Idemquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:35 schreef shinydiscoball het volgende:
DaD:. Ik hoop echt, echt dat je je weer snel wat beter gaat voelen.
WB j.t.!
WB!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:30 schreef j.t het volgende:
Hoi!!!Kennen we me nog? Ik ben weer terug in Nederland! Ben vannacht aangekomen en ga straks vanuit mn moeder naar huis toe de wasmachine maar eens aanzetten
![]()
Ik ben 2 weken naar Fuerteventura geweest en ben welgeteld 6 kilo aangekomen! Dus ik zit dik over mijn startgewicht. ik hoop dat het er weer snel af is met weer een normaal ritme, normaal eten en normaal drinken! Ik gok van wel!
We hebben het heel leuk gehad, maar 3 dingen gedaan (dierentuin, WK finale windsurfen bekeken en uurtje door de bergen gecrosst met een 4x4) voor de rest alleen aan het zwembad gelegen en aan de bar gehangendat is voor ons vakantie =)
Gisteren stak de passaatwind op, dus hadden we gisteren nog een dagje 45+ graden met heel hete wind. Iedereen maar klagen! Maar ik vond het geweldig! Heerlijk .. echt waar! Lekker lopen bakken en in zwembad gelegen! Voor de rest een christelijke 30 graden gehad geloof ik de hele vakantieIk wil weer terug! Weer jaartje wachten voor volgende vakantie!
![]()
Dit was het even .. zo naar huis
Edit: en ow, helemaal geen last van mn darmen gehad (zelfs geen schijterij!) echt een waar unicum voor een darmpatientje zoals ik![]()
haha! Gelukkig dat smaken verschillen, anders had ik nooit een bedje bij het zwembadquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:47 schreef conleche het volgende:
[..]
WB!
6 kilo?? Damn. Ik dacht dat ik makkelijk aankwam.
En voor de rest klinkt jouw vakantie als de hel voor mij, maar smaken verschillen, fijn dat jullie het leuk hebben gehad!
Balen van die knietjes, maar verder is het misschien maar bete zo. Op max. 750 kcal kom je niet ver.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje:
O: 250 gr kwark
L: plak krentenbrood, met spijs
T: 2 dunne plakken brood vers uit de bakmachine, met jam.
D: ?
Vervelende is dat ik dus nu niet kan fietsen door de knietjes.
Ik kan niet rijden nu, en hij kan 's nachts niet bij m'n tante slapen. Ik vind het hier fijner dan m'n flat, daar is de koelkast namelijk totaal leegquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:06 schreef Tinkepink het volgende:
Waarom ga je niet lekker naar je eigen huisje Syrena. Ik zou die hond fijn bij je tante laten.
quote:
Is het ernstig?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:37 schreef loveli het volgende:
[..]
O, was het vakantie? En nog even de stad in gegaan en langs een gracht tussen bomen met een hekje eromheen strak ingeparkeerd. Alleen stond jammer genoeg aan de andere kant van de weg een paaltje buiten zicht. Kutkutkut... en net nadat ik bedacht had dat ik toch een andere auto wil en deze weer ga verkopen
Heb een jaar aan een gracht gewoond, langs een gracht parkeer ik in met 3 vingers in m'n neus en 1 oog dicht, tweede oog op de gracht gericht. Helaas stond het paaltje aan de andere kant van de straat.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:05 schreef anna82 het volgende:
[..]
Is het ernstig?![]()
Maarvoor jou dat je langs een gracht parkeert. Ik zit erover te denken om me op te geven voor het NK Fileparkeren voor Vrouwen (het heet officieel vast anders). Ik vind mezelf namelijk best goed daarin
Yup, da's de oplossing. Ik moest alleen ff spuienquote:
Ik denk dat ze mijn 1000 euro zorgtoeslag die ik moest terugbetalen al opgemaakt hebben. Aan een duur afdelingsetentje. Ofzo. Want zo zijn ze.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:43 schreef Ewelina het volgende:
Ik haat de belastingdienst. Moet even 700 euro aan huurtoeslag gaan terugbetalen. Why?
Ik zou niet weten waarom want mijn inkomen was toendertijd echt laag. Er staat ook niet eens een reden bij.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:47 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik denk dat ze mijn 1000 euro zorgtoeslag die ik moest terugbetalen al opgemaakt hebben. Aan een duur afdelingsetentje. Ofzo. Want zo zijn ze.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:15 schreef neen het volgende:
O, gisteren was het erg gezellig. Vanochtend vroeg m'n vader waarom ik de kat vogelvoer had gegeven, dan weet je wel hoe laat het is. Tijd om weer op bed te gaan dus ik heb vandaag veel geslapen.
De tandarts is ook echt te duur, zou er voor controle niet een hbo opleiding ofzo kunnen komen? Omdat ik netjes mijn tanden poets betaal ik ook voor skills die ik niet nodig heb. En ik krijg ook geen waardeloze jojo of ring als ik ga, dat is jammer.
Of kan ie nu een voerbakje nadoen om vogeltjes te lokken?quote:
heeft Groningen geen tandheelkunde opleiding? Hier schijn je 'goedkoop' naar de tandarts te kunnen enzoquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:15 schreef neen het volgende:
O, gisteren was het erg gezellig. Vanochtend vroeg m'n vader waarom ik de kat vogelvoer had gegeven, dan weet je wel hoe laat het is. Tijd om weer op bed te gaan dus ik heb vandaag veel geslapen.
De tandarts is ook echt te duur, zou er voor controle niet een hbo opleiding ofzo kunnen komen? Omdat ik netjes mijn tanden poets betaal ik ook voor skills die ik niet nodig heb. En ik krijg ook geen waardeloze jojo of ring als ik ga, dat is jammer.
Of je schrijft je in en verdient later als tandarts bakken met geld aan onze kronen en implantaten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heeft Groningen geen tandheelkunde opleiding? Hier schijn je 'goedkoop' naar de tandarts te kunnen enzo
Niet eens zin in een boksbal eigenlijk. Tweede optie overweeg ik evenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:53 schreef sigme het volgende:
Loveli.
Volgende keer een boksbal ervan langs geven? Of een willekeurige PM-box aanschrijven?
Tussen komkommer en pils moeten worden toegevoegd:quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:09 schreef sigme het volgende:
• havermout
• bak tortillachips
• kliekje: chilibonen, pronkbonen, mais, gehakt
• slepen met haardhout
• 11kg boontjes oogsten
• 1 komkommer met wat mayo
• 1 pils
• avondeten: rijst, boontjes (duh), gebakken tofu, pindasaus
• toe: ik denk dat ik maar griesmeelpudding ga maken
Apart lijstje. Wat dacht je van kaiserschmarrn? Past er wel bij denk ikquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:52 schreef Merel het volgende:
Nog niet bijgelezen, maar een dagje pretpark levert dit lijstje op:
O - yoghurt met muesli
L - wit pistoletje met kruidenkaas
T - een oliebol, een softijsje met discodip en een blikje fanta
D - moet ik nu gaan bedenken, iemand ideeën?
Dat ga ik zo googelen!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Apart lijstje. Wat dacht je van kaiserschmarrn? Past er wel bij denk ik
Ja maar, ik ben pas sinds na de yoghurt niet meer misselijk! Als dat zo blijft neem ik vanavond nog wel wat, maar nu begint m'n buik weer te rommelen, dus ik weet het nog niet...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lovely loveli![]()
Hopelijk voor jou ook rap meer zonneschijn! Ik stuur het op!
Razzt en Mo: wat zijn da voor lijstjes voor volwassen vrouwmenschen?En Mo heeft ook nog es anderhalf uur zwaar gefitnest, daar moet meer in!
![]()
En ik snap nu een beeeetje waarom ik gisteren down was - boek wat ik moet lezen voor tutorial is af en toe ietwat herkenbaar, en rakelt stomme herinneringen opTussen haar zinnen door lees ik mezelf ofzo. En ik was al met een niet al te best humeur de trein in gestapt dus 1+1=2
Zal blij zijn als het kreng uit is! Stomme overgevoelige literatuurmiep die ik ben
![]()
Ik wilde juist met iets gezonds compenserenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Oooh dat is lekker! Lang geleden dat ik dat heb gegeten zeg. Even onthouden voor volgend weekend ofzo.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Mehehe! Topic-gupjequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:09 schreef Viking84 het volgende:
Ik moest net mijn ID-kaart laten zien bij de Lidl toen ik een alcoholische versnapering kocht. Weet nog niet of ik moet lachen of huilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |