In je ps menu en dan bij game en dan trofeeën.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:13 schreef Auti het volgende:
Is er ergens een lijstje waar je kan zien wat voor trophys er allemaal zijn? Want zie die dingen hier vaak voorbij komen, en heb er zelf natuurlijk ook een aantal, maar het lijkt net alsof iedereen weet waar er wat te halen valt?
Oke.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:01 schreef Auti het volgende:
[..]
Je bedoelt dat als je een race hebt gereden, dat je dan meteen daarna weer dezelfde race krijgt?
Om na een race terug te keren naar het game menu/ uit de race te gaan, moet je in dat balkje onderin helemaal naar rechts (naar het vluchtende mannetje) en dan op kruisje drukken. Dat kan ook in 1 keer door op rondje te drukken.
in de OPquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:13 schreef Auti het volgende:
Is er ergens een lijstje waar je kan zien wat voor trophys er allemaal zijn? Want zie die dingen hier vaak voorbij komen, en heb er zelf natuurlijk ook een aantal, maar het lijkt net alsof iedereen weet waar er wat te halen valt?
Jawel, dat kan je wel zien. Maar het zal je stap voor stap ook wel duidelijker worden hoor. Het is in het begin even lastig en even je weg vinden, het is ook best een beetje onoverzichtelijk.. maar je gaat het zeker weten wel snappen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:15 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Oke.
Het komt denk omdat je ook niet kan zien of je al een keer het hebt gereden, eerste bent geworden, oid, maar is gewoon de opzet van het spel.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
In je ps menu en dan bij game en dan trofeeën.
quote:
Nee 2.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
We zitten pas op de 4 pagina's he![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:33 schreef SosuaCafe het volgende:
Welke ferrari kan ik het best als 1e ferrari kopen? Moet nog alle ferrari races doen. Die 430scudera ofzo? En heb die Maserati GT gekregen. Loont het een beetje de moeite om daar wat in te investeren?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee 2.
Schaam je, ga gauw je ppp naar 50 veranderen
De 599, maximaal aantal PK 876 wat ik gehaald heb + goede auto.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:33 schreef SosuaCafe het volgende:
Welke ferrari kan ik het best als 1e ferrari kopen? Moet nog alle ferrari races doen. Die 430scudera ofzo? En heb die Maserati GT gekregen. Loont het een beetje de moeite om daar wat in te investeren?
De Truck Challenge zeker?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:19 schreef IrishBastard het volgende:
Iemand trouwens tips om die b-spec coureur normaal een oval over te laten gaan? Kerel kan 30 km/uur harder door die bochten heen, maar remt continu waardoor hij fakking laatste wordt
Toyota 7quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:48 schreef Driepink het volgende:
zo tering zeg.. dit is nu al de 5e keer dat ik restart..
die kut cobra kan gewoon NIET in de bochten blijven!
ik heb dus echt gewoon 0,0 zin om te wachten tot ik een raceauto van voor 1970 voor die historic race car challenge he.. en die cobra is snel genoeg, maar crasht elke bocht >.>
Ben niet enorm aan het oplettenquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:20 schreef Auti het volgende:
[..]
Jawel, dat kan je wel zien. Maar het zal je stap voor stap ook wel duidelijker worden hoor. Het is in het begin even lastig en even je weg vinden, het is ook best een beetje onoverzichtelijk.. maar je gaat het zeker weten wel snappen.
Ik denk dat je nog maar 1 soort race hebt gereden?
Geduld man, bij de B-spec extreme Like The Wind: Toyota 7 Race Car '70 (S) krijg je deze.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:48 schreef Driepink het volgende:
zo tering zeg.. dit is nu al de 5e keer dat ik restart..
die kut cobra kan gewoon NIET in de bochten blijven!
ik heb dus echt gewoon 0,0 zin om te wachten tot ik een raceauto van voor 1970 voor die historic race car challenge he.. en die cobra is snel genoeg, maar crasht elke bocht >.>
mn bspec bob is lvl 16..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Als het pijltje omlaag staat moet je zorgen dat je hem goed coacht en races wint, als je hem laat zitten gaat het pijltje niet omhoog hoor. Je moet zorgen dat die races wint en zo gaat het pijltje omhoog.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
mn bspec bob is lvl 16..
voordat ie level 21 is duurt nog wel ff. want zn pijltje staat omlaag >.>
net met moeite goud gehaald bij de laatste race van die nostalgia cup..
nou dan maar proberen he..quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als het pijltje omlaag staat moet je zorgen dat je hem goed coacht en races wint, als je hem laat zitten gaat het pijltje niet omhoog hoor. Je moet zorgen dat die races wint en zo gaat het pijltje omhoog.
Mijne staat op blauw van me Bob.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |