En dat dus. Wat een naar mensquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo'n oma kan je beter kwijt dan rijk zijn Mo!
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:32 schreef conleche het volgende:
Waarom zou je een standaard nemen? De standaard is niks. Werkelijk de stomste feature die je maar kan verzinnen. Een vaste PI.![]()
Valt het op dat ik bloedjesjacho ben.
Hoofdpijn, buikpijn, ongesteld, niet vooruit willen en niet achteruit kunnen. Dus dat.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:33 schreef Goodbye het volgende:
Nee, want ik ben het met je eens Co!
Maar waarom chagrijnig, moppie?
Hè getver, je kan je dag beter besteden inderdaadquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoofdpijn, buikpijn, ongesteld, niet vooruit willen en niet achteruit kunnen. Dus dat.![]()
Lijstje:
O: gekookt eitje 2 crackers met filet A. en ui
L: 2 crackers met hetzelfde en een bakje kersen
T: bakje vla/yoghurt met halve mango
T: wodka, chips
D: pasta met gehakt, groenten en pesto. Citroenijsje.
Oh en Mo, ik zou je oma ook vaarwel zeggen. Familie kies je niet, dus dit is gewoon een rot exemplaar. Weg ermee en als het je oplucht: schrijf haar een brief. Niet schelden of course, maar ze mag best weten hoe jij over haar denkt.
da's wel heel netjes, zonder gescheld..quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Schrijven aan je oma dat je hoopt dat je binnenkort veel erfenis van haar mag ontvangen :'P
Whehehhe.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Schrijven aan je oma dat je hoopt dat je binnenkort veel erfenis van haar mag ontvangen :'P
Gaan jullie weer wat doen?quote:
Ik zou het ook niet hoeven zien als ik 1 euro toe kreeg.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Altijd leuk: Op visite gaan terwijl je niet wilt, naar mensen die eigenlijk ook geen visite willen
Enneh, 1 euro betalen om Holland got talent, te bekijken??
* uniekhoorn slingert newsleecher aan
Hahahaha, ik denk niet dat Mr. Mo dat op prijs gaat stellen!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:52 schreef conleche het volgende:
Maar, Mo dan laat je mr. Mo toch in zijn eentje gaan? Kruip jij met een boek en de sushi op de bank!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |