abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85183232
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:18 schreef MariaEtcetera het volgende:

Christina is idd mooi :Y Al wisselt het ook nogal per foto.
Is dat laatste niet zo bij iedereen? Ik heb ook foto's waar ik zo lelijk opsta dat ik denk: whut? Ik ben toch veel knapper!

Daarnaast doet visagie en belichting etc. een hoop.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  donderdag 12 augustus 2010 @ 13:33:13 #27
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85183898
Hoooi, doe even ontopic hoor :D
O. 450 gr. Kwark
T's. Appel, sinaasappel, worteltjes, tomaat, halve komkommer
L. Kom gebonden kippensoep met veel kip, twee boterhammen filet americain, beker melk
T's. Nectarine, augurkjes, blokje choco
D. Wokken, dus veel :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 12 augustus 2010 @ 13:38:04 #28
236335 neen
schone schijn
pi_85184087
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:19 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Is dat laatste niet zo bij iedereen?
Nee, niet bij iedereen.
het lijkt niet wat het is
  donderdag 12 augustus 2010 @ 13:39:03 #29
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85184123
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:19 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Is dat laatste niet zo bij iedereen? Ik heb ook foto's waar ik zo lelijk opsta dat ik denk: whut? Ik ben toch veel knapper!

Daarnaast doet visagie en belichting etc. een hoop.
Oh uiteraard! :Y Maar ik vind haar nooit echt lelijk, alleen vind ik haar op van die gepolishte shoots beter uit de verf komen dan op de rode loper oid. Bij iemand als Salma Hayek ofzo vind ik dat minder uitmaken.

Soms lijkt haar hoofd wat klein t.o.v. haar boobehz :+ Vind ik!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_85184149
Morgen laatste werkdag *O*. En vandaag verven tot het klaar is, dus dat gaat laat worden vanavond. Neem maar vast een pak kaas + boterhammen mee :+.

Christina is een mooie vrouw, maar ik vind in sommige kleding (zoals foto 2) dr voorgevel eigenlijk een beetje too much :P.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_85184166
er is ergens ook een foto te vinden van een jongetje met die genetische afwijking, echt freaky.. ff zoeken :P

en hoi, ik heb net 8km hardgelopen 8-)
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_85184321
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:38 schreef neen het volgende:

[..]

Nee, niet bij iedereen.
_O-
pi_85184741
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:39 schreef Chicolate het volgende:

Christina is een mooie vrouw, maar ik vind in sommige kleding (zoals foto 2) dr voorgevel eigenlijk een beetje too much :P.
Er zijn ergere foto's hoor...

Ik hou best van een decolleté maar zelfs ik ga zo niet rondlopen.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_85185505
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:53 schreef Ewelina het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Soms lijken haar boobies vierkant, dat wel.
pi_85185711
Hmmmm, die laatste foto's, dat vind ik ook way too much. Maar hoe ze is gestyled in Mad Men, echt zo tof!! O+
pi_85185868
if you got it, flaunt it!
pi_85187403
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:53 schreef Ewelina het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

OMG, dat vind ik ook écht niet mooi meer :N

Ik vind het juist heel mooi als je een groot 'vlak' boven je decolleté hebt, en pas daaronder dus de welvingen. Bij haar begint de bolling zowat in dr hals al :D
pi_85187452
Laatst in de pubquiz kwam de vraag aan welke avenue in New York de reclame-industrie gevestigd was... ik had geen idee en heb 5th gegokt, maar ik kon me wel voor mn kop slaan toen ik daarna bedacht dat Mad Men natuurlijk slaat op Madison Avenue :X nooit bij stilgestaan.....
pi_85187567
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 14:49 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik vind het juist heel mooi als je een groot 'vlak' boven je decolleté hebt, en pas daaronder dus de welvingen. Bij haar begint de bolling zowat in dr hals al :D
schijnt te maken te hebben met hoe lang je borstbeen is. (en met hoe klein de cup van je kleding is, te klein duwt omhoog).

je borstaanzet kan pas zijn daar waar je borstbeen eindigt, omdat de spieren daaraan zitten ofzoiets.
ik heb een lang borstbeen en mn tettehz zitten dus vrij laag. fijn, want kan makkelijk grote decolleteees dragen zonder dat je teveel tiet ziet *O*
Kwak
pi_85187669
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 14:49 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik heb maar een heel kort bovenlichaam dus bij mij beginnen ze ook daar :')

pi_85187738
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 14:53 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

schijnt te maken te hebben met hoe lang je borstbeen is. (en met hoe klein de cup van je kleding is, te klein duwt omhoog).

je borstaanzet kan pas zijn daar waar je borstbeen eindigt, omdat de spieren daaraan zitten ofzoiets.
ik heb een lang borstbeen en mn tettehz zitten dus vrij laag. fijn, want kan makkelijk grote decolleteees dragen zonder dat je teveel tiet ziet *O*
Bij mij begint het hoog, maar ik heb weinig tiet, dus kan ik dit soort dingen dragen en er nog 'schattig' uit zien :')

Nou ja niet precies dat, maar van die leuke shirtjes die snel ordinair zijn bij grote borsten :P
pi_85187928
Lijstje:
O: bak kwark met jam en nootjes
T: yoghurt breaker aardbei
L: 2 boterhammen, pindakaas en jam
T: bakje vanilleyoghurt
T: fudge :@
S: pilates
D: dunno :O
  donderdag 12 augustus 2010 @ 15:50:05 #43
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85190046
wat is fudge?
LB je mag nog een heerlijke D hoor, doe er lekker veel groente bij :D
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_85190178
ik was vergeten hoe veel ik van de turkse supermarkt houd O+ er zit echt een héle goeie in Leiden, en t is er zó gezellig.

ik kocht:
kilo paprika's
2 courgettes
1 aubergine
aardappelen
knoflook
hummus
baba anoush
1 kilo kippekluifjes
600 gr merquez lamsworstjes
1 groot turks brood
verse basislicum
verse munt
grote bos bosuien
kilo wortelen
12 mini komkommers

voor 27.50... allemaal superkwaliteit... O+ nu de rest zo veel mogelijk bij de lidl halen en nog wat laatste dingen bij AH en dan kan het eerste bakwerk/marineerwerk beginnen. en alvast wat dingen schoonmaken enzo...
Kwak
  donderdag 12 augustus 2010 @ 16:00:36 #45
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85190536
Wat heerlijk Kwak!
Bij ons in de buurt is geen toko te bekennen helaas.
pi_85190592
Fudge, nom nom nom!

Net de bestelling binnengekregen en er zat 1 heel mooi jurkje bij (de lavendelkleurige met lange mouwen). De rest teruggegaan wegens geen geld. En ik ging naar de apotheek omdat ik een grote verbrande plek op m'n arm heb (van de oven), komt mevrouw aan met aftersun :') ben maar weggegaan. Zo boodschappen doen, niet teveel, want volgende week naar Deutschland!!
pi_85190599
ik heb me nu niet laten gaan in de diepvries (kilo garnalen gepeld 6,50) of de kruidenafdeling, laat staan de rijst/kokos/griesmeel etc...

ik vergeet steeds dat ie bestaat...

omdat t ramadan is staat er nu een standje met een meneer die allemaal honingkoekjes enzo verkoopt, en er wordt muziek gedraaid en t was vol met allemaal mensen, zo leuk.
Kwak
pi_85190613
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 15:50 schreef uniekhoorn het volgende:
wat is fudge?
LB je mag nog een heerlijke D hoor, doe er lekker veel groente bij :D
Fudge is engelse toffee :9~ en ik kan er slecht afblijven als ik het in huis heb :X

Ik sla pilates toch maar over vanavond, heb nog beetje spierpijn van de vorige keer :') dus ik ga zo inderdaad een goede tas vol boodschappen halen! Even denken waar ik zin in heb.

Laatst had ik kikkererwten (in blik) gekocht, en die heb ik met verse spinazie en tomaatjes in de pan gegooid en op smaak gebracht met héél veel komijn, koriander, kardemom, knoflook, uien en peper&zout. Echt lekker!! O+
pi_85190622
EN het zwarte jurkje daarvoor had ik te dikke billen, een tuniekje had een lelijke hals en een ander tuniekje vond ik bij mij een beetje tuttig. Morgen m'n 50-style jurkje bij m'n vriendin afmaken *O*
pi_85190663
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:02 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb me nu niet laten gaan in de diepvries (kilo garnalen gepeld 6,50) of de kruidenafdeling, laat staan de rijst/kokos/griesmeel etc...

ik vergeet steeds dat ie bestaat...

omdat t ramadan is staat er nu een standje met een meneer die allemaal honingkoekjes enzo verkoopt, en er wordt muziek gedraaid en t was vol met allemaal mensen, zo leuk.
oooh dat is waar, heerlijk die turkse / Marokkaanse koekjes, maar zó slecht!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')