quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een muizennest bij je thuis had gevonden met één of ander apparaat!
O ik ookquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:32 schreef conleche het volgende:
In Before The Stortbui!
Mijn pakketje van de H&M is er wel. Tenminste dat ligt bij de buren die er niet zijn. Ik weet bij god niet meer wat ik besteld heb. Ik ben geen emo-eter, want dan krijg ik juist geen hap door mijn keel, maar een emo-shopper!
Ik weet maar half waar je het over hebt, maar fijn dat het gelukt is.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:30 schreef Sts het volgende:
[..]
Ik moest een NMR sequentie (deels) programmeren zodat we signaal van fosformetabolieten kunnen meten in het muizenhart. Maar dat ding klopt als een malle, dus het moest wel getriggerd zijn enzo. En dat lijkt nu gelukt. Dat had ik niet verwacht o.b.v. de fantoommetingen.
Hoe dan ook kan ik een extra paragraaf aan mijn verslag toevoegen waar ik blij van word.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:39 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik weet maar half waar je het over hebt, maar fijn dat het gelukt is.Ik weet dan weer wel hoe frustrerend het is als je iets op probeert te zetten dat niet werkt.
ik krijg enorme uitslag van calendulan... wij smeren altijd engelse ontzmettende en pijnstillende zalfquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:27 schreef Mini_rulez het volgende:
Bij verbrande plekken schijnt Calendulan-zalf goed te zijn.
leiden = de tentquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:46 schreef LadyBlack het volgende:
Hier hoor je de corpsleden altijd praten wat er "op de kroeg" allemaal gebeurd isEen andere naam voor hun clubhuis ken ik niet.
Ja, vies ranzig stinkhol misschienmijn beste vriend woont naast ze, en god wat een ongelooflijke stank hangt er bij de achterdeur
dat heeft een vriendin van mij, al 2,5 jaar in haar PhD en geen soortgelijke projecten in de endo groep zodat ze ergens mee kan publiceren...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:39 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik weet maar half waar je het over hebt, maar fijn dat het gelukt is.Ik weet dan weer wel hoe frustrerend het is als je iets op probeert te zetten dat niet werkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben gek op comics <3 En als verrassing heeft hij volume 1 van The Sandman Absolute Edition voor me gekocht via Amazon. Één van de allerbeste comics ooit.
Volume 1 bestaat uit deel 1 t/m 20 van The Sandman, in supermooie hardcover edition![]()
Oh, wat goed! Hoe, wat, waar? In ieder geval:quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:54 schreef Goodbye het volgende:
Ohja, ik heb een nieuwe baan!![]()
![]()
![]()
Ik vergeet het telkens weer![]()
![]()
Feli!!!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:54 schreef Goodbye het volgende:
Ohja, ik heb een nieuwe baan!![]()
![]()
![]()
Ik vergeet het telkens weer![]()
![]()
De 23e! Volgende week vrijdag is mijn laatste werkdag.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Feli!!!Wanneer begin je? En is je oude baas niet sad, of is het binnen hetzelfde bedrijf?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:55 schreef Syrena het volgende:
Ik heb auwVriendin was op bezoek met haar honden, alledrie mannetjes. Na het wandelen weer bij ons de tuin in, gaat Ozzie er ineens eentje van haar te lijf. Dus ik pak Oz bij zijn halsband om 'm naar binnen te doen, vliegen ze helemaal op elkaar af, echt grommen en flink bijten, dus ik geef een ruk en *HAP* hangt Ozzie per ongeluk in mijn arm
![]()
Bovenop zit nu echt een gat, kan zo de spier zien (dacht eerst bot), onderkant minder diep maar wel bloed. Vriendin Ozzie naar binnen gedaan, ik gauw de dokter gebeld, konden direct komen, haar honden in de auto, kind met ijsje ook mee.
Ontsmetten, zwaluwstaartjes (hechten kan niet ivm infectiegevaar), pleisters en een tetanusprik en antibioticaEn eenmaal buiten bleek kind 't ijsje over zichzelf & in de auto gekotst te hebben, ocharm.
En nu doet mijn arm echt giga zeer, en ik had nog was hangen die gestreken moeten ik moet naar de winkel morgen
Naja, mss is de pijn dan wat minder.
Leuk joh, verkansie![]()
Drie keer raden wie er volgend jaar naar een fijn hondenpension gaat......
Dat zal hem leren!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:58 schreef P.F. het volgende:
Omdat ik boos opbelde is de beste man er nu wel voor 6 uur, maar nu had ik al besloten mij niet meer mooi te maken en aan te kleden want het had toch allemaal geen zin.
Ja ik zat hier met nat haar en in pyjamaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:00 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat zal hem leren!![]()
GB> Feli met je baan!!!
Verrek, ik kan wel typen, doet ook minder zeer. Wat raarwas vouwen net ging echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |