Tenksquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:57 schreef Sts het volgende:
@ Maria, ik heb er echt een hekel aan als mensen menen in je portemonnee te kunnen kijken. Maar goed, laat gaan, laat gaan en de volgende keer misschien maar niet meer samen voor een cadeau zorgen.
Zo'n familie heb ik nouquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:01 schreef Viking84 het volgende:
Wat een familiegezeur, Maria!
Mijn zus en ik hebben vanmiddag even over onze schoonzus zitten roddelen. Gelukkig ben ik niet de enige die niet zo goed weet wat ze met haar moet
. En we hebben afgesproken dat we dit jaar weer op de traditionele wijze Sinterklaas gaan vieren met pakjes onder een kleed en gedichten en wie 6 gooit met de dobbelsteen mag een pakje pakken
. Mijn schoonzus heeft die traditie ooit om zeep geholpen (want dat vond ze zo'n gedoe
) en nu gaan wij hem in ere herstellen
.
Mooiquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:06 schreef Razztwizzle het volgende:
Klinkt als een leuke dag Vik!
Roddelen over schoonzussendie van ons (vriendin van broer van mijn lief) heet "het ijskonijn", kan alleen gezellig doen met haar eigen familie en zegt nooit wat. En ze gaat gebaren naar zwager als ze naar hus wil, omdat ze denkt dat niemand het ziet. En ze lacht nooit.
En het ergste is dat zwager hier twee dagen was en steeds over haar zat te klagen en telkens als ik m'n lief knuffelde iets zei in de trant van "Goh, dat doet IJskonijn nou nooit"
.
Ohja! Die jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Die zwager die hier was, Razz?.
Ja dat is juist leuk!!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:01 schreef Viking84 het volgende:
Wat een familiegezeur, Maria!
Mijn zus en ik hebben vanmiddag even over onze schoonzus zitten roddelen. Gelukkig ben ik niet de enige die niet zo goed weet wat ze met haar moet
. En we hebben afgesproken dat we dit jaar weer op de traditionele wijze Sinterklaas gaan vieren met pakjes onder een kleed en gedichten en wie 6 gooit met de dobbelsteen mag een pakje pakken
. Mijn schoonzus heeft die traditie ooit om zeep geholpen (want dat vond ze zo'n gedoe
) en nu gaan wij hem in ere herstellen
.
Surprises maken doen wij niet, wel gedichten van hoogstaande kwaliteitquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Zo'n familie heb ik nouTerwijl ik surprise maken erg leuk vind
Mag ik meedoen
![]()
O god wat sneuquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:06 schreef Razztwizzle het volgende:
En ze gaat gebaren naar zwager als ze naar hus wil, omdat ze denkt dat niemand het ziet.
Dat lijkt me best pijnijkquote:En het ergste is dat zwager hier twee dagen was en steeds over haar zat te klagen en telkens als ik m'n lief knuffelde iets zei in de trant van "Goh, dat doet IJskonijn nou nooit"
.
Oh, hetzelfde schuitjequote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben een beetje aan het kijken wat ik zal gaan doen tot ik m'n gedroomde onderwijsbaan heb. Ik wil (zoveel mogelijk) uit de klauwen van het UWV blijven, maar ik heb niet zo heel veel mogelijkheden (alles is catering, telefonische klantenservice etc). Kan wel post gaan bezorgen, bijv bij DHL, 2 keer per week. Dat is misschien iets... (alleen kut als het regent, maar ja). Verschil met vorig jaar is dat ik nu weet dat het tijdelijk is omdat ik alleen maar hoef te wachten tot mijn onderwijsbaan voorbij komt.
Dat is ook wel een goed idee idd! Het zal wel een allegaartje worden, want huiswerkbegeleiding kan ik niet fulltime doen en post bezorgen WIL ik niet fulltime doenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:14 schreef Razztwizzle het volgende:
En iets onderwijsgerelateerds Vik? Huiswerkbegeleiding, bijles?
Ja, ik heb wel een rijbewijs, maar ik rijd haast nooit, dus zoiets durf ik niet zo snelquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh, hetzelfde schuitje
Heb je geen rijbewijs? Kun je fijn koerier worden, scheelt met de regen
Briefje ophangen in de supermarkt ook!!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is ook wel een goed idee idd! Het zal wel een allegaartje worden, want huiswerkbegeleiding kan ik niet fulltime doen en post bezorgen WIL ik niet fulltime doen. Hoe zou ik zoiets kunnen aanpakken? Huiswerkinstituten benaderen? Willen ze niet liever een student?
M'n vriendin heeft vorig jaar een scholier begeleid voor zijn eindexamen (HAVO), via een soort huiswerkinstituut. Zal ik je (Vik, dusquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:14 schreef Razztwizzle het volgende:
En iets onderwijsgerelateerds Vik? Huiswerkbegeleiding, bijles?
Doe maarquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
M'n vriendin heeft vorig jaar een scholier begeleid voor zijn eindexamen (HAVO), via een soort huiswerkinstituut. Zal ik je (Vik, dus) daar de naam van geven (dat instituut, niet de scholier
).
Ik vond je zwager trouwens best leuk (die van Razz, dus)..
Die komen er wellicht ook, maar de school moet eerst een plan bedenken en daar ga ik niet op zitten wachtenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:21 schreef Razztwizzle het volgende:
Vik, kan je niet via je stageschool wat bijlesleerlingen regelen?
het is het receptje van Attic24, alleen houd ik niet van cranberries dus heb ik er marshmallows door gedaan. gevolg is dat je wel een beetje extra boter en chocola moet smelten en die het beste er achteraf in de vorm over gooien, anders blijft de marshmallow teveel aan de bovenkant zitten en wordt t niet gladquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:30 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
heb je misschien het receptje voor de rocky road tiffin. Het klinkt lekker maar met google kom ik nergens
Nee, daar heb ik dus écht geen zin in en de ervaring leert dat dat ook niks voor mij is.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:26 schreef LadyBlack het volgende:
En freelance-baantjes als webcontent schrijven enzo? Je bent Neerlandicus, dus daar moet je gekwalificeerd voor zijn
Dat zijn twee héél goeie argumenten tegen freelance jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik dus écht geen zin in en de ervaring leert dat dat ook niks voor mij is.
Freelance --> onzekere financiële situatie met als gevolg stress.
Schrijven --> vanuit huis en ik moet gewoon het huis uit, anders word ik gek.
Dat is zeker al bijna!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:35 schreef kwakz0r het volgende:
zo. crack pie 1 staat in de oven, crack pie 2 staat klaar. aardappels gekookt voor de aardappeltortilla van morgen en een retemooi schema gemaakt wanneer ik morgen uiterlijk waar aan moet beginnen...
dan nu nog even proberen mn kussenhoes af te haken :$ jezus wat ben ik stepford wife vandaag zeg...
oh en vriendje komt zondag thuis, en dat is al bijnazeker gezien de drukte morgen en dat ik dit weekend naar mn papa en mama ga... zuhuuucht
Toen ik net afgestudeerd was, leek het me echt wat voor mij, dat freelancen. Lekker vanuit huis enzo. Nou, het was echt verschrikkelijk: je ziet niemand, spreekt niemand en je wordt zó gemakkelijk afgeleid. Bovendien zijn er ontzettend veel mensen die dat doen en ik zat een beetje vrijwillig te schrijven om een portfolio op te bouwen, vreselijk.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat zijn twee héél goeie argumenten tegen freelance ja
Ik heb mezelf wel voorgenomen om wat artikelen te gaan schrijven in de ub, om weer even met mn hersens en vakkennis bezig te zijn, en bovendien mn huis uit te zijn inderdaad. Ik had het nooit van mezelf gedacht maar ik verveel me een ongeluk alleen thuis
Ik hoop dat ze het leuk vindt ja!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:29 schreef anna82 het volgende:voor Maria, en het is vast al gezegd, maar het gaat toch niet alleen om het geld? Schoonmams gaat het hartstikke leuk vinden dat ze een avondje met jou en vriendje op stap gaat, dat is onbetaalbaar!
Ik schrijf ook een sollicitatiebrief en ik ben nu bij het stukje waar ik ga schrijven waarom ik zo geschikt ben voor de functie en ik weet niets, blanco. En hij moet voor 13-8 binnen zijn. En ik zit in de deadlock.
docenten CKV kun je de gracht mee dempenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:47 schreef Viking84 het volgende:
LB: wil jij geen docent CKV worden? Dat moet toch ook kunnen met jouw achtergrond?
Hmmm... maar ze kan het probéren toch? CKV werd bij ons trouwens gegeven door de docent Engels en volgens mij geven docenten klassieke talen ook vaak CKV (of KCV) en maatschappijleer is volgens mij ook een vak dat vaak door docenten geschiedenis wordt gegeven.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
docenten CKV kun je de gracht mee dempendat gaan namelijk alle kunsthistorici en musicologen die niet aan de bak kunnen komen in een ander werkveld doen...
maatschappijleer, geschiedenis en CKV zijn de meest overbevolkte docenten-groepen. helaasss.... in t westen in elk geval, weet niet hoe t in groningen is...
Ik heb geen lesbevoegdheid, kan die hier in Groningen niet halen ook, alleen in Utrecht en voor zover ik weet kon dat alleen voltijd....quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hmmm... maar ze kan het probéren toch? CKV werd bij ons trouwens gegeven door de docent Engels en volgens mij geven docenten klassieke talen ook vaak CKV (of KCV) en maatschappijleer is volgens mij ook een vak dat vaak door docenten geschiedenis wordt gegeven.
Sucks.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb geen lesbevoegdheid, kan die hier in Groningen niet halen ook, alleen in Utrecht en voor zover ik weet kon dat alleen voltijd....
Daarbij weet ik eigenlijk niet of ik wel geschikt ben om voor de klas te staanOp de kunstacademie lijkt me dan wel weer leuk, dus daar hebben ze een open sollicitatie van me, en ik moet toch maar eens naar de ouderenacademie toe ook.
Op m'n gecrashte pc en op de externe harde schijf waar ik gelukkig alles naartoe had gekopieerd. Die daarna ook crashtequote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:03 schreef LadyBlack het volgende:
Heeft iemand hier dat peggyschema nog op de pc staan toevallig? De link die er voor staat doet t niet
No!!! dat lijkt me echt ergquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Op m'n gecrashte pc en op de externe harde schijf waar ik gelukkig alles naartoe had gekopieerd. Die daarna ook crashte
vergeet de open universiteit niet! vriend van mij geeft daar cursusen chinees! en dingen als LOI en NTI!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb geen lesbevoegdheid, kan die hier in Groningen niet halen ook, alleen in Utrecht en voor zover ik weet kon dat alleen voltijd....
Daarbij weet ik eigenlijk niet of ik wel geschikt ben om voor de klas te staanOp de kunstacademie lijkt me dan wel weer leuk, dus daar hebben ze een open sollicitatie van me, en ik moet toch maar eens naar de ouderenacademie toe ook.
LOI werkt samen met Windesheim, dus dan moet je daar zijn. En als je cursusmateriaal ontwikkelt zit je alsnog thuisquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
vergeet de open universiteit niet! vriend van mij geeft daar cursusen chinees! en dingen als LOI en NTI!
SPOILER: plaatjes not safe for waistlineOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Perruche op 12-08-2010 23:35:58 ]
Mijn moeder heeft een cabrioquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:41 schreef anna82 het volgende:
XM, hebben jij en Duvel een cabrio? Gaaf!
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Envoor vervelende ex-meneren, crashende schijven, geplunder uit portemonnees en zwakke gezondheden en
voor leuke jobs en vacatures en lieve vriendjes en goed eten en mooi weer.
Ofzo.
Cabrio is hoe dan ook tof!quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:28 schreef Perruche het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:59 schreef anna82 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:40 schreef Perruche het volgende:
[..]En ik weet ook dat ijsberen linkshandig zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben een spelletjes nazi en ik hou alleen van perfecte cadeaus dus dat wordt hem nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja dat is juist leuk!!
Wij doen altijd een spel, Triviant of Party&co ofzo, en dan mag je een cadeautje pakken als je het goed hebt. En dan zijn we aan het begin van de avond heel streng en daarna niet meer
Auto's hebben gewoon een radio etc. hequote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel een rijbewijs, maar ik rijd haast nooit, dus zoiets durf ik niet zo snel.
Maar zoiets zou wel wat voor mij zijn: iPod op en gaan met die banaan.
O je leven klinkt zo fijn nuquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:35 schreef kwakz0r het volgende:
zo. crack pie 1 staat in de oven, crack pie 2 staat klaar. aardappels gekookt voor de aardappeltortilla van morgen en een retemooi schema gemaakt wanneer ik morgen uiterlijk waar aan moet beginnen...
dan nu nog even proberen mn kussenhoes af te haken :$ jezus wat ben ik stepford wife vandaag zeg...
oh en vriendje komt zondag thuis, en dat is al bijnazeker gezien de drukte morgen en dat ik dit weekend naar mn papa en mama ga... zuhuuucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |