Sowieso, iedereen zonder steekhoudende argumenten verbannen van FOK!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:25 schreef jpjedi het volgende:
Nog immer die goede onderbouwing en dictatuur.
Nog wel door onze eigen BoF mod
Gamers zonder steekhoudend argument verbannen uit GAM.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Sowieso, iedereen zonder steekhoudende argumenten verbannen van FOK!
Wat zal het rustig zijnquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Wordt gezellig met z'n drieënquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:30 schreef Bart het volgende:
Ik ben er nooit tegenstander van geweest maar laten we toch niet de schijn wekken dat er een discussie over is geweest. In eerste instantie wilde de dictators de hele reeks gewoon dichtflikkeren omdat dat volgens nieuw opgelegd beleid niet meer zou mogen in GAM en we dan maar naar de GAM SC moesten gaan. Ik denk nog steeds dat er maar één reden is dat we in ONZ door mochten; anders had BoF! de GAM SC overgenomen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Die discussie is geweest, lekker laten rusten, het is prima zo.
Kom op, laten we deze discussie niet opnieuw beginnen. Zie verder mijn laatste post in het vorige GAM FB Topic.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Wordt gezellig met z'n drieën
[..]
Ik ben er nooit tegenstander van geweest maar laten we toch niet de schijn wekken dat er een discussie over is geweest. In eerste instantie wilde de dictators de hele reeks gewoon dichtflikkeren omdat dat volgens nieuw opgelegd beleid niet meer zou mogen in GAM en we dan maar naar de GAM SC moesten gaan. Ik denk nog steeds dat er maar één reden is dat we in ONZ door mochten; anders had BoF! de GAM SC overgenomen.
Discussie my ass, dat suggereert dat er überhaupt is geluisterd naar en gereageerd op opmerkingen/argumenten.
Ja, ga nog oudere koeien uit de sloot halenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:50 schreef jpjedi het volgende:
Mods die kunnen of willen beargumenteren is een utopie.![]()
Op de manier zoals het gegaan is, zet enkel kwaad bloed en meer niet.
Was een echte aktie zoals ik herinner waar ik uiteindelijk geband werd.. Nicky ofzo?
Nee, dat was je format c: methodiek.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:50 schreef jpjedi het volgende:
Mods die kunnen of willen beargumenteren is een utopie.![]()
Op de manier zoals het gegaan is, zet enkel kwaad bloed en meer niet.
Was een echte aktie zoals ik herinner waar ik uiteindelijk geband werd.. Nicky ofzo?
Nee dat was Di3ki3! Ik verdedigde en kreeg een ban voor het posten van een msn log op hoog niveauquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Nee, dat was je format c: methodiek.
quote:
Zoals ik al eerder zei heb ik er in de laatste post van het vorige topic inhoudelijk op gereageerd. Hierop kun je reageren maar ga hier niet slowchatten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:57 schreef jpjedi het volgende:
[..]makkelijk he als je discussies zo kan wegwimpelen.
scheelt nadenken over een inhoudelijke discussie.
veranderd kunnen worden, de releasedate is net bekend gemaaktquote:PES 2011 #001 Met Koninklijk bezoek op 30 september
yep, graag zelfs.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mogen die oude sticky topics weg? Prijsvragen en winnaars hebben de games inmiddels uitgespeeld
Top, bedanktquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Al door andere mod gedaan, ik hou het topic in de gaten.
Spijt me zeer maar ik had al gisteren al een TR geplaatst, daar was niks mee gedaan, dus toen deze enorme spoiler gepost werd vond ik mijn oprechte doch milde wens gerechtvaardigd.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bericht aangepast en genote. Doe zelf dan ook beetje relaxt
Ver voor de gamerelease in een topic babbelen is prima idd, maar zodra de release nadert mijd ik steeds meer de gametopics vanwege spoilers en warezhoeren.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Spijt me zeer maar ik had al gisteren al een TR geplaatst, daar was niks mee gedaan, dus toen deze enorme spoiler gepost werd vond ik mijn oprechte doch milde wens gerechtvaardigd.
Dit is precies de rede waarom ik niet in GAM meer lees verder, teveel spoilers en bullshit pre gamereleases.
Terwijl dat juist de tijd is om elkaar lekker te maken voor de release toch?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:15 schreef Tain het volgende:
[..]
Ver voor de gamerelease in een topic babbelen is prima idd, maar zodra de release nadert mijd ik steeds meer de gametopics vanwege spoilers en warezhoeren.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
maar ook wij hebben een sociaal leven enzo
HOAX!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik snap jullie kritiek en wij proberen die topics scherp in de gaten te houden maar ook wij hebben een sociaal leven enzo
Alle begrip daar niet van hoor.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik snap jullie kritiek en wij proberen die topics scherp in de gaten te houden maar ook wij hebben een sociaal leven enzo
Het is weer eens zo ver.....quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:55 schreef Outpost76 het volgende:
Wil iemand het hattrick topic ff naar online verplaatsen?
[Hattrick] Deeltje 419: Allemaal inschrijven voor VJ/GL!
bvd.
Je zit hier in het feedbacktopic van GAM. Het topic van FOK!games is hier: [FOK!games] Feedback op de contentquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:03 schreef Gewoongeldlenen het volgende:
Ik heb een aantal vragen over de site van Games Fok.
- Op welke wijze kan ik zien welk nieuwsbericht voor welke console is?
- Op welke wijze kan ik zien welk onderscheid er wordt gemaakt tussen revieuws, previeuws en gewoon nieuwsberichten als ik vanaf Fok frontpage de games sectie zie?
- Waarom is de lay out uberhaupt veranderd. Het ziet er niet aantrekkelijk uit!Saai zelfs.
dank jequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Je zit hier in het feedbacktopic van GAM. Het topic van FOK!games is hier: [FOK!games] Feedback op de content
Ik zie dat het nu weer rustig is in het topic. Excuus voor de late reactie.quote:Op vrijdag 3 september 2010 04:10 schreef porsche1 het volgende:
[#2] Call of Duty: Black Ops! Met voor en nadelen.
Mag cyberia18 het topic uit worden gezet? Hij zit alleen maar te trollen. Zie pagina 3.
Hebben jullie opeens allemaal een leven ofzo?quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zie dat het nu weer rustig is in het topic. Excuus voor de late reactie.
Ik hou het topic in de gaten.
Danku.quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zie dat het nu weer rustig is in het topic. Excuus voor de late reactie.
Ik hou het topic in de gaten.
Dat!quote:Op zondag 12 september 2010 21:41 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Kan iemand Flodder450 trouwens weer eens een reprimande geven? Bijzonder storend gedrag weer in de SC.
dit.quote:Op zondag 12 september 2010 21:41 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Kan iemand Flodder450 trouwens weer eens een reprimande geven? Bijzonder storend gedrag weer in de SC.
Dank je!quote:
Klopt. Zijn posts zijn op zich niet verkeerd maar over het geheel gezien is hij heel vaak uit aan het lokken bij andere SC'ers. Ik zit er bovenop maar als er iets is blijf het aub hier melden, dan zie ik het sowieso direct.quote:Op maandag 13 september 2010 22:23 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Dank je!De tendens begint weer wat negatievere vormen aan te nemen door dat geklier in de SC en dat is gewoon jammer. Het zijn niet zo zeer specifieke posts, als wel het totaalplaatje van Flodder450 en Aquila360 samen. Jij kunt er uiteindelijk meer mee dan wij, wij kunnen niet meer doen dan signaleren en het vooral negeren in de topics.
Relaxedquote:Op maandag 13 september 2010 22:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt. Zijn posts zijn op zich niet verkeerd maar over het geheel gezien is hij heel vaak uit aan het lokken bij andere SC'ers. Ik zit er bovenop maar als er iets is blijf het aub hier melden, dan zie ik het sowieso direct.
Niet om ongeduldig te zijn ofzo, maar ik heb van school niet heel veel tijd gekregen voor deze opdracht.quote:Op zondag 12 september 2010 19:41 schreef moomoo het volgende:
Hoi, ik weet niet of dit de juiste plek is om zoiets te vragen, maar ik ben voor school met een onderzoek (over games) bezig en nou wilde ik hier een topic openen waarin men dan wat vragen kan beantwoorden (als een soort enquête). Zijn dergelijke topics toegestaan of worden die verwijderd?
Hiervoor moet je toestemming vragen door een bericht te sturen naar pr@fok.nl. Als zijn akkoord zijn kun je je topic openen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:11 schreef moomoo het volgende:
Uit angst dat mijn eerdere post ondersneeuwt quote ik hem hier nog maar eens:
[..]
Niet om ongeduldig te zijn ofzo, maar ik heb van school niet heel veel tijd gekregen voor deze opdracht.
Uhm ja!quote:
Daar is dit Topic niet voor bedoelt. Dit kun je hier neerleggen: [FOK!games] Feedback op de contentquote:Op donderdag 30 september 2010 12:53 schreef RickoKun het volgende:
Het GAM nieuws gaat ook alleen nog maar over de 3DS
Alsof er niet genoeg kinderachtige paupermeuk op de markt is
Tsja een aantal prijsvragen op dit moment en een game evenement. Die zijn vanzelf afgelopen en dan verdwijnen de topics. Toch neem ik het mee naar achterquote:Op woensdag 29 september 2010 19:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er zijn weer teveel sticky topics
Misschien kan Speknek GAM er ook bij doenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Volgens mij zijn de mods game over...
er is er wel een maar daar is al een maand of 2 niet meer in gereageerd.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:09 schreef Viking84 het volgende:
Hoi, kijk ik verkeerd of is er idd geen Heavy Rain-topic?.
Zeg doe eens ff niet zo denigrerend met je 'Bartje'.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Xbox 360 Pricewatch #10 Mediamarkt Sale
Kan iemand daar ook ff kijken?! Bartje en ze vriendjes blijven aan de gang
Pak het op hoe jij het wilquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Zeg doe eens ff niet zo denigrerend met je 'Bartje'.
Leg dan ff uit hoe je het bedoelt.quote:
quote:
Je ontwijkt de vraagquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gast er staat Bartje, waar maak je je eigen druk om. Net alsof je in je jeugd nooit voor Bartje bent uitgescholden?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:00 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
[..]
Je ontwijkt de vraag
Dus je scheldt me uit?quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gast er staat Bartje, waar maak je je eigen druk om. Net alsof je in je jeugd nooit voor Bartje bent uitgescholden?
Nogmaals pak het op hoe je het op wil pakkenquote:
je hebt er toch een bedoeling mee als je iets op die manier verwoordt? Je had ook alleen z'n username kunnen noemen namelijkquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nogmaals pak het op hoe je het op wil pakken
Ik wil het niet oppakken zoals ik het wil oppakken, ik wil weten hoe jij het bedoelt.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nogmaals pak het op hoe je het op wil pakken
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik wil het niet oppakken zoals ik het wil oppakken, ik wil weten hoe jij het bedoelt.
Dan kan hij het ook wegeditten.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nick geeft aan dat hij er niks mee bedoelt, laat het lekker rusten.
dat plaatjequote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:46 schreef Flodder450 het volgende:
in de GAM SC hebben ze mijn naam gelinkt naar NSFW spul
kan iemand die uit de OP verwijderen?
Ik kan hem niet zien hier op mijn werkquote:
Het is een dikke gast zonder shirt die twee bierflesjes aan zijn tepels heeft hangenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik kan hem niet zien hier op mijn werk.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:52 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Het is een dikke gast zonder shirt die twee bierflesjes aan zijn tepels heeft hangen
Hmm, balen dat ik dat pas vanavond kan zien.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:52 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Het is een dikke gast zonder shirt die twee bierflesjes aan zijn tepels heeft hangen
Verwijderd. Verzoek aan de rest om niet terug te plaatsen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:46 schreef Flodder450 het volgende:
Gelukkig staat het plaatje nog in oudere topicsquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Verwijderd. Verzoek aan de rest om niet terug te plaatsen.
Oh, het is hier geen slowchat.
Misschien word het dan een keer duidelijk :/quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:46 schreef Flodder450 het volgende:
Daar lijkt het anders wel verdomd veel op!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oh, het is hier geen slowchat.
Als hij over de schreef gaat kun je dat hier melden of door een TopicReport te plaatsen. We gaan niet iemand belachelijk maken met plaatjes als diegene dat niet wilt. Sowieso komt daar alleen maar meer gedoe door.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Misschien word het dan een keer duidelijk :/
Meldingen zijn al meerdere keren gedaan, maar het blijft terug komen. Maar daar kunnen jullie ook niks aan doen!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als hij over de schreef gaat kun je dat hier melden of door een TopicReport te plaatsen. We gaan niet iemand belachelijk maken met plaatjes als diegene dat niet wilt. Sowieso komt daar alleen maar meer gedoe door.
Toch het advies om de meldingen te blijven geven zodat ik dat door kan geven aan FA's.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Meldingen zijn al meerdere keren gedaan, maar het blijft terug komen. Maar daar kunnen jullie ook niks aan doen!
Dat dus, maar mash ze hoeven niet naar de SCquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:49 schreef mash_ het volgende:
zou een mod [#4] Call of Duty: Black Ops! Waar ik zombies wil! daar kunnen kijken?? 90% van de posts gaan opeens niet meer over het spel. het vorige deel hebben ze de laatste 2 paginas ookal zitten verneuken.
Dankje!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Opgeschoond en melding van gemaakt
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:11 schreef SevD het volgende:
Kan iemand hier de OP die ik een tijd geleden gemaakt hebt inzetten?
Post genote en verwijderd.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:42 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Flodder kliert weer [GAM SC #9001] It's over 9000!!!!!!
dit alles in het kader van algemene inventarisatie
quote:Ik lees het nu.Op donderdag 21 oktober 2010 22:14 schreef drumstickNL het volgende:
Word dit topic wel eens gelezen?
quote:Aangepast.Op woensdag 20 oktober 2010 19:49 schreef drumstickNL het volgende:
[Minecraft #3] Waar de FOK! server hard groeit!
Is nummer drie en de topic titel mag wel veranderd worden in: Waar de FOK! server hard groeit!
Aangezien deze nergens op slaat en er zitten spelfouten in.
quote:Je hebt toch ook nog 2 collega's of hebben die ook een leven?Op donderdag 21 oktober 2010 22:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
En het zal je verbazen maar ik heb ook een leven naast FOK!
quote:Was maar een grapje, ik denk laat ik hem eens uppen want als hij ergens onderaan myat staat dan is de kans klein dat hij gelezen gaat worden.Op donderdag 21 oktober 2010 22:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Aangepast.
En het zal je verbazen maar ik heb ook een leven naast FOK!
quote:Weet ikOp donderdag 21 oktober 2010 22:33 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Was maar een grapje, ik denk laat ik hem eens uppen want als hij ergens onderaan myat staat dan is de kans klein dat hij gelezen gaat worden.
quote:BlijkbaarOp donderdag 21 oktober 2010 22:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Je hebt toch ook nog 2 collega's of hebben die ook een leven?
quote:Als je weet dat het irritante filmpjes zijn, waarom post je ze dan?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:25 schreef Flodder450 het volgende:
Sigmund loopt weer eens te bashen
[GAM SC #99x12² ] Waar de LAPO de FIPO is
Nou weet ik wel dat ik irritante filmpjes post, maar dan hoeft hij nog niet zo geflipt te reageren
quote:Geef eens antwoord.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:25 schreef Flodder450 het volgende:
Nou weet ik wel dat ik irritante filmpjes post, maar dan hoeft hij nog niet zo geflipt te reageren
quote:Dat komt omdat al meerdere keren mensen normaal tegen je reageren, maar je blijft achterlijk doen. Dan is misschien de maat vol..Op vrijdag 22 oktober 2010 21:25 schreef Flodder450 het volgende:
quote:Dat heb je ook wel aan jezelf te danken Flodder. Als jij nou stopt met die nutteloze filmpjes te plaatsen dan zal ik op dat soort posts van Sigmund letten. Deal?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:25 schreef Flodder450 het volgende:
quote:Nee. dat is verboden op FOK!Op donderdag 28 oktober 2010 02:04 schreef Outlined het volgende:
Mag je een topic openen over emulators ?
quote:per definitie ?Op donderdag 28 oktober 2010 09:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee. dat is verboden op FOK!
Pfff hoop ge-edit. Thanks Nick!quote:Op maandag 1 november 2010 22:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
FM topic
Daar mag daar ook wel iemand gaan rondkijken....
Football Manager #55 Waar we beginnen met FM 2011
tnxsquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:21 schreef RitseB het volgende:
Opgeschoont, Morph of een van de andere mods mag even waarschuwen.
Ok, dan is het duidelijk.quote:Op maandag 8 november 2010 01:44 schreef RitseB het volgende:
Ik ken het precieze verschil niet, wat ik wel weet is dat het modden van consoles 99% van de tijd is om gedownloade/gekopieerde spellen te spelen. Ook is het omzeilen/kraken van een beveiliging illegaal in Nederland.
Het Jailbreaken van een iPop/ -phone is daarin tegen ook 'handig' voor dingen die Apple niet toestaat, zoals tethering. In de VS is het zelfs legaal(bron).
En de grens is op een gegeven moment getrokken omdat verschillende mod topics ontspoorde in hoe krijg ik spel x aan de praat en waar kan ik spel y vinden.
Volgens mij is dat het belangrijkste verschil waarom het ene wel en het andere niet wordt toegestaan..
Bedankt voor de melding.quote:Op zondag 14 november 2010 02:21 schreef j0rdiiii het volgende:
Fifa 11 #18 Waar we verder gaan met FUT
Fifamaster01
Kan die een ban krijgen aub?
Nevermind! Ik ben volkomen leesblind, zelfs na 3 keer nalezen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Gran Turismo 5 #15 DutchErrorist naamtopic
Hier mag wel even de bezem doorheen.
Is gedaan door een collegaquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Gran Turismo 5 #15 DutchErrorist naamtopic
Hier mag wel even de bezem doorheen.
[FOK!games] Foutje moet kunnen!quote:Op maandag 29 november 2010 11:51 schreef banapples het volgende:
Is hier nog ergens een winnaar van te vinden? Ben wel erg benieuwd namelijk
[WIN] Fallout: New Vegas-prijzen
Fixedquote:Op maandag 29 november 2010 13:11 schreef msnk het volgende:
[#17] Call of Duty Black Ops [PC] Waar ik dan maar een nieuw deel open moet 17 zijn
Je zit hier in het feedbacktopic van het forum. De prijsvraag is van FOK!games. Ik geef je een linkje naar het feedbacktopic van FOK!games.quote:Op maandag 29 november 2010 12:51 schreef banapples het volgende:
[..]
Moet ik het antwoord daar vinden of de vraag daar neerzetten?
Ah, zo.. Ik snap hemquote:Op maandag 29 november 2010 13:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Je zit hier in het feedbacktopic van het forum. De prijsvraag is van FOK!games. Ik geef je een linkje naar het feedbacktopic van FOK!games.
quote:
Niemand?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:29 schreef Outpost76 het volgende:
Iemand enig idee waarom de reeksen van de Hattrick topics niet meer kloppen? Er missen een aantal topics....
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=8
Piles reageert helaas niet....quote:
Donequote:Op woensdag 8 december 2010 22:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Piles reageert helaas niet....
Zou iemand de tt kunnen veranderen van Hattrick #454 : Rennen achter een bal aan Naar nummer 454 en verzin er maar een leuke TT bij.
Hehe, puur toeval, ben net fftjes onlinequote:Op woensdag 8 december 2010 22:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat was snel!!![]()
![]()
Nog een idee over Piles?
Ah vandaar dat je nog zo scherp bent.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:50 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, puur toeval, ben net fftjes online
Nee, sorry
Geen idee waarom dat er niet is. Je kan het hier eens voorstellen: FOK!features, Bugs & Developmentquote:Op zondag 12 december 2010 16:59 schreef Driepink het volgende:
sorry als dit algemeen bekend is, maar is er ook een soort van block button ?
sommige mensen op het GT5 forum kunnen nogal hardnekkig zijn als je een foutje maakt met quoten (oke, ik ging ook een beetje over de lijn)
edit: nu loopt het uit de hand, als een van jullie het topic zou willen/kunnen opschonen..
geen goedpraatverhaaltje, gewoon een belofte: ik zal iig proberen niet meer zo off-topic te gaan
Hij geeft toch aan waarom?! Een hoop meer gezeik en waarschijnlijk kinderachtig gebeurenquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:34 schreef Bart het volgende:
Hoezo kan je niet een FOK!server#2 in de OP erbij plaatsen in het bestaande topic?
En wie is trouwens die admin dan.
Hmm lastig. Kun je die user een verzoek via PM sturen dat jij ook een server wil draaien voor Minecraft? Stuur zijn reactie dan even via PM naar mij, dan kan ik kijken of ik eventueel moet helpen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:25 schreef NietTeVolgen het volgende:
Even een vraagje, over [Minecraft #9] Waar we veel bouwen op de nieuwe map!
Er draait daar iemand een zogenaamde 'FOK!' server, maar dat loopt een beetje uit de hand. Beetje zoals een kind dat de baas over de hele zandbak wil zijn. Ik ga nu zelf ook een server starten voor mij en de mede fokkers om dat kinderachtige gedrag van die admin te vermijden, maar kan en mag ik dan een apart topic openen voor mijn server? Ik weet nu al dat twee FOK! servers met twee groepen gebruikers in een topic een drama gaat opleveren, vandaar de vraag of dit kan/mag en of er mogelijk een andere oplossing is die ik over het hoofd zie.
Aha. Kun je voor mij een samenvatting maken? Dan stuur ik hem een PM met het vriendelijke verzoek je vragen te beantwoorden e.d.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:52 schreef NietTeVolgen het volgende:
De user weet er al van, Toothless op fok.
Sterker nog hij weet het al twee weken, heb lang gewacht op een oude map die hij zou sturen waar allerlei creaties van fokkers op staan, maar hij houd me expres aan het lijntje zodat hij de enige kan zijn. Ben klaar met het wachten en ga met een verse map starten.
Reacties via PM stuurt ie niet, dingen zoals dat hij de map zou sturen zijn helaas ingame afgesproken, al hebben andere users dit gesprek wel live gezien.
Omdat ik zelf kan lezen, had je ook kunnen deduceren dat ik meer details zou willen weten, in plaats van een stompzinnige reactie uit jouw enkele hersencelquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hij geeft toch aan waarom?! Een hoop meer gezeik en waarschijnlijk kinderachtig gebeuren.
Maar goed, dat had je ook zelf kunnen lezen
Want wat heb jij eraan? Jij bent hier mod? Hmm niet dus, volgende keer beter Bartje.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Omdat ik zelf kan lezen, had je ook kunnen deduceren dat ik meer details zou willen weten, in plaats van een stompzinnige reactie uit jouw enkele hersencel.
Want een normale vraag is niet goed genoeg voor je?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:30 schreef NietTeVolgen het volgende:
Had je ook anders kunnen brengen,
Want alleen modjes kunnen met ideeën en oplossingen komen?quote:tevens ben je geen moderator dus weet niet wat voor inbreng je denkt te gaan geven in deze situatie.
Prima hoor.quote:Ik handel het via Morpheus2002 af.
Ik niets, anderen misschien wel.quote:
Kleurenblind?quote:Jij bent hier mod?
Ah je weet het wel. Waarom vraag je het dan?quote:Hmm niet dus,
Volgende keer beter met watquote:volgende keer beter
Ik had je al gevraagd mij niet zo te noemen. Breng dan tenminste het fatsoen op om dat ook niet meer te doen. Of mis je dat soms, fatsoen?quote:Bartje.
Dat is FOK! voor iedereen. Maar je mag ook reageren op mijn vragen hoor.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:46 schreef NietTeVolgen het volgende:
Tjongejonge Bart, bezigheids therapie?
1 iemand heeft hier sowieso tijd overquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Want een normale vraag is niet goed genoeg voor je?
[..]
Want alleen modjes kunnen met ideeën en oplossingen komen?
[..]
Prima hoor.
[..]
Ik niets, anderen misschien wel.
[..]
Kleurenblind?
[..]
Ah je weet het wel. Waarom vraag je het dan?
[..]
Volgende keer beter met wat.
[..]
Ik had je al gevraagd mij niet zo te noemen. Breng dan tenminste het fatsoen op om dat ook niet meer te doen. Of mis je dat soms, fatsoen?
Volwassen mensen noemen dat welverdiende ontspanning na een lange dag hard werken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
1 iemand heeft hier sowieso tijd over.
Oke, heel goed dat je begint te schelden. Prima hoor, toont alleen maar weer aan wat voor persoon je bent.quote:Verder ben je gewoon een kneusje,
Right... Aangeven dat je iets niet leuk vindt is kinderachtig, en er dan gewoon mee doorgaan is....? Maar goed, wat jij wil, als jij gelukkig wordt met het leven dat je nu hebt, dan moet je daar vooral mee doorgaan hoor. Ik stoor me niet zo aan die stoere internethelden als jijquote:maar goed daar kun je vrij weinig aan doen. En nee ik mis geen fatsoen, maar juist omdat je zo kinderachtig doet over "Bartje" noem ik je Bartje
Dus wil je nu zeggen dat ik geen werk heb? Oh wacht je wil natuurlijk zeggen dat ik niet volwassen ben? Bij jou begin ik idd te twijfelen, met je kinderachtig gebeuren. Boehoe hij noemt mij Bartjequote:Op dinsdag 14 december 2010 20:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Volwassen mensen noemen dat welverdiende ontspanning na een lange dag hard werken.
[..]
Oke, heel goed dat je begint te schelden. Prima hoor, toont alleen maar weer aan wat voor persoon je bent.
[..]
Right... Aangeven dat je iets niet leuk vindt is kinderachtig, en er dan gewoon mee doorgaan is....? Maar goed, wat jij wil, als jij gelukkig wordt met het leven dat je nu hebt, dan moet je daar vooral mee doorgaan hoor. Ik stoor me niet zo aan die stoere internethelden als jij.
Prima, ik hou wel op met behulpzaam zijn hoor.quote:Op woensdag 15 december 2010 08:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bart, uiteraard is hulp in principe welkom maar ik merk wel op dat jij vaak dingen plaatst voordat een modje heeft gereageerd, dat is denk ik niet altijd handig want wij zijn niet voor niks mod
Dat is niet zo heel moeilijk de laatste paar maanden in GAM. Niet dat jullie je taken niet doen, maar Morph jij bent de enige die hier in FB post van de modjes en je bent niet 24 uur per dag aanwezig.quote:Op woensdag 15 december 2010 08:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
maar ik merk wel op dat jij vaak dingen plaatst voordat een modje heeft gereageerd
Ik zou zeggen, lees het topic nog eens doorquote:Op woensdag 15 december 2010 09:41 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel moeilijk de laatste paar maanden in GAM. Niet dat jullie je taken niet doen, maar Morph jij bent de enige die hier in FB post van de modjes en je bent niet 24 uur per dag aanwezig.
In dit topic staan anders al best wat voorbeelden van issues die 2 a 3 dagen open stondenquote:Op woensdag 15 december 2010 10:30 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, lees het topic nog eens door
Weet ook niet precies wat je verwachting is, 9 van de 10 issues worden dezelfde dag bekeken. De meeste 'dringende' issues vrij snel.
Thanks.quote:Op zondag 19 december 2010 18:32 schreef delano.888 het volgende:
Gran Turismo 5 #27 Met een F1
Het loopt de laatste posts een beeeetje uit de hand.
Beetje maar hoor
Done!quote:Op zondag 19 december 2010 19:18 schreef delano.888 het volgende:
Dat scheelt echt een boel.
Nou deze nog op slot![]()
Gran Turismo 5 #26 Waar stieren vliegen
Goed bezig!quote:
Jawel, maar dat verschilt. We zijn niet altijd online natuurlijk.quote:Op zondag 19 december 2010 19:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Goed bezig!
Jullie lezen niet vaak TR's he? Had ik namelijk ook over die dubbele aangemaakt.
Als je in dit topic kunt lezen kan je ook TR's lezen toch?quote:Op zondag 19 december 2010 19:32 schreef STING het volgende:
[..]
Jawel, maar dat verschilt. We zijn niet altijd online natuurlijk.
In dit geval, als ik inlog, zie ik m'n MyAT eerder dan het GAM forumquote:Op zondag 19 december 2010 19:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als je in dit topic kunt lezen kan je ook TR's lezen toch?
Merk dat dit topic sneller reactie krijgt als TR's, maar dat kan ik fout zien uiteraard.
Ik zie het.quote:Op maandag 20 december 2010 16:35 schreef NietTeVolgen het volgende:
[Minecraft #11] Fijne sfeer.
Heb user robuden moeten bannen uit de server, gaat nu kinderachtig lopen doen.
Verpest het topic een beetje.
Op dit moment gaat t weer de verkeerde kant uit, blijkbaar met een kloon(?) van eerdere relschopper, zelfde topic, nieuw deel:quote:Op zondag 19 december 2010 18:32 schreef delano.888 het volgende:
Gran Turismo 5 #27 Met een F1
Het loopt de laatste posts een beeeetje uit de hand.
Beetje maar hoor
Het is ondertussen allang weggemod, maar er was iemand geband in dit topic laatst, en die was blijkbaar weer aan de gang met 2 kloons.quote:
Er wordt aan gewerkt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:22 schreef Auti het volgende:
Die gozer triggered echt als een idioot. Sorry dat ik er weer eens last van heb, ik wil niet offtopic gaan maar die gozer haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan, en niet alleen bij mij.
Ik snap ook niet waarom hij gewoon door kan gaan onder kloons.
Dat zei ik gisteren dus alquote:
Thanks voor de melding & fixed.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:25 schreef Michhas het volgende:
STING/Morph, zou een van jullie misschien even willen kijken naar de user Krishnaa?
[#34] CoD: Black Ops [X360/PS3]:HondjeS!!!
Ettertje post alleen maar reclame enzo
quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:40 schreef wc-eend het volgende:
Wat de FAQ?
Er verschijnt continu: KPV7083170 op mijn scherm....
kerstprijsvraag bonuscode... lekkere communicatie dus als jij van niks weet...quote:
Ik lees mee.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:07 schreef Evil_Koekje het volgende:
Minecraft 14 - Waar wij rustig verder bouwen.
't is weer als vanouds gezellig in 't MC topic..
We hebben er nog zo een jammer genoeg, loopt eerst in de server te fucken en nu hij daar geband is begint ie hier te trollen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik lees mee.
Heb UBERDHOKER een PM gestuurd over zijn postgedrag.
En het nieuwe topic aanpassen naar 470?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:06 schreef Outpost76 het volgende:
Wie kan Hattrick #468: Omdat niemand anders t doet aanpassen naar 469?
Donequote:Op zondag 23 januari 2011 21:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En het nieuwe topic aanpassen naar 470?
bvd.
Er is al een TR over gemaakt en het topic is inm al weer vol maar zou je het topic nummer willen aanpassen naar 475 voor de Piles reeksen?quote:
Donequote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Er is al een TR over gemaakt en het topic is inm al weer vol maar zou je het topic nummer willen aanpassen naar 475 voor de Piles reeksen?
Bvd.
Donequote:Op zondag 30 januari 2011 19:05 schreef Thormodo het volgende:
Zou de topicnaam "League Of Legends (LOL)" naar "League Of Legends (LOL) #2" kunnen worden aangepast?
Probeer het uitquote:Op zondag 30 januari 2011 18:52 schreef Ethanolic het volgende:
Kan er voor fifa geen apart ultimate team centraal topic komen?
Nouja ik speel het niet, maar als ik over iets anders praat leest iedereen er overheen omdat het toch niet over Ultimate Team gaatquote:
Zo beter?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:44 schreef mash_ het volgende:
Killzone 3 [#1] - Waar de online beta online is!
Zou een mod de tt kunnen veranderen in: Killzone 3 [1] - Waar de online beta online is!
Merge verzoek gedaan, merciquote:Op maandag 7 februari 2011 09:32 schreef Netsplitter het volgende:
Test Drive Unlimited 2
Test drive unlimited 2
Hmmmmm......
En gemerged.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |