Is het ernstig?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:37 schreef loveli het volgende:
[..]
O, was het vakantie? En nog even de stad in gegaan en langs een gracht tussen bomen met een hekje eromheen strak ingeparkeerd. Alleen stond jammer genoeg aan de andere kant van de weg een paaltje buiten zicht. Kutkutkut... en net nadat ik bedacht had dat ik toch een andere auto wil en deze weer ga verkopen
Heb een jaar aan een gracht gewoond, langs een gracht parkeer ik in met 3 vingers in m'n neus en 1 oog dicht, tweede oog op de gracht gericht. Helaas stond het paaltje aan de andere kant van de straat.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:05 schreef anna82 het volgende:
[..]
Is het ernstig?![]()
Maarvoor jou dat je langs een gracht parkeert. Ik zit erover te denken om me op te geven voor het NK Fileparkeren voor Vrouwen (het heet officieel vast anders). Ik vind mezelf namelijk best goed daarin
Yup, da's de oplossing. Ik moest alleen ff spuienquote:
Ik denk dat ze mijn 1000 euro zorgtoeslag die ik moest terugbetalen al opgemaakt hebben. Aan een duur afdelingsetentje. Ofzo. Want zo zijn ze.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:43 schreef Ewelina het volgende:
Ik haat de belastingdienst. Moet even 700 euro aan huurtoeslag gaan terugbetalen. Why?
Ik zou niet weten waarom want mijn inkomen was toendertijd echt laag. Er staat ook niet eens een reden bij.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:47 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik denk dat ze mijn 1000 euro zorgtoeslag die ik moest terugbetalen al opgemaakt hebben. Aan een duur afdelingsetentje. Ofzo. Want zo zijn ze.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:15 schreef neen het volgende:
O, gisteren was het erg gezellig. Vanochtend vroeg m'n vader waarom ik de kat vogelvoer had gegeven, dan weet je wel hoe laat het is. Tijd om weer op bed te gaan dus ik heb vandaag veel geslapen.
De tandarts is ook echt te duur, zou er voor controle niet een hbo opleiding ofzo kunnen komen? Omdat ik netjes mijn tanden poets betaal ik ook voor skills die ik niet nodig heb. En ik krijg ook geen waardeloze jojo of ring als ik ga, dat is jammer.
Of kan ie nu een voerbakje nadoen om vogeltjes te lokken?quote:
heeft Groningen geen tandheelkunde opleiding? Hier schijn je 'goedkoop' naar de tandarts te kunnen enzoquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:15 schreef neen het volgende:
O, gisteren was het erg gezellig. Vanochtend vroeg m'n vader waarom ik de kat vogelvoer had gegeven, dan weet je wel hoe laat het is. Tijd om weer op bed te gaan dus ik heb vandaag veel geslapen.
De tandarts is ook echt te duur, zou er voor controle niet een hbo opleiding ofzo kunnen komen? Omdat ik netjes mijn tanden poets betaal ik ook voor skills die ik niet nodig heb. En ik krijg ook geen waardeloze jojo of ring als ik ga, dat is jammer.
Of je schrijft je in en verdient later als tandarts bakken met geld aan onze kronen en implantaten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heeft Groningen geen tandheelkunde opleiding? Hier schijn je 'goedkoop' naar de tandarts te kunnen enzo
Niet eens zin in een boksbal eigenlijk. Tweede optie overweeg ik evenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:53 schreef sigme het volgende:
Loveli.
Volgende keer een boksbal ervan langs geven? Of een willekeurige PM-box aanschrijven?
Tussen komkommer en pils moeten worden toegevoegd:quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:09 schreef sigme het volgende:
• havermout
• bak tortillachips
• kliekje: chilibonen, pronkbonen, mais, gehakt
• slepen met haardhout
• 11kg boontjes oogsten
• 1 komkommer met wat mayo
• 1 pils
• avondeten: rijst, boontjes (duh), gebakken tofu, pindasaus
• toe: ik denk dat ik maar griesmeelpudding ga maken
Apart lijstje. Wat dacht je van kaiserschmarrn? Past er wel bij denk ikquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:52 schreef Merel het volgende:
Nog niet bijgelezen, maar een dagje pretpark levert dit lijstje op:
O - yoghurt met muesli
L - wit pistoletje met kruidenkaas
T - een oliebol, een softijsje met discodip en een blikje fanta
D - moet ik nu gaan bedenken, iemand ideeën?
Dat ga ik zo googelen!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Apart lijstje. Wat dacht je van kaiserschmarrn? Past er wel bij denk ik
Ja maar, ik ben pas sinds na de yoghurt niet meer misselijk! Als dat zo blijft neem ik vanavond nog wel wat, maar nu begint m'n buik weer te rommelen, dus ik weet het nog niet...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lovely loveli![]()
Hopelijk voor jou ook rap meer zonneschijn! Ik stuur het op!
Razzt en Mo: wat zijn da voor lijstjes voor volwassen vrouwmenschen?En Mo heeft ook nog es anderhalf uur zwaar gefitnest, daar moet meer in!
![]()
En ik snap nu een beeeetje waarom ik gisteren down was - boek wat ik moet lezen voor tutorial is af en toe ietwat herkenbaar, en rakelt stomme herinneringen opTussen haar zinnen door lees ik mezelf ofzo. En ik was al met een niet al te best humeur de trein in gestapt dus 1+1=2
Zal blij zijn als het kreng uit is! Stomme overgevoelige literatuurmiep die ik ben
![]()
Ik wilde juist met iets gezonds compenserenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Oooh dat is lekker! Lang geleden dat ik dat heb gegeten zeg. Even onthouden voor volgend weekend ofzo.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Mehehe! Topic-gupjequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:09 schreef Viking84 het volgende:
Ik moest net mijn ID-kaart laten zien bij de Lidl toen ik een alcoholische versnapering kocht. Weet nog niet of ik moet lachen of huilen.
Okee dan vreest ik niet!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:37 schreef motorbloempje het volgende:
weest niet bang Maria! Ik ga zo een shitload aan sushi wegeten
Je hebt PM.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:21 schreef Syrena het volgende:
Ewelina, staat op de achterkant niet je verzamelinkomen waar ze de terugbetaling op baseren?
Ik heb ook al drie keer flinke bedragen moeten terugbetalen (900, 800 etc.) maar dat klopt helaas(gerekend met nettoloon ipv bruto
)
Oh en liefff, schoonbroer belde daarstraks om me gerust te stellen, dat Ozzie heus niet agressief is, maar dat dat soort gedrag vaker voorkomt (ben de technische term ff kwijt). Wist ik wel, maar toch zo aardig dat ie belt! Hij is best verlegen namelijk
Het is geworden kipfilet van de grillpan met heel veel cherrytomaatjes en pijnboompitjes en pesto en een beetje geraspte kaasquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:52 schreef Merel het volgende:
Nog niet bijgelezen, maar een dagje pretpark levert dit lijstje op:
O - yoghurt met muesli
L - wit pistoletje met kruidenkaas
T - een oliebol, een softijsje met discodip en een blikje fanta
D - moet ik nu gaan bedenken, iemand ideeën?
quote:*hier stond een foto*
Hier werkt hotmail gewoon.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:01 schreef LadyBlack het volgende:
Hebben jullie ook last met hotmail / livemail? Ik kan mn mail dus niet lezen![]()
Pff inmiddels doet ie het hier ook weer, maar het afgelopen kwartier ofzo kon ik er niet opquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:01 schreef LadyBlack het volgende:
Hebben jullie ook last met hotmail / livemail? Ik kan mn mail dus niet lezen![]()
C&A, opruiming, 5 euroquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:05 schreef LadyBlack het volgende:
Chico wat een leuk jurkje!! Zoiets heb ik laatst de halve stad voor afgezocht!!
Ik wil mijn salarisquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:08 schreef Chicolate het volgende:
Dankjullie. Nu nog iets om het mee te combineren
.
Mijn buik ookquote:
Kipfilet door de helft (of in 4 dunne stukken als je een hele borst hebt), inrollen met bacon, bakken, klaar. En het was zowaar erg lekker. Heb hem overladen met complimentjes en bedankjes in de hoop dat hij wat vaker gaat koken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:17 schreef uniekhoorn het volgende:!
Tink, hoe was de kip gemaakt door je man?
Mijne ookquote:
Jah, ouder worden sucks wat dat betreft!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mijne ookVolgende week begin ik weer met trainen.
Een van de dingen die ik jammer vind van ouder worden is dat het trainingsresultaat zo snel verdwijnt. Waar ik eerst een maand of 3 kon teren op een strak trainingsregime, zijn de spieren nu na een week of 4 wel weg
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:25 schreef shinydiscoball het volgende:
En loveli
LB: we hebben het over je gehad op 't werken over brillen
Ja, gelukkig! Buikgerommel was gewoon hongerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:17 schreef uniekhoorn het volgende:
5 euro ja?? Wow, hij staat je iig fantastisch!
Tink, hoe was de kip gemaakt door je man?
Hoi Razz, gaat het nog steeds goed?
Had je al een lijstje gepost vandaag?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:45 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja! Ik heb ook nog een pot olijfjes staan, nog een beetje boursin en crackertjes!
Maar alhoewel.... past vandaag niet echt meer bij het lijstje denk ikMorgen misschien
Aan de grens inderdaad. Anders neem je alleen een paar olijfjes?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:03 schreef LadyBlack het volgende:
Verder, lijstje:
O: bak kwark met jam, cappuccino - 300 kcal
L: 2 boterhammen met pindakaas - 400 kcal
T: kop koffie & plak cake in de Prinsentuin150 kcal
T: paar plakjes kaas 200 kcal
D: kaastortellini met lekkere tomatensaus 700 kcal
T: wat cashews 150 kcal
Veel vet dus vandaag.... helaasch. Maar het was weer zo gezellig met t kindje
Het gaat me vooral om de hoeveelheid vet. Met mijn voorliefde voor kaas, room en (zoals vandaag) cake, krijg ik algauw voornamelijk vet binnen. Kijk maar naar het lijstje, overal zit vet in!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:52 schreef Tinkepink het volgende:
oJA, HIER
[..]
Aan de grens inderdaad. Anders neem je alleen een paar olijfjes?
Nee, niet zo vaak meer. Heel toevallig dat hij me een poos geleden mailde voor tips over New York (hij kwam me tegen in het New York topic hier op Fok). Toen kregen we het over m'n taarten, gaf hij me een opdracht, en daarna belde 'ie of ik ook hun bruidstaart wilde maken. Tuurlijk!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:33 schreef LadyBlack het volgende:
Haha DaD wat een droom
Lijkt me best bijzonder om voor je eerste vriendje zn bruidstaart te bakken!Sprak je hem nog regelmatig ook?
Is ie mooi geworden??quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:06 schreef Perruche het volgende:
En ik heb m'n jaren 50 jurkje nog niet omdat ik m'n scripte kon ophalen bij de inbinder... Nou ja wel een goede reden, nu gaan we hem over een week afmaken als ik terug ben van vakantie
Niet? Hmmm...ik zoek namelijk een nieuwe, die ik nu heb is mooi, maar alweer 6 jaar oud en aan vervanging toe. Ik denk dat ik een hele stoere wil, met dik montuur.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]!
Ik kon trouwens helemaal geen leuke brillen vinden op die site lensway.com...
Dat zijn de lekkerstenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar t was wel lekkerzo'n cheap ass vrieslolly
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |