Speel het liever zelfquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:36 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat heb ik nu al 5x gedaan en ik snap ook niet wat je dan bedoelt. Filmpjes staan al veel langer online dus dat kan het niet zijn. Reviews?
Dat schiet mij bij sowieso niet op :p mijn pc zal het amper aan kunnen en ik heb niks met xbox of ps gedaan.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Speel het liever zelf. En als ie bevalt koop ik hem vrijdag, zo ook gedaan met F1 en wel meerdere games
Nja heb Fallout 3 niet eens uit. En wil sowieso Fable 3 ook, maar dan moet ik 2 ook eerst uitspelen, en ik verwacht er eigenlijk niet zo veel van.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:52 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat schiet mij bij sowieso niet op :p mijn pc zal het amper aan kunnen en ik heb niks met xbox of ps gedaan.
Kopen doe ik sowieso wel, maar niet direct op dag 1. November moet ik veel overwerken, dus toch geen tijd om fatsoenlijk te gamen.
Nice... Ben nu bezig met mijn legendary playthrough. Heb nu al geen zin in het laatste level.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:48 schreef AQuila360 het volgende:
Halo Reach op Legendary uitgespeeld ALONE
Veel proberen... Je merkt op een gegeven moment precies hoever je kunt springen, en dan is het wachten tot je de elite op die plek ziet lopen, en dat dan tientallen keren doen en op een gegeven moment heb je hem!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoe heb jij die ene jump gedaan op die Elite in het laatste level? mij lukt die nooit
Er zitten idd een aantal momenten in die super kut zijnquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:30 schreef Reintji het volgende:
[..]
Nice... Ben nu bezig met mijn legendary playthrough. Heb nu al geen zin in het laatste level.
Maar moet je RB ingedrukt houden of net op tijd klikken ofzo? Ik had um 1 keer maar toen stond ik blijkbaar al ofzoquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:41 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Veel proberen... Je merkt op een gegeven moment precies hoever je kunt springen, en dan is het wachten tot je de elite op die plek ziet lopen, en dat dan tientallen keren doen en op een gegeven moment heb je hem!
I know. Maar ik heb behoorlijk wat uren in Fallout 3 zitten. Fable wacht ik wel mee. Daar zit bij mij totaal geen haast bij. Van beide heb ik trouwens deel 2 uitgespeeld. Ik wil sowieso een 2de playtrhough afmaken in fallout voordat ik doorga.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja heb Fallout 3 niet eens uit. En wil sowieso Fable 3 ook, maar dan moet ik 2 ook eerst uitspelen, en ik verwacht er eigenlijk niet zo veel van.
Je weet dat het nu oktober is hè
Plasma overload en het shield is weg, daarna switchen naar een andere gun en BOOM HEADSHOT!!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Er zitten idd een aantal momenten in die super kut zijn![]()
Vooral die dikke elites met shields zijn kut.
Maakt notitiequote:Op zondag 17 oktober 2010 02:39 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Plasma overload en het shield is weg, daarna switchen naar een andere gun en BOOM HEADSHOT!!
Maar dat wapen is zo lame dat ik dat nooit gebruikquote:Op zondag 17 oktober 2010 02:39 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Plasma overload en het shield is weg, daarna switchen naar een andere gun en BOOM HEADSHOT!!
Je moet m niet heel je vlucht indrukken. Hoe danook: je moet sprinten naar de klif toe, mid-air je sprint uitzetten en dan op het latste moment RB indrukken en ingedrukt houden. Hou je trouwens sprint aan tijdens je val en land je met sprint aan dan is er een kans dat het geen dodelijke val was, gek genoeg...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar moet je RB ingedrukt houden of net op tijd klikken ofzo? Ik had um 1 keer maar toen stond ik blijkbaar al ofzo
Da's pas elitairquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik kreeg een achievement op 13.37....
Ik weet het maar op Legendary Solo heb je niet veel keuze tegen de Field Marshallsquote:Op zondag 17 oktober 2010 12:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar dat wapen is zo lame dat ik dat nooit gebruik![]()
Echt zo'n pisding maar wel heel goed idd.
Doe vaak met die DMR gewoon blijven knallen.
Uiteindelijk is het geluktquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:39 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ik weet het maar op Legendary Solo heb je niet veel keuze tegen de Field Marshalls
Halo 3 moet ik nog 1 level op legendaryquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het gelukt![]()
Maar het is niet leuk op legendary maargoed, moet halo 3 ook nog een keer op Legendary maar dat kan co-op toch?
Wel weer wat gestegen in Halo Waypoint
Ik heb last van de griep. Ruilen? Ben ik morgen weer goed te pasquote:
Nee dankje.. Griep is niet relaxed.. Beterschap!quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:48 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik heb last van de griep. Ruilen? Ben ik morgen weer goed te pas
thanksquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee dankje.. Griep is niet relaxed.. Beterschap!
Nee, Flodder post gewoon bullshit op het scherm, ligt niet aan jou.quote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:34 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nee, Flodder post gewoon bullshit op het scherm, ligt niet aan jou.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:36 schreef Nebo het volgende:
http://www.skoften.net/index/video/heb_jij_een_spiegel_thuis
Groot gelijk dat je niet meer mee doet Ritse, tering zeg
Kom op, niet zo overdrijven, zo grappig is ie nou ook weer niet.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:01 schreef Sigmund666 het volgende:
God Flodder, je bent zo hilarisch als een doodgeslagen paard op een kermis.
Sarcasme, u proeft het niet?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Kom op, niet zo overdrijven, zo grappig is ie nou ook weer niet.
Natuurlijk moet je het quoten, anders hebben de modjes weer niets te doen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:38 schreef Pheno het volgende:
En dan ook allemaal quoten. Iemand zit zich weer te verkneukelen achter zijn computer. Dat gegeven vind ik dan weer grappig
Zo te zien is mijn smaak juist iets verfijnder dan de jouwe.quote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:34 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nee, Flodder post gewoon bullshit op het scherm, ligt niet aan jou.
BIKKEL!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |