abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85194495
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 17:33 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik dacht dat je een muizennest bij je thuis had gevonden met één of ander apparaat! :D
_O-
Whehe, dan had ik vast geen " O+ " gepost.
pi_85194529
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 17:32 schreef conleche het volgende:
In Before The Stortbui!

Mijn pakketje van de H&M is er wel. Tenminste dat ligt bij de buren die er niet zijn. Ik weet bij god niet meer wat ik besteld heb. Ik ben geen emo-eter, want dan krijg ik juist geen hap door mijn keel, maar een emo-shopper! :')
O ik ook O+
pi_85194595
Joehoeoeoeoe! :W
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_85194684
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 17:30 schreef Sts het volgende:

[..]

Ik moest een NMR sequentie (deels) programmeren zodat we signaal van fosformetabolieten kunnen meten in het muizenhart. Maar dat ding klopt als een malle, dus het moest wel getriggerd zijn enzo. En dat lijkt nu gelukt O+ . Dat had ik niet verwacht o.b.v. de fantoommetingen.
Ik weet maar half waar je het over hebt, maar fijn dat het gelukt is. :) Ik weet dan weer wel hoe frustrerend het is als je iets op probeert te zetten dat niet werkt. :P
Are you pondering what I'm pondering?
pi_85194821
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 17:39 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik weet maar half waar je het over hebt, maar fijn dat het gelukt is. :) Ik weet dan weer wel hoe frustrerend het is als je iets op probeert te zetten dat niet werkt. :P
Hoe dan ook kan ik een extra paragraaf aan mijn verslag toevoegen waar ik blij van word.
En nu is de hele revisie van mijn verslag ook minder erg, want het heeft wat opgeleverd :+
*stuiterstuiter*

Zeau, nu weer over tot de orde van de dag :+
pi_85194996
Ik heb meteen geklaagd over de bezorger DAT ZAL HEM LEREN. Te laat komen bij een vrouw die klaar is met mannen :{w
pi_85195120
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:27 schreef Mini_rulez het volgende:
Bij verbrande plekken schijnt Calendulan-zalf goed te zijn.
ik krijg enorme uitslag van calendulan... wij smeren altijd engelse ontzmettende en pijnstillende zalf O+ wereldmiddel

edit: mehehehhehe ontzmettend :P O+ ontzettend ontsmettend!
Kwak
pi_85195153
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:46 schreef LadyBlack het volgende:
Hier hoor je de corpsleden altijd praten wat er "op de kroeg" allemaal gebeurd is :') Een andere naam voor hun clubhuis ken ik niet.

Ja, vies ranzig stinkhol misschien :+ mijn beste vriend woont naast ze, en god wat een ongelooflijke stank hangt er bij de achterdeur :r
leiden = de tent
delft = de zaak
a'dam = de toko
grun = de kroeg
rotterdam = de soos (geloof ik)

rest weet ik niet...
Kwak
pi_85195162
ontzmettend! O+

Ik smeer ook calendulan op allerlei wondjes en ook op de hond indien jeuk.
pi_85195206
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 17:39 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

dat heeft een vriendin van mij, al 2,5 jaar in haar PhD en geen soortgelijke projecten in de endo groep zodat ze ergens mee kan publiceren...

ze doet iets met twee genen (een daarvan is al "noodoplossing nummer 1") die maar op 1 manier/heel moeilijk tot expressie komen ofzo. en ze krijgt gewoon geen resultaten. ook geen negatieve. dus ze kan niks ermee... zo furstrerend... de methode zou moeten werken, gebaseerd op andere studies, maar doet dat dus niet op deze genen. ze kan echte ook niet bewijzen dat het níet werkt want dan moet ze allerelie andere genen en methodes gaan testen om te vergelijken en dat is een phd op zich... arm kind...
Kwak
pi_85195232
Ohja, ik heb een nieuwe baan! *O* w/ *)

Ik vergeet het telkens weer :') :@
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_85195234
Yay!

Mijn man kwam net thuis met een cadeautje O+

Zie spoiler voor foto.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben gek op comics <3 En als verrassing heeft hij volume 1 van The Sandman Absolute Edition voor me gekocht via Amazon. Één van de allerbeste comics ooit.

Volume 1 bestaat uit deel 1 t/m 20 van The Sandman, in supermooie hardcover edition :9~
pi_85195246
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 17:54 schreef Goodbye het volgende:

Oh, wat goed! Hoe, wat, waar? In ieder geval: *O* *O*
pi_85195249
neil gaiman O+
Kwak
pi_85195265
Ik heb auw ;( Vriendin was op bezoek met haar honden, alledrie mannetjes. Na het wandelen weer bij ons de tuin in, gaat Ozzie er ineens eentje van haar te lijf. Dus ik pak Oz bij zijn halsband om 'm naar binnen te doen, vliegen ze helemaal op elkaar af, echt grommen en flink bijten, dus ik geef een ruk en *HAP* hangt Ozzie per ongeluk in mijn arm ;(

Bovenop zit nu echt een gat, kan zo de spier zien (dacht eerst bot), onderkant minder diep maar wel bloed. Vriendin Ozzie naar binnen gedaan, ik gauw de dokter gebeld, konden direct komen, haar honden in de auto, kind met ijsje ook mee.

Ontsmetten, zwaluwstaartjes (hechten kan niet ivm infectiegevaar), pleisters en een tetanusprik en antibiotica ;( En eenmaal buiten bleek kind 't ijsje over zichzelf & in de auto gekotst te hebben, ocharm.

En nu doet mijn arm echt giga zeer, en ik had nog was hangen die gestreken moet :X en ik moet naar de winkel morgen :X Naja, mss is de pijn dan wat minder.

Leuk joh, verkansie :')

Drie keer raden wie er volgend jaar naar een fijn hondenpension gaat...... :6
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_85195277
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 17:54 schreef Goodbye het volgende:

Feli!!! *O* Wanneer begin je? En is je oude baas niet sad, of is het binnen hetzelfde bedrijf?
pi_85195336
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 17:55 schreef conleche het volgende:

[..]

Feli!!! *O* Wanneer begin je? En is je oude baas niet sad, of is het binnen hetzelfde bedrijf?
De 23e! Volgende week vrijdag is mijn laatste werkdag.

En mijn baas baalde best wel een beetje, want ik doe een project in mijn eentje en daar moet ze nu vervanging voor zoeken. Maar het is van begin af aan al duidelijk geweest dat dit tijdelijk was, dus wat dat betreft doe ik het gewoon netjes hoor ;)
pi_85195374
Omdat ik boos opbelde is de beste man er nu wel voor 6 uur, maar nu had ik al besloten mij niet meer mooi te maken en aan te kleden want het had toch allemaal geen zin.

:')
pi_85195378
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 17:54 schreef kwakz0r het volgende:
neil gaiman O+
:Y
pi_85195411
gefeliciteerd GB!! *O* jeeeeeeeeej
Kwak
pi_85195416
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 17:55 schreef Syrena het volgende:
Ik heb auw ;( Vriendin was op bezoek met haar honden, alledrie mannetjes. Na het wandelen weer bij ons de tuin in, gaat Ozzie er ineens eentje van haar te lijf. Dus ik pak Oz bij zijn halsband om 'm naar binnen te doen, vliegen ze helemaal op elkaar af, echt grommen en flink bijten, dus ik geef een ruk en *HAP* hangt Ozzie per ongeluk in mijn arm ;(

Bovenop zit nu echt een gat, kan zo de spier zien (dacht eerst bot), onderkant minder diep maar wel bloed. Vriendin Ozzie naar binnen gedaan, ik gauw de dokter gebeld, konden direct komen, haar honden in de auto, kind met ijsje ook mee.

Ontsmetten, zwaluwstaartjes (hechten kan niet ivm infectiegevaar), pleisters en een tetanusprik en antibiotica ;( En eenmaal buiten bleek kind 't ijsje over zichzelf & in de auto gekotst te hebben, ocharm.

En nu doet mijn arm echt giga zeer, en ik had nog was hangen die gestreken moet :X en ik moet naar de winkel morgen :X Naja, mss is de pijn dan wat minder.

Leuk joh, verkansie :')

Drie keer raden wie er volgend jaar naar een fijn hondenpension gaat...... :6
_O- sorry :@!!!!

Beterschap!!
  donderdag 12 augustus 2010 @ 17:59:36 #122
331 Merel
Be here now.
pi_85195426
Ik ben niet bijgelezen, maar:

- toch maar weer weg, die aandachtvragerij van mij :P wie nieuwsgierig is mag PM'en -
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_85195446
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 17:58 schreef P.F. het volgende:
Omdat ik boos opbelde is de beste man er nu wel voor 6 uur, maar nu had ik al besloten mij niet meer mooi te maken en aan te kleden want het had toch allemaal geen zin.

:')
Dat zal hem leren! 8-)

GB> Feli met je baan!!!

Verrek, ik kan wel typen, doet ook minder zeer. Wat raar :') was vouwen net ging echt niet.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_85195492
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 18:00 schreef Syrena het volgende:

[..]

Dat zal hem leren! 8-)

GB> Feli met je baan!!!

Verrek, ik kan wel typen, doet ook minder zeer. Wat raar :') was vouwen net ging echt niet.
Ja ik zat hier met nat haar en in pyjama

en hij

SUCCES MET WERKEN ZO

en ik zo omg omg omg :') zeiksnol
pi_85195654
Oh man, ik wil mijn pappie en mammie ;( NU!

Dan kan ik tenminste naar mijn eigen huis, eigen bed, eigen spullen, eigen TV en kunnen zij weer op mijn harige broer letten. Die nu alweer verlangend kijkt omdat ie uit wil. Ik ga eisen dat ze me iets leuks meebrengen uit Schotland }:| Zo lang het maar geen vier poten heeft :{w

Ga nu de bijsluiter van de antibiotica lezen, bijwerkingen FTW....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')