Heb je wel een Countach LP400?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
mn bspec bob is lvl 16..
voordat ie level 21 is duurt nog wel ff. want zn pijltje staat omlaag >.>
net met moeite goud gehaald bij de laatste race van die nostalgia cup..
Die maakt, mits getuned e.d., als je er heel goed voor gaat zitten ook nog een kans, beter dan de cobra iig want de cobra is echt het koppel van een vrachtwagen op een trapskelter. Als je de kraan in de badkamer open zet dan staat dat ding al dwars in de garage.quote:
Dat dacht ik ook van de laatste, even 1 miljoen cashen... Tering wat rijdt die Skyline kut zeg!quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:59 schreef SonicVolcano het volgende:
De Dodge Challenger challenge is wel erg makkelijk bij Season Events. Met 6 seconden voorsprong gewonnen. Lekker cashen, dat wel
de lp400 is 1974, de 25th anni versie is 88quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:07 schreef Auti het volgende:
Of ik ben ff in de war met een andere race.. Moet het van 1970 of eerder zijn?
Want dan is het sowieso gewoon die Toyota 7. Of je moet heel veel geld gaan uitgeven aan een occassion.
Kijk in het andere topic de specs van Hiya, je wint makkelijk.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:06 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook van de laatste, even 1 miljoen cashen... Tering wat rijdt die Skyline kut zeg!
Thanks voor de tip! Heel het vorige topic is mij een beetje ontgaan omdat ik gister de hele dag niet thuis was. Bedankt!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kijk in het andere topic de specs van Hiya, je wint makkelijk.
Dodge challenger, welke je toch al hebt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:14 schreef Vuurpijl. het volgende:
wat zijn goede autos om mee te driften bij season events?
Kubelwagenquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:14 schreef Vuurpijl. het volgende:
wat zijn goede autos om mee te driften bij season events?
Die zullen zo nu en dan tussen de occassions staan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Auti jij weet het vast wel.
Hoe kom ik aan de R89C Race Car uit '89
Of die ene Renault race car.
Gister moest je nog bijna huilen omdat mensen kopieerden en nu doe je het zelf.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:51 schreef Achillias het volgende:
Eindelijk, De Red Bull X2010 (kopie) ontvangen van een persoon.
Zwakbegaafde, je moet eens beter je best doen op de basisschool, gisteren gaf ik aan dat het mogelijk is om auto's te duplicaten, en dit wel erg jammer vond, dit houdt echter niet in, dat dit direct betekent dat je daar geen gebruik van kunt maken. Jij hebt al vaker laten zien dat je incapabel bent.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gister moest je nog bijna huilen omdat mensen kopieerden en nu doe je het zelf.
Jaa jaa haha.. Ik ben juist capabel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:01 schreef Achillias het volgende:
[..]
Zwakbegaafde, je moet eens beter je best doen op de basisschool, gisteren gaf ik aan dat het mogelijk is om auto's te duplicaten, en dit wel erg jammer vond, dit houdt echter niet in, dat dit direct betekend dat je daar geen gebruik van kunt maken. Jij hebt al vaker laten zien dat je incapabel bent.
Als je dat vaak genoeg tegen jezelf zegt, begin je er misschien ook echt in te gelovenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jaa jaa haha.. Ik ben juist capabel.
Je vat hem niet man, maar laat maar..quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:03 schreef Achillias het volgende:
[..]
Als je dat vaak genoeg tegen jezelf zegt, begin je er misschien ook echt in te geloven.
Loop niet zo te JENNEN! kut.quote:
Het is een man hoor..quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:14 schreef Auti het volgende:
[..]
Loop niet zo te JENNEN! kut.
Zoals je zelf ongetwijfeld weet, of eigenlijk kan ik dan weer stellen dat je ongetwijfeld met een onzinnige reply zal laten weerklinken dat het allemaal onzin is, ben je in overtreding. Kloon.
En schat, dat bukken niet je ding is.. dat is ok, maar je zuigt vet hard!
En nou ophoeren! trut.
Nou moet jij eens goed gaan luisteren, autist. Dat jij seksueel weinig tot niet actief bent, kan ik mij voorstellen, je bent nu eenmaal een gedrocht. Maar ga echter geen feiten omdraaien, je verwijt mij van het jennen terwijl ik toch echt niet diegene ben die begon met het plaatsen van misplaatste reactie en nu terug je hok in ondergeschikte. En vooral discussies vermijden, wil je niet alweer op je plaat gaan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:14 schreef Auti het volgende:
[..]
Loop niet zo te JENNEN! kut.
Zoals je zelf ongetwijfeld weet, of eigenlijk kan ik dan weer stellen dat je ongetwijfeld met een onzinnige reply zal laten weerklinken dat het allemaal onzin is, ben je in overtreding. Kloon.
En schat, dat bukken niet je ding is.. dat is ok, maar je zuigt vet hard!
En nou ophoeren! trut.
Prachtig! Prachtig!quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:20 schreef Achillias het volgende:
[..]
Nou moet jij eens goed gaan luisteren, autist. Dat jij seksueel weinig tot niet actief bent, kan ik mij voorstellen, je bent nu eenmaal een gedrocht. Maar ga echter geen feiten omdraaien, je verwijt mij van het jennen terwijl ik toch echt niet diegene ben die begon met het plaatsen van misplaatste reactie, en nu terug je hok in ondergeschikte. En vooral discussies vermijden, wil je niet alweer op je plaat gaan.
Lol, ik dacht: 'Kom ook even melden hier dat ik een PS3 met GT5 heb... Zelfs de FIAT 500 Season event gehaald'quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:20 schreef Achillias het volgende:
[..]
Nou moet jij eens goed gaan luisteren, autist. Dat jij seksueel weinig tot niet actief bent, kan ik mij voorstellen, je bent nu eenmaal een gedrocht. Maar ga echter geen feiten omdraaien, je verwijt mij van het jennen terwijl ik toch echt niet diegene ben die begon met het plaatsen van misplaatste reactie, en nu terug je hok in ondergeschikte. En vooral discussies vermijden, wil je niet alweer op je plaat gaan.
vroegah.. toen boten nog van hout waren en mannen van staal.. neuh, laatmaar.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is een man hoor..En had ik niet gelijk dat we nog maar bij de 4 pagina's zaten..
Terug naar je lesstof, moppie.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:20 schreef Achillias het volgende:
[..]
Nou moet jij eens goed gaan luisteren, autist. Dat jij seksueel weinig tot niet actief bent, kan ik mij voorstellen, je bent nu eenmaal een gedrocht. Maar ga echter geen feiten omdraaien, je verwijt mij van het jennen terwijl ik toch echt niet diegene ben die begon met het plaatsen van misplaatste reactie en nu terug je hok in ondergeschikte. En vooral discussies vermijden, wil je niet alweer op je plaat gaan.
Goh, en daar heb jij enkele minuten voor moeten nadenken, bijster veel komt er niet uit je beperkte verstand. Je bent een nitwit gozer, en die dingen die je aanhaalt zonder argumentatie waarop je in het vorige topic al terecht op gewezen bent, maken het je daar niet gemakkelijker op. Dude, doe jezelf een plezier en ga terug naar die kliniek waarvan je verlof hebt gekregen in de kerst. Je haalt weer cirkelredenaties aan. Je bent wel goed in een ding, jezelf namelijk openbaar voor schut zetten. Maar goed, daar ben jij dan ook een autist voor.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:25 schreef Auti het volgende:
[..]
vroegah.. toen boten nog van hout waren en mannen van staal.. neuh, laatmaar.
Ik ben niet achterlijk, maar hij gedraagd zich als een bitch en ik heb iets met jennies![]()
![]()
En ik kan niet zo goed tegen praatjes die niets waar maken.
Ze is de Veyron al weer helemaal vergeten en into the next level, ze owned iedereen met haar formula GT. Echter blijkt al weer snel dat er toch een door lui gedrag verkregen X1 nodig moet zijn om de E-status te verhogen.
Here are my final thoughts;
Ik dacht dat ik een gefrustreerd en zuur persoon was....![]()
Vrolijk en zalig Pasen mensen, bedankt voor die bloemenIk kan een hele hoop begrijpen, maar sommige dingen niet, en het blijkt dat ik daar soms ook niet de enige in ben
![]()
Als je begrijpt wat ik bedoel.
Eeh man waarom zeg je 20x tegen 20 verschillende personen hetzelfde dan stumperd, heb je niks beters te verzinnen gefrustreerd hoerenkind.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:28 schreef Achillias het volgende:
[..]
Goh, en daar heb jij enkele minuten voor moeten nadenken, bijster veel komt er niet uit je beperkte verstand. Je bent een nitwit gozer, en die dingen die je aanhaalt zonder argumentatie waarop je in het vorige topic al terecht op gewezen bent, maken het je daar niet gemakkelijker op. Dude, doe jezelf een plezier en ga terug naar die kliniek waarvan je verlof hebt gekregen in de kerst. Je haalt weer cirkelredenaties aan. Je bent wel goed in een ding, jezelf namelijk openbaar voor schut zetten. Maar goed, daar ben jij dan ook een autist voor.
Je kan de seasonal event fiat 500 doen. Heb je gelijk 200k binnen als je hem wintquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:28 schreef powah87 het volgende:
Iemand die toevallig auto's wil uitlenen?
Schijt gedoe met die olie meteen verversen en engine overhaul. PK ging net de hoog voor rally challenge.
Maar als iemand al wat verder is en sommige auto's niet gebruikt en wel wil uitlenen aan mij. Let me know.
Ik ben nu level 12, dus die races daarin moet ik nog doen. Enkele beginner, amateurs en proffesional.
Welke nieuws, woorden die al beschreven staan in de Nederlandse taal? Nadenken kun je blijkbaar ook al niet.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja maar dat was al bekend, kom met iets nieuws.![]()
Dat denken wel meer mensen, totdat er daadwerkelijk aangifte wordt gedaan. En wat er achter de schermen plaats vind ziet men niet. Dit heerschap heeft namelijk een heeeeeel erg groot toetsenbordquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:35 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Wat heeft dit er in godsnaam mee te maken? Lijkt me niet echt van toepassing.
Welke nieuws? Welk nieuws moest het toch zijn. Je was toch zo'n wonderkind in de Nederlandse taal.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:36 schreef Achillias het volgende:
[..]
Welke nieuws, woorden die al beschreven staan in de Nederlandse taal? Nadenken kun je blijkbaar ook al niet.
Artikel 137 WvStrafr gaat over straffeloosheid van verzwijging. Wat heeft dat hiermee te maken?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:37 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat denken wel meer mensen, totdat er daadwerkelijk aangifte wordt gedaan. En wat er achter de schermen plaats vind ziet men niet. Dit heerschap heeft namelijk een heeeeeel erg groot toetsenbord
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet en dan te bedenken dat deze dwaas het over het kopiëren van woorden heeft. Daarnaast is dit antwoord precies hetgeen wat er letterlijk staat, dat jij jezelf niet uit kunt drukken en dan ook niet duidelijk kunt beschrijven wat je gedachte hiervan is is toch echt jouw onnozel en stupiditeit. Zoals ik al eerder aangaf, terug naar basisschool en niet op bij je ouders rondhangen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Welke nieuws? Welk nieuws moest het toch zijn. Je was toch zo'n wonderkind in de Nederlandse taal.
Nadenken kun JIJ niet want ik bedoel iets heel anders, begrijpend lezen is niet je beste ding zie ik al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |