het stuk bijwerkingen sla ik altijd over. geheid dat je ze allemaal krijgt als je weet welke er zijn...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:05 schreef Syrena het volgende:
Oh man, ik wil mijn pappie en mammieNU!
Dan kan ik tenminste naar mijn eigen huis, eigen bed, eigen spullen, eigen TV en kunnen zij weer op mijn harige broer letten. Die nu alweer verlangend kijkt omdat ie uit wil. Ik ga eisen dat ze me iets leuks meebrengen uit SchotlandZo lang het maar geen vier poten heeft
![]()
Ga nu de bijsluiter van de antibiotica lezen, bijwerkingen FTW....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:29 schreef sigme het volgende:
Syrena, jij kan ook nooit normaal twee weken op de hond passen hmm
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar had Ozzie antibiotica, en een beet in z'n reet. Maar liever ik dan de honden eigenlijk.
En dan heb je een vorm van straatvrees en dan loop je alle stomme dingen gewoon in je eigen huis opvan je eigen hond
![]()
Hopelijk morgen geen deuk in mijn auto als ik boodschappen ga doen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Utrecht: het Gele Kasteel.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
leiden = de tent
delft = de zaak
a'dam = de toko
grun = de kroeg
rotterdam = de soos (geloof ik)
rest weet ik niet...
met europa cantat moest ik daar elke dag lunchen. het stinkt er naar nat schaap...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Utrecht: het Gele Kasteel.(Ook wel de kroeg.)
Oh, wat rot zeg. Soms is wetenschap echt niet leuk.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:53 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat heeft een vriendin van mij, al 2,5 jaar in haar PhD en geen soortgelijke projecten in de endo groep zodat ze ergens mee kan publiceren...
ze doet iets met twee genen (een daarvan is al "noodoplossing nummer 1") die maar op 1 manier/heel moeilijk tot expressie komen ofzo. en ze krijgt gewoon geen resultaten. ook geen negatieve. dus ze kan niks ermee... zo furstrerend... de methode zou moeten werken, gebaseerd op andere studies, maar doet dat dus niet op deze genen. ze kan echte ook niet bewijzen dat het níet werkt want dan moet ze allerelie andere genen en methodes gaan testen om te vergelijken en dat is een phd op zich... arm kind...
Yip, een paper voor dat vak wat ik gedaan had in Porto!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:17 schreef shinydiscoball het volgende:
Sandman, daar heeft Maria toch een artikel over geschreven?
Gefeli met uwe nieuwe job GB!
Jij bent vast behoorlijk populair!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik sta dus ook op een datingsite, maar als ik de profielen bekijk van de kerels die mijn profiel hebben bekeken, zakt de moed me toch behoorlijk in de schoenen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |