Ja, vegetarische risolles maken is voor hun passie nr.1quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:43 schreef P.F. het volgende:
o neen kan je oma ook vega risolles maken? en je moeder? dan trouw ik met je!
mijn vader kan goed lempur makenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:45 schreef neen het volgende:
[..]
Ja, vegetarische risolles maken is voor hun passie nr.1
Maar ik weet het niet, gewoon ipv vlees iets anders erin doen ofzo?
Nee, nooit! Ik stel me zo voor dat ik een figuurcorrigerend hemdje net een kerel lijk, omdat dan ook mijn schamel B-cupje in de verdrukking komt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:04 schreef Perruche het volgende:
Heeft er hier trouwens ooit wel eens een figuurcorrigerend hemdje aangehad?
Vroeger zaten er nog een aantal daar rond de vismarkt. Waar nu de Febo zit, en dat losstaande pandje aan het koude gat (tussen vis- en grote markt, vanuit de vismarkt voor de bakker bart).quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En die wolkraam was inderdaad op dinsdagze staan er elke week zei die mevrouw. En dan heb je natuurlijk nog de stoffenkraam, en de kraam met lintjes en kantjes en tafelkleden enzo
Maar echt fournituren... daar is Groningen niet rijk aan geloof ik
Mijn beste vriendin woont tegenover winkelcentrum Bos&Lommer, die heeft geen LeSouk nodigquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:50 schreef anna82 het volgende:
[..]
Nee, nooit! Ik stel me zo voor dat ik een figuurcorrigerend hemdje net een kerel lijk, omdat dan ook mijn schamel B-cupje in de verdrukking komt.
Le SoukAmsterdam is zo groot, waarschijnlijk zijn er heel veel Le Souk-en die ik nog niet gevonden heb, of uberhaupt nooit ga vinden omdat ik al verdwaal als ik twee keer linksaf ga.
Echt?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Vroeger zaten er nog een aantal daar rond de vismarkt. Waar nu de Febo zit, en dat losstaande pandje aan het koude gat (tussen vis- en grote markt, vanuit de vismarkt voor de bakker bart).
Met kousen en fournituren.
Hm, nee ik heb het laatst pas leren waarderenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:52 schreef neen het volgende:
Krijg je dan ook zoveel mee naar huis?
Ik heb trouwens wel erg zin in stamppot boerenkool met heel veel spekjes.
Het forum? Forum? Ik ken geen forum......quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:55 schreef neen het volgende:
Wat vinden de Groningers hier stiekem van hetforum
ja maar ze koken niet zo vaaak vega... nja sayur wel natuurlijk maar jaaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:59 schreef neen het volgende:
Ik neem alles mee omdat het natuurlijk gratis is!
Straks ga ik Pools eten, ik ben benieuwd er is iig Pools bier. Oh ik neem wodka mee, dat kan ik natuurlijk beter drinken.
Wat voor iets doe je precies?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:14 schreef Sts het volgende:
En toen was er...signaal!OMG er kwam signaal uti mijn muizenmeting!
Althans, dat denk ik, ik hoop niet dat het meer getrainde oog dadelijk mijn conclusie de grond inboort.
Sorry, dat moest ik even posten.
Whehe, mijn moeder ook niet. Alle groenten smaken exact hetzelfde. Naar zo'n wit sausje met nootmuskaat namelijk. De structuur is ook altijd hetzelfde: pap.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:56 schreef P.F. het volgende:
[..]
Hm, nee ik heb het laatst pas leren waarderenmaar volgens mij is die hij maakt TE waterig..
Hij kan ook goed Chinees kokenmet waterkers
maar dan chinees chinees.... maar ja hij kookt nooit want dan wordt het zo van dag ervoor alles bedenken deel boodschappen halen... volgende dag om 8.00 boodschappen doen tot 14.00 . 14.30 beginnen............ 21.30 eten klaar.
Ik hou niet van NLs etenBahhh. Nou ja grapje maar mn moeder kan niet koken.
Ik moest een NMR sequentie (deels) programmeren zodat we signaal van fosformetabolieten kunnen meten in het muizenhart. Maar dat ding klopt als een malle, dus het moest wel getriggerd zijn enzo. En dat lijkt nu geluktquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:25 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat voor iets doe je precies?
Ik dacht dat je een muizennest bij je thuis had gevonden met één of ander apparaat!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:30 schreef Sts het volgende:
[..]
Ik moest een NMR sequentie (deels) programmeren zodat we signaal van fosformetabolieten kunnen meten in het muizenhart. Maar dat ding klopt als een malle, dus het moest wel getriggerd zijn enzo. En dat lijkt nu gelukt. Dat had ik niet verwacht o.b.v. de fantoommetingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |