Ik had nog een major fuck up in de Hohenrain schikane. Verder zou de exit van Schwalbenschwanz beter kunnen..quote:Op vrijdag 26 november 2010 01:11 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Erg netjes, hier een 8:42.796 en dat was een lekker rondje.![]()
Heb mij heerlijk vermaakt vanavond met die 300 SL challenges, moet zeggen dat ik dat soort opzet wel erg leuk vind voor van die races.
Sommige van die beginner cup races waren beetje gaar, hoewel m'n oude 280Z ook wel nice reed.
Ook voor de Elise Top Gear event is TC-5 wel aan te raden.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Probeer eens in license races, het werkt echt. Je wint er voornamelijk tijd mee in de bochten.
Moet de derde van optie van Special zijn...Ik heb em btw ook nog niet in arcade dus dat zal nog wel komenquote:Op vrijdag 26 november 2010 01:53 schreef Braddie het volgende:
Heb ik net Niveau 8 gehaald, staat er, Top Gear Event nu beschikbaar(Amateur) ga ik kijken bij zowel Amateur gewone A-Spec races als bij de Speciale events, en er staat NIKS, ook in Arcade mode is geen Topgear track te vinden(wel een geniaal kleine baan gemaakt)
Had ik al meteen, was niveau 3... was met die busjes..quote:Op vrijdag 26 november 2010 01:57 schreef neggix het volgende:
[..]
Moet de derde van optie van Special zijn...Ik heb em btw ook nog niet in arcade dus dat zal nog wel komen
Is dat niet de intermediate optie, met die lotus race... Ik ben net bij 11 gekomen en kreeg de melding dat ie unlocked was voor practice en arcadequote:Op vrijdag 26 november 2010 02:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Had ik al meteen, was niveau 3... was met die busjes..
Maar het Test Track is ook geunlockt zegt ie... maar daar isch nieks te vinden, dasch niejjj leuuwwwwkkk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga een tweede poging doen dit topic te lezenquote:Op vrijdag 26 november 2010 06:05 schreef Pheno het volgende:
Topic opgeschoond. Kom mensen, lief spelen! Racen verbroedert!
Die cijfers slaan nergens op. Iemand die deze game beoordeeld op de game zelf, geeft het een 10. Klaar.quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:41 schreef abruzzese het volgende:
Ben gisteren MediaMarkt binnengelopen om uit nieuwsgierigheid naar GranTurismo 5 te kijken en ik zou hem wel later kopen , maar de verleiding was te groot .
Omdat ik heb genoten van GranTurismo 5 Prologue kan deze game niet echt tegenvallen .
Omdat ik nu zo,n plezier heb met de racegame F1 2010 heb ik nu niet zo,n gevoel om direct GranTurismo 5 te spelen .
Ik ben wel wat teleurgesteld in de huidige reviews bij metacritics.com waar je vooral de meeste 8 cijfer ziet staan dus geen topper als je zou verwachten .
Nu maar eens afwachten naar de Nederlandse reviews
Mja, wel zonde als het zo'n gedoe is om die filmpjes up te loaden enzo...quote:Op vrijdag 26 november 2010 01:34 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik had nog een major fuck up in de Hohenrain schikane. Verder zou de exit van Schwalbenschwanz beter kunnen..
Ik wil dat er een andere manier komt om filmpjes te uploaden dan alleen dmv camera naar het scherm. Dan naar de pc toezetten en dan uploaden.
Desnoods de race alleen met tv camera. Die op USB stick in mpeg formaat. En uploaden naar youtube
Want een 8 is kudt? Wat ik ervan gespeeld heb is het een prima game, daar kan geen review me van afbrengen. Nu schrijf ik de review van GT5 niet voor FOK!games, maar ga er maar vanuit dat als je de eerdere GT's tof vind, je deze zeker niet moet laten liggenquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:41 schreef abruzzese het volgende:
Ben gisteren MediaMarkt binnengelopen om uit nieuwsgierigheid naar GranTurismo 5 te kijken en ik zou hem wel later kopen , maar de verleiding was te groot .
Omdat ik heb genoten van GranTurismo 5 Prologue kan deze game niet echt tegenvallen .
Omdat ik nu zo,n plezier heb met de racegame F1 2010 heb ik nu niet zo,n gevoel om direct GranTurismo 5 te spelen .
Ik ben wel wat teleurgesteld in de huidige reviews bij metacritics.com waar je vooral de meeste 8 cijfer ziet staan dus geen topper als je zou verwachten .
Nu maar eens afwachten naar de Nederlandse reviews
Nee hoor, zet opschakelen maar op [ ] en terugschakelen op Xquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:55 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Mja, wel zonde als het zo'n gedoe is om die filmpjes up te loaden enzo...
Die Hohenrain schikane die snijd ik altijd wel beetje af, scheelt hoop tijd.
Verder wel tricky dat er verkeer reed, maar wel extra realistisch, haha.
Zat wel echt even helemaal in the zone gister tijdens het rijden, dan krijg je wel echt het Gran Turismo gevoel!
Rij ook met de DS3 trouwens gewoon, grootste minpunt eraan vind ik soms dat je niet 'geleidelijk' kan sturen, maar eigenlijk alleen full left/right met die stick (D-pad dan pakt hij soms amper en als je harder drukt stuurt hij ook zo vol). Dat is vooral irritant soms als je een slip probeert te corrigeren, want dan gaat hij zo vol de andere kant op sturen ineens en gaat het dus altijd fout... Verder is TC off wel een vereiste, behalve als je een heel erge tail happy super car als een Ford GT LM II Spec hebt (in prologue), dan kan je een tikje TC wel gebruiken soms.
Enige is dat ik niet zelf schakel meestal, want dat is echt teveel geklooi op een controller...
Ik heb dezelfde instellingen - werkt perfect!quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:58 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Nee hoor, zet opschakelen maar op [ ] en terugschakelen op X
Gas geven = R2
Remmen = L2
Nou ik kan je vertellen dat de Nascar proef voor mij niet te doen is met dualshock.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:04 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Hoe is het rijden met een controller eigenlijk ipv een stuurtje?
Ik heb toch liever handgeschakeldquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:54 schreef J.Clarkson het volgende:
Ik heb gisteren met diverse auto's op de test track gereden (Demio, Vitz, Cappuccino, Yaris) en ik vind de '09 Prius toch de leukste.
Het is een automaat, dus iedereen heeft gelijke kansen.
Gisteren 2 rondjes gereden en het voelde meteen goed.
Rondetijden zullen hier uiteraard lager uitvallen dan bij Top Gear, maar das logisch. Mijn onofficiële snelste tijd van gisteren was 1.41.5nogiets. Maar dat gaat nog wel zakken denk ik.
Mochten mensen andere suggesties hebben, dan hoor ik dat graag.
Gearing tunen? Of kan dat nog niet?quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:25 schreef bleiblei het volgende:
Hoe kan je eigenlijk de topsnelheid verhogen van je auto?
Ik heb zoon Tacoma ding gekocht voor de pickup races, maar op de Daytona oval wordt ik links & rechts ingehaald door die Dodge Ram's en Ford F150's op de rechte stukken.
Heb em o.a. nu tot stage 2 getuned, de motor, maar daar trekt ie alleen harder van op. Lijkt net alsof er een begrenzer ofzo op zit.
Fully Customizable Transmission kopen en dan voor de race, bij Quick Settings, (kan ws ook wel ergens anders) de transmissie langer zetten - je kunt daar gewoon de topsnelheid hoger zetten. Ik zette m'n M3 naar een top van 350km/u, maar hij haalde net de 330km/u, dus helemaal kloppen doet 't niet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:25 schreef bleiblei het volgende:
Hoe kan je eigenlijk de topsnelheid verhogen van je auto?
Ik heb zoon Tacoma ding gekocht voor de pickup races, maar op de Daytona oval wordt ik links & rechts ingehaald door die Dodge Ram's en Ford F150's op de rechte stukken.
Heb em o.a. nu tot stage 2 getuned, de motor, maar daar trekt ie alleen harder van op. Lijkt net alsof er een begrenzer ofzo op zit.
Ik ben aan het zoeken, maar waar zit die functie?quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:27 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gearing tunen? Of kan dat nog niet?
Of heeft je motor gewoon echt niks meer over?
Haha echt?quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Zijn er nog mensen jarig de komende tijd?
Zo ja, dan krijg je van PD een ticket voor een auto naar keuze uit je geboortejaar
Yep. Iemand op GTPlanet kreeg er ook een. Ook uit 1988 toevallig.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:02 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Haha echt?! 19 Januari '88
XJR-9 Le Mans '88 Standardquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:04 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Yep. Iemand op GTPlanet kreeg er ook een. Ook uit 1988 toevallig.
Is wel tof dat ze dat doen
Zijn er leuke auto's uit '81 ?quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Zo ja, dan krijg je van PD een ticket voor een auto naar keuze uit je geboortejaar
quote:For those who are late:
1. Create a new account.
2. Select your birthdate as the year of the car you are looking for.
Use this list as reference:
http://www.gran-turismo.c(...)/gt5/carlist_en.html
3. Start the game up, since it's your birthday, you will receive a voucher for a free car for the year you were born. Redeem your voucher and receive your car at random.
4. Gift this car over to your regular account.
5. Delete your save file for the account you just created.
6. Start up GT5 again with this account and you be able to redeem another voucher.
7. Repeat as necessary.
It goes without saying that you do this at your own risk. However, Sony generally does not care about this sort of stuff.
Birthday cars can't be resold over a certain amount.
1967 is the sweet spot for expensive classics. Ford Mark IV, 330 P4, Muira, 2D.
Anything over 1992 is subject to minor restrictions. 1992 has the F40.
Hoe werkt dat?quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |