abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90236324
.

trophy lijst
car lijst

quote:
Fok-ID = PSN
Chaos-Zero = MoodChange
Repeating = Sjorskee
Sosuacafe = NL-SosuA-
Mr-green = aaaido
TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Auti = nurspekkie
JJH = JJH1985
Mystikvm = Mystikvm
Skipper26 = soofvic
delano.888 = Dx11
woessie = woessie12
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf
J. Clarkson = evil_tuinhekje
IrishBastard = Boemeltje
Bedaarten = wookielover1
DutchErrorist = jojojoost
Black-Hole = jileen
Nils7 = vanillaNL
Rainesz = Rainesz
R_B = Ro_Bu
Sideshowbobbie = Sideshowbobbie
Qunix = PMKnl
kreuk050 = KREUKNEUS
Edwin1984 = Edwin1984
Icefire1971 = icefire-nl
Meike26 = YukinoSuzuka
dekkered = kogelvoer
janrad = Crashtestnl
Maver24 = dutch-devil
neggix = neggix
SanAnt = ghpeet
Don-Leon = LPopkema
Saekerhett = Saekerhett
PoederSuikerPoeder = vecht
NeonPanda = SorayaNL
beetotheizzo = ben071
Mindstate= MindstateNL
SonicVolcano = SonicVolcano
Ricard0j = Vash_NL
Rio = MisterRio
LightLuke = LightLuke92
Scharrel-hagelslag = Melluk
Unknowd = Pietskie-B
Made77 = made_77
cheqy = Cheqy
fake-flamingo = Fake-Flamingo
67Impala = Munn1k
mgeelen = Mr_Mister_38
killurz= killurz
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!
pi_90236349
Inderdaad, die setup is het
pi_90236696
De topictitel niet echt loopt lekker ? :D
  dinsdag 21 december 2010 @ 15:26:10 #4
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_90236704
:')
pi_90236882
Nou dat was een leuk uurtje racen die nieuwe races! _O-

Die met die Fiat 500 was nog het moeilijkste, die anderen gingen allemaal prima. Helemaal die met die CRZ en die laatste met die GT-R, die letterlijk in de eerste keer gehaald, krijg je 1M credits en 100.000 xp... 8)7

Voor 90 laps op Laguna Seca kreeg ik niet eens zoveel xp of vergelijkbaar geloof ik... :')

Nu wel eindelijk lvl. 28 A-spec. :)

Time-trials moet ik nog naar kijken van de seasonal events...
Jack does it in real time...
pi_90237037
Gisteren die Lexus en NASCAR gekocht. Geld móet je toch wel grinden.
If not now, then when.
pi_90237182
Nouja, die NASCAR kan je ook gewoon winnen :)
pi_90237470
Waar we lief zijn voor elkaar! :)

Jammer dat die Pace Car niet mee mag doen, hoe vet is dat!

Zwaailichten aan en op de claxon hangen, dan moet iedereen wel aan de kant!
pi_90237817
Die update, daar is iedereen wel tevreden mee dus?
pi_90237826
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 15:35 schreef pwned het volgende:
Nouja, die NASCAR kan je ook gewoon winnen :)
Jaa klopt.. maar ik wil Extreme even afsluiten op de GT na want die moet ik nog wel kopen. De expert nog 1 race en voor zover alles klaar en op goud.
If not now, then when.
pi_90238126
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 15:29 schreef DeeBee het volgende:

Die met die Fiat 500 was nog het moeilijkste, die anderen gingen allemaal prima. Helemaal die met die CRZ en die laatste met die GT-R, die letterlijk in de eerste keer gehaald, krijg je 1M credits en 100.000 xp... 8)7

Voor 90 laps op Laguna Seca kreeg ik niet eens zoveel xp of vergelijkbaar geloof ik... :')

hoe deed je de 4e met de Challenger dan? speciale setup? heb wel getuned naar 431 pk maar het lukt nog niet echt
  dinsdag 21 december 2010 @ 15:53:11 #12
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_90238156
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 15:46 schreef Desunoto het volgende:
Die update, daar is iedereen wel tevreden mee dus?
Zeker. Ze hebben zelfs meer verbeterd dan aangegeven. Zie dit:

quote:
Okay, a list of things mentioned here, that are not featured in the changelog:
- Improved clutch
- "TThrustmaster" typo fixed
- Car sorting in garage will be saved
- Restart option after finishing a race
- Corrected taillights on the '91 Acura NSX
- Improved force feedback on the RedBull X2010
- Improved loading times in the car dealership menu
- You can now export all your photos to the XMB at once
- The rev meter in the Mazda RX-7 (FC) '90 and the gear display in the NSX GT500 were fixed
- Slight shadow improvements
- 16 cars on-track in Arcade Mode
- Set-up menu now called "Settings" instead of "Tuning"
- Smoke/spray pixelation around the cars improved
- RE-Amemiya RX-7 sound improved
- Laps, restrictions and other infos are now displayed in the online race browser
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_90238207
Met die Challenger moet je gewoon even die gearbox kopen die je in kan stellen (20.000 credits) en dan max. speed op 260 km/h zetten. Evt. kan je nog een van de eerste 2 schokdemper setjes kopen en dan moet hij makkelijk lukken...
pi_90238245
oke bedankt!
pi_90238541
Ah dus als ik zo lees hebben ze restart aangepast met "Weet u het zeker?"

En ik vind de moeilijkheidsgrens heel laag in dit spel. Ze moesten het meer als de season events doen per elke cup max zoveel PK en minimaal zoveel KG.

Je kan bij wijze van spreken elke auto op tunen en een kind van 5 kan de race nog halen.
If not now, then when.
pi_90238832
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 16:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:

En ik vind de moeilijkheidsgrens heel laag in dit spel. Ze moesten het meer als de season events doen per elke cup max zoveel PK en minimaal zoveel KG.

Je kan bij wijze van spreken elke auto op tunen en een kind van 5 kan de race nog halen.
Ik denk dat dat in de toekomst wel eens kan veranderen, want Kaz heeft in 1 van zijn tweets laten weten dat hij in de toekomst de GT-mode wil gaan aanpassen ! Wellicht (hopelijk) betekend dit dus ook dat hij het staps gewijs moeilijker gaat maken.
pi_90239017
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 16:06 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Ik denk dat dat in de toekomst wel eens kan veranderen, want Kaz heeft in 1 van zijn tweets laten weten dat hij in de toekomst de GT-mode wil gaan aanpassen ! Wellicht (hopelijk) betekend dit dus ook dat hij het staps gewijs moeilijker gaat maken.
Ah oke, btw wat is zijn twitter?
If not now, then when.
pi_90239314
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 16:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:

Mja, dat is dus ook waarom er hier irritatie ontstaat dat mensen hun credits erdoorheen jagen aan nodeloze tuning etc. omdat het helemaal niet nodig is en je vaak met (bijna) standard cars al gewoon kan winnen in een klasse (zelfs al is het de Gallardo-only cup of iets). :)

Ben er ook wel voor om meer restricties neer te zetten, season events zijn goede stap, want op die manier komen er tenminste cups bij die je wel opnieuw wilt spelen, wat mij betreft doen ze er alleen gewoon 15 per 2/3 weken of zo, met totaal ongeveer zelfde hoeveelheid credits en xp zoals nu, maar dan ben je er nog wat langer mee bezig...
pi_90239561
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 16:15 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Mja, dat is dus ook waarom er hier irritatie ontstaat dat mensen hun credits erdoorheen jagen aan nodeloze tuning etc. omdat het helemaal niet nodig is en je vaak met (bijna) standard cars al gewoon kan winnen in een klasse (zelfs al is het de Gallardo-only cup of iets). :)

Ben er ook wel voor om meer restricties neer te zetten, season events zijn goede stap, want op die manier komen er tenminste cups bij die je wel opnieuw wilt spelen, wat mij betreft doen ze er alleen gewoon 15 per 2/3 weken of zo, met totaal ongeveer zelfde hoeveelheid credits en xp zoals nu, maar dan ben je er nog wat langer mee bezig...
Ja oke, ik kan me sommige mensen o.a. mezelf wel voorstellen dat ze gewoon door die races willen jagen en z.s.m. willen lvlen. Want je streeft toch naar een bepaald doel.

Het was inderdaad beter geweest als er restricties waren zoals max PK en KG idd net zoals bij die season events.

Wat wel goed is aan het spel dat ik me tot op dit moment nog niet 1 keer verveeld hebt dus dat zit wel goed. Het is wel vermakelijk.

Maar zoals ik in het vorige topic ook al zei is die moeilijkheidsgraad extra zo laag omdat dan jongere kinderen en meer mensen het niveau kunnen evenaren en dus eerder het spel kopen wat dus meer omzet betekent voor de makers. Dit is niet alleen bij GT maar bij bijna alle spellen tegenwoordig.
If not now, then when.
pi_90239818
ik schrok me rot! :')

ik was een filmpie kijken, ik kom terug, hele topic weer naar de klote :')
maarja, whats up, nog nieuwe autos binnengesleept ?

edit: kan iemand mij trouwens uitleggen wat camber doet ? (dat bij de wielen)

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2010 16:27:36 ]
pi_90240135
kijk naar het plaatje ;)

de hoek van je wielen aanpassen, zodat je bij bv. Indy500-baan ook op een schuin oppervlak nog meer raakvlak met de baan hebt...

En er staat ook uitleg bij he, daar had je dit vast ook wel uit kunnen halen...
pi_90240251
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 15:29 schreef DeeBee het volgende:

Welke race heb je het over?

En over welke lexus word telkens gepraat?

~:)
pi_90240266
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 december 2010 16:25 schreef Driepink het volgende:
ik schrok me rot! :')

ik was een filmpie kijken, ik kom terug, hele topic weer naar de klote :')
maarja, whats up, nog nieuwe autos binnengesleept ?

edit: kan iemand mij trouwens uitleggen wat camber doet ? (dat bij de wielen)
Ja man de Lexus gekocht en getuned, moet je hem lenen voor de DTM? Moet zelf alleen nog de Ring doen.

De IS-F Concept ofzo Vuurpijl.. ;)
If not now, then when.
pi_90240388
Ik ga vanavond die Season Races maar eens afwerken en mijn Formula GT aanschaffen. Ik hoop op een roze! :')
pi_90240507
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 16:37 schreef Sant. het volgende:
Ik ga vanavond die Season Races maar eens afwerken en mijn Formula GT aanschaffen. Ik hoop op een roze! :')
Bij mij staat al sinds gister bij de online occaisson een blauw te koop voor 4.8 mil.
If not now, then when.
pi_90240621
Kan iemand kort uitleggen wat de season races en online occassion precies inhouden? Misschien zijn er nog meer updates?

pi_90240755
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 16:42 schreef Vuurpijl. het volgende:
Kan iemand kort uitleggen wat de season races en online occassion precies inhouden? Misschien zijn er nog meer updates?

Season races zijn gewoon extra races per seizoen wat GT aanbied waar je extra xp en geld mee kan verdienen wat je wel nodig hebt.

En de online occasion is meer een exclusieve occasion in plaats van online.

Ik reed net de DTM op de Ring zie ik een Audi voor me rijden met Playstation 2 erop. 8)7
If not now, then when.
pi_90240824
Bij welke autos kun je bumpers en verbreding aanschaffen?
pi_90240867
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 16:45 schreef Vuurpijl. het volgende:
Bij welke autos kun je bumpers en verbreding aanschaffen?
Op google zal er vast wel wat te vinden zijn.
If not now, then when.
pi_90241141
Zijn er ook Fokkers die in GT mode een auto kopen, zelf afstellen en gaan driften in GT mode? (dus niet in drift mode)
pi_90241337
Kan iemand mij vertellen wat er zo speciaal is aan de veyron? Ik heb er 1 gewonnen, maar kan er niets mee.. Ik won m in prof->championship maar met de veyron kan ik diezelfde championship niet winnen maar met mn ford GT '05 wel en die is wel iets lichter maar heeft toch 350pk minder..

Of ben ik gewoon kansloos.. Er is geen race waarin ik die vayron zou gebruiken :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  dinsdag 21 december 2010 @ 16:57:32 #32
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_90241464
Is het iemand anders opgevallen dat de furai geen goede koplampen heeft?

Wilde online een paar rondjes nordschleife 24h rijden in het donker, maar zag geen pest.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_90241522
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 16:55 schreef RanTheMan het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er zo speciaal is aan de veyron? Ik heb er 1 gewonnen, maar kan er niets mee.. Ik won m in prof->championship maar met de veyron kan ik diezelfde championship niet winnen maar met mn ford GT '05 wel en die is wel iets lichter maar heeft toch 350pk minder..

Of ben ik gewoon kansloos.. Er is geen race waarin ik die vayron zou gebruiken :)
Je kan hem wel degelijk gebruiken, ik heb hem zelf ook een aantal keer gebruikt. Bijv. in de Franse cup.
If not now, then when.
  dinsdag 21 december 2010 @ 17:05:59 #34
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_90241928
Heeft er iemand misschien een goeie tuning setup voor mn renault 5 turbo?
Kan er nergens eentje vinden, heb hem al aardig afgesteld, maar hij is nog een beetje te onrustig.

Reed er wel een drol met een veyron en een r8 mee zoek vanmiddag.
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_90242322
Met die Veyron is heel goed te rijden. Zolang je er maar geen bochten mee hoeft te maken.
pi_90242497
Eindelijk de stap gezet naar een PS3 slim :D

Had al een PS3 fat maar die is kapot :(

Maar het is wel een faalbundel die PS3 met GT5 :') ...

PS3 opgestart, moet ff harde schijf formateren vanwege back up oude PS3, 20 min.

Gran Turismo erin, moet installeren, 50 min 8)7

VRAAGT IE OF NU ALLES GEINSTALEERD KAN WORDEN... vrij logish met 320 gig dus nu is ie al een 30 minuten bezig en 40% met iets wat volgens het ding 20 min in totaal zou duren ;(

En zo meteen de update nog :N :O :') _O-

Dus het kost zo een paar uur voordat je eindelijk dit spel kan spelen :')
  dinsdag 21 december 2010 @ 17:20:23 #37
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_90242666
Lieve mensen.... Wel lief zijn heh :')

Ik moet echt weer eens een avondje rammen met die handel. Wellicht morgenavond :D. Moet nu even flink sparen voor die 5miljoen Formula-bak. Ik heb een Spec-V helemaal getuned en wel, oftewel helemaal vol. Kan ik hem genoeg terug schroeven voor die seasonshit?

Denk het niet of wel.... :')
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 21 december 2010 @ 17:21:57 #38
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_90242739
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 17:16 schreef TheQuestioner het volgende:

PS3 opgestart, moet ff harde schijf formateren vanwege back up oude PS3, 20 min.

Hoe werkt dat precies dan? Mocht ik ooit een nieuwe PS3 nemen ben ik daar benieuwd naar :)
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_90242824
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 17:20 schreef jackson het volgende:

Ik moet echt weer eens een avondje rammen met die handel. Wellicht morgenavond :D. Moet nu even flink sparen voor die 5miljoen Formula-bak. Ik heb een Spec-V helemaal getuned en wel, oftewel helemaal vol. Kan ik hem genoeg terug schroeven voor die seasonshit?

mij lukte dit niet, maar ik had het geluk dat ik precies dezelfde auto won uit zo'n lvl 12 car ticket ofzo :P
  dinsdag 21 december 2010 @ 17:28:58 #40
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_90243052
Zijn er ook nog fokkers die regelmatig een online room openen? Zou het wel leuk vinden om er een paar het snot voor de ogen te rijden. *kuch* :)
pi_90243065
quote:

Dat gaat niet lukken. Ik heb hetzelfde probleem met die dodge. Kan hem op 10 pk na niet voldoende terugschroeven.
Wat is het leven toch hard en oneerlijk.
pi_90243524
quote:

Dat gaat inderdaad niet, sommige upgrades kun je niet terugdraaien. Gewoon een nieuwe kopen, want je verdient toch bakken met geld terug.
pi_90244237
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 17:28 schreef SosuaCafe het volgende:
Zijn er ook nog fokkers die regelmatig een online room openen? Zou het wel leuk vinden om er een paar het snot voor de ogen te rijden. *kuch* :)
Zou ik er een openen? :P

Meer mensen zin hier om even online te racen?
If not now, then when.
pi_90244416
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 17:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Zou ik er een openen? :P

Meer mensen zin hier om even online te racen?
Wat voor auto ? Maakt niet uit ?

[ Bericht 89% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2010 18:01:07 ]
pi_90244423
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 21:56 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

HUD uitschakelen zou nu mogelijk moeten zijn :)
Hoe??
  dinsdag 21 december 2010 @ 18:03:02 #46
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_90244515
Ben nu aan het werk. Grmbl.
pi_90244589
Misschien een domme vraag, maar zo`n race/challenge(A-spec) hoe lang duurt dat.
Hoevaak moet je het racen, totdat je geld krijgt, of nog langer? ik heb alleen gisteravond nogal moe gespeeld en vraag me dit af(begreep er niks van)
pi_90244598
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 december 2010 18:00 schreef Driepink het volgende:

[..]

Wat voor auto ? Maakt niet uit ?
Ik denk gewoon dezelfde auto's toch.

BTW even iets anders. Mijn ZR-1 had 908 PK na fully tuned. Daarnet nog 873 PK na aantal races. Nu motorbeurt uitgevoerd, olie verwisseld en carrosserie hersteld en heeft nu 918 PK.

Even bij mijn Ferrari kijken hoe dit gaat.
If not now, then when.
pi_90244635
Nou 2 van de 3 season events al gewonnen.. die met die Fiat 500 vind ik nog het lastigst..
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_90244720
Wat is jullie score met driften bij de nieuwe season events? Mijne bij de 2e, Nordwand oid is net aan geen 15.000 Vanmiddag stond de nummer 1 met 31.000 aan punten boven aan.
Iemand tips hiervoor?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')