (die van Razz, dus)..
Die komen er wellicht ook, maar de school moet eerst een plan bedenken en daar ga ik niet op zitten wachtenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:21 schreef Razztwizzle het volgende:
Vik, kan je niet via je stageschool wat bijlesleerlingen regelen?
het is het receptje van Attic24, alleen houd ik niet van cranberries dus heb ik er marshmallows door gedaan. gevolg is dat je wel een beetje extra boter en chocola moet smelten en die het beste er achteraf in de vorm over gooien, anders blijft de marshmallow teveel aan de bovenkant zitten en wordt t niet gladquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:30 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
heb je misschien het receptje voor de rocky road tiffin. Het klinkt lekker maar met google kom ik nergens
Nee, daar heb ik dus écht geen zin in en de ervaring leert dat dat ook niks voor mij is.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:26 schreef LadyBlack het volgende:
En freelance-baantjes als webcontent schrijven enzo? Je bent Neerlandicus, dus daar moet je gekwalificeerd voor zijn
Dat zijn twee héél goeie argumenten tegen freelance jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik dus écht geen zin in en de ervaring leert dat dat ook niks voor mij is.
Freelance --> onzekere financiële situatie met als gevolg stress.
Schrijven --> vanuit huis en ik moet gewoon het huis uit, anders word ik gek.
Dat is zeker al bijna!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:35 schreef kwakz0r het volgende:
zo. crack pie 1 staat in de oven, crack pie 2 staat klaar. aardappels gekookt voor de aardappeltortilla van morgen en een retemooi schema gemaakt wanneer ik morgen uiterlijk waar aan moet beginnen...
dan nu nog even proberen mn kussenhoes af te haken :$ jezus wat ben ik stepford wife vandaag zeg...
oh en vriendje komt zondag thuis, en dat is al bijnazeker gezien de drukte morgen en dat ik dit weekend naar mn papa en mama ga... zuhuuucht
Toen ik net afgestudeerd was, leek het me echt wat voor mij, dat freelancen. Lekker vanuit huis enzo. Nou, het was echt verschrikkelijk: je ziet niemand, spreekt niemand en je wordt zó gemakkelijk afgeleid. Bovendien zijn er ontzettend veel mensen die dat doen en ik zat een beetje vrijwillig te schrijven om een portfolio op te bouwen, vreselijk.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat zijn twee héél goeie argumenten tegen freelance ja
Ik heb mezelf wel voorgenomen om wat artikelen te gaan schrijven in de ub, om weer even met mn hersens en vakkennis bezig te zijn, en bovendien mn huis uit te zijn inderdaad. Ik had het nooit van mezelf gedacht maar ik verveel me een ongeluk alleen thuis
Ik hoop dat ze het leuk vindt ja!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:29 schreef anna82 het volgende:voor Maria, en het is vast al gezegd, maar het gaat toch niet alleen om het geld? Schoonmams gaat het hartstikke leuk vinden dat ze een avondje met jou en vriendje op stap gaat, dat is onbetaalbaar!
Ik schrijf ook een sollicitatiebrief en ik ben nu bij het stukje waar ik ga schrijven waarom ik zo geschikt ben voor de functie en ik weet niets, blanco. En hij moet voor 13-8 binnen zijn. En ik zit in de deadlock.
docenten CKV kun je de gracht mee dempenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:47 schreef Viking84 het volgende:
LB: wil jij geen docent CKV worden? Dat moet toch ook kunnen met jouw achtergrond?
Hmmm... maar ze kan het probéren toch? CKV werd bij ons trouwens gegeven door de docent Engels en volgens mij geven docenten klassieke talen ook vaak CKV (of KCV) en maatschappijleer is volgens mij ook een vak dat vaak door docenten geschiedenis wordt gegeven.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
docenten CKV kun je de gracht mee dempendat gaan namelijk alle kunsthistorici en musicologen die niet aan de bak kunnen komen in een ander werkveld doen...
maatschappijleer, geschiedenis en CKV zijn de meest overbevolkte docenten-groepen. helaasss.... in t westen in elk geval, weet niet hoe t in groningen is...
Ik heb geen lesbevoegdheid, kan die hier in Groningen niet halen ook, alleen in Utrecht en voor zover ik weet kon dat alleen voltijd....quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hmmm... maar ze kan het probéren toch? CKV werd bij ons trouwens gegeven door de docent Engels en volgens mij geven docenten klassieke talen ook vaak CKV (of KCV) en maatschappijleer is volgens mij ook een vak dat vaak door docenten geschiedenis wordt gegeven.
Sucks.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb geen lesbevoegdheid, kan die hier in Groningen niet halen ook, alleen in Utrecht en voor zover ik weet kon dat alleen voltijd....
Daarbij weet ik eigenlijk niet of ik wel geschikt ben om voor de klas te staanOp de kunstacademie lijkt me dan wel weer leuk, dus daar hebben ze een open sollicitatie van me, en ik moet toch maar eens naar de ouderenacademie toe ook.
Op m'n gecrashte pc en op de externe harde schijf waar ik gelukkig alles naartoe had gekopieerd. Die daarna ook crashtequote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:03 schreef LadyBlack het volgende:
Heeft iemand hier dat peggyschema nog op de pc staan toevallig? De link die er voor staat doet t niet
No!!! dat lijkt me echt ergquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Op m'n gecrashte pc en op de externe harde schijf waar ik gelukkig alles naartoe had gekopieerd. Die daarna ook crashte
vergeet de open universiteit niet! vriend van mij geeft daar cursusen chinees! en dingen als LOI en NTI!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb geen lesbevoegdheid, kan die hier in Groningen niet halen ook, alleen in Utrecht en voor zover ik weet kon dat alleen voltijd....
Daarbij weet ik eigenlijk niet of ik wel geschikt ben om voor de klas te staanOp de kunstacademie lijkt me dan wel weer leuk, dus daar hebben ze een open sollicitatie van me, en ik moet toch maar eens naar de ouderenacademie toe ook.
LOI werkt samen met Windesheim, dus dan moet je daar zijn. En als je cursusmateriaal ontwikkelt zit je alsnog thuisquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
vergeet de open universiteit niet! vriend van mij geeft daar cursusen chinees! en dingen als LOI en NTI!
SPOILER: plaatjes not safe for waistlineOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Perruche op 12-08-2010 23:35:58 ]
Mijn moeder heeft een cabrioquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:41 schreef anna82 het volgende:
XM, hebben jij en Duvel een cabrio? Gaaf!
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Envoor vervelende ex-meneren, crashende schijven, geplunder uit portemonnees en zwakke gezondheden en
voor leuke jobs en vacatures en lieve vriendjes en goed eten en mooi weer.
Ofzo.
Cabrio is hoe dan ook tof!quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:28 schreef Perruche het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:59 schreef anna82 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:40 schreef Perruche het volgende:
[..]En ik weet ook dat ijsberen linkshandig zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben een spelletjes nazi en ik hou alleen van perfecte cadeaus dus dat wordt hem nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja dat is juist leuk!!
Wij doen altijd een spel, Triviant of Party&co ofzo, en dan mag je een cadeautje pakken als je het goed hebt. En dan zijn we aan het begin van de avond heel streng en daarna niet meer
Auto's hebben gewoon een radio etc. hequote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel een rijbewijs, maar ik rijd haast nooit, dus zoiets durf ik niet zo snel.
Maar zoiets zou wel wat voor mij zijn: iPod op en gaan met die banaan.
O je leven klinkt zo fijn nuquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:35 schreef kwakz0r het volgende:
zo. crack pie 1 staat in de oven, crack pie 2 staat klaar. aardappels gekookt voor de aardappeltortilla van morgen en een retemooi schema gemaakt wanneer ik morgen uiterlijk waar aan moet beginnen...
dan nu nog even proberen mn kussenhoes af te haken :$ jezus wat ben ik stepford wife vandaag zeg...
oh en vriendje komt zondag thuis, en dat is al bijnazeker gezien de drukte morgen en dat ik dit weekend naar mn papa en mama ga... zuhuuucht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anna, succes met de brief!
Vandaag rustig aan doen hoor Syreen, je arm gaat niet ineens veel beter. Let erop hè, dat je niets tot weinig doet vandaag dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Okselhaar is ook haar.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
Spuit ik net toch bijna haarmousse onder mn oksel
Ik zou denken dat de tweede breuk beter te accepteren is dan de eerste. Pijnlijk & gemeen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Veel succes, Blurred..
Gek genoeg valt het me trouwens best mee, het niet hebben van contact met m'n ex. Het is helemaal niet alsof ik hele dagen met m'n telefoon in m'n handen zit om hem te sms'en, of zo. Ik heb alleen nog wel een hoop vragen waarop ik graag een antwoord zou willen. Ik denk niet dat ik die ooit krijg, en dat maakt het verwerken wel lastig. Maar goed. Vrolijk voorwaarts.
Fijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Veel succes, Blurred..
Gek genoeg valt het me trouwens best mee, het niet hebben van contact met m'n ex. Het is helemaal niet alsof ik hele dagen met m'n telefoon in m'n handen zit om hem te sms'en, of zo. Ik heb alleen nog wel een hoop vragen waarop ik graag een antwoord zou willen. Ik denk niet dat ik die ooit krijg, en dat maakt het verwerken wel lastig. Maar goed. Vrolijk voorwaarts.
Dat ja! Een vriendin van mij had ook een keer bij een soortgelijke gebeurtenis (gevecht tussen honden) haar eigen hond in haar hand hangen. Dat was echt een hele nasty wond, die er ook nog eens heel lang over deed om te genezen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:27 schreef Tinkepink het volgende:
Heb nog helemaal niet gereageerd op het horrorverhaal van Syrena
Dit klinkt echt te eng en pijnlijk. Sterkte!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |