Is dat laatste niet zo bij iedereen? Ik heb ook foto's waar ik zo lelijk opsta dat ik denk: whut? Ik ben toch veel knapper!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Christina is idd mooiAl wisselt het ook nogal per foto.
Nee, niet bij iedereen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Is dat laatste niet zo bij iedereen?
Oh uiteraard!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Is dat laatste niet zo bij iedereen? Ik heb ook foto's waar ik zo lelijk opsta dat ik denk: whut? Ik ben toch veel knapper!
Daarnaast doet visagie en belichting etc. een hoop.
Er zijn ergere foto's hoor...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:39 schreef Chicolate het volgende:
Christina is een mooie vrouw, maar ik vind in sommige kleding (zoals foto 2) dr voorgevel eigenlijk een beetje too much.
Soms lijken haar boobies vierkant, dat wel.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:53 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Er zijn ergere foto's hoor...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hou best van een decolleté maar zelfs ik ga zo niet rondlopen.
OMG, dat vind ik ook écht niet mooi meerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:53 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Er zijn ergere foto's hoor...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hou best van een decolleté maar zelfs ik ga zo niet rondlopen.
schijnt te maken te hebben met hoe lang je borstbeen is. (en met hoe klein de cup van je kleding is, te klein duwt omhoog).quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
OMG, dat vind ik ook écht niet mooi meer
Ik vind het juist heel mooi als je een groot 'vlak' boven je decolleté hebt, en pas daaronder dus de welvingen. Bij haar begint de bolling zowat in dr hals al
Ik heb maar een heel kort bovenlichaam dus bij mij beginnen ze ook daarquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
OMG, dat vind ik ook écht niet mooi meer
Ik vind het juist heel mooi als je een groot 'vlak' boven je decolleté hebt, en pas daaronder dus de welvingen. Bij haar begint de bolling zowat in dr hals al
Bij mij begint het hoog, maar ik heb weinig tiet, dus kan ik dit soort dingen dragen en er nog 'schattig' uit zienquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:53 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
schijnt te maken te hebben met hoe lang je borstbeen is. (en met hoe klein de cup van je kleding is, te klein duwt omhoog).
je borstaanzet kan pas zijn daar waar je borstbeen eindigt, omdat de spieren daaraan zitten ofzoiets.
ik heb een lang borstbeen en mn tettehz zitten dus vrij laag. fijn, want kan makkelijk grote decolleteees dragen zonder dat je teveel tiet ziet
Fudge is engelse toffeequote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:50 schreef uniekhoorn het volgende:
wat is fudge?
LB je mag nog een heerlijke D hoor, doe er lekker veel groente bij
oooh dat is waar, heerlijk die turkse / Marokkaanse koekjes, maar zó slecht!!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:02 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb me nu niet laten gaan in de diepvries (kilo garnalen gepeld 6,50) of de kruidenafdeling, laat staan de rijst/kokos/griesmeel etc...
ik vergeet steeds dat ie bestaat...
omdat t ramadan is staat er nu een standje met een meneer die allemaal honingkoekjes enzo verkoopt, en er wordt muziek gedraaid en t was vol met allemaal mensen, zo leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |