Ik behoor normaal gesproken tot de eerste groep (waarmee im niet wil zeggen dat ik heel goed ben, maar dat ik zo wil racen zoals het op een echt circuit ook zou gaan), maar ik heb serieus zepden een spel gespeelt wat zo onoverzichtelijk in elkaar zitquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:38 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, had ik in het begin ook. Het online gebeuren is niet zo heel spannend. Er zijn 3 soorten racers.
- Serieuze Simracers/met een goed hart voor autosport en dus ook sportief in naleven regels.
- De botsauto-fans, rammen alles en iedereen opzij + hebben nooit van remmen gehoord.
- Nieuwelingen, zoekende naar hun stijl van online-racen.
Zolang je tot de eerste of laatste groep behoort, ben je welkom
Als alles mee zit en er is voldoende animo voor, dan wil ik zeker in Februari wel starten ! Hoe eerder hoe beter.
Ik speel niet veel meer, maar als ik dan een keer de PS3 aanslinger, dan is het de Ring. Ik stond voor het eerst langs die baan in 1998 denk ik, waar ik ook m'n eerste rondje reed in m'n eerste auto.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:17 schreef Meike26 het volgende:
Zelf rijdt ik ook wel graag op de Ring, maar om dan de andere circuits gelijk te negeren... lijkt me ook zo eentonig op alleen de Nordschleife te rijden ? Bovendien moet je telkens een ronde extra rijden voor je een getimede ronde kan neerzetten, wat ik persoonlijk weer vervelend vind.
Zeker met de karts ga je de kleinere baantjes ook wel waarderen ! Te denken aan Autumn Mini, London en Tsukuba ! Gisteren even een uurtje offline gereden, maar wat zit er een heerlijke sensatie/realiteit in het karten ! Enorm *** als je achterstevoren komt te staan, maar wanneer we gaan rijden, zet ik de Boost wel aan (laag) zodat de laatsten in het veld meer kans hebben om weer dichterbij komen = Leukere,compactere, races waar je niet zo snel een eenzame race zal rijden !
Klopt, dat had ik ook en gelukkig vond ik toen 1 van de 5/6 clubjes in Nederland waar er online races gehouden worden in GT5. Momenteel doe ik dus even rustig aan, privéleven ligt op z'n gat, maar rijd er nu al bijna 2 jaar met veel plezier mijn races. Echt een aanrader dusquote:Op maandag 18 februari 2013 19:51 schreef Nieuwschierig het volgende:
Beginnend racer hier. Level 21 nu, bijna 22.
Het is lastig om een serieuze online race te vinden in de open lobby. Veel gelel, gedrift, botsauto spelen en spookrijders.
Morgen ochtend zal ik eventueel even voor je kunnen kijken,.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:14 schreef mar456 het volgende:
Hoe kun je instellen dat bij online racen iedereen dezelfde auto heeft om mee te racen zonder dat iedereen die moet hebben?
Dus speler 1 stelt in dat iedereen Red Bull prototype heeft en speler 2 die heeft die auto niet maar kan er wel mee racen?
Mvg,
Als je dat zou willen doen zou ik dat zeer aardig vinden.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:05 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Morgen ochtend zal ik eventueel even voor je kunnen kijken,.
Hmm, bedankt voor het kijkenquote:Op zondag 24 februari 2013 11:22 schreef Meike26 het volgende:
Ik heb vanochtend dus even voor je gekeken, maar ik snap nu zelf ook niet meer hoe je als deelnemer in de lounge in die online garage komt.
Wat je kunt doen is met je PSN-contacten af te spreken alleen premium wagens te rijden. Stel dat je een training instelt voor wagens tot 550PP. Iedereen mag kiezen wat hij wil, de auto die dan de snelste tijd rijd, word de auto waarmee iedereen het kampioenschap gaat rijden.
Mijn advies: Renault Clio V6
Iedereen kan deze auto kopen en tunen naar eigen inzicht. Plus dat de races erg competitief zijn. Close-racing op zijn best![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |