abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:59:01 #101
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_90250160
De Dodge Challenger challenge is wel erg makkelijk bij Season Events. Met 6 seconden voorsprong gewonnen. Lekker cashen, dat wel :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_90250199
Wat als ik mn bspec bob 0,0 advies geef ?:P

MR challenge, hij rijd in een minolta :')
pi_90250247
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:53 schreef Driepink het volgende:

[..]

mn bspec bob is lvl 16..
voordat ie level 21 is duurt nog wel ff. want zn pijltje staat omlaag >.>

net met moeite goud gehaald bij de laatste race van die nostalgia cup..
Heb je wel een Countach LP400?
-weg-
pi_90250261
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 20:00 schreef Auti het volgende:

[..]

Heb je wel een Countach LP400?
de 25th anniversary ja..
pi_90250440
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 december 2010 20:00 schreef Driepink het volgende:

[..]

de 25th anniversary ja..
Die maakt, mits getuned e.d., als je er heel goed voor gaat zitten ook nog een kans, beter dan de cobra iig want de cobra is echt het koppel van een vrachtwagen op een trapskelter. Als je de kraan in de badkamer open zet dan staat dat ding al dwars in de garage.
Alleen die anniversary is niet van 1970 geloof ik, maar je hoort ook ergens een normale te winnen.
-weg-
pi_90250549
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:59 schreef SonicVolcano het volgende:
De Dodge Challenger challenge is wel erg makkelijk bij Season Events. Met 6 seconden voorsprong gewonnen. Lekker cashen, dat wel :)
Dat dacht ik ook van de laatste, even 1 miljoen cashen... Tering wat rijdt die Skyline kut zeg! :(
pi_90250587
Of ik ben ff in de war met een andere race.. Moet het van 1970 of eerder zijn?
Want dan is het sowieso gewoon die Toyota 7. Of je moet heel veel geld gaan uitgeven aan een occassion.
-weg-
pi_90250710
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 20:07 schreef Auti het volgende:
Of ik ben ff in de war met een andere race.. Moet het van 1970 of eerder zijn?
Want dan is het sowieso gewoon die Toyota 7. Of je moet heel veel geld gaan uitgeven aan een occassion.
de lp400 is 1974, de 25th anni versie is 88 :P

beide ongeschikt.. voor raceautos voor 1970..
pi_90250748
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 20:06 schreef Chaos-Zero het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook van de laatste, even 1 miljoen cashen... Tering wat rijdt die Skyline kut zeg! :(
Kijk in het andere topic de specs van Hiya, je wint makkelijk.
If not now, then when.
pi_90250901
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 20:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Kijk in het andere topic de specs van Hiya, je wint makkelijk.
Thanks voor de tip! Heel het vorige topic is mij een beetje ontgaan omdat ik gister de hele dag niet thuis was. Bedankt! :)
pi_90251068
wat zijn goede autos om mee te driften bij season events?
pi_90251252
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 20:14 schreef Vuurpijl. het volgende:
Dodge challenger, welke je toch al hebt.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_90251260
Hoe stellen jullie die Fiat500 af voor seizoensevent?
Ik heb er een sportfilter in om 66pk te hebben, en wat aan de carrosserie veranderd om hem precies 1000kg te maken..
Ik wordt constant 2e omdat die gast op plek 1 net te snel is. (ook al neem ik elke bocht goed)
Zijn totaaltijd is in alle races 6.43.0 misschien nog wat klooien met de versnellingsbak maar ik heb niet het idee dat het daar veel anders van wordt.
pi_90251298
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 20:14 schreef Vuurpijl. het volgende:
Kubelwagen
-weg-
pi_90251360
Iemand goede specs voor de mazda glij elke bocht uit ...
pi_90251903
Mazda specs heb ik in het vorige topic neergezet. Ik zal het wel even opzoeken.
If not now, then when.
pi_90252099
GT-R Season event specs:

Ik heb de nieuwste Skyline gekocht, diegene die naast de skyline staat van 250K credits.

Qua tunen:

Sport soft banden
Weight reducties
En dan geloof ik sportluchtfilter, iig dat je precies op de max pk komt.
Flywheel e.d. gedaan
Custom gearbox staat op 3/4 qua instelling bij max speed bij mij.
Custom springs, rijhoogte met 10 tot 15 verlaagt.
Remmen veranderd naar max voor en max - 1 achter
Tevens ook alle aeroparts erop gezet en max downforce achter.
Abs op 1 en de rest uit.

Honda specs:

Stroomlijnonderelen:

Voorkant: Type B
Spoiler: Type B

Tuning:

Inlaatspruistuk
Volledig aanpasbare overbrenging

Dubbele koppleingsplaat
Semirace vliegwiel
Cardanas

In hoogte verstelbare sportieve ophanging

Comfortbanden zacht (is al zo)

Tuning instellingen:

Carrosserie: Downforce op z'n max
Overbrenging: Snelheid op 250
Ophanging: Rijhoogte -10 allebei - Veerkracht voor 4.6, achter 5.3

Mazda specs:

Stroomlijnonderdelen:

Voorkant: Type B
Spoiler: Type B

Tuning:

Inlaatspruitstuk
Volledige aanpasbare overbrenging

Dubbele koppelingsplaat
Semirace vliegwiel
Cardanas

In hoogte verstelbare sportieve ophanging

Comfortbanden zacht (is al zo)

Tuning instelling:

Carrorsserie: Downforce max
Overbrenging: Snelheid op 290
Ophanging: Rijhoogte op -10 voor en achter - Veerkracht voor 3.9 achter 3.7

Race instellingen:

Alles uit behalve slipherstel en ABS op 1.
If not now, then when.
pi_90252235
Auti jij weet het vast wel.

Hoe kom ik aan de R89C Race Car uit '89

Of die ene Renault race car.
If not now, then when.
pi_90252425
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 20:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Auti jij weet het vast wel.

Hoe kom ik aan de R89C Race Car uit '89

Of die ene Renault race car.
Die zullen zo nu en dan tussen de occassions staan.
-weg-
pi_90253316
Eindelijk, De Red Bull X2010 (kopie) ontvangen van een persoon :).
pi_90253709
Mensen die saves kopiëren, vele accounts maken en nog veel meer moeite doen om een beetje meer voordeel te hebben als de rest zijn wel echt hopelijk zielig zeg.

Dat haalt toch compleet de lol uit het spel, waarom speel je het dan.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_90253725
nvm
If not now, then when.
pi_90253781
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 20:51 schreef Achillias het volgende:
Eindelijk, De Red Bull X2010 (kopie) ontvangen van een persoon :).
Gister moest je nog bijna huilen omdat mensen kopieerden en nu doe je het zelf. :')
If not now, then when.
pi_90253879
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 20:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Gister moest je nog bijna huilen omdat mensen kopieerden en nu doe je het zelf. :')
Zwakbegaafde, je moet eens beter je best doen op de basisschool, gisteren gaf ik aan dat het mogelijk is om auto's te duplicaten, en dit wel erg jammer vond, dit houdt echter niet in, dat dit direct betekent dat je daar geen gebruik van kunt maken. Jij hebt al vaker laten zien dat je incapabel bent.
pi_90253950
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:01 schreef Achillias het volgende:

[..]

Zwakbegaafde, je moet eens beter je best doen op de basisschool, gisteren gaf ik aan dat het mogelijk is om auto's te duplicaten, en dit wel erg jammer vond, dit houdt echter niet in, dat dit direct betekend dat je daar geen gebruik van kunt maken. Jij hebt al vaker laten zien dat je incapabel bent.
Jaa jaa haha.. Ik ben juist capabel. :D
If not now, then when.
  dinsdag 21 december 2010 @ 21:02:15 #126
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_90253951
Gaan we weer :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_90254012
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Jaa jaa haha.. Ik ben juist capabel. :D
Als je dat vaak genoeg tegen jezelf zegt, begin je er misschien ook echt in te geloven :').
pi_90254024
on-topic, by the way.
pi_90254032
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:03 schreef Achillias het volgende:

[..]

Als je dat vaak genoeg tegen jezelf zegt, begin je er misschien ook echt in te geloven :').
Je vat hem niet man, maar laat maar.. :P

Godver ik dacht dat je Auti was. Maar eeh je hebt zeker al die stukken tekst met zwakbegaaf of infantiel klaarliggen om te posten ofniet. Of je bent wel heel gefrustreerd. :)

[ Bericht 16% gewijzigd door Yuri_Boyka op 21-12-2010 21:13:55 ]
If not now, then when.
pi_90254707
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:03 schreef Achillias het volgende:
on-topic, by the way.
Loop niet zo te JENNEN! kut.
Zoals je zelf ongetwijfeld weet, of eigenlijk kan ik dan weer stellen dat je ongetwijfeld met een onzinnige reply zal laten weerklinken dat het allemaal onzin is, ben je in overtreding. Kloon.
En schat, dat bukken niet je ding is.. dat is ok, maar je zuigt vet hard!
En nou ophoeren! trut.
-weg-
pi_90254781
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:14 schreef Auti het volgende:

[..]

Zoals je zelf ongetwijfeld weet, of eigenlijk kan ik dan weer stellen dat je ongetwijfeld met een onzinnige reply zal laten weerklinken dat het allemaal onzin is, ben je in overtreding. Kloon.
En nou ophoeren! trut.
Het is een man hoor.. :') En had ik niet gelijk dat we nog maar bij de 4 pagina's zaten.. :')
If not now, then when.
pi_90255112
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:14 schreef Auti het volgende:

[..]

En nou ophoeren! trut.
Nou moet jij eens goed gaan luisteren, autist. Dat jij seksueel weinig tot niet actief bent, kan ik mij voorstellen, je bent nu eenmaal een gedrocht. Maar ga echter geen feiten omdraaien, je verwijt mij van het jennen terwijl ik toch echt niet diegene ben die begon met het plaatsen van misplaatste reactie en nu terug je hok in ondergeschikte. En vooral discussies vermijden, wil je niet alweer op je plaat gaan.
pi_90255239
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:20 schreef Achillias het volgende:

[..]

Nou moet jij eens goed gaan luisteren, autist. Dat jij seksueel weinig tot niet actief bent, kan ik mij voorstellen, je bent nu eenmaal een gedrocht. Maar ga echter geen feiten omdraaien, je verwijt mij van het jennen terwijl ik toch echt niet diegene ben die begon met het plaatsen van misplaatste reactie, en nu terug je hok in ondergeschikte. En vooral discussies vermijden, wil je niet alweer op je plaat gaan.
Prachtig! Prachtig!
If not now, then when.
  dinsdag 21 december 2010 @ 21:22:39 #134
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_90255248
quote:

[..]

Nou moet jij eens goed gaan luisteren, autist. Dat jij seksueel weinig tot niet actief bent, kan ik mij voorstellen, je bent nu eenmaal een gedrocht. Maar ga echter geen feiten omdraaien, je verwijt mij van het jennen terwijl ik toch echt niet diegene ben die begon met het plaatsen van misplaatste reactie, en nu terug je hok in ondergeschikte. En vooral discussies vermijden, wil je niet alweer op je plaat gaan.
Lol, ik dacht: 'Kom ook even melden hier dat ik een PS3 met GT5 heb... Zelfs de FIAT 500 Season event gehaald'

Lees je dit...
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_90255296
En dan achteraf gaan janken dat de discussie off-topic blijft. En nu on-topic blijven pauper.
  dinsdag 21 december 2010 @ 21:24:02 #136
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_90255326
Ik ga even viool spelen :')
pi_90255402
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Het is een man hoor.. :') En had ik niet gelijk dat we nog maar bij de 4 pagina's zaten.. :')
vroegah.. toen boten nog van hout waren en mannen van staal.. neuh, laatmaar.
Ik ben niet achterlijk, maar hij gedraagd zich als een bitch en ik heb iets met jennies :') |:(
En ik kan niet zo goed tegen praatjes die niets waar maken.
Ze is de Veyron al weer helemaal vergeten en into the next level, ze owned iedereen met haar formula GT. Echter blijkt al weer snel dat er toch een door lui gedrag verkregen X1 nodig moet zijn om de E-status te verhogen.

Here are my final thoughts;
Ik dacht dat ik een gefrustreerd en zuur persoon was.... _O-
Vrolijk en zalig Pasen mensen, bedankt voor die bloemen ^O^ Ik kan een hele hoop begrijpen, maar sommige dingen niet, en het blijkt dat ik daar soms ook niet de enige in ben _O_
Als je begrijpt wat ik bedoel.
-weg-
pi_90255547
quote:

[..]

Nou moet jij eens goed gaan luisteren, autist. Dat jij seksueel weinig tot niet actief bent, kan ik mij voorstellen, je bent nu eenmaal een gedrocht. Maar ga echter geen feiten omdraaien, je verwijt mij van het jennen terwijl ik toch echt niet diegene ben die begon met het plaatsen van misplaatste reactie en nu terug je hok in ondergeschikte. En vooral discussies vermijden, wil je niet alweer op je plaat gaan.
Terug naar je lesstof, moppie.
Artikel 137 Wetboek van Strafrecht. Wou je het nog gaan proberen of NIE? OF NIE??
Mottuh kommuh dan! _O- Ik maaaaaaaak je kapoooooot! _O-
Maarja, het is niet mijn schuld dat je kloons nog niet gebanned zijn.
-weg-
pi_90255590
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:25 schreef Auti het volgende:

[..]

vroegah.. toen boten nog van hout waren en mannen van staal.. neuh, laatmaar.
Ik ben niet achterlijk, maar hij gedraagd zich als een bitch en ik heb iets met jennies :') |:(
En ik kan niet zo goed tegen praatjes die niets waar maken.
Ze is de Veyron al weer helemaal vergeten en into the next level, ze owned iedereen met haar formula GT. Echter blijkt al weer snel dat er toch een door lui gedrag verkregen X1 nodig moet zijn om de E-status te verhogen.

Here are my final thoughts;
Ik dacht dat ik een gefrustreerd en zuur persoon was.... _O-
Vrolijk en zalig Pasen mensen, bedankt voor die bloemen ^O^ Ik kan een hele hoop begrijpen, maar sommige dingen niet, en het blijkt dat ik daar soms ook niet de enige in ben _O_
Als je begrijpt wat ik bedoel.
Goh, en daar heb jij enkele minuten voor moeten nadenken, bijster veel komt er niet uit je beperkte verstand. Je bent een nitwit gozer, en die dingen die je aanhaalt zonder argumentatie waarop je in het vorige topic al terecht op gewezen bent, maken het je daar niet gemakkelijker op. Dude, doe jezelf een plezier en ga terug naar die kliniek waarvan je verlof hebt gekregen in de kerst. Je haalt weer cirkelredenaties aan. Je bent wel goed in een ding, jezelf namelijk openbaar voor schut zetten. Maar goed, daar ben jij dan ook een autist voor.
pi_90255641
Iemand die toevallig auto's wil uitlenen?

Schijt gedoe met die olie meteen verversen en engine overhaul. PK ging net de hoog voor rally challenge.

Maar als iemand al wat verder is en sommige auto's niet gebruikt en wel wil uitlenen aan mij. Let me know.

Ik ben nu level 12, dus die races daarin moet ik nog doen. Enkele beginner, amateurs en proffesional.
pi_90255811
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:28 schreef Achillias het volgende:

[..]

Goh, en daar heb jij enkele minuten voor moeten nadenken, bijster veel komt er niet uit je beperkte verstand. Je bent een nitwit gozer, en die dingen die je aanhaalt zonder argumentatie waarop je in het vorige topic al terecht op gewezen bent, maken het je daar niet gemakkelijker op. Dude, doe jezelf een plezier en ga terug naar die kliniek waarvan je verlof hebt gekregen in de kerst. Je haalt weer cirkelredenaties aan. Je bent wel goed in een ding, jezelf namelijk openbaar voor schut zetten. Maar goed, daar ben jij dan ook een autist voor.
Eeh man waarom zeg je 20x tegen 20 verschillende personen hetzelfde dan stumperd, heb je niks beters te verzinnen gefrustreerd hoerenkind. :W

En Auti don't mention it deze gozer is zwaar psychisch onzeker man. Daarom is het ook leuk om hem uit de tent te lokken. :P
If not now, then when.
  dinsdag 21 december 2010 @ 21:31:36 #142
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_90255818
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:28 schreef powah87 het volgende:
Iemand die toevallig auto's wil uitlenen?

Schijt gedoe met die olie meteen verversen en engine overhaul. PK ging net de hoog voor rally challenge.

Maar als iemand al wat verder is en sommige auto's niet gebruikt en wel wil uitlenen aan mij. Let me know.

Ik ben nu level 12, dus die races daarin moet ik nog doen. Enkele beginner, amateurs en proffesional.
Je kan de seasonal event fiat 500 doen. Heb je gelijk 200k binnen als je hem wint :)
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_90255894
Ow, bij seasonal events heb ik niet eens gekeken. Ben echt uber newb in GT5 nog.
pi_90256155
Vervelend dat hij zoveel edit.. :N
If not now, then when.
pi_90256157
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ja maar dat was al bekend, kom met iets nieuws. :Z :W
Welke nieuws, woorden die al beschreven staan in de Nederlandse taal? Nadenken kun je blijkbaar ook al niet.
pi_90256192
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:35 schreef Hazzard het volgende:

[..]

Wat heeft dit er in godsnaam mee te maken? Lijkt me niet echt van toepassing.
Dat denken wel meer mensen, totdat er daadwerkelijk aangifte wordt gedaan. En wat er achter de schermen plaats vind ziet men niet. Dit heerschap heeft namelijk een heeeeeel erg groot toetsenbord :')
-weg-
pi_90256300
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:36 schreef Achillias het volgende:

[..]

Welke nieuws, woorden die al beschreven staan in de Nederlandse taal? Nadenken kun je blijkbaar ook al niet.
Welke nieuws? Welk nieuws moest het toch zijn. Je was toch zo'n wonderkind in de Nederlandse taal.

Nadenken kun JIJ niet want ik bedoel iets heel anders, begrijpend lezen is niet je beste ding zie ik al. *;
If not now, then when.
pi_90256321
quote:
Op dinsdag 21 december 2010 21:37 schreef Auti het volgende:

[..]

Dat denken wel meer mensen, totdat er daadwerkelijk aangifte wordt gedaan. En wat er achter de schermen plaats vind ziet men niet. Dit heerschap heeft namelijk een heeeeeel erg groot toetsenbord :')
Artikel 137 WvStrafr gaat over straffeloosheid van verzwijging. Wat heeft dat hiermee te maken?
pi_90256340
Waarom luistert er niemand meer naar mijn topic titel :'(
pi_90256427
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Welke nieuws? Welk nieuws moest het toch zijn. Je was toch zo'n wonderkind in de Nederlandse taal.

Nadenken kun JIJ niet want ik bedoel iets heel anders, begrijpend lezen is niet je beste ding zie ik al. *;
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet en dan te bedenken dat deze dwaas het over het kopiëren van woorden heeft. Daarnaast is dit antwoord precies hetgeen wat er letterlijk staat, dat jij jezelf niet uit kunt drukken en dan ook niet duidelijk kunt beschrijven wat je gedachte hiervan is is toch echt jouw onnozel en stupiditeit. Zoals ik al eerder aangaf, terug naar basisschool en niet op bij je ouders rondhangen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')