abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 augustus 2010 @ 21:41:45 #201
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85205318
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 21:38 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

oh, vervelend is dat. Is dit de eerste keer dat zich zoiets voordoet of gebeurt het wel vaker?
Nou ze is nogal van de witte voetjes halen bij hun mams geloof ik, haar verjaardagen en moederdag moeten altijd grootuit :') Plus in haar ogen betalen wij niet als stelletje, maar als individu. Daar wil ik m.i.v. volgende verjaardag / gelegenheid wel van af denk ik.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_85205362
Succes LB! Joe ken doe it!

Maria, vervelend gezeur zeg :{ . Als zij meer wil geven doet ze dat toch lekker uit eigen naam ipv jullie 'dwingen' mee te betalen...
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 12 augustus 2010 @ 21:43:09 #203
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85205375
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 21:40 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Als zuslief iets in dr kop heeft, heeft ze het niet in haar kont,
You just made my day :D _O_ _O-
pi_85205427
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 21:41 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Nou ze is nogal van de witte voetjes halen bij hun mams geloof ik, haar verjaardagen en moederdag moeten altijd grootuit :') Plus in haar ogen betalen wij niet als stelletje, maar als individu. Daar wil ik m.i.v. volgende verjaardag / gelegenheid wel van af denk ik.
ah ok. Ik zat me al af te vragen, sinds wanneer moet een cadeau duur zijn? Gaat toch om het idee :?

succes met 't oplossen :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  donderdag 12 augustus 2010 @ 21:45:01 #205
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85205462
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 21:42 schreef Phaidra het volgende:
Succes LB! Joe ken doe it!

Maria, vervelend gezeur zeg :{ . Als zij meer wil geven doet ze dat toch lekker uit eigen naam ipv jullie 'dwingen' mee te betalen...
Nou we hoeven aan de bloemen e.d. ook niet mee te betalen hoor! Het is alleen dat wij nu alle 3 de kaartjes schijnbaar zelf betalen, want 17,50 de man is niet veel :') (dat daar 70 euro voor de twee andere kaartjes bij komt laten we achterwege).

Nouja dit is een eenmalig iets wat mij betreft. Volgend jaar een kleiner kadootje, of een kadootje wat we niet samen doen, en da's dan dat. Pfff.

</zeur> oO<
  donderdag 12 augustus 2010 @ 21:46:43 #206
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85205539
Aurum: vind ik ook, en ik vond die kaartjes al een heel groot kado, eigenlijk (zowel qua idee als qua uitgaven :P)

quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 21:43 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

You just made my day :D _O_ _O-
*;

Maar goed, what's done is done. Ik heb mn energie voor andere dingen nodig (8> Maar volgende keer mag ze zelf een kado betalen, of we spreken van tevoren af hoeveel we betalen. *sputter*
pi_85205764
Herkenbaar familiegezeur, Maria :{. Heb vorig jaar echt precies zo'n discussie met zwager gehad, suf is dat!

Syrena, wat een verhaal :o ! Eerst ziek en nu dit, ik zou toch tante bellen en even m'n hart uitstorten, er is vast wel iemand die even je kan komen helpen met hond, lijkt me! Ben je nu niet bang voor Ozzie eigenlijk?

Ik voel me ziek :'(, ren steeds van bed naar de WC, buikpijn en misselijk en koud en warm, bah. Volgens mij komt het van het vakantie-eten (ijs, barbecue, sate, ijs, ijs...) en ik ben er helemaal klaar mee. Voel me naar, dik, ritmeloos, vettig, ongezond en nu ook echt ziek dus vanaf morgen weer Groente-Fruit-Normaal!

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2010 21:53:32 ]
  donderdag 12 augustus 2010 @ 21:51:50 #208
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85205796
Had ik eigenlijk al hoi gezwaaid naar Aurum? Nee he? Bij deze!

:W

(jaja, schrijf-ontwijkend gedrag, i know, ik ben ondertussen bezig :+ )
  donderdag 12 augustus 2010 @ 21:56:42 #209
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85206037
Beterschap, Razzt! :o Groenten O+ Komt vast wel goed!

Succes Milady! *O*

En meh nu is vriendje ook knorrig en ik ben moehoe :')
pi_85206059
@ Maria, ik heb er echt een hekel aan als mensen menen in je portemonnee te kunnen kijken. Maar goed, laat gaan, laat gaan en de volgende keer misschien maar niet meer samen voor een cadeau zorgen. :*
  donderdag 12 augustus 2010 @ 21:58:15 #211
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85206097
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 21:57 schreef Sts het volgende:
@ Maria, ik heb er echt een hekel aan als mensen menen in je portemonnee te kunnen kijken. Maar goed, laat gaan, laat gaan en de volgende keer misschien maar niet meer samen voor een cadeau zorgen. :*
Tenks O+ En dat ben ik nu van plan ja :Y Er tegenin gaan heeft toch zo weinig zin.

Maar even zeuren luchtte wel op, merci mademoiselles :+
pi_85206129
@Maria: ach zo, op die manier. Maar dan nog, een beetje met meedenken zou niet misstaan zeg maar.

Razz, beterschap! Misselijk zijn is zo naar :* .
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 12 augustus 2010 @ 22:01:17 #213
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85206240
Wat een familiegezeur, Maria!

Mijn zus en ik hebben vanmiddag even over onze schoonzus zitten roddelen :@. Gelukkig ben ik niet de enige die niet zo goed weet wat ze met haar moet :+. En we hebben afgesproken dat we dit jaar weer op de traditionele wijze Sinterklaas gaan vieren met pakjes onder een kleed en gedichten en wie 6 gooit met de dobbelsteen mag een pakje pakken O+. Mijn schoonzus heeft die traditie ooit om zeep geholpen (want dat vond ze zo'n gedoe :{w) en nu gaan wij hem in ere herstellen *O*.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 12 augustus 2010 @ 22:03:16 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85206341
Ik ben dus thuisgebracht, iedereen werd voorzien van koffie, thee of sinas en nu zijn ze net weer weg. M'n oren fluiten nog na van al dat getetter aan m'n kop de hele dag :').
Niet meer actief op Fok!
pi_85206506
Klinkt als een leuke dag Vik!

Roddelen over schoonzussen O+ die van ons (vriendin van broer van mijn lief) heet "het ijskonijn", kan alleen gezellig doen met haar eigen familie en zegt nooit wat. En ze gaat gebaren naar zwager als ze naar hus wil, omdat ze denkt dat niemand het ziet. En ze lacht nooit.

En het ergste is dat zwager hier twee dagen was en steeds over haar zat te klagen en telkens als ik m'n lief knuffelde iets zei in de trant van "Goh, dat doet IJskonijn nou nooit :{" :o.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2010 22:08:26 ]
pi_85206703
Die zwager die hier was, Razz? :@.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 22:11:10 #217
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85206744
Hahaha, over jouw schoonzus las ik idd al eens wat hier.
Mijn schoonzus is best aardig hoor, maar ze komt ook een beetje over als een ijskonijn. Ik voel een bepaalde afstand tov haar die ik niet heb tov de vriend van m'n zus, terwijl m'n schoonzus al langer deel uitmaakt van de familie. Ze is een beetje deftig (altijd heel chic gekleed en gelakte nagels enzo) en ik vind haar eigenlijk niet zo goed bij m'n broer passen, maar goed, het duurt al bijna 10 jaar, dus het zal wel goed zitten :+.

Toen het zoontje van één van m'n zussen een keer iets had gemaakt reageerde ze met: "Daarom heb ik dus geen kinderen!". Nou wat lief! :{.
Niet meer actief op Fok!
pi_85206821
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:01 schreef Viking84 het volgende:

Mijn zus en ik hebben vanmiddag even over onze schoonzus zitten roddelen :@. Gelukkig ben ik niet de enige die niet zo goed weet wat ze met haar moet :+. En we hebben afgesproken dat we dit jaar weer op de traditionele wijze Sinterklaas gaan vieren met pakjes onder een kleed en gedichten en wie 6 gooit met de dobbelsteen mag een pakje pakken O+. Mijn schoonzus heeft die traditie ooit om zeep geholpen (want dat vond ze zo'n gedoe :{w) en nu gaan wij hem in ere herstellen *O*.
Zo'n familie heb ik nou :'( Terwijl ik surprise maken erg leuk vind :@ Mag ik meedoen O-)

quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:06 schreef Razztwizzle het volgende:
Klinkt als een leuke dag Vik!

Roddelen over schoonzussen O+ die van ons (vriendin van broer van mijn lief) heet "het ijskonijn", kan alleen gezellig doen met haar eigen familie en zegt nooit wat. En ze gaat gebaren naar zwager als ze naar hus wil, omdat ze denkt dat niemand het ziet. En ze lacht nooit.

En het ergste is dat zwager hier twee dagen was en steeds over haar zat te klagen en telkens als ik m'n lief knuffelde iets zei in de trant van "Goh, dat doet IJskonijn nou nooit :{" :o.
Mooi :P
pi_85206823
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Die zwager die hier was, Razz? :@.
Ohja! Die ja :@ oops, nooit aan gedacht dat je die natuurlijk gezien had!
Nou, mocht hij nog een keer langskomen, ik heb niks gezegd en je weet van niks :').
  donderdag 12 augustus 2010 @ 22:12:35 #220
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85206824
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:01 schreef Viking84 het volgende:

Ja dat is juist leuk!! *O*

Wij doen altijd een spel, Triviant of Party&co ofzo, en dan mag je een cadeautje pakken als je het goed hebt. En dan zijn we aan het begin van de avond heel streng en daarna niet meer :')
  donderdag 12 augustus 2010 @ 22:12:40 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85206829
Ik ben een beetje aan het kijken wat ik zal gaan doen tot ik m'n gedroomde onderwijsbaan heb. Ik wil (zoveel mogelijk) uit de klauwen van het UWV blijven, maar ik heb niet zo heel veel mogelijkheden (alles is catering, telefonische klantenservice etc). Kan wel post gaan bezorgen, bijv bij DHL, 2 keer per week. Dat is misschien iets... (alleen kut als het regent, maar ja :')). Verschil met vorig jaar is dat ik nu weet dat het tijdelijk is omdat ik alleen maar hoef te wachten tot mijn onderwijsbaan voorbij komt.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 12 augustus 2010 @ 22:13:40 #222
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85206876
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:12 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Zo'n familie heb ik nou :'( Terwijl ik surprise maken erg leuk vind :@ Mag ik meedoen O-)
Surprises maken doen wij niet, wel gedichten van hoogstaande kwaliteit :Y :').
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 12 augustus 2010 @ 22:14:21 #223
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85206912
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:06 schreef Razztwizzle het volgende:
En ze gaat gebaren naar zwager als ze naar hus wil, omdat ze denkt dat niemand het ziet.
O god wat sneu :')

quote:
Dat lijkt me best pijnijk :{
pi_85206913
En iets onderwijsgerelateerds Vik? Huiswerkbegeleiding, bijles?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2010 22:14:48 ]
  donderdag 12 augustus 2010 @ 22:15:46 #225
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85206985
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben een beetje aan het kijken wat ik zal gaan doen tot ik m'n gedroomde onderwijsbaan heb. Ik wil (zoveel mogelijk) uit de klauwen van het UWV blijven, maar ik heb niet zo heel veel mogelijkheden (alles is catering, telefonische klantenservice etc). Kan wel post gaan bezorgen, bijv bij DHL, 2 keer per week. Dat is misschien iets... (alleen kut als het regent, maar ja :')). Verschil met vorig jaar is dat ik nu weet dat het tijdelijk is omdat ik alleen maar hoef te wachten tot mijn onderwijsbaan voorbij komt.
Oh, hetzelfde schuitje *;

Heb je geen rijbewijs? Kun je fijn koerier worden, scheelt met de regen ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')