abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85277461
Het punt is dat ze (waarschijnlijk) niet in de remmen waren gegaan als je die middelvinger niet had opgestoken. :)
pi_85277697
Of wel, je weet het niet, en dan nog: in welke wereld rechtvaardigt een middelvinger een poging tot botsen? Ik blijf erbij, hij had ook gewoon na zijn middelvinger en uitlachen naar mij door kunnen rijden. Welke randdebiel gaat dan nog eens remmen?
Dus ben blij dat ik de melding heb gemaakt. Ze doen er niets mee (dat weet ik, stond erbij) behalve nabellen. Maar stel hij doet het volgende week nog een keer en iemand rijdt er wel tegenaan, dan weten ze iig dat het een randdebiel is :)
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_85277718
jij stak je middelvinger op, jij was ook asociaal, twee man kijf, twee man schuld.. misschien niet in proportie, maar je hebt je zelf ook niet correct gedragen :N
Ja doei.
pi_85277874
Ik heb me een tijd geleden voorgenomen om me voorbeeldig te gedragen in het verkeer. Kan het iedereen aanraden, het werkt heerlijk ontspannend. En ik krijg een stuk minder boetes :)
pi_85278038
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:51 schreef anna82 het volgende:
Ik heb me een tijd geleden voorgenomen om me voorbeeldig te gedragen in het verkeer. Kan het iedereen aanraden, het werkt heerlijk ontspannend. En ik krijg een stuk minder boetes :)
vooral dat ook ^O^
pi_85278086
ik laat ze er altijd voorbij met een galant gebaar en een grote glimlach O+ :') en daarna vervolg ik m'n weg weer, helemaal Zen 8-)
Ja doei.
pi_85278220
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:45 schreef motorbloempje het volgende:
jij stak je middelvinger op, jij was ook asociaal, twee man kijf, twee man schuld.. misschien niet in proportie, maar je hebt je zelf ook niet correct gedragen :N
Geloof ook dat ik nergens heb beweerd dat ik me goed gedragen heb. Het gaat gewoon puur om het feit dat hij iemand in levensgevaar had kunnen brengen (en misschien wel bracht, weet niet of je het zo dramatisch moet zien) om een middelvinger, omdat hij diegene van de weg drukt. Puur daarom.
pi_85278306
je hebt voorlopig wel aangifte gedaan, en vast jouw eigen acties niet vermeld? :)

daarbij dacht je dat een middelvinger wel 'zou helpen' :') hoe naief ben je? :')!
Ja doei.
pi_85278383
Ontopic lijstje:

O: anderhalf volkeren kaiserbroodje
T: 1 stukje sushi :')
L: 2 volkoren wasa's met volle yoghurt, een halve avocado en gerookte zalm
T: wat yoghurt
D: Pizza, zelfgemaakt
T: wellicht nog wat op die verjaardag, weet niet wat ze hebben
Ja doei.
pi_85278401
Je L klinkt echt heerlijk mo! :9
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_85278411
ik ben echt helemaal verslaafd aan avocado's :9 O+ :@

men neme een crackertje, yoghurt erop smeren, avocado erop in plakjes en dan zalm. Nom! :9
Ja doei.
pi_85278503
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 14:06 schreef motorbloempje het volgende:
je hebt voorlopig wel aangifte gedaan, en vast jouw eigen acties niet vermeld? :)

daarbij dacht je dat een middelvinger wel 'zou helpen' :') hoe naief ben je? :')!
Het is geen aangifte! En ja heb mn eigen actie ook vermeld! Je kunt via internet melding maken van mensen die gevaarlijk handelen op de weg! :6
pi_85278544
ah, fijn, dus je hebt ook melding gemaakt van jouw eigen gevaarlijke handeling op de weg ^O^

dan is 't goed
Ja doei.
pi_85278701
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben echt helemaal verslaafd aan avocado's :9 O+ :@

men neme een crackertje, yoghurt erop smeren, avocado erop in plakjes en dan zalm. Nom! :9
Lekker he! Ik ben er ook gek op.

Over verkeer, ik heb een keer gehad met koninginnedag, dat ik gewoon netjes over het zebrapad overstak terwijl er auto's voor een rood stoplicht stonden. Maakt er een jongen (waarschijnlijk aan de speed oid, zo zag ie eruit) een schijnbeweging met zijn auto, zeg maar doen alsof ie keihard wilde optrekken. Ik schrok natuurlijk en stak in een reflex mijn middelvinger op, waarna hij me uitmaakte voor k*nkerhoer. Dat had ook allemaal niet gehoeven masr in dat geval vond ik mijn middelvinger even gerechtvaardigd. Maar ik zit ook wel eens met een vriendin in de auto die het er gewoon om lijkt te doen, het schelden.

Lijstje:

O: 3 crackers sandwichspread
S: drie kwartier cardio
L: gekookt eitje, 2 (grote) handjes amandelen, appel
T: tosti kaas/tomaat
D: weetnogniet
T: yoghurt

Oh en ben sinds vorige week een halve kilo afgevallen, das in ieder geval iets!
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 14:30:48 #265
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85278921
Hallo vanuit Hoenderloooooo :W
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 14:31:06 #266
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85278930
Krijg net een vacaturetip van m'n moeder per sms, voor een school in hun woonplaats. Ik ga gewoon reageren :Y. Kan ik een paar keer per week bij m'n ouders gaan eten :9 :P.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 14:32:11 #267
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85278953
Oh en ik heb al elf jaar mn rijbewijs en nog nooit een boete gehad! zen, jeweetz :7
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85279047
n.a.v. een ander topic waar het uiteraard aan mij ligt (KLB :') !)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bah! stom mens..
Ja doei.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 14:42:31 #269
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85279189
Ik vind dat je het gewoon moet vertellen, Mo! Of het contact verbreken.
Als ik dat hele verhaal zo lees snap ik echt niet hoe je het zo lang vol hebt kunnen houden. Wat verschrikkelijk :X.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 14:46:07 #270
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85279310
Nou, geen energie meer insteken en contact verbreken, vind jij vast nog erger dan zij :')

Ik had 1 dag mijn rijbewijs toen ik geflitst werdl.... boete: 320 gulden :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_85279326
we hebben al nauwelijks contact. Zie haar alleen op verjaardagen van mn ouders/zusje en stuur 'r een kerstkaart, wat ik ook niet meer ga doen :')

Maar ik wil zo graag dat ze weet dat 't me geen flikker interesseert wat zij vindt en dat ze niets meer van me hoeft te verwachten :r
Ja doei.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 14:51:17 #272
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85279443
Niet meer druk maken Mo, is het gewoon helemaal niet waard!

Je vast PI vink maar niks, komt vaak helemaal niet over met je post en dan komt het soms nogal cynisch over..
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_85279475
ik wil gewoon vaak lachen :+
Ja doei.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 14:54:21 #274
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85279512
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 14:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Niet meer druk maken Mo, is het gewoon helemaal niet waard!

Je vast PI vink maar niks, komt vaak helemaal niet over met je post en dan komt het soms nogal cynisch over..
Ja, ik zei er laatst ook al wat van :P. Dat het vaak niet matcht met de inhoud van haar posts. En PI's zijn juist bedoeld om de inhoud van je post kracht bij te zetten.
Niet meer actief op Fok!
pi_85279575
maar ik vind die :) pi zo leuk O+
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')