vooral dat ookquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:51 schreef anna82 het volgende:
Ik heb me een tijd geleden voorgenomen om me voorbeeldig te gedragen in het verkeer. Kan het iedereen aanraden, het werkt heerlijk ontspannend. En ik krijg een stuk minder boetes
Geloof ook dat ik nergens heb beweerd dat ik me goed gedragen heb. Het gaat gewoon puur om het feit dat hij iemand in levensgevaar had kunnen brengen (en misschien wel bracht, weet niet of je het zo dramatisch moet zien) om een middelvinger, omdat hij diegene van de weg drukt. Puur daarom.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:45 schreef motorbloempje het volgende:
jij stak je middelvinger op, jij was ook asociaal, twee man kijf, twee man schuld.. misschien niet in proportie, maar je hebt je zelf ook niet correct gedragen
Het is geen aangifte! En ja heb mn eigen actie ook vermeld! Je kunt via internet melding maken van mensen die gevaarlijk handelen op de weg!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:06 schreef motorbloempje het volgende:
je hebt voorlopig wel aangifte gedaan, en vast jouw eigen acties niet vermeld?
daarbij dacht je dat een middelvinger wel 'zou helpen'hoe naief ben je?
!
Lekker he! Ik ben er ook gek op.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben echt helemaal verslaafd aan avocado's![]()
![]()
men neme een crackertje, yoghurt erop smeren, avocado erop in plakjes en dan zalm. Nom!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bah! stom mens..Ja doei.
Ja, ik zei er laatst ook al wat vanquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Niet meer druk maken Mo, is het gewoon helemaal niet waard!
Je vast PI vink maar niks, komt vaak helemaal niet over met je post en dan komt het soms nogal cynisch over..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |