abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89164875
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 01:11 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Erg netjes, hier een 8:42.796 en dat was een lekker rondje. :Y)

Heb mij heerlijk vermaakt vanavond met die 300 SL challenges, moet zeggen dat ik dat soort opzet wel erg leuk vind voor van die races. :)

Sommige van die beginner cup races waren beetje gaar, hoewel m'n oude 280Z ook wel nice reed. :P
Ik had nog een major fuck up in de Hohenrain schikane. Verder zou de exit van Schwalbenschwanz beter kunnen..

Ik wil dat er een andere manier komt om filmpjes te uploaden dan alleen dmv camera naar het scherm. Dan naar de pc toezetten en dan uploaden.
Desnoods de race alleen met tv camera. Die op USB stick in mpeg formaat. En uploaden naar youtube :)
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_89164914
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 00:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Probeer eens in license races, het werkt echt. Je wint er voornamelijk tijd mee in de bochten.
Ook voor de Elise Top Gear event is TC-5 wel aan te raden.
Traction Control hoort er gewoon bij. Vooral de klapmongolen die pedalen hebben, is het 10x makkelijker om te doseren dan met het X-knopje. Misschien overdrijf ik maar een klein beetje.
pi_89164973
Zo... Morgen weer verder.
  vrijdag 26 november 2010 @ 01:50:11 #104
202014 JJH
Knetter. O+
pi_89165035
Ik speelde ook GT5P zonder TC en met een DS3. Ging prima.
En ik blijf op de TG track ook net zo lang doorkuttenn totdat ik het daar onder controle heb.

En altijd TC aan is slecht voor je tijden. Net als met een automaat rijden. Zonder beide ben je écht sneller.
pi_89165044
Top Gear race track nr 1 is gehaald na 3 keer *O* Wat een trage bagger race :P
Nu met 17 gouwe en 12 zilveren en 0 brons en bijna de eerste 3 license binnen...

Heerlijk spel. Af en toe een beetje blokjes maar dat kan de pret niet drukken... Heerlijk _O_

Hier heb ik btw alles uit staan, ook TC... Gewoon met controller :)
O+ BlaBlub O+
pi_89165063
Heb ik net Niveau 8 gehaald, staat er, Top Gear Event nu beschikbaar(Amateur) ga ik kijken bij zowel Amateur gewone A-Spec races als bij de Speciale events, en er staat NIKS, ook in Arcade mode is geen Topgear track te vinden(wel een geniaal kleine baan gemaakt)
pi_89165105
Kijken in de Specials.
pi_89165109
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 01:53 schreef Braddie het volgende:
Heb ik net Niveau 8 gehaald, staat er, Top Gear Event nu beschikbaar(Amateur) ga ik kijken bij zowel Amateur gewone A-Spec races als bij de Speciale events, en er staat NIKS, ook in Arcade mode is geen Topgear track te vinden(wel een geniaal kleine baan gemaakt)
Moet de derde van optie van Special zijn...Ik heb em btw ook nog niet in arcade dus dat zal nog wel komen
O+ BlaBlub O+
pi_89165146
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 01:57 schreef neggix het volgende:

[..]

Moet de derde van optie van Special zijn...Ik heb em btw ook nog niet in arcade dus dat zal nog wel komen
Had ik al meteen, was niveau 3... was met die busjes..
Maar het Test Track is ook geunlockt zegt ie... maar daar isch nieks te vinden, dasch niejjj leuuwwwwkkk :'( :X -O- :') :') :') :') :') :') |:(
pi_89165172
In practice in GT Life staat ie wel dan.
pi_89165361
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 02:02 schreef Braddie het volgende:

[..]

Had ik al meteen, was niveau 3... was met die busjes..
Maar het Test Track is ook geunlockt zegt ie... maar daar isch nieks te vinden, dasch niejjj leuuwwwwkkk :'( :X -O- :') :') :') :') :') :') |:(
Is dat niet de intermediate optie, met die lotus race... Ik ben net bij 11 gekomen en kreeg de melding dat ie unlocked was voor practice en arcade
O+ BlaBlub O+
pi_89165803
Weet iemand of er een online klassement is, voor time trail? Prologue was het zo gevonden, hoezo heeft GT5 het niet?
pi_89165835
Topic opgeschoond. Kom mensen, lief spelen! Racen verbroedert!
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 26 november 2010 @ 07:58:17 #114
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_89166249
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 november 2010 06:05 schreef Pheno het volgende:
Topic opgeschoond. Kom mensen, lief spelen! Racen verbroedert!
Ik ga een tweede poging doen dit topic te lezen (8>
Speak only if it improves upon the silence....
  vrijdag 26 november 2010 @ 08:33:55 #115
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_89166664
Weinig plaatjes en filmpjes...

Deze heb ik gisteren gekocht..

Gelijk al een testrit gedaan en over de kop geslagen ;)

Foto's zijn alleen wat donker op mijn ps3/ hdtv zien ze er beter uit....
  vrijdag 26 november 2010 @ 08:41:29 #116
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_89166806
Ben gisteren MediaMarkt binnengelopen om uit nieuwsgierigheid naar GranTurismo 5 te kijken en ik zou hem wel later kopen , maar de verleiding was te groot .
Omdat ik heb genoten van GranTurismo 5 Prologue kan deze game niet echt tegenvallen .
Omdat ik nu zo,n plezier heb met de racegame F1 2010 heb ik nu niet zo,n gevoel om direct GranTurismo 5 te spelen .
Ik ben wel wat teleurgesteld in de huidige reviews bij metacritics.com waar je vooral de meeste 8 cijfer ziet staan dus geen topper als je zou verwachten .
Nu maar eens afwachten naar de Nederlandse reviews
Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar
pi_89167309
Even beyond the 1,000 cars, dozens of track variations, countless modes, gorgeous visuals and mountains of options, Gran Turismo 5 has something more that speaks to the world's car lovers and racing fans. The level of care taken by the people at Polyphony Digital shines in every aspect of this title, and this makes for a racing game that truly has no parallel. Gran Turismo 5 is a massive love letter to those that love cars. This is their dream videogame.

Mooi verwoord :D
pi_89167387
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 08:41 schreef abruzzese het volgende:
Ben gisteren MediaMarkt binnengelopen om uit nieuwsgierigheid naar GranTurismo 5 te kijken en ik zou hem wel later kopen , maar de verleiding was te groot .
Omdat ik heb genoten van GranTurismo 5 Prologue kan deze game niet echt tegenvallen .
Omdat ik nu zo,n plezier heb met de racegame F1 2010 heb ik nu niet zo,n gevoel om direct GranTurismo 5 te spelen .
Ik ben wel wat teleurgesteld in de huidige reviews bij metacritics.com waar je vooral de meeste 8 cijfer ziet staan dus geen topper als je zou verwachten .
Die cijfers slaan nergens op. Iemand die deze game beoordeeld op de game zelf, geeft het een 10. Klaar.
  vrijdag 26 november 2010 @ 09:37:38 #119
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_89168060
Moggu
ga nu ff nu ff alle fok users toevoegen... c_/
pi_89168478
Ik heb gisteren met diverse auto's op de test track gereden (Demio, Vitz, Cappuccino, Yaris) en ik vind de '09 Prius toch de leukste. :)

Het is een automaat, dus iedereen heeft gelijke kansen. :)

Gisteren 2 rondjes gereden en het voelde meteen goed. :)

Rondetijden zullen hier uiteraard lager uitvallen dan bij Top Gear, maar das logisch. Mijn onofficiële snelste tijd van gisteren was 1.41.5nogiets. Maar dat gaat nog wel zakken denk ik. ;)

Mochten mensen andere suggesties hebben, dan hoor ik dat graag. :)
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_89168496
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 november 2010 01:34 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Ik had nog een major fuck up in de Hohenrain schikane. Verder zou de exit van Schwalbenschwanz beter kunnen..

Ik wil dat er een andere manier komt om filmpjes te uploaden dan alleen dmv camera naar het scherm. Dan naar de pc toezetten en dan uploaden.
Desnoods de race alleen met tv camera. Die op USB stick in mpeg formaat. En uploaden naar youtube :)
Mja, wel zonde als het zo'n gedoe is om die filmpjes up te loaden enzo...

Die Hohenrain schikane die snijd ik altijd wel beetje af, scheelt hoop tijd. _O-

Verder wel tricky dat er verkeer reed, maar wel extra realistisch, haha. :)

Zat wel echt even helemaal in the zone gister tijdens het rijden, dan krijg je wel echt het Gran Turismo gevoel!

Rij ook met de DS3 trouwens gewoon, grootste minpunt eraan vind ik soms dat je niet 'geleidelijk' kan sturen, maar eigenlijk alleen full left/right met die stick (D-pad dan pakt hij soms amper en als je harder drukt stuurt hij ook zo vol :P). Dat is vooral irritant soms als je een slip probeert te corrigeren, want dan gaat hij zo vol de andere kant op sturen ineens en gaat het dus altijd fout... Verder is TC off wel een vereiste, behalve als je een heel erge tail happy super car als een Ford GT LM II Spec hebt (in prologue), dan kan je een tikje TC wel gebruiken soms. :P Enige is dat ik niet zelf schakel meestal, want dat is echt teveel geklooi op een controller... :P
Jack does it in real time...
pi_89168539
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 08:41 schreef abruzzese het volgende:
Want een 8 is kudt? Wat ik ervan gespeeld heb is het een prima game, daar kan geen review me van afbrengen. Nu schrijf ik de review van GT5 niet voor FOK!games, maar ga er maar vanuit dat als je de eerdere GT's tof vind, je deze zeker niet moet laten liggen ;)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_89168579
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 09:55 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Mja, wel zonde als het zo'n gedoe is om die filmpjes up te loaden enzo...

Die Hohenrain schikane die snijd ik altijd wel beetje af, scheelt hoop tijd. _O-

Verder wel tricky dat er verkeer reed, maar wel extra realistisch, haha. :)

Zat wel echt even helemaal in the zone gister tijdens het rijden, dan krijg je wel echt het Gran Turismo gevoel!

Rij ook met de DS3 trouwens gewoon, grootste minpunt eraan vind ik soms dat je niet 'geleidelijk' kan sturen, maar eigenlijk alleen full left/right met die stick (D-pad dan pakt hij soms amper en als je harder drukt stuurt hij ook zo vol :P). Dat is vooral irritant soms als je een slip probeert te corrigeren, want dan gaat hij zo vol de andere kant op sturen ineens en gaat het dus altijd fout... Verder is TC off wel een vereiste, behalve als je een heel erge tail happy super car als een Ford GT LM II Spec hebt (in prologue), dan kan je een tikje TC wel gebruiken soms. :P Enige is dat ik niet zelf schakel meestal, want dat is echt teveel geklooi op een controller... :P
Nee hoor, zet opschakelen maar op [ ] en terugschakelen op X

Gas geven = R2
Remmen = L2

Bob's your uncle.
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_89168689
Mja ok, ik moet er gewoon meer mee oefenen had ik beter neer kunnen zetten, want zo heb ik natuurlijk m'n controls ook wel staan hoor. :Y)

En soms is het inderdaad wel nodig om zelf te schakelen ja, maar niet altijd... :)
  vrijdag 26 november 2010 @ 10:04:22 #125
277865 Sejt
Ondertitel
pi_89168731
Gisteren lekker wat gespeeld.
Eerste 2 licenses gehaald en toen m'n (oude) eigen auto gekocht: Honda Prelude TypeS '96. Na een paar races deze even getuned naar 280pk, waar de voorbandjes het zwaar kregen om die paarden op het asfalt te krijgen. Ik rijd dan ook met TC uit; maakt het wel wat spannender, vooral bij FR wagens.

Daarna de 3e license gehaald en de Kart Special Event gereden - wat is die makkelijk op de eerste 2 niveau's, en wat krijg je er veel geld voor! Daarna ook de AMG Event gereden en op 2 na allemaal goud gehaald op de Ring. Bij de volledige lap had ik nog een halve seconde over... dat is niet veel op zo'n lange ronde, maar wel goud in de 1e run :)
De toevoeging van alle "private cars" op de baan vond ik wel gaaf, zo is het namelijk in het echt ook. Alleen er waren (nog) geen snellere wagens. Het zou wel leuk zijn als er een RUF langs komt knallen waarvoor je aan de kant moet.

Toen een M3 '07 gekocht en getuned tot 500pk. Kan nog iets meer, maar ik wilde eerst eens kijken hoe dit ging rijden.

Uit de Professional Series ging ik de Supercar Challenge rijden, waar je met je M3'tje tussen de Zonda's e.d. rijdt. Dat was aanpoten voor de echte eerste keer! Op de laatste baan, Nurburgring GP Strecke, zat alleen een MclarenF1 voor me, die flink het gas erop had!! Ik moest echt op de grens rijden (met af en toe een bijna uitbrekend kontje) en uiteindelijk, in de derde en laatste ronde, kon ik hem inhalen met nog 4 bochten te gaan!

De grootste rush tot nu toe! Een M3 die tot 10.000rpm knalt en dan perfect moeten rijden om de race te kunnen winnen. GT5 at its best!
I love my mispoken words.
pi_89168736
Hoe is het rijden met een controller eigenlijk ipv een stuurtje?
  vrijdag 26 november 2010 @ 10:05:34 #127
277865 Sejt
Ondertitel
pi_89168758
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 09:58 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Nee hoor, zet opschakelen maar op [ ] en terugschakelen op X

Gas geven = R2
Remmen = L2
Ik heb dezelfde instellingen - werkt perfect!
  vrijdag 26 november 2010 @ 10:10:37 #128
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_89168920
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 10:04 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Hoe is het rijden met een controller eigenlijk ipv een stuurtje?
Nou ik kan je vertellen dat de Nascar proef voor mij niet te doen is met dualshock.
de derde prof amateurs 8)7 :r :r gister 25 keer en vandaag weer ik kom niet in de buurt van brons op 1 klotekeertje na.
Ga het weer proberen als ik een stuurtje heb.
¿Wat is een goed stuurtje?
  vrijdag 26 november 2010 @ 10:25:04 #129
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_89169371
Hoe kan je eigenlijk de topsnelheid verhogen van je auto?
Ik heb zoon Tacoma ding gekocht voor de pickup races, maar op de Daytona oval wordt ik links & rechts ingehaald door die Dodge Ram's en Ford F150's op de rechte stukken :{ .
Heb em o.a. nu tot stage 2 getuned, de motor, maar daar trekt ie alleen harder van op. Lijkt net alsof er een begrenzer ofzo op zit :{ .
pi_89169387
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 09:54 schreef J.Clarkson het volgende:
Ik heb gisteren met diverse auto's op de test track gereden (Demio, Vitz, Cappuccino, Yaris) en ik vind de '09 Prius toch de leukste. :)

Het is een automaat, dus iedereen heeft gelijke kansen. :)

Gisteren 2 rondjes gereden en het voelde meteen goed. :)

Rondetijden zullen hier uiteraard lager uitvallen dan bij Top Gear, maar das logisch. Mijn onofficiële snelste tijd van gisteren was 1.41.5nogiets. Maar dat gaat nog wel zakken denk ik. ;)

Mochten mensen andere suggesties hebben, dan hoor ik dat graag. :)
Ik heb toch liever handgeschakeld :{ Maar goed... Ik kan er ewl mee leven..
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_89169435
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 10:25 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb zoon Tacoma ding gekocht voor de pickup races, maar op de Daytona oval wordt ik links & rechts ingehaald door die Dodge Ram's en Ford F150's op de rechte stukken :{ .
Heb em o.a. nu tot stage 2 getuned, de motor, maar daar trekt ie alleen harder van op. Lijkt net alsof er een begrenzer ofzo op zit :{ .
Gearing tunen? Of kan dat nog niet? :)

Of heeft je motor gewoon echt niks meer over?
  vrijdag 26 november 2010 @ 10:36:57 #132
277865 Sejt
Ondertitel
pi_89169785
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 10:25 schreef bleiblei het volgende:
Fully Customizable Transmission kopen en dan voor de race, bij Quick Settings, (kan ws ook wel ergens anders) de transmissie langer zetten - je kunt daar gewoon de topsnelheid hoger zetten. Ik zette m'n M3 naar een top van 350km/u, maar hij haalde net de 330km/u, dus helemaal kloppen doet 't niet.
  vrijdag 26 november 2010 @ 10:38:29 #133
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_89169844
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 10:27 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Gearing tunen? Of kan dat nog niet? :)

Of heeft je motor gewoon echt niks meer over?
Ik ben aan het zoeken, maar waar zit die functie?
  vrijdag 26 november 2010 @ 10:40:58 #134
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_89169946
Er zit trouwens echt wel schade in Arcade mode. M'n F40 miste gister de achterbumper en de voorkant was ook niet echt meer heel :') Mede mogelijk gemaakt door de onverbiddelijke AI. Wat zitten daar een rothonden bij :D
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_89170195
Ik ben ook wel benieuwd wat nu zo beetje het beste stuurtje is :)

DS is eigenlijk niks voor racen :)
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_89170204
Ik ga em vanmiddag halen! *O*

Misschien heb ik niet goed gezocht hoor, maar hoe zit het met auto's vanuit Gran Turismo PSP naar Gran Turismo 5? Van wat ik net heb kunnen lezen kan je die alleen in Arcade gebruiken?
  vrijdag 26 november 2010 @ 10:50:09 #137
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_89170255
Zijn er nog mensen jarig de komende tijd?

Zo ja, dan krijg je van PD een ticket voor een auto naar keuze uit je geboortejaar :D
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_89170308
Wil iemand mijn PSN in de OP zetten :) ?
Ik kan me niet aanmelden bij Wiki :'( .

Mijn psn= RSHOW

*O*
pi_89170671
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 10:50 schreef SonicVolcano het volgende:

Zo ja, dan krijg je van PD een ticket voor een auto naar keuze uit je geboortejaar :D
Haha echt? :D ! 19 Januari '88
pi_89170679
Gisteren trouwens mijn Chromeline M3 over de kop laten slaan en nog de race gewonnen! :7
  vrijdag 26 november 2010 @ 11:04:33 #141
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_89170770
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 november 2010 11:02 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Haha echt? :D ! 19 Januari '88
Yep. Iemand op GTPlanet kreeg er ook een. Ook uit 1988 toevallig.

Is wel tof dat ze dat doen :)
pi_89171004
:D :D
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 11:04 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Yep. Iemand op GTPlanet kreeg er ook een. Ook uit 1988 toevallig.

Is wel tof dat ze dat doen :)
XJR-9 Le Mans '88 Standard
Countach 25th Anniversary Edition '88 Standard

:D
pi_89171043
Eerst school daarna weer spelen :')
Sommige licenties zijn echt gewoon kut, constant brons.
  vrijdag 26 november 2010 @ 11:11:19 #144
47185 mrdjey
Bernie und Ert
pi_89171051
quote:

Zijn er leuke auto's uit '81 ?

ff op google gekeken, maar een Trans AM en de DeLorean (maar weet niet ik die in GT5 zitten)
wat?
pi_89171375
B-Day topic @ gamespot: http://www.gamespot.com/p(...)02&pid=941103&page=8

blijkt dat '67 het beste jaar is!

quote:
For those who are late:
1. Create a new account.
2. Select your birthdate as the year of the car you are looking for.
Use this list as reference:
http://www.gran-turismo.c(...)/gt5/carlist_en.html
3. Start the game up, since it's your birthday, you will receive a voucher for a free car for the year you were born. Redeem your voucher and receive your car at random.
4. Gift this car over to your regular account.
5. Delete your save file for the account you just created.
6. Start up GT5 again with this account and you be able to redeem another voucher.
7. Repeat as necessary.
It goes without saying that you do this at your own risk. However, Sony generally does not care about this sort of stuff.
Birthday cars can't be resold over a certain amount.
1967 is the sweet spot for expensive classics. Ford Mark IV, 330 P4, Muira, 2D.
Anything over 1992 is subject to minor restrictions. 1992 has the F40.
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
  vrijdag 26 november 2010 @ 11:42:13 #146
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_89172323
Lekker lame weer om zo aan je auto's te komen ;(
  vrijdag 26 november 2010 @ 12:19:39 #147
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_89173813
Iemand enig idee of je de drivers options die voor elk race aangepast kunnen worden, kunt resetten of wat de default settings daarvan zijn.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_89173934
quote:

Hoe werkt dat? :@
pi_89174875
Over dat top gear gedoe: je kan toch gewoon zelf kiezen of je auto of handmatig schakelt pp?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  vrijdag 26 november 2010 @ 12:45:52 #150
277865 Sejt
Ondertitel
pi_89174899
Jackson, als je dit leest, heb je je copy al gekregen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')