abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 augustus 2010 @ 16:45:57 #76
236335 neen
schone schijn
pi_85192555
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:43 schreef P.F. het volgende:
o neen kan je oma ook vega risolles maken? en je moeder? dan trouw ik met je!
Ja, vegetarische risolles maken is voor hun passie nr.1

Maar ik weet het niet, gewoon ipv vlees iets anders erin doen ofzo? :')
het lijkt niet wat het is
pi_85192564
Hier hoor je de corpsleden altijd praten wat er "op de kroeg" allemaal gebeurd is :') Een andere naam voor hun clubhuis ken ik niet.

Ja, vies ranzig stinkhol misschien :+ mijn beste vriend woont naast ze, en god wat een ongelooflijke stank hangt er bij de achterdeur :r
pi_85192698
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:45 schreef neen het volgende:

[..]

Ja, vegetarische risolles maken is voor hun passie nr.1

Maar ik weet het niet, gewoon ipv vlees iets anders erin doen ofzo? :')
mijn vader kan goed lempur maken :9

o hou je van sayur loddeh? dan moet je een keer bij mn ouders op visite komen. ik eet al maaanden niets anders :')
pi_85192738
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:04 schreef Perruche het volgende:
Heeft er hier trouwens ooit wel eens een figuurcorrigerend hemdje aangehad?
Nee, nooit! Ik stel me zo voor dat ik een figuurcorrigerend hemdje net een kerel lijk, omdat dan ook mijn schamel B-cupje in de verdrukking komt.

Le Souk O+ Amsterdam is zo groot, waarschijnlijk zijn er heel veel Le Souk-en die ik nog niet gevonden heb, of uberhaupt nooit ga vinden omdat ik al verdwaal als ik twee keer linksaf ga.
pi_85192777
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:37 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

^O^

En die wolkraam was inderdaad op dinsdag :Y ze staan er elke week zei die mevrouw. En dan heb je natuurlijk nog de stoffenkraam, en de kraam met lintjes en kantjes en tafelkleden enzo :) Maar echt fournituren... daar is Groningen niet rijk aan geloof ik :N
Vroeger zaten er nog een aantal daar rond de vismarkt. Waar nu de Febo zit, en dat losstaande pandje aan het koude gat (tussen vis- en grote markt, vanuit de vismarkt voor de bakker bart).
Met kousen en fournituren.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_85192814
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:50 schreef anna82 het volgende:

[..]

Nee, nooit! Ik stel me zo voor dat ik een figuurcorrigerend hemdje net een kerel lijk, omdat dan ook mijn schamel B-cupje in de verdrukking komt.

Le Souk O+ Amsterdam is zo groot, waarschijnlijk zijn er heel veel Le Souk-en die ik nog niet gevonden heb, of uberhaupt nooit ga vinden omdat ik al verdwaal als ik twee keer linksaf ga.
Mijn beste vriendin woont tegenover winkelcentrum Bos&Lommer, die heeft geen LeSouk nodig _O-
  donderdag 12 augustus 2010 @ 16:52:46 #82
236335 neen
schone schijn
pi_85192859
Krijg je dan ook zoveel mee naar huis? :9

Ik heb trouwens wel erg zin in stamppot boerenkool met heel veel spekjes.
pi_85192936
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:51 schreef sigme het volgende:

[..]

Vroeger zaten er nog een aantal daar rond de vismarkt. Waar nu de Febo zit, en dat losstaande pandje aan het koude gat (tussen vis- en grote markt, vanuit de vismarkt voor de bakker bart).
Met kousen en fournituren.
Echt? O+ Jammer hoor dat die weg zijn! Er is trouwens nog wel Sajet, aan de Guldenstraat, maar dat is echt net zo oubollig als de winkel eruitziet :')
  donderdag 12 augustus 2010 @ 16:55:27 #84
236335 neen
schone schijn
pi_85192993
Wat vinden de Groningers hier stiekem van het :') forum :')
pi_85193033
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:52 schreef neen het volgende:
Krijg je dan ook zoveel mee naar huis? :9

Ik heb trouwens wel erg zin in stamppot boerenkool met heel veel spekjes.
Hm, nee ik heb het laatst pas leren waarderen :') maar volgens mij is die hij maakt TE waterig..

Hij kan ook goed Chinees koken :9 met waterkers :9 maar dan chinees chinees.... maar ja hij kookt nooit want dan wordt het zo van dag ervoor alles bedenken deel boodschappen halen... volgende dag om 8.00 boodschappen doen tot 14.00 . 14.30 beginnen............ 21.30 eten klaar.

Ik hou niet van NLs eten :') Bahhh. Nou ja grapje maar mn moeder kan niet koken.
pi_85193132
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:55 schreef neen het volgende:
Wat vinden de Groningers hier stiekem van het :') forum :')
Het forum? Forum? Ik ken geen forum......

Oh wacht, je bedoelt dat project dat met grootse bombarie werd aangekondigd, inclusief stemmen op schaalmodellen in de Martinikerk, maar waarvoor nog geen sloopkogel aan het werk is geweest?? :')

Ik moet het nog zien allemaal..... ik vind het idee wel tof, en de Naberpassage zal ik ook niet missen, maar ik hoop dat ze het mooie oude poortje laten staan, en dat dat Forum de kosten een beetje waard gaat zijn! Dat het echt een goede plek gaat worden met gebundelde informatievoorziening :Y
  donderdag 12 augustus 2010 @ 16:59:46 #87
236335 neen
schone schijn
pi_85193198
Ik neem alles mee omdat het natuurlijk gratis is! _O_

Straks ga ik Pools eten, ik ben benieuwd er is iig Pools bier. Oh ik neem wodka mee, dat kan ik natuurlijk beter drinken.
pi_85193256
heeft iemand toevallig een trapper over, ik ben mijne kwijt :')!!
pi_85193267
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:59 schreef neen het volgende:
Ik neem alles mee omdat het natuurlijk gratis is! _O_

Straks ga ik Pools eten, ik ben benieuwd er is iig Pools bier. Oh ik neem wodka mee, dat kan ik natuurlijk beter drinken.
ja maar ze koken niet zo vaaak vega... nja sayur wel natuurlijk maar jaa
  donderdag 12 augustus 2010 @ 17:07:02 #90
236335 neen
schone schijn
pi_85193428
Ooh ik werd net aangekeken in de trein omdat mijn maag echt hard knorde :')
pi_85193668
En toen was er...signaal! O+ OMG er kwam signaal uti mijn muizenmeting!
Althans, dat denk ik, ik hoop niet dat het meer getrainde oog dadelijk mijn conclusie de grond inboort. :+

Sorry, dat moest ik even posten :') .
pi_85193735
Lijstje voor vandaag:

O: hardgekookt eitje
T: 2 snoepjes
L: 2 boterhammen met pasta
T: zachtgekookt eitje
D: BBQ (geen idee wat precies, mijn man & vrienden zijn nu inkopen aan het doen)
S: skeeleren (vanavond)

Oh, en hai allemaal :)
pi_85194034
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 17:14 schreef Sts het volgende:
En toen was er...signaal! O+ OMG er kwam signaal uti mijn muizenmeting!
Althans, dat denk ik, ik hoop niet dat het meer getrainde oog dadelijk mijn conclusie de grond inboort. :+

Sorry, dat moest ik even posten :') .
Wat voor iets doe je precies?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_85194169
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:56 schreef P.F. het volgende:

[..]

Hm, nee ik heb het laatst pas leren waarderen :') maar volgens mij is die hij maakt TE waterig..

Hij kan ook goed Chinees koken :9 met waterkers :9 maar dan chinees chinees.... maar ja hij kookt nooit want dan wordt het zo van dag ervoor alles bedenken deel boodschappen halen... volgende dag om 8.00 boodschappen doen tot 14.00 . 14.30 beginnen............ 21.30 eten klaar.

Ik hou niet van NLs eten :') Bahhh. Nou ja grapje maar mn moeder kan niet koken.
Whehe, mijn moeder ook niet. Alle groenten smaken exact hetzelfde. Naar zo'n wit sausje met nootmuskaat namelijk. De structuur is ook altijd hetzelfde: pap.
Ik ben volgens mij veel gezonder geworden sinds ik het huis uit ben :P. Nu houd ik van groenten, toen at ik krap aan 1 lepel per avondmaal :')
pi_85194204
blijf ik thuis voor een stom pakketje KOMT HET NIET
pi_85194223
nou ja geen pakketje.. maar bezorger..
pi_85194257
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 17:25 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Wat voor iets doe je precies?
Ik moest een NMR sequentie (deels) programmeren zodat we signaal van fosformetabolieten kunnen meten in het muizenhart. Maar dat ding klopt als een malle, dus het moest wel getriggerd zijn enzo. En dat lijkt nu gelukt O+ . Dat had ik niet verwacht o.b.v. de fantoommetingen.
pi_85194339
In Before The Stortbui!

Mijn pakketje van de H&M is er wel. Tenminste dat ligt bij de buren die er niet zijn. Ik weet bij god niet meer wat ik besteld heb. Ik ben geen emo-eter, want dan krijg ik juist geen hap door mijn keel, maar een emo-shopper! :')
pi_85194402
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 17:30 schreef Sts het volgende:

[..]

Ik moest een NMR sequentie (deels) programmeren zodat we signaal van fosformetabolieten kunnen meten in het muizenhart. Maar dat ding klopt als een malle, dus het moest wel getriggerd zijn enzo. En dat lijkt nu gelukt O+ . Dat had ik niet verwacht o.b.v. de fantoommetingen.
Ik dacht dat je een muizennest bij je thuis had gevonden met één of ander apparaat! :D
pi_85194457
Over mijn eetlijstje ben ik minder euforisch :')
O: 3 beschuit met paturain light
T: banaan
L: dönerbroodje met paturain light en sla
T: 3 (!) reepjes côte d'or chocolade
D: kikkererwtenstoofpot à la LadyBlack (? weet het niet meer) als de c1000 kikkererwten heeft.
T: biertje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')