Ik heb dezelfde instellingen - werkt perfect!quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:58 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Nee hoor, zet opschakelen maar op [ ] en terugschakelen op X
Gas geven = R2
Remmen = L2
Nou ik kan je vertellen dat de Nascar proef voor mij niet te doen is met dualshock.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:04 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Hoe is het rijden met een controller eigenlijk ipv een stuurtje?
Ik heb toch liever handgeschakeldquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:54 schreef J.Clarkson het volgende:
Ik heb gisteren met diverse auto's op de test track gereden (Demio, Vitz, Cappuccino, Yaris) en ik vind de '09 Prius toch de leukste.
Het is een automaat, dus iedereen heeft gelijke kansen.
Gisteren 2 rondjes gereden en het voelde meteen goed.
Rondetijden zullen hier uiteraard lager uitvallen dan bij Top Gear, maar das logisch. Mijn onofficiële snelste tijd van gisteren was 1.41.5nogiets. Maar dat gaat nog wel zakken denk ik.
Mochten mensen andere suggesties hebben, dan hoor ik dat graag.
Gearing tunen? Of kan dat nog niet?quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:25 schreef bleiblei het volgende:
Hoe kan je eigenlijk de topsnelheid verhogen van je auto?
Ik heb zoon Tacoma ding gekocht voor de pickup races, maar op de Daytona oval wordt ik links & rechts ingehaald door die Dodge Ram's en Ford F150's op de rechte stukken.
Heb em o.a. nu tot stage 2 getuned, de motor, maar daar trekt ie alleen harder van op. Lijkt net alsof er een begrenzer ofzo op zit.
Fully Customizable Transmission kopen en dan voor de race, bij Quick Settings, (kan ws ook wel ergens anders) de transmissie langer zetten - je kunt daar gewoon de topsnelheid hoger zetten. Ik zette m'n M3 naar een top van 350km/u, maar hij haalde net de 330km/u, dus helemaal kloppen doet 't niet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:25 schreef bleiblei het volgende:
Hoe kan je eigenlijk de topsnelheid verhogen van je auto?
Ik heb zoon Tacoma ding gekocht voor de pickup races, maar op de Daytona oval wordt ik links & rechts ingehaald door die Dodge Ram's en Ford F150's op de rechte stukken.
Heb em o.a. nu tot stage 2 getuned, de motor, maar daar trekt ie alleen harder van op. Lijkt net alsof er een begrenzer ofzo op zit.
Ik ben aan het zoeken, maar waar zit die functie?quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:27 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gearing tunen? Of kan dat nog niet?
Of heeft je motor gewoon echt niks meer over?
Haha echt?quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Zijn er nog mensen jarig de komende tijd?
Zo ja, dan krijg je van PD een ticket voor een auto naar keuze uit je geboortejaar
Yep. Iemand op GTPlanet kreeg er ook een. Ook uit 1988 toevallig.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:02 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Haha echt?! 19 Januari '88
XJR-9 Le Mans '88 Standardquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:04 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Yep. Iemand op GTPlanet kreeg er ook een. Ook uit 1988 toevallig.
Is wel tof dat ze dat doen
Zijn er leuke auto's uit '81 ?quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Zo ja, dan krijg je van PD een ticket voor een auto naar keuze uit je geboortejaar
quote:For those who are late:
1. Create a new account.
2. Select your birthdate as the year of the car you are looking for.
Use this list as reference:
http://www.gran-turismo.c(...)/gt5/carlist_en.html
3. Start the game up, since it's your birthday, you will receive a voucher for a free car for the year you were born. Redeem your voucher and receive your car at random.
4. Gift this car over to your regular account.
5. Delete your save file for the account you just created.
6. Start up GT5 again with this account and you be able to redeem another voucher.
7. Repeat as necessary.
It goes without saying that you do this at your own risk. However, Sony generally does not care about this sort of stuff.
Birthday cars can't be resold over a certain amount.
1967 is the sweet spot for expensive classics. Ford Mark IV, 330 P4, Muira, 2D.
Anything over 1992 is subject to minor restrictions. 1992 has the F40.
Hoe werkt dat?quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |