Hier werkt hotmail gewoon.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:01 schreef LadyBlack het volgende:
Hebben jullie ook last met hotmail / livemail? Ik kan mn mail dus niet lezen![]()
Pff inmiddels doet ie het hier ook weer, maar het afgelopen kwartier ofzo kon ik er niet opquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:01 schreef LadyBlack het volgende:
Hebben jullie ook last met hotmail / livemail? Ik kan mn mail dus niet lezen![]()
C&A, opruiming, 5 euroquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:05 schreef LadyBlack het volgende:
Chico wat een leuk jurkje!! Zoiets heb ik laatst de halve stad voor afgezocht!!
Ik wil mijn salarisquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:08 schreef Chicolate het volgende:
Dankjullie. Nu nog iets om het mee te combineren
.
Mijn buik ookquote:
Kipfilet door de helft (of in 4 dunne stukken als je een hele borst hebt), inrollen met bacon, bakken, klaar. En het was zowaar erg lekker. Heb hem overladen met complimentjes en bedankjes in de hoop dat hij wat vaker gaat koken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:17 schreef uniekhoorn het volgende:!
Tink, hoe was de kip gemaakt door je man?
Mijne ookquote:
Jah, ouder worden sucks wat dat betreft!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mijne ookVolgende week begin ik weer met trainen.
Een van de dingen die ik jammer vind van ouder worden is dat het trainingsresultaat zo snel verdwijnt. Waar ik eerst een maand of 3 kon teren op een strak trainingsregime, zijn de spieren nu na een week of 4 wel weg
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:25 schreef shinydiscoball het volgende:
En loveli
LB: we hebben het over je gehad op 't werken over brillen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |