abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85196019
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 18:05 schreef Syrena het volgende:
Oh man, ik wil mijn pappie en mammie ;( NU!

Dan kan ik tenminste naar mijn eigen huis, eigen bed, eigen spullen, eigen TV en kunnen zij weer op mijn harige broer letten. Die nu alweer verlangend kijkt omdat ie uit wil. Ik ga eisen dat ze me iets leuks meebrengen uit Schotland }:| Zo lang het maar geen vier poten heeft :{w

Ga nu de bijsluiter van de antibiotica lezen, bijwerkingen FTW....
het stuk bijwerkingen sla ik altijd over. geheid dat je ze allemaal krijgt als je weet welke er zijn...
Kwak
pi_85196174
Schimmelinfectie, diarree, kotseritis. Laatste twee heb ik eergister al gehad :') en voor die eerste heb ik nog pillen, dus ach. Het zijn wel knoeperds :o maar kan ze oplossen in water. Sjugt.

Ga maar weer even de was afhalen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 12 augustus 2010 @ 18:22:36 #128
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85196368
Oh Syrena -O- t is niet echt jouw week he! Kus op de zere arm!! :*
  donderdag 12 augustus 2010 @ 18:28:05 #129
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85196602
Syrena -O- :*

En *O* voor GB! Wat ga je doen?!

En ik ben net weer thuis na een dag in een klein durp bij Nijmegen :+. Vanochtend lekker met de kap open naartoe gescheurd en helaas met kap dicht terug naar Gouda. Maar er komt de komende dagen vast nog wel een rondcruise-gelegenheid :Y :7.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85196646
Syrena, jij kan ook nooit normaal twee weken op de hond passen hmm }:|

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 12 augustus 2010 @ 18:34:40 #131
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85196865
Lijstje:

O: 2 boterhammen met vlokken, zonder boter. M'n ouders hebben geen ander broodbeleg in huis :? :')
T: -
L: 2 pistoletjes, 1x eiersalade, 1x kaas
T: banaan
D: tagliatelle met roomsaus part II

S: ik zou gaan RPMën, maar geen puf meer. Lang in de auto terug gezeten, dikke file en nu hoofdpijn.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85196866
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 18:29 schreef sigme het volgende:
Syrena, jij kan ook nooit normaal twee weken op de hond passen hmm }:|

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ;( Vorig jaar had Ozzie antibiotica, en een beet in z'n reet. Maar liever ik dan de honden eigenlijk.
En dan heb je een vorm van straatvrees en dan loop je alle stomme dingen gewoon in je eigen huis op :') van je eigen hond :')

Hopelijk morgen geen deuk in mijn auto als ik boodschappen ga doen :o
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_85196881
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 17:51 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

leiden = de tent
delft = de zaak
a'dam = de toko
grun = de kroeg
rotterdam = de soos (geloof ik)

rest weet ik niet...
Utrecht: het Gele Kasteel. :') (Ook wel de kroeg.)
Are you pondering what I'm pondering?
pi_85196983
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 18:35 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Utrecht: het Gele Kasteel. :') (Ook wel de kroeg.)
met europa cantat moest ik daar elke dag lunchen. het stinkt er naar nat schaap...
Kwak
pi_85197012
En stiekem jammer dat ik geen foto heb gemaakt, zag er echt raar uit, een gat in mijn arm dat niet eens bloedde :o Ik ben toch best raar _O-

Ik heb alleen echt geen zin om dadelijk weer een rondje te lopen :@ maar goed. Nog zes wandelingen te gaan.
pi_85197072
Xme, lekkerrrr kap open! Vanmorgen was het echt lekker weer, jammer dat er al snel weer wolken kwamen.
pi_85197190
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 17:53 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

dat heeft een vriendin van mij, al 2,5 jaar in haar PhD en geen soortgelijke projecten in de endo groep zodat ze ergens mee kan publiceren...

ze doet iets met twee genen (een daarvan is al "noodoplossing nummer 1") die maar op 1 manier/heel moeilijk tot expressie komen ofzo. en ze krijgt gewoon geen resultaten. ook geen negatieve. dus ze kan niks ermee... zo furstrerend... de methode zou moeten werken, gebaseerd op andere studies, maar doet dat dus niet op deze genen. ze kan echte ook niet bewijzen dat het níet werkt want dan moet ze allerelie andere genen en methodes gaan testen om te vergelijken en dat is een phd op zich... arm kind...
Oh, wat rot zeg. Soms is wetenschap echt niet leuk. :{
Laatst zat ik te kletsen met een AIO en wat andere masterstudenten en die zeiden stuk voor stuk dat ze zich zo nu en dan afvragen waarom ze er in godsnaam aan begonnen zijn. :')

Bah wat eng Syrena. :o Hoop dat het snel minder pijn gaat doen. :*

Goodbye gefeliciteerd! *O*
Are you pondering what I'm pondering?
pi_85197621
Syrena! Wat een pech met je arm. Paracetamolletje tegen de pijn misschien?

Goodbye, waar ga je nu werken en wat ga je doen? Spannend, een nieuwe baan!
pi_85197677
En Sts, voor mij is het net Chinees wat je typt, maar fijn dat het goed gaat :P

Net bij de bijenkorf een corrigerend hemdje geprobeerd, wat een drama, weg boobies en hellooo tummy! het was mooier zonder :P wel 3 panties gekocht (zwart, grijs en opaque) voor 13 euro *O* en een mooie zwarte linnen broek voor de warme dagen, moet nog wel worden ingekort.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 19:06:18 #140
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85198249
Thuis! oO< It can only get better now! 8-)

Ben iig soep aan het maken >:O

Pfffgronk-knor-mekker-meh oO<
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_85198393
Hoi,
Syrena, wat pijnlijk! Brrr!
En goodbye, zo leuk van je baan *O*
Mn taart en cake waren echt lekker :9
pi_85198529
Syreen! :o. Wat een eng verhaal. Sterkte! :*.

Goodbye, gefeliciteerd met je nieuwe baan! *O*.

Ik kreeg net twee courgettes gratis, van de groenteman. O+. Toen heb ik voor het geld maar een softijsje gekocht. Met discodip.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 19:14:48 #143
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85198554
Ohja hier ook even: GeeBee, gefelie met je baan! O+

En koesjes voor Syrena :*

En ooooh Coco, dat kado, da's een mooie verrassing O+ Ik ben nog steeds aan het verzamelen, ik heb losse versies! (nouja wel meerdere in 1 boekje, maar dan zijn er in totaal 12 ofzo geloof ik). Sandman O+ "A Midsummer Night's Dream" O+
pi_85198642
Daglijst
• 7u brinta
• 8u 12km fietsen
• 10u 1 boterham pindakaas
• 12u 2 roggebroodjes pindakaas
• 2u 12km fietsen
• 3u HONGER 4 roggebroodjes pindakaas
• 5u 1 guinness
• 6u avondeten: kidneybonen, mais, pronkbonen, lamsgehakt, tortillachips. Toe: rijstepudding
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_85198653
Sandman, daar heeft Maria toch een artikel over geschreven?

Gefeli met uwe nieuwe job GB!
  donderdag 12 augustus 2010 @ 19:21:07 #146
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85198849
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 19:17 schreef shinydiscoball het volgende:
Sandman, daar heeft Maria toch een artikel over geschreven?

Gefeli met uwe nieuwe job GB!
Yip, een paper voor dat vak wat ik gedaan had in Porto! :Y Die inderdaad in het digi blaadje van de opleiding Engels was geplaatst daaro O+ Good memory, Shinyface!
  donderdag 12 augustus 2010 @ 19:22:50 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85198914
Hoi :W.

Patat van 't Hoekje gehad en ontzettend leuk met m'n zus zitten kletsen over datingsites.
Ze heeft ooit met een ware psycho gedate: eentje die haar in het gezicht spuugde (dat wist ik al, ik heb ook al eens ruzie gehad met die mafkees :')), maar ook allemaal spionageshizzle op haar pc had geïnstalleerd, om vervolgens haar MSN-gesprekken over te nemen, foto's op haar RP-account te plaatsen en voor haar te reageren op berichten van andere mannen (nadat ze had gezegd dat hij niet meer terug hoefde te komen). Ze heeft toen aangifte gedaan bij RP en zij hebben zijn profiel eraf gegooid. En toen belde hij boos op en zei ze: "Je moet me nu met rust laten, anders vertel ik de politie over de wapens die je illegaal in je bezit hebt." En toen was het klaar. Sjee :o. Je zult maar zo'n figuur treffen :').

Ze gaan me straks terugbrengen naar Groningen, want de kinderen willen Pippa zien :P. Nu ga ik nog even gezellig bij mijn ouders zitten, want ik ben tenslotte bij hun op visite :+.

Lees en reageer eenmaal thuis wel even bij :).
Niet meer actief op Fok!
pi_85199027
Ik sta dus ook op een datingsite, maar als ik de profielen bekijk van de kerels die mijn profiel hebben bekeken, zakt de moed me toch behoorlijk in de schoenen. :').
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 19:27:04 #149
331 Merel
Be here now.
pi_85199119
Syrena, doe je wel voorzichtig met die kapotte arm? Beetje rustig aan hoor!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 12 augustus 2010 @ 19:27:14 #150
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85199127
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 19:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik sta dus ook op een datingsite, maar als ik de profielen bekijk van de kerels die mijn profiel hebben bekeken, zakt de moed me toch behoorlijk in de schoenen. :').
Jij bent vast behoorlijk populair! ^O^. Je kunt zelf ook selectiecriteria instellen hè? (op RP iig). Dan kun je meteen al een hoop eruit filteren ;).
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')