Okee dan vreest ik niet!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:37 schreef motorbloempje het volgende:
weest niet bang Maria! Ik ga zo een shitload aan sushi wegeten
Je hebt PM.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:21 schreef Syrena het volgende:
Ewelina, staat op de achterkant niet je verzamelinkomen waar ze de terugbetaling op baseren?
Ik heb ook al drie keer flinke bedragen moeten terugbetalen (900, 800 etc.) maar dat klopt helaas(gerekend met nettoloon ipv bruto
)
Oh en liefff, schoonbroer belde daarstraks om me gerust te stellen, dat Ozzie heus niet agressief is, maar dat dat soort gedrag vaker voorkomt (ben de technische term ff kwijt). Wist ik wel, maar toch zo aardig dat ie belt! Hij is best verlegen namelijk
Het is geworden kipfilet van de grillpan met heel veel cherrytomaatjes en pijnboompitjes en pesto en een beetje geraspte kaasquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:52 schreef Merel het volgende:
Nog niet bijgelezen, maar een dagje pretpark levert dit lijstje op:
O - yoghurt met muesli
L - wit pistoletje met kruidenkaas
T - een oliebol, een softijsje met discodip en een blikje fanta
D - moet ik nu gaan bedenken, iemand ideeën?
quote:*hier stond een foto*
Hier werkt hotmail gewoon.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:01 schreef LadyBlack het volgende:
Hebben jullie ook last met hotmail / livemail? Ik kan mn mail dus niet lezen![]()
Pff inmiddels doet ie het hier ook weer, maar het afgelopen kwartier ofzo kon ik er niet opquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:01 schreef LadyBlack het volgende:
Hebben jullie ook last met hotmail / livemail? Ik kan mn mail dus niet lezen![]()
C&A, opruiming, 5 euroquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:05 schreef LadyBlack het volgende:
Chico wat een leuk jurkje!! Zoiets heb ik laatst de halve stad voor afgezocht!!
Ik wil mijn salarisquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:08 schreef Chicolate het volgende:
Dankjullie. Nu nog iets om het mee te combineren
.
Mijn buik ookquote:
Kipfilet door de helft (of in 4 dunne stukken als je een hele borst hebt), inrollen met bacon, bakken, klaar. En het was zowaar erg lekker. Heb hem overladen met complimentjes en bedankjes in de hoop dat hij wat vaker gaat koken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:17 schreef uniekhoorn het volgende:!
Tink, hoe was de kip gemaakt door je man?
Mijne ookquote:
Jah, ouder worden sucks wat dat betreft!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mijne ookVolgende week begin ik weer met trainen.
Een van de dingen die ik jammer vind van ouder worden is dat het trainingsresultaat zo snel verdwijnt. Waar ik eerst een maand of 3 kon teren op een strak trainingsregime, zijn de spieren nu na een week of 4 wel weg
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:25 schreef shinydiscoball het volgende:
En loveli
LB: we hebben het over je gehad op 't werken over brillen
Ja, gelukkig! Buikgerommel was gewoon hongerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:17 schreef uniekhoorn het volgende:
5 euro ja?? Wow, hij staat je iig fantastisch!
Tink, hoe was de kip gemaakt door je man?
Hoi Razz, gaat het nog steeds goed?
Had je al een lijstje gepost vandaag?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:45 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja! Ik heb ook nog een pot olijfjes staan, nog een beetje boursin en crackertjes!
Maar alhoewel.... past vandaag niet echt meer bij het lijstje denk ikMorgen misschien
Aan de grens inderdaad. Anders neem je alleen een paar olijfjes?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:03 schreef LadyBlack het volgende:
Verder, lijstje:
O: bak kwark met jam, cappuccino - 300 kcal
L: 2 boterhammen met pindakaas - 400 kcal
T: kop koffie & plak cake in de Prinsentuin150 kcal
T: paar plakjes kaas 200 kcal
D: kaastortellini met lekkere tomatensaus 700 kcal
T: wat cashews 150 kcal
Veel vet dus vandaag.... helaasch. Maar het was weer zo gezellig met t kindje
Het gaat me vooral om de hoeveelheid vet. Met mijn voorliefde voor kaas, room en (zoals vandaag) cake, krijg ik algauw voornamelijk vet binnen. Kijk maar naar het lijstje, overal zit vet in!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:52 schreef Tinkepink het volgende:
oJA, HIER
[..]
Aan de grens inderdaad. Anders neem je alleen een paar olijfjes?
Nee, niet zo vaak meer. Heel toevallig dat hij me een poos geleden mailde voor tips over New York (hij kwam me tegen in het New York topic hier op Fok). Toen kregen we het over m'n taarten, gaf hij me een opdracht, en daarna belde 'ie of ik ook hun bruidstaart wilde maken. Tuurlijk!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:33 schreef LadyBlack het volgende:
Haha DaD wat een droom
Lijkt me best bijzonder om voor je eerste vriendje zn bruidstaart te bakken!Sprak je hem nog regelmatig ook?
Is ie mooi geworden??quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:06 schreef Perruche het volgende:
En ik heb m'n jaren 50 jurkje nog niet omdat ik m'n scripte kon ophalen bij de inbinder... Nou ja wel een goede reden, nu gaan we hem over een week afmaken als ik terug ben van vakantie
Niet? Hmmm...ik zoek namelijk een nieuwe, die ik nu heb is mooi, maar alweer 6 jaar oud en aan vervanging toe. Ik denk dat ik een hele stoere wil, met dik montuur.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]!
Ik kon trouwens helemaal geen leuke brillen vinden op die site lensway.com...
Dat zijn de lekkerstenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar t was wel lekkerzo'n cheap ass vrieslolly
Alpa Chinoquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:28 schreef neen het volgende:
Staat je goed choco! Wij keken net de extended versie van Tropic Thunder, echt geweldig
kan je 'm niet loshalen en opnieuw omzomen? Of heb je teveel afgeknipt?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:04 schreef Perruche het volgende:
LB, wanneer is de deadline voor de sollicitatie?
Heb net een broek ingekort maar nu is 1 broekspijp 1 cm langer dan de andere ;') eerste keer dat ik dit doe... maar ja je ziet het bijna niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |