Hmmm... maar ze kan het probéren toch? CKV werd bij ons trouwens gegeven door de docent Engels en volgens mij geven docenten klassieke talen ook vaak CKV (of KCV) en maatschappijleer is volgens mij ook een vak dat vaak door docenten geschiedenis wordt gegeven.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
docenten CKV kun je de gracht mee dempendat gaan namelijk alle kunsthistorici en musicologen die niet aan de bak kunnen komen in een ander werkveld doen...
maatschappijleer, geschiedenis en CKV zijn de meest overbevolkte docenten-groepen. helaasss.... in t westen in elk geval, weet niet hoe t in groningen is...
Ik heb geen lesbevoegdheid, kan die hier in Groningen niet halen ook, alleen in Utrecht en voor zover ik weet kon dat alleen voltijd....quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hmmm... maar ze kan het probéren toch? CKV werd bij ons trouwens gegeven door de docent Engels en volgens mij geven docenten klassieke talen ook vaak CKV (of KCV) en maatschappijleer is volgens mij ook een vak dat vaak door docenten geschiedenis wordt gegeven.
Sucks.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb geen lesbevoegdheid, kan die hier in Groningen niet halen ook, alleen in Utrecht en voor zover ik weet kon dat alleen voltijd....
Daarbij weet ik eigenlijk niet of ik wel geschikt ben om voor de klas te staanOp de kunstacademie lijkt me dan wel weer leuk, dus daar hebben ze een open sollicitatie van me, en ik moet toch maar eens naar de ouderenacademie toe ook.
Op m'n gecrashte pc en op de externe harde schijf waar ik gelukkig alles naartoe had gekopieerd. Die daarna ook crashtequote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:03 schreef LadyBlack het volgende:
Heeft iemand hier dat peggyschema nog op de pc staan toevallig? De link die er voor staat doet t niet
No!!! dat lijkt me echt ergquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Op m'n gecrashte pc en op de externe harde schijf waar ik gelukkig alles naartoe had gekopieerd. Die daarna ook crashte
vergeet de open universiteit niet! vriend van mij geeft daar cursusen chinees! en dingen als LOI en NTI!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb geen lesbevoegdheid, kan die hier in Groningen niet halen ook, alleen in Utrecht en voor zover ik weet kon dat alleen voltijd....
Daarbij weet ik eigenlijk niet of ik wel geschikt ben om voor de klas te staanOp de kunstacademie lijkt me dan wel weer leuk, dus daar hebben ze een open sollicitatie van me, en ik moet toch maar eens naar de ouderenacademie toe ook.
LOI werkt samen met Windesheim, dus dan moet je daar zijn. En als je cursusmateriaal ontwikkelt zit je alsnog thuisquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
vergeet de open universiteit niet! vriend van mij geeft daar cursusen chinees! en dingen als LOI en NTI!
SPOILER: plaatjes not safe for waistlineOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Perruche op 12-08-2010 23:35:58 ]
Mijn moeder heeft een cabrioquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:41 schreef anna82 het volgende:
XM, hebben jij en Duvel een cabrio? Gaaf!
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Envoor vervelende ex-meneren, crashende schijven, geplunder uit portemonnees en zwakke gezondheden en
voor leuke jobs en vacatures en lieve vriendjes en goed eten en mooi weer.
Ofzo.
Cabrio is hoe dan ook tof!quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:28 schreef Perruche het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:59 schreef anna82 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:40 schreef Perruche het volgende:
[..]En ik weet ook dat ijsberen linkshandig zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben een spelletjes nazi en ik hou alleen van perfecte cadeaus dus dat wordt hem nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja dat is juist leuk!!
Wij doen altijd een spel, Triviant of Party&co ofzo, en dan mag je een cadeautje pakken als je het goed hebt. En dan zijn we aan het begin van de avond heel streng en daarna niet meer
Auto's hebben gewoon een radio etc. hequote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel een rijbewijs, maar ik rijd haast nooit, dus zoiets durf ik niet zo snel.
Maar zoiets zou wel wat voor mij zijn: iPod op en gaan met die banaan.
O je leven klinkt zo fijn nuquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:35 schreef kwakz0r het volgende:
zo. crack pie 1 staat in de oven, crack pie 2 staat klaar. aardappels gekookt voor de aardappeltortilla van morgen en een retemooi schema gemaakt wanneer ik morgen uiterlijk waar aan moet beginnen...
dan nu nog even proberen mn kussenhoes af te haken :$ jezus wat ben ik stepford wife vandaag zeg...
oh en vriendje komt zondag thuis, en dat is al bijnazeker gezien de drukte morgen en dat ik dit weekend naar mn papa en mama ga... zuhuuucht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anna, succes met de brief!
Vandaag rustig aan doen hoor Syreen, je arm gaat niet ineens veel beter. Let erop hè, dat je niets tot weinig doet vandaag dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Okselhaar is ook haar.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
Spuit ik net toch bijna haarmousse onder mn oksel
Ik zou denken dat de tweede breuk beter te accepteren is dan de eerste. Pijnlijk & gemeen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Veel succes, Blurred..
Gek genoeg valt het me trouwens best mee, het niet hebben van contact met m'n ex. Het is helemaal niet alsof ik hele dagen met m'n telefoon in m'n handen zit om hem te sms'en, of zo. Ik heb alleen nog wel een hoop vragen waarop ik graag een antwoord zou willen. Ik denk niet dat ik die ooit krijg, en dat maakt het verwerken wel lastig. Maar goed. Vrolijk voorwaarts.
Fijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Veel succes, Blurred..
Gek genoeg valt het me trouwens best mee, het niet hebben van contact met m'n ex. Het is helemaal niet alsof ik hele dagen met m'n telefoon in m'n handen zit om hem te sms'en, of zo. Ik heb alleen nog wel een hoop vragen waarop ik graag een antwoord zou willen. Ik denk niet dat ik die ooit krijg, en dat maakt het verwerken wel lastig. Maar goed. Vrolijk voorwaarts.
Dat ja! Een vriendin van mij had ook een keer bij een soortgelijke gebeurtenis (gevecht tussen honden) haar eigen hond in haar hand hangen. Dat was echt een hele nasty wond, die er ook nog eens heel lang over deed om te genezen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:27 schreef Tinkepink het volgende:
Heb nog helemaal niet gereageerd op het horrorverhaal van Syrena
Dit klinkt echt te eng en pijnlijk. Sterkte!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |