abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85265311
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 00:28 schreef neen het volgende:
Staat je goed choco! Wij keken net de extended versie van Tropic Thunder, echt geweldig O+
Alpa Chino O+
pi_85265338
truste :W

oh, en het jurkje staat je beeldig Chico O+ _O_
Ja doei.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 00:38:35 #203
236335 neen
schone schijn
pi_85265678
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 00:31 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Alpa Chino O+
I said Nance!
het lijkt niet wat het is
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 00:53:56 #204
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85266391
Trusten Moblo

Ben kneuterig aan het klaverjassen met mijn lief op gamesquare :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_85269149
Oh haai!
Ben thuis, al tijdje :P En hoe ... omg

Ik op afsluitdijk, ik met 140 langzame auto's inhalen (was nogal druk brug was open geweest) Kleeft een eikel bumper. Dus ik middelvinger naar achteren. Hielp niet, maar ja ik kon niet opzij. Dus dan maar door. Op gegeven moment de boel ingehaald, ik ga opzij. Komen die eikels (waren 2 mannen) naast me rijden en maar lachen en doen. Dus ik weer middelvinger. En hun terug en lachen. Ze bleven maar naast me rijden, ondertussen moest ik weer inhalen of remmen voor degene voor me. Hun beetje naar voren, dus ik inhalen. Ondertussen nog steeds 140. Gaat die klootzak VOL op zn remmen staan. Ik schrok me echt dood. Weg ontspannen vakantiegevoel. Gelukkig zag ik het en reed niemand achter me ... vond niet fijn. Dus kenteken opgeschreven en nu een melding bij politie gemaakt.
Dat kon namelijk via het internet, dan gaan ze die lui opbellen ofso blabla en wordt je zelf ook nog gebeld. Nu is dat niet zo heel vreselijk intimiderend voor hem. Maar stel dat hij het over 3 weken nog keer doet en het wordt een ongeluk, staat er in ieder geval nog een melding van iemand anders en is het voor politie niet onbekend. Bah, hopelijk is het nu uit mn systeem en kan ik slapen.

Tot morgen :W
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_85271509
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 23:04 schreef Perruche het volgende:
LB, wanneer is de deadline voor de sollicitatie?

Heb net een broek ingekort maar nu is 1 broekspijp 1 cm langer dan de andere ;') eerste keer dat ik dit doe... maar ja je ziet het bijna niet :P
kan je 'm niet loshalen en opnieuw omzomen? Of heb je teveel afgeknipt?

@jt: ehm, lees nog eens even terug hoe jij je gedragen hebt...iets met olie en vuur?!

mogguh!

Ik kon niet slapen want ik werd wakker over hoe ik een technisch probleempje aan mijn spinningsfiets moest oplossen :') In mijn dromen los ik de grootste problemen op :+

De mod is uitgevoerd en mijn fietsje doet het weer :Y :7
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? zaterdag 14 augustus 2010 @ 07:37:58 #207
70532 loveli
N
pi_85271520
Fijn. De bromfietskrantenbezorger van het AD gaat nu onder m'n raam staan, zet de brommer af, start de brommer weer en rijdt gewoon over de stoep verder. Niet helemaal de bedoeling...
crap in = crap out
pi_85271523
Goeiemorgen :W
Wat leuk aur, zo goed onthou ik mn droom nooit en ze zijn nooit zo praktisch als die van jou!
JT, jij was ook geen dame ;) , maar dat remmen was vast eng.
Ben vannacht in slaap gevallen op de bank, met tv aan :@
Loveli, wat een puberstreek :P misschien moet je de buren aansporen tot klagen?
  Vis een optie? zaterdag 14 augustus 2010 @ 07:44:16 #209
70532 loveli
N
pi_85271541
Op de bank in slaap vallen, herkenbaar ;)

't Is geen puber, maar een vervette vrouw van een jaar of 50.
crap in = crap out
pi_85271571
Is slapen met oordoppen geen optie? Want ik denk niet dat je dit gevecht gaat winnen :X
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 08:05:58 #211
236335 neen
schone schijn
pi_85271612
Sowieso slapen O+
het lijkt niet wat het is
pi_85271645
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 08:05 schreef neen het volgende:
Sowieso slapen O+
QFT.

Vandaag naar de dierentuin met mams, broers en lief. Het weer zit alvast mee :) .
  Vis een optie? zaterdag 14 augustus 2010 @ 08:53:20 #213
70532 loveli
N
pi_85271924
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 07:57 schreef _aurum_ het volgende:
Is slapen met oordoppen geen optie? Want ik denk niet dat je dit gevecht gaat winnen :X
't Is geen gevecht, ik heb het 1 keer neergelegd bij de bezorgservice, ga het binnenkort duidelijker neerleggen. Ik woon aan een plantsoen waar geen brommers horen te komen. De straat is meters verderop. Als ik zelf met de motor ben, rij ik dat laatste stukje ook met de motor af of lopend. Denk dat de krantenbezorger dat ook kan.

Oordoppen = ontstoken oren, raam dicht werkt beter, is alleen minder prettig met goed weer.
crap in = crap out
pi_85272012
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 02:16 schreef j.t het volgende:
Oh haai!

Ik op afsluitdijk, ik met 140 langzame auto's inhalen (was nogal druk brug was open geweest) Kleeft een eikel bumper. Dus ik middelvinger naar achteren. Hielp niet, maar ja ik kon niet opzij. Dus dan maar door. Op gegeven moment de boel ingehaald, ik ga opzij. Komen die eikels (waren 2 mannen) naast me rijden en maar lachen en doen. Dus ik weer middelvinger. En hun terug en lachen. Ze bleven maar naast me rijden, ondertussen moest ik weer inhalen of remmen voor degene voor me. Hun beetje naar voren, dus ik inhalen. Ondertussen nog steeds 140. Gaat die klootzak VOL op zn remmen staan. Ik schrok me echt dood. Weg ontspannen vakantiegevoel. Gelukkig zag ik het en reed niemand achter me ... vond niet fijn. Dus kenteken opgeschreven en nu een melding bij politie gemaakt.
Dat kon namelijk via het internet, dan gaan ze die lui opbellen ofso blabla en wordt je zelf ook nog gebeld. Nu is dat niet zo heel vreselijk intimiderend voor hem. Maar stel dat hij het over 3 weken nog keer doet en het wordt een ongeluk, staat er in ieder geval nog een melding van iemand anders en is het voor politie niet onbekend. Bah, hopelijk is het nu uit mn systeem en kan ik slapen.

Tot morgen :W
Klinkt een beetje als een verhaal dat ik had in de auto bij mijn schoonmoeder
Die zat ook lekker de hele tijd haar middelvinger op te steken
En dan klagen dat de ander agressief gaat rijden
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 09:07:06 #215
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85272036
Hoe reageren jullie dan bij bumperkleven?
Niet meer actief op Fok!
pi_85272061
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 09:07 schreef Viking84 het volgende:
Hoe reageren jullie dan bij bumperkleven?
Gewoon doorrijden in eigen tempo totdat je weer naar rechts kan.
Op elkaar gaan reageren krijg je dit soort situaties van en dat is nog gevaarlijker.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 09:21:16 #217
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85272134
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 09:10 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Gewoon doorrijden in eigen tempo totdat je weer naar rechts kan.
Op elkaar gaan reageren krijg je dit soort situaties van en dat is nog gevaarlijker.
Dat is wel het verstandigste idd, maar ik kan me de reactie van j.t. ook goed voorstellen :).
Niet meer actief op Fok!
pi_85272202
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 09:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat is wel het verstandigste idd, maar ik kan me de reactie van j.t. ook goed voorstellen :).
Ik niet eigenlijk, er rijden al teveel agressieve figuren rond
Wat schiet je er nu helemaal mee op om je middelvinger op te steken?
Meestal wordt die persoon zelf alleen nog maar meer opgefokt (wat ik dan bij mijn schoonmoeder in de auto zie)
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 09:42:25 #219
229513 Blurred86
Live Positive
pi_85272283
Ik ga bij bumperklevers altijd precies heel netjes de maximumsnelheid rijden en zodra het kan ga ik weer naar rechts. Ben het met Sarabi eens dat je door je middelvinger op te steken alleen maar meer agressie uitlokt en zou het zelf dan ook nooit doen. Al rechtvaardigt een opgestoken middelvinger natuurlijk nooit plotseling heel hard remmen op de snelweg! Dat lijkt me echt wel eng als iemand dat bij mij zou doen!

vraag me wel af of je bij die melding aan de politie dan ook hebt vermeld dat je je middelvinger opstak jt? ;)

oh en goedemorgen! ik ga zo met mijn papa naar de markt :)
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_85272339
o hai goeiemorgen!

quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 17:02 schreef anna82 het volgende:

[..]

Oh, dat klinkt goed! Ga je de left-overs serveren op een leuke Slank-meet? ;)
welke left overs :') er is alleen wat taart over (dat was ook veel en heel machtig). verder klopten de richthoeveelheden voor het koken voor grote groepen die ik van een ervaren groepskok had gekregen heel erg goed. had iets meer, maar er zaten een aantal snaaiers bij die de rest van de avond de restjes weggeknaagd hebben O+ stofzuigers O+

iedereen vond het heel lekker, en de baby was een schatje, heeft nog even bij me op schoot gezeten, en t was zo leuk! heb ook nog een plantje gekregen :)

succesvolle avond!

verder ben ik nu helemaal kapotmoe, en is t een teringzooi (ze hebben vannacht om 2 uur nog helpen opruimen maar alles staat door elkaar en overhoop en heb redelijk wat afwas). meneer wehkamp komt zo retouren ophalen en als die geweest is en ik ben oipgeruimd dan ga ik naar papa en mama toe, en morgenavond komt vriendje weer O+ jeeej, bijna!
Kwak
pi_85272341
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 21:09 schreef Razztwizzle het volgende:
Pretty dress, Chico! Staat je goed.

En ik wilde ook Buffy gaan kijken, maar dat is met een heel andere actrice dan de serie :? strange. Dus nu kijk ik CSI.
dude, buffy the movie is het origineel waar de serie van afgeleid is O+
Kwak
pi_85272680
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 09:47 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

dude, buffy the movie is het origineel waar de serie van afgeleid is O+
Maar de serie is wel stukken beter!
pi_85272707
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 02:16 schreef j.t het volgende:
Oh haai!

Ik op afsluitdijk, ik met 140 langzame auto's inhalen (was nogal druk brug was open geweest) Kleeft een eikel bumper. Dus ik middelvinger naar achteren. Hielp niet, [..]. Dus ik weer middelvinger. [...] Dus kenteken opgeschreven en nu een melding bij politie gemaakt.
hè, wat raar toch, dat het niet hielp... :{

ondanks dat het bumperkleven niet goed praat, ben je zelf dus ook bezig geweest met huftergedrag door obscene gebaren te maken en dat maakt het alleen nog maar erger. Als je aangifte had gedaan zonder dat soort dingen te doen was het eerlijk geweest, nu is het iets dat van twee kanten is gekomen... :N

Geloof me, ik heb er genoeg km's opzitten om dit ook meegemaakt te hebben. 2 jaar geleden nog op de A15 in het pikkedonker op de motor. En zónder middelvingers ben ik al bijna van de weg gereden in een exact zelfde situatie, laat staan wat er wellicht was gebeurd als ik me verlaagd had tot hun gedrag...
Nogmaals, het rechtvaardigt het niet, maar het is verre van slim..

Beste wat je kunt doen is doorrijden tot je naar rechts kunt en ze er gewoon langs laten zonder je er verder al te druk om te maken. Ze worden heus wel eens gepakt. En daarbij is het ook gewoon dom om zoiets te doen. Wat wil je, dood? Triest en zulks dat dat je je leven kan kosten, maar in het hedendaagse verkeer zou men met een rijbevoegdheid helaas beter moeten weten, dat je beter iig jezelf aan de regels kunt houden dan voor eigen rechter te gaan spelen..

quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 09:42 schreef Blurred86 het volgende:
Ik ga bij bumperklevers altijd precies heel netjes de maximumsnelheid rijden en zodra het kan ga ik weer naar rechts.
Da's ook niet helemaal netjes als je eerst 140 reed en daarna ineens 120 gaat rijden 'omdat je hier toch niet harder mag'... zelfde verhaal als hierboven: inhaalactie afmaken en terug naar rechts, zoals 't hoort. Belagen ze je dan nog, ja, dan zijn 't echt hufters, maar veelal hebben ze het helaas in eerste instantie gewoon niet door, dat ze bumperkleven/gevaarlijk bezig zijn en zien ze die middelvinger juist als een eerste actie van 'asocialiteit'.. zeg maar..

Enneh, goedemorgen :) :W
Ja doei.
pi_85272720
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 10:19 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Maar de serie is wel stukken beter!
Ik geniet van de film :P
pi_85272728
Gisteren weer bijgekeken met Pretty Little Liars, dat is ook best een goede serie, en dat voor een meisjesserie :9

Zit me weer te verheugen op Grey's en ga zo nog maar even wat andere series inhalen die wat afleveringen hebben ge-aired tijdens mn vakantie :+
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')